Juli-pilstoppers deel 2

hai meiden,



ikke:o,wat jammer voor je. :expressionless:

maar aan de ene kant wel lekker voor je dat het er al is.

wel raar vind ik dat het er nou al is…

heb je zelf enig idee hoe dat komt???

nou meid ga lekker voor de volgende ronde.

en het komt wel goed.



he juudje:

lijkt me ook erg vervelend,als je je ha ook nog een beetje persoonlijk kent.

maar met jou probleem dat je als eens eerder bent geopereed aan je eierstokken,moet een ha je ook wel doorverwijzen.

lijkt mij tenminste.

mag ik vragen waarom je geopereerd bent,zo jong?

ik weet precies wat je bedoelt,dat je het er af en toe moeilijk mee hebt.

ik heb dat zelf ook wel eens.

en dan zeggen mensen dat je er niet te veel mee bezig moet zijn,maar dat is wel moeilijk af en toe.



nienke:

de naam celtje is een afkorting van me naam.

ik heet eigenlijk cella.

he,gelukkig heb jij het ook dat je al wat dingentjes heb gekocht.

ben ik niet de enigste. :smiley:

nou maar hopen dat je zwqanger bent he.

wel jammer van dat biertje ja.

trouwens ik lust geen eens geen bier. :sick:



nou,ik heb net effe getest en het was natuurlijk weer negatief.

ik ga maandag naar de ha en sta erop dat ik doorverwezen word.

dit kan gewoon niet langer zo hoor.

ik word zo weinig ongie…



nou meiden ik ga stoppen,



dikke kus van celtje…



ik :pray: voor jullie allemaal!!!

Hoi



Ikke: gaat het al beter met je?



Celtje: ben als baby geopereerd omdat het niet helemaal op de goede plaats zat, ben later wel onderzocht en heb toen gevraagd of zwanger worden in de toekomst lastiger zou zijn. Het zag er toen allemaal normaal uit dus zou net zoveel kans hebben als iemand anders.

Ik zou ook doorverwezen worden als ikjouw was, blijft een onregelmatige cyclus houden.







Hier komt de nod steeeds dichter bij, kan niet wachten…

Voel nog neit dat het er bijna aankomt, de vorige cyclus was ook wat langer dus ik hou stiekem dinsdag als nod aan, maar met uitloop tot vrijdag :smiley:



Groetjes Juudje

Hey dames,



Juudje: spannend zeg, ik deed het al fanatiek, maar ga nu zeker deze topic in de gaten houden.



Celtje (Cella), aparte naam zeg! Heb je eigenlijk al leuke namen bedacht voor eventueel een meisje of jongen? Wij hebben al heel lang een meisjesnaam. Ik ben heel bang dat mensen uit de omgeving die nu zwanger zijn (2) die naam net uitkiezen. Het is namelijk geen hele aparte naam…dan zou ik echt balen!



Nou feestje gisteren was leuk, ik heb 1 biertje gehad, ik kon er niet onderuit. Ik drink eigenlijk altijd bier. Die vrienden, waarvan zij zwanger is, waren er ook. En ik was dus aan de sinaasappelsap. Vraagt hij: he, waarom heb je geen biertje, jij hebt altijd bier, of ben je soms zwanger? :eh: Ik heb me er onderuit geluld. Maar ik weet wel als ik zwanger zou zijn dat dat moeilijk zou zijn om me er elke keer weer uit te praten.



Oh ja, hier nog geen ongi. Temp vanochtend superdesuperhoog: 37.1 :slight_smile:

Maar ik ga er niet echt vanuit. Ik lag er om 4:00 in en om 10:00 heb ik getempt. Er zat wel gewoon 6 uur tussen, maar het zal wel van invloed zijn denk ik dat ik veel later op bed lag. Ik merk dat ik steeds meer hoop krijg en durf eigenlijk niet te testen.

Morgen is het twee weken geleden dat ik volgens mijn templijst een eisprong had, dus het kan altijd nog dat ik ongi word. De vorige keer zat er 11 dagen tussen de eisprong en ongi, maar voor hetzelfde geld is het nu langer, zou me niet verbazen.



Motto: afwachten maar weer!!!



groetjes Nienke

Hoi Nienke



Erg spannend jij morgen ik officieel overmorgen…



Groetjes Juudje

he meiden,



Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen en hoop voor jullie dat het gauw raak is!!!

Groetjes Monique-je

Ook een juli stopper!

Hey iedereen!



Super - relaxed dagje gehad vandaag! Buikpijn is gelukkig over nu…

Wel vreemd ja, dat ik nu ongi geworden ben… :think:

Ofwel is het bij mij een extreem lange cyclus ofwel extreem kort!

:wall: :wall: :wall:



Ik lees dat het hier wel spannend wordt voor jullie allemaal!



Ik ga duimen!!!



Morgen moet ik weer aan het werk, na twee weken vakantie…

Ik zal er weer wat minder zijn op KOK, maar ik ken mezelf: ga toch zeker dagelijks hier een kijkje komen nemen!



:wink:

hai meiden,



effe een latertje,me visite is net weg.

me nicht was hiero het hele weekend.

we hebben lekker gewinkeld.

ik baal nog steeds dat die test weer negatief was.

ik heb gewoon besloten,dat ik morgen de ha ga bellen.

ik heb vandaag ook weer van iemand gehoord,(die had dat gelezen)dat na een jaar je word doorverwezen(dat wist ik al)maar,in mijn geval dat ik zo weinig ongie word dat de ha je bij een half jaar al door moet verwijzen.

dus ik zeg morgen gewoon dat ik er op sta.

die primolut helpt bij mij gewoon niet.

ik wil gewoon graag weten of er iets is.

heb ik toch recht op! :x



nienke:

dank je wel dat je het een aparte naam vind.

het is een afkorting van celestine.

een franse naam.

ik weet nog niet zeker hoe ik het zal noemen.

mischien vernoem ik het naar mijn ouders.

en anders voor een meid vind ik alisha een mooie naam.

ik heb dat ook wat jij zegt,van ojee als een ander het zou weten dan gaan hun het straks ook mischien wel zo noemen.

en dat is niet leuk dan he.

mag ik vragen welke naam dat jij hebt?



monique-je:

dank je wel voor je medeleven aan ons.

vind ik erg leuk! :smiley:

jij ook een hele mooie zwangerschap toe gewenst.



ikke:

ben :smiley: voor je dat je niet zoveel last van je ongie hebt.

ik denk dat je het erop moet houden dat het nog zeer onregelmatig is je ongie. :frowning:

maar waarom ga jij ook niet voor een doorverwijzing voor de gena?

vind het wel jammer als je niet zo vaak hiero meer bent.

maar je blijft wel he. :wink:



juudje:

gelukkig dat het geen nadelen heb gehad(je operatie)wat betreft kinderen.

en denk je dat het raak is deze maand???



nou juudje/nienke,ik hoop voor jullie dat het wel raak is deze maand!

dat word wel tijd he. :wink:

en ikke,met jou komt het ook allemaal oke.

ik zal voor jullie :pray: en natuurlijk ook voor me eigen.

en dat die kl*te ha me nu een keertje doorverwijst!!!



meiden alvast truste…

hai meiden,



ik heb hier iets heel raars.

toen ik gisteren avond naar bed toe ging stond er een hele vage plus op me oude test.

weet je wel die test die ik zaterdag avond had gedaan.

maar ik ben gisteren de hele dag weg geweest dus heb ik het niet gezien.

ik weet dat ik er niet op mag rekenen,maar ik hoop het stiekem toch wel een beetje.

je ziet die streep echt heel vaag,maar wel duidelijk dat het een plus is.

ik heb getest met clearblue.

maar heb die zaterdagavond toen ik ging testen wel veel gedronken.

nou me mannetje is nu effe een test aan het halen.

ik heb me ochtendurine ook op gevangen.

als ie d’r zo is ga ik meteen testen.

maar laten we er maar van uit gaan dat het niks is hoor.

ik laat het wel even weten…

spannend celtje



succes :wink: :-*

Hoi,



Celtje: wat spannend! ik hoop het zo voor je. Je hoort vaak dat dat gebeurt. Wat ik heb gelezen hier, is het niet altijd betrouwbaar, maar je leest ook weer dat er niet voor niks een plus staat!



spannend zeg!



oh ja, je vroeg nog welke naam we hebben. Nou dat is mijn nicknaam. Dat is niet mijn echte naam. De naam Nienke had ik zelf ook bijna gehad, tot mijn moeder er achter kwam dat haar beste vriendin ook die naam had uitgekozen (was ook zwanger). Toen heeft ze een andere naam uitgekozen. We vinden het een mooie naam en er zit dus ook nog een verhaal achter.



gr. Nienke

hallo meiden,



ik ben diep teleurgesteld. :frowning:

de test was negatief.

het mocht dus niet waarzijn.

maar toch wel vreemd ja van die plus.

me moeder heeft het ook gezien,en zei het direct.

maar ja,ik wacht dit nog een weekje af en dan test ik nog eens.

dan ben ik 2 weken overtijd.

als ie dat nog negatief is (wat ik wel denk) dan bel ik de ha en zeg ik dat ie me door moet verwijzen hoor.

ik moest wel effe huilen hoor. :cry:

maar ja dat hoor het onderhand wel bij he.



nienke:

is wel een mooie naam he.

hoe is ie nu met jou?

hoelang ben je nu overtijd?

je banner klopt toch niet?

mischien een testje wagen?



nou meiden ik ga effe schoonmaken.(moet ook weer gebeuren he)



dikke kus van celtje…

he wat balen meid :cry: sterkte

Hoi,



Celtje, ik hield het forum druk in de gaten, zag je berichtje net.

Baal, huil maar even lekker hoor. Je gaat er toch vanuit. Ik merk dat nu ook.

De vorige keren had ik eigenlijk heel weinig kans, heb toen wel getest, maar ging er niet echt vanuit.

Nu heb ik echt een kans: eisprong gespot door tempen en op de dag en 2 dagen voor de eisprong geklust (toevallig).

Dat is toch anders.



We kunnen wel afspreken om allebei op zaterdag te testen. Als ik in de tussentijd

in iedergeval niet ongi wordt of misschien niet kan wachten met testen. Maar ik denk het

wel, vind het toch best eng dat het negatief wordt.



Ik heb verder nog geen ongi gevoel, gaat de goede kant op. Ik denk er de hele dag al over na.

En vind het wel een raar idee, maar ik zou heel goed aan het idee kunnen wennen…….ha ha ha!



Celtje, hebben jullie al een jongensnaam bedacht? Wij weten echt geen jongensnaam, de enige die

we allebei leuk vinden is Jarno. We houden van een normale, Nederlandse, niet te lange naam.

Iemand nog suggesties?

Ikke, Juudje…….verder al iemand namen bedacht?



groetjes Nienke

hai nienke,



ja,het is wel effe k*t hoor.

maar ja het komt wel goed.

ja,is goed we spreken af dat we allebei zaterdag testen.

is mijn test dan nog negatief,dan ga ik maandag naar de ha toe.

vond het wel effe vaag hoor die eerdere test.

voor een jongensnaam hebben we niet zo over gedacht.

maar we willen mijn vader graag een naamgenoot geven.

me vader heet wim.

een leuke korte hollandse naam.

maar we zien wel,eerst maar eens een keer zwanger worden.

jarno is ook een leuke naam ja.

ik ben trouwens ook altijd bang om negatief te testen hoor.

ik ga effe terug naar as the world turns.



doegie

Goh meiden



Ik heb vandaag gewoon, lekker gewerkt. :thumbdown: En ik had ontzettend veel bij te lezen.

Had ik even nodig, was niet echt een super dag.



celtje:

Ik hoop maar dat de operatie inderdaad goed is gegaan en ik gewoon

zwanger kan worden, maar helaas tot op heden…

Wel vreemd die test, ik snap wel dat je daar knap van baalde en je hart

even moest luchten.



Nienke:

Is vandaag je nod? Ik weet het niet meer precies, voel je al iets?

Wij hebben eerlijk gezegd nog niet echt over namen nagedacht, vond Kim

altijd wel een leuke naam. Maar zo heet de ex van mijn vriend ook, beetje raar om je kind zo te noemen. Daarnaast wordt een naam toch heel lastig voor ons. Een naam associeer je snel met iemand die ook zo heet. We zitten beide in het onderwijs en zoek dan wel een naam die niet al bij ons op school voorkomt, althans dat wil ik graag proberen.



ikke:

Kok is zo verslavend dat je altijd toch even tijd probeert vrij te maken om te kunnen lezen. Het lukt mij ook neit altijd om berichtjes te schrijven, maar hou het aardig bij met lezen.



Vanochtend wat krampen in mijn buik, maar of het echt ongi krampen waren durf ik niet te zeggen. Leken anders, maar sinds ik gestopt ben met de pil, en zwanger wil worden ben ik veel bewuster bezig met wat er in mijn lichaam afspeelt dus het blijft afwachten. Als mijn cyclus weer 28 dagen net zo als anders is (behalve dus de vorige keer) hebben we op de juiste tijd geklust denk ik, dus hoop is er wel deze maand. Anders test ik Zaterdag met jullie mee hoor, maar ga daar nog niet een twee drie van uit. Ben ook ziek geweest dus kan best dat mijn cyclus deze keer daardoor in de war is geraakt, we wachten af, al is het ontzettend spannend weer. :pray: :pray:



Groetjes Juudje

Hey dames,



Celtje, Wim is inderdaad een leuke korte naam. Hoor je tegenwoordig niet vaak bij jonge kinderen.

Ben je al weer een beetje over de ergste baalbui heen? Nou 1 ding scheelt, Juudje test met ons mee zaterdag.



Juudje, is inderdaad moeilijk zeg om dan een naam te kiezen die je op dat moment niet op school tegenkomt. Een vriendin van mij werkt op een kinderdagverblijf en zit met hetzelfde probleem.

En hoe ouder je wordt, hoe meer mensen je kent en des te meer asociatie je hebt bij een naam.

Nou ja, we hebben nog minstens 9 maanden de tijd!

Het wordt spannend voor jou trouwens. Kun je ook gezellig meetesten zaterdag.



Mijn NOD is beetje vaag. Heb vandaag precies 2 weken geleden mijn ei gespot door tempen. Vorige keer zat er 11 dagen tussen ei en ongi. Maar die tijd hoeft nu niet hetzelfde te zijn natuurlijk. Ik voel verder nog niks, heb wel vandaag wat wit slijm. Wat dat nu weer betekent :?:



groetjes NIenke

Nienke,



wat toevallig, zeg!



M’n hubbie en ik hebben al zooooo lang discussie gehad over de jongensnaam en toen we eindelijk akkoord waren, hadden we dezelfde naam als jouw favoriet! Alleen willen we het op z’n frans schrijven (Yarneaux), omdat m’n mannetje een franse familienaam heeft…



Deze keer lijk je toch echt kans te maken op ‘de hoofdprijs’, denk ik…

Echt toevallig op de perfecte dagen geklust… WAAUW SPANNEND

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



gr. ikke

Hoi



Beetje een domper op de feestvreugde hier, heb erg last van mijn rug, en is vaak wel een voortekenen. Maar zolang er geen ongi is blijven we hopen en test ik zaterdag gezellig mee :smiley:



Nienke, wel goed dat je je ei hebt gespot, maar lastig dat het zo onregelmatig is zeg.



Groetjes Juudje

Celtje,



kweet niet hoor, maar ik vind het best wel een beetje vreemd die plus :think:

Als er niets is, dan kan er toch ook helemaal geen plus komen (ook geen licht streepje?)… Kun je dan geen bloedtest vragen bij de ha? Je bent tenslotte al wat overtijd… Dat kun je toch gewoon vragen, of niet?



Ja, ik weet het… ik zou ook eens contact moeten opnemen met de gynae… Maar op de een of andere manier komt het er niet van…



Kan best wel begrijpen dat je even :cry: was…

Eigenlijk ga je er na een tijdje toch wel echt op hopen dat het zou lukken hé…

Kop op meid! :-*

Hey Juudje,



inderdaad: ik merk het ook wel, KOK is zeer verslavend!

Ik geef les in een school voor moeilijk lerende kinderen en heb dus 's avonds na schooltijd nog wel eventjes tijd nodig om lessen voor te bereiden…

Toch heb ik het nu wat vlug vlug gedaan omdat ik nog snel even wilde komen piepen… :mrgreen:

Tja, het moet ook maar niet zo spannend zijn hier!!!



gr. ikke