Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

Balen joh maar volgende keer beter,Dan wel Halen hoor!!!

Jaaa lief he!!!Zal morgen ff een fototje plaatsen

pfffffff al 27 dagen overtijd :? maar testen wil ik al niet eens meer,Iedere keer die teleurstelling!!! :cry:

Balen Lizzy. Ze kunnen echt altijd wel iets verzinnen. Ik ben de 4de :shock: keer pas geslaagd maar vond eigenlijk dat ik de 2de keer al recht had op dat rijbewijs :evil: . De ene keer keek ik niet genoeg en de volgende keer weer teveel…pfffff. Blijven volhouden want als je het eenmaal hebt is het echt wel supers…

Jeetje Kimmie kan me voorstellen dat je bijna niet meer durft te testen maar het is wel erg lang over tijd hoor. Enne lief een klein poesje, ik zeg ook wel eens dat we onze maar weer moeten inruilen voor kittens :inlove: (nee hoor ik vind ze veel te lief…)

Hmm Joyce, wie weet…nog een paar dagen en dan zul je het weten.

Sorry meiden ik was een paar daagjes hier niet geweest. Ik kreeg weer eens geen meldingen in mijn mailbox :evil: :evil:

Ik zag dat er een nieuweling bij was gekomen.

Suze welkom, ik heb je ook toegevoegd aan het lijstje.

Wel vervelend dat ik het lijstje heb gemaakt terwijl ik nu al bij de aprilmamma’s aan het kletsen ben :oops:

Ik ben misschien niet meer zoveel bij jullie, maar ik kan als jullie willen het lijstje wel steeds bijhouden!

Dan moeten jullie me pb-en, als er wat wijzigd okee.

Ik kom hier nog wel hoor, maar niet zoveel meer denk ik! Wil namelijk ook de winterkids nog blijven bijhouden, en het wordt wat veel zo :think:

kan me voorstellen anne-marie als je maar wel af en toe komt vertellen hoe het gaat :smiley: en natuurlijk de buik, echo foto’s laten zien en als het geboren is een foto :mrgreen:

anders wil ik het lijtje wel van je overnemen hoor anne-marie

hoi,

Stephanie

Nou eigenlijk ben ik pas sinds ik gestopt ben met de pil, daarvoor vond ik het eigenlijk wel handig 1 maal in de 2 maanden een stopweekje. :smiley:

mischien dat het daarom nu niet op gang komt. Maar een strakke buik en misselijk…dat zijn toch enkel zwangerschapssymptonen, ik :thumbup: voor je.

Joycejdm

Ja was inderdaad wel balen, maar ja de NOD is er nog steeds niet. Ik hoop inderdaad dat de HA maandag wat meer kan vertellen wat er nou aan hand is en me niet met een kluitje het riet in stuurt. We shall see…

Kimmie

Wat leuk jonge katjes…lijkt al weer zo lang geleden dat mijn bengels kittens waren…terwijl ze nu nog maar 1 jaar en 2maandjes oud zijn. Al ben ik nu blij dat ze niet meer in de gordijnen hangen, kan ik binnenkort eindelijk weer eens nieuwe vitrages(help hoe schrijf je dat wel niet) halen

Annemarie ik begrijp goet dat het wel heel erg druk wordt om alle forums bij te houden en dat het voor jou nu natuurlijk veel leuker is om met andere zwangere moeders in spé over alle kwaaltjes en ontwikkelingen kletst. Groot gelijk meid, maar zoals Lizzy al zei…je houdt ons toch nog wel een beetje op de hoogte?

Nou hiero zit ik nog steeds met een megaopgeblazen gevoel, ik heb al een paar dagen last van maagzuur, ik heb steeds een lichte hoofdpijn en ik ben als ik thuis kom na het werk gewoon bekaf…kortom ik voel me echt wel zwanger :wall: Was het maar alvast maandagmiddag.

:wall:

@sanne wrote:

Jacsansil, kan dat betekenen dat je ongesteldheid ook 3 maanden weg kan blijven als je bent gestopt met de pil? Op de hoeveelste dag zit jij dan in je cyclus? En ben jij na het stoppen alwel weer ongesteld geweest? :think:

sorry voor het late antwoord maar ik was op vakantie :mrgreen:

maar nee ik ben dus niet ongesteld geworden na mijn ontrekkingbloeding van de pil, ben dus nu 11 dagen overtijd en niet zwanger :?

je moet je lijf dus zowiezo drie maanden de tijd geven wil de pil uit je lever weg zijn vandaar dat het langer kan duren voor je weer ongesteld wordt…

maar goed alles bij elkaar het blijft een beetje vreemd…

he liz… wat klote weer niet geslaagd… maar niet opgeven hoor! ik wil samen met jou in die felbegeerde mini scheuren!

@Kimmiej, Ik wil het lijstje wel naar je mailen, maar vraag me af of je het dan wel kan bewerken???

Ik heb het gemaakt in Powerpoint.

Ik denk eigenlijk dat dat niet gaat.

Of je moet zelf een lijstje maken en dit steeds als eerste plaatsen als je een nieuw deel opent!!!

Maar ik wil het ook gewoon bijhouden hoor, maar dan lijkt het me verstandig om met PBtjes te gaan werken, zou l*llig zijn als er iemand zwanger raakt en ik het pas na een week weet ofzo, en het dus pas laat wordt aangepast!!

ik zie geen lijstje in deze deel. Ben ik gek of gewoon blind?

anders knutsel ik wel een lijstje in excel ???

dat kan je iedere keer aanpassen en dan kunnen de NOD’s er ook op

MEIDEN IK BEN EEN NIEUW LIJSTJE AAN HET MAKEN!!!

MAG IK JULLIE NOD’S???

19 augustus…

haai, ben ik ook weer eventjes, wat een drukke dagen gehad …

het blijft maar druk, ben ook weinig op kok,

jammer hoor!!!

mijn NOD is 4 september :mrgreen: :mrgreen:

lees jullie wel, maar echt eventjes geen tijd …

dikke kus voor iedereen, en veel klusplezier :inlove: :inlove:

Ik had afgelopen week bruinverlies, maar net had ik bloedverlies, ojee, weet niet goed wat ermee doen. Ik ga zowiezo dadelijk de VK bellen!

:? :?

o shit ann

ff vk bellen ja!!!

hoe is het nu met je anne marie???

mijn nod is waarschijnlijk 21 augustus

weet namelijk niet hoelang mijn cyclus duurt(zit vandaag op dag 25, dus heb even ruim gerekend)

kimmiejj geweldig dat je voor ons nu een lijstje wil bijhouden :-

nou hier niet een leuke dag, joëlle heeft hoge koorts(39,5)

hele dag jengelig en hangerig en niks willen en vaak op bed maar dan hazeslaapjes maken, zo sneu :cry: :cry:

ze heeft vorige week de bmr prik gehad, en daarbij komt dat ze nu ontzettend last heeft van doorkomende kiezen, haar tandvlees ziet er echt niet uit, zo gespannen en zo glazig, het lijkt wel of alles er in 1 keer doorkomt :shock: :shock:

hoop dat ze morgen weer wat fitter is, ik wou morgen namelijk lekker met haar gaan zwemmen, samen met een vriendin en haar zoontje, maarja als ze niet fit is blijven we thuis.

dus ik heb zon beetje de hele dag ook niks gedaan, ja samen naar bumba kijken :lol: :lol:

liefs :-

oohh annemarie inderdaad de vk bellen!!! is ze al langs geweest? hoe gaat het nu?

ik ga zo eerst ff na mijn opa en als ik terug kom ga ik alles bij lezen en reageren :-* :-*

Ik heb net de VK gebeld, ze kon me helaas niet heel erg gerust stellen. Wel heeft ze uitgelegd dat het een bloedvaatje kon zijn wat gescheurd is. Schijnbaar worden er in het begin heel veel bloedvaten bijgemaakt, en kan zo’n vaatje scheuren (beetje zien als een bloedneus), maar het kan ook een voorbode zijn van een miskraam. Of een innestelingsbloeding (maar die heb ik al gehad volgens mij)

Het kan ook zijn dat je zwanger bent van een tweeling en dat er eentje is afgestorven. Maar in alle gevallen moet je krampende pijn hebben, wat bij mij niet het geval is. En het bloedverlies moet velen malen ernstiger zijn.

Ik mocht haar altijd weer bellen desnoods midden in de nacht.

En ik heb afgesproken dat ik haar morgen even laat weten hoe het ervoor sttat met het bloedverlies.

Ik ga even kijken of ik een topic kan vinden over het krijgen van een miskraam! Misschien wordt ik daar wijzer??

oh meis heel veel sterkte :-*