Juli-pilstoppers deel 2

nou meiden,wat ik nu weer meemaak. :expressionless:

er staat weer een vage plus door die test van vanmorgen. :?

ik ondekte het net toen ik naar de wc toe ging.

ik was het vergeten weg te gooien vanmorgen.

en ik denk net,laat ik hem maar effe weggooien.

ik weet niet wat ik er mee moet hoor.

maar ja ik test in ieder geval mee met jullie,zaterdag.

dan ben ik nog weer iets verder overtijd.



xxxx

Hey,



Celtje, van welk merk waren die testen ook al weer? Misschien moet je bijsluiter goed lezen of bellen naar de fabrikant. Heb ik hier wel eens gelezen, dat ze er wat over kunnen zeggen.

Succes ermee, wel irritant zeg!



groetjes Nienke



ps: vanochtend weer 37.0!!! weten jullie of door een innesteling de temp omlaag kan gaan, tijdelijk? donderdag en vrijdag was mijn temp lager en daarna ging ie nog verder omhoog dan ervoor. (eerst 36.7-36.8, nu 36.9-37.0)

Hoi Meiden





Ikke

Gezellig dan zijn wij collega’s. Ik geef gewoon les op een basisschool, maar toch. Ik vind het prettig om na school als ik thuis kom eerst even op kok te kijken, iets ontspannends te doen en dat is vaak kokken. Maar inderdaad als j e thuis bent is het werk nog niet af.

Heb je een vaste groep, basis of voortgezet. Ben erg nieuwsgierig…



Celtje

Vreemd, maar misschien toch maar even langs de huisarts, zo blijf je twijvelen.



Nienke

Heb helaas geen antwoord op je vraag, ben wel benieuwd wat het te betekenen kan hebben.





Vandaag mijn nod en niks te zien. Omdat mijn vorige cyclus ook langer was reken ik nog nergens op. Nog niet echt krampen zoals ik vaak wel van te voren heb, wel last van mijn rug. Dus…



Groetjes Juudje



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hey collega - Juudje,



Ik geef nu het vierde jaar les.

Ik heb dit jaar een groep van 11 kinderen.

Dit in de leeftijdsgroep van 6 tot 8 jaar.

Er zitten kinderen met autisme, ADHD,… Maar vooral kinderen uit een lager sociaal milieu.

Erg leuk, maar als ik 's avonds thuis kom ben ik toch wel moe hoor!

Die kinderen eisen soms al je aandacht op!!

Maar toch ook erg dankbaar werk!



En jij?

Ben ook wel benieuwd…

Hallo ikke



Ik stuur je een pb, misschien voor andere minder interressant.



groetjes Juudje

hallo,



die test was van clearblue.

hij was na enige tijd echt duidelijk positief.

nou ja ik snap er niks van hoor.

mischien een prille zwangerschap? :pray:

wel spannend nienke dat je temp hoog is. :wink:

ik heb geen verstand van een innesteling.

maar laten we het hopen van wel he. :smiley:

juudje,ik heb ook erg pijn in me rug,ook weer niet dat ongie pijn(om zomaar effe te zeggen)maar echt me hele rug doet pijn.

ik ga van het weekend nog effe testen.

en anders bel ik volgende week naar de ha toe.

ik heb lekker van die goedkopen testen besteld,bij babbybrabbel.

daar kan ik er dan wel een paar van verspilllen.

volgens mij zijn ze net zo betrouwbaar.

nou meiden ik zal :thumbup: voor jullie…



dikke :-* van celtje

Hey dames,



Celtje, ik ben benieuwd wat er van het weekend allemaal gaat gebeuren met de testen.



Vanmorgen was mijn temp ineens weer 36.6 Dus tussen de lage (36.2-36.4) en hoge (36.7-36.9) temp in. Vreemd, Ik blijf er bij dat ik nu al wel lang een hoge temp heb, in ieder geval langer dan 2 weken. Ik denk maar zo, hoe langer het duurt, des te beter. En als ik zaterdag test moet ie in ieder geval positief zijn als ik wel zwanger ben.



Juudje en Ikke: is het gelukt met de pb’tjes over lesgeven? Grappig dat jullie dat gemeen hebben.



Groetjes Nienke

Nog bij niemand geen :twisted: te bekennen?

Ik hoop van niet!



Straks is het bij jullie alletwee gelukt, Celtje en Nienke! Dat zou pas leuk zijn hé!

Dan bouwen we hier een feestje!!! :dance: :dance: :dance:



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Mijn ongi is weer voorbij dus kunnen m’n hubbie en ik er weer volledig voor gaan :lol: :lol: :lol:

Goededag damens



Ikke:

Is het pbeetje aangekomen? Gisteren verstuurd, maar kreeg geen bevestiging.

Hier ook nog geen veandering, pijn in de rug is wel over en af en toe steken, maar volgens mij heb ik dat ook als ik niet ongi moet worden. Dan zijn ze pijnlijker. Maar we wachten af…



Groetjes Juudje

Hey dames,



Ikke: feestje? FEEST! :thumbup: 8)

En dan Juudje er ook nog bij, want die is ook al 1 dag overtijd.



Ben echt benieuwd wat mijn temp morgenvroeg is. Omdat ie vanochtend lager was en ik ongigevoel heb. Het is er nog niet, maar de dag is nog lang.

Als ie morgen weer hoog is, weet ik niet of ik tot zaterdag kan wachten, hi hi hi ih



gr. Nienke

Hallo



Zo’n feestje zal wel heel leuk zijn, wil ik zeker aan mee doen.

Nienke: hoe zit het met je temp. als je zwanger bent, is hij dan hoger?



Ikke: Ik zag in de huiskamer staan dat je gelijk met mijn zusje jarig bent, precies over een week.



Hoe oud zijn jullie, ik ben 26



Groetjes Juudje

Hey!!!



Juudje, ik heb geen bericht van je ontvangen… blijkbaar is er iets fout gegaan… waarschijnlijk ook daarom geen bevestiging gekregen… :eh:



Jaaaaaa… oeps… als het feestje is dan ook voor Juudje natuurlijk… Vreemd, maar dacht dat ik haar naam er ook bij gezet had!!! :think:



Ik word volgende week ook 26, Juudje!!! :lol:

Ikke:



Ik stuur je wel een nieuw pb kijken of het nu wel lukt.

Hoi Nienke



heb net voor de grap getempt en hij was 37.3, wel hoog he, heb normaal nooit echt hoge tempen. Maar heb nooit zo’n cyclus temp gedaan, wst zie je dan gebeuren in zo’n lijstje?

En wat gebeurt er als je zwanger bent met je temp?



Groetjes Juudje

hai meiden,



nou bij mij nog steeds geen verrandering.

vind het allemaal wel vaag hoor.



nienke:

hoelang ben jij zaterdag dan overtijd?

aangezien je temperatuur,geeft het wel goeie hoop. :wink:

nou ik hoop het voor je meid!

ik ben ook erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met de testen.

en ja als het raak is,geven we hiero een heel groot feest!

maar het is zo ookal erg gezellig hoor. :smiley:



ikke:



goed oefenen he deze ronde. :wink:

ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is.

temp jij trouwens ook al?



juudje:



ik ben 20 jaar.

en hoe is ie nou met jou?

nog geen ongie gevoel hoop ik.

heb jij nog last van je rug?

ikke wel joh.

echt bovenin,en onderein ook wel.

maar anders als dat ongie gevoel he?



nou we blijven :pray:



dikke :-* van celtje…

Hey dames,



Celtje: Ik ben 24 jaar. Ik dacht dat ik vrij jong was, maar hier op het forum kom je vrij veel mensen tegen die begin 20 zijn.



Ikke: succes met klussen dan maar!!! :inlove:



Juudje: 37.3 is echt heel hoog. Al verschilt het wel per persoon. Bij mij is de lage temp ongeveer 36.2-36.4 en de hoge temp is 36.7-36.9 Er zitten wel eens uitschieters bij.

Je temp gaat omhoog na je eisprong, ongeveer 2 a 3 tienden. En dan blijft ie zo hoog tot 1 a 2 dagen voor je ongi. Als je ongi wordt gaat ie terug naar het oude niveau. Als je niet ongi wordt en je temp blijft hoog heb je kans dat je zwanger bent. Dus hij gaat niet extra hoog, maar blijft meestal even hoog als de periode tussen de eisprong en de NOD.



Oh ja, ik las net dat je 's middags getempt hebt, misschien dat dat je hoge temp verklaart. Je moet eigenlijk voordat je opstaat tempen. En het beste is rectaal of vaginaal op dezelfde tijd. . Anders moet je voor de gein morgenvroeg een keer tempen. Dan heb je wel geen vergelijkingsmateriaal, maar als ie wel weer zo hoog is, zegt dat wel wat.



Ik vind het wel spannend wat morgenochtend mijn temp zal zijn. Ik heb het er al met mijn vriendje over gehad om morgenochtend te testen. Ik ben er de hele dag mee bezig, ik word er gek van. Als ie negatief is, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En de temp is toch niet voor niks al 16 dagen hoog? :?:



groetjes Nienke

Hallo Dames



Noe ik heb voor de gein inderdaad net weer getempt en nog steeds 37.3 Hoog he. Ik weet niet wat ik ervan moet denken…

Verder nergens last van, geen blauwe aders over mijn borsten of extra gevoelig. Gisteravond krampen in mijn buik, maar had erg laat gegeten en een wat te strakke broek aan. Toen ik hem uitdeed waren de krampen direct over.

Ik wil gewoon tot zaterdag wachten, vriendje is erg negatief en zegt zal toch wel wwer ongi worden.



Hoe is het bij lullie?



Groetjes Juudje

Hey dames,



Vanochtend weer een hoge temp. Gisteren zei ik al dat ik mijn geduld niet kon bewaren tot zaterdag en als de temp weer hoog was, zou ik vanochtend gaan testen.

Nou dat heb ik dus ook gedaan vanchtend, want mijn temp was weer 36.7, en:



IK BEN ZWANGER!!!



Heel duidelijk 2 streepjes na 5 minuten. Mijn vriendje was ook wakker (slaapt normal gesproken nog). Toen ik net uit bed was, werd hij wakker. Het eerste wat hij zei was: en wat was je temperatuur? Lief he?

Na de uitslag hebben we elkaar eerst uitgebreid geknuffeld. :inlove: :-* :inlove:

We zijn zo blij dat het eindelijk zo ver is na 9,5 maanden. Ik ben nu waarschijnlijk 4 weken en 3 dagen zwanger. Ik zal vanavond even een banner aanmaken, ik ben nu op mijn werk, dus kan dat nu niet doen.



Ik kan het haast niet geloven! Als ik zelf een berekening maak ben ik op 19 december uitgerekend.



Ik blijf hier gewoon meelezen en typen hoor! Maar als jullie het niet erg vinden, schrijf ik ook mee met de December mama’s.



En Juudje: 37.3 is erg hoog hoor! Ik vind het knap als je tot zaterdag kan wachten. Ik zou het wel erg leuk vinden als ik jullie ook allemaal bij de december mama’s zou tegenkomen.



Groetjes Nienke!!

Hoi Nienke,



aan mij de eer jou als eerste te feliciteren:



VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



Een hele fijne & voorspoedige zwangerschap gewenst!!!



groetjes van Miepje (een Augustus-stopper)

Hé Nienke,



Wat lees ik nou!!! Van harte gefeliciteerd meid!! Echt geweldig nieuws, ik zit hier plaatsvervangend helemaal te stralen :mrgreen: :mrgreen: . En zeer hoopvol voor alle anderen die ook met die lange cycli tobben…





Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben!!



Maja (ook aug.stopper en mede-tobber met de lange cycli)



Alle andere juli-stoppers… heel veel succes, ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn!