Juli-pilstoppers deel 2

Gaan jullie hier maar weer verderrrr…!!!

Dank je wel, Yolanda!



Of … we zullen er met z’n allen voor zorgen dat we nu snel zwanger worden zodat we dit topic voor goed kunnen sluiten … :wink:

(ben even gepakt door het zonnetje, denk ik! Zie het ineens zo rooskleurig … :dance: )



Groetjes en veel succes aan iedereen!

AMi

hey, waar is ons NOD lijstje nu?

Dat is jammer, hadden we net een mooi lijstje. Maar misschien kan hij hier ook weer gemaakt worden.



Groetjes Juudje

NOD LIJST


07/07 Maria





Nienke
Emma

Dank je wel, Ikke!



Groetjes



Ami

mooi lijstje weer.



Mijn complimenten :smiley: :lol:

Graag gedaan!!!



ikke = :angel:





:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

hallo,



ik ben cel.

en ik ben hier al echt een hele tijd niet geweest.

poeh wat is het hiero verranderd zeg!



he ikke,herken je me nog.

ik was toen ook zo bezig met me cyclus,en was steeds heel lang overtijd,of me ongie kwam steeds niet.



nou met mij gaat het nog steeds wel een beetje kl*te.

ik heb toen van me ha primolut gekregen,om me ongie op te wekken.

dat is allemaal gelukt.

nou ja gelukt,ik heb 2 kuren gebruikt en ben ongie geworden.

dit is weer me eerste cyclus dat het weer van zelf moet komen.

en dat was vandaag dus.

en ik ben niet ongie geworden.

ik heb wel heel erg goed geklust.

maar ja zal ik dan toch zwanger zijn of komt het hele gekl**t weer terug???

ik heb wel vanmiddag getest maar het was negatief.

mischien toch nog te vroeg???

in ieder geval ik ben weer back!!!



groetjes van celtje…

oeps sorry nou staat ie er 2 x.

ik wilde het effe uitproberen.

Hey Celtje,



Je nickname was toen toch gewoon Cel? Ik weet nog wel dat je toen ook zo’n gedoe had met je HA toch?

Ga je nu weer uit van een cyclus van 28 dagen?

Ben je dan niet onder controle of weet je wat de volgende stap is? Dus je gebruikt nu geen Primolut, is het normaal bijvoorbeeld dat je na gebruik van Primolut wel een normale cyclus krijgt?



Ik heb toen wel met je meegepraat in de topic over niet ongesteld na het stoppen met de pil. Ik zit ook nog steeds in hetzelfde schuitje hoor. Moet waarschijnlijk aankomend weekend ongi worden, voor de 4e keer in 9,5 maanden. En dan mag ik waarschijnlijk eindelijk aan de Clomid (liever niet natuurlijk :wink: )



groetjes Nienke

hai nienke,



ja,dat klopt ik had toen zo een gedoe met me ha.

ik heb nu gelukkig een andere ha,die me wel begrijpt en die er ook wat aan doet.

ik heb nu een cyclus van 26 dagen dus dat is 2 dagen korter al normaal.

maar dat maakt verder niet uit.

ik heb dus 2 kuren primolut geslikt,dat slik je dan 7 dagen en 3 dagen daarna word je ongie.

dat is allemaal gelukt.

maar deze maand hoort het weer vanzelf te komen.

(vandaag dus)

ik slik het namelijk nu niet meer omdat de ha me 2 kuren heeft gegeven,voor 2 maanden dus.

maarja of ik nu zwanger ben of dat het weer een zooitje gaat worden weet ik dus niet zeker!

ik heb voor de rest geen controle.

maar als ik over 2 maanden nog niet zwanger ben moest ik terug komen en word ik doorverwezen naar het zh.

en jij ben jij al doorverwezen?

of onder controle van je ha?

en wat houd clomid precies in dan?

ik weet hoe het is meid om bijna nooit ongie te worden. :frowning:

het is echt vervelend,daarom was ik ook blij met primolut.

maar nu weet ik het ook effe niet meer.

nou ik denk dat ik met een dag of 5 maar weer ga testen.



groetjes…

Hey,



Cel, weet je ook wat de cijfers zijn van het gebruik van Primolut? Dus hoe vaak gebeurt het dat het na gebruik toch weer onregelmatig wordt.

Ik snap je helemaal, je hebt er nu waarschijnlijk helemaal (nog) geen vertrouwen in dat je reeglmatig bent of dat je zwanger zou zijn. Heb je wel op het goede moment geklust? Heb je eigenlijk wel een eisprong met Primolut?

Ik heb dat ook, ga er eigenlijk vanuit dat ik weer ongesteld wordt. Op de een of andere manier heb ik er na 9,5 maanden haast geen geloof meer in dat het werkelijk raak zou kunnen zijn.



Met Clomid wordt de eisprong opgewekt. Dus je neemt het in op dag 3-5 van je cyclus en dan krijg je rond dag 17-19 een eisprong en wordt je ongi als het goed is. Je weet zo ook precies wanneer je moet klussen. Dat is voor ons al een heel groot voordeel, want dat weten we nu absoluut niet met zo’n lange cyclus. We hebben dan ook nog maar 2 kansen gehad en die waren vantevoren dus niet in te schatten.



Vandaag weer een hoge temp, nog een dag of 3-4 en dan wordt ik ongesteld als het (niet) goed is. :wink:



groetjes Nienke

Hoi Dames,



Ik dacht hier even te snuffen, ik hoop dat jullie allemaal binnenkort zwanger zijn en een prachtige zwangerschap tegemoet gaan.

Zelf ben ik in juli gestopt met de pil en in augustus aangeteld, dus ik zal even wat hormoontjes in jullie topic rondstrooien, zodat het bij jullie ook zal vlotten.



SUCCES!!!

Hey Celtje!!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Wat heb ik m’n maatje gemist!!!

Ik heb hier nog een oproepje voor je gedaan… maar je was nergens meer te vinden :cry:

Wat ben ik blij dat je terug bent!

Ondertussen is al heel wat gebeurd bij jou, lees ik…

Hopelijk test je nu toch positief :pray:



Ik ben BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hé, maar…



Ik geloof dat ik ook wel clomid wil!!! :wink:

Als ik dat zo lees dan weet je met die clomid precies wanneer je ei komt en dan kun je eindelijk klussen op het juiste moment!

Is dat een pil om te slikken? Of hoe gaat dat in z’n werk?

Of stel ik nu domme vragen? :oops:

Nu is het ***, want met zooooooooon lange cyclus weet je natuurlijk nooit wanneer je ‘moet’… :?

Hey dames,



Ikke, even voor je opgezocht:





Vrouwen, die geen eisprong hebben, kunnen niet zwanger worden. Clomid verhoogt indirect de produktie van deze hormonen. Hierdoor kunnen enkele eicellen groter worden en kan vervolgens de eisprong optreden.



Clomid kan gebruikt worden om de eisprong (ovulatie) tot stand te brengen bij vrouwen, die zwanger willen worden.



Clomid mag alleen gebruikt worden onder controle van de arts. Deze zal u duidelijke instructies geven over het aantal tabletten en het aantal dagen dat u Clomid moet gebruiken. U moet deze aanwijzingen precies opvolgen en de behandeling nooit veranderen zonder nadrukkelijke toestemming van uw arts. De eerste Clomid tablet kunt u op de vijfde dag van uw menstruatie innemen. Wanneer de cyclus uitblijft, kan uw arts de dag bepalen, waarop u met Clomid begint. U kunt de tabletten het best innemen met water. Wanneer u een tablet Clomid vergeten bent, neem de tablet dan alsnog, eventueel samen met de volgende dosis. U mag echter niet meer dan twee innames combineren.




hopelijk heb je er wat aan



groetjes Nienke

oh ja, het wordt niet alleen gebruikt als je geen eisprong hebt, ook als je een hele lange cyclus hebt met eisprong.



groetjes Nienke

Bedankt, Nienke :thumbup: