Heh Claire, jij ook al in onzekerheid :hug: . Hopelijk morgen een beter (positief) beeld van je kindje! :hug:
Clairtje toch :hug: :hug: :hug: Wat eigenlijk niet zo goed wat ik erop moet zeggen, behalve dat ik hoop en duim voor je dat morgen alles goed is!! Hoelaat heb je de afspraak?
12.20 uur ga er maar vanuit dat het gewoon niet goed zit dan valt het miss mee morgen pff zou er wel echt kapot van zijn…
Ja snap ik! Vind dit echt zo @#^%( voor je!! :hug: :hug:
hallo hallo
@clairtje. jeetje meid toch. voor jou ook al zo’n spanning.
heel veel sterkte morgen. en sterkte met wachten.
@ingelke ooo meid je ongi gekomen. wat balen zeg. succes meid met de volgende ronde.
balen hoor meid sterkte even de komende dagen (bij bleef het balen wel even een paar dagen aan houden).
@kiki ooo jee wat een onduidelijkheid.
ik zou als ik jou was toch nog maar een keer bellen want zolang je ongi niet door breken vind ik niet normaal.
ik snap dat het met je zwangerschap te maken kan hebben
maar zo lang. en twee jaar de kans op afwijkende menstruaties. vind ik het echt heel raar. heb ik nog nooit van gehoord.
ik moet morgen werken ik kan het misschien ff vragen.
misschien kan je het lijstje aanpassen dat je ook de kleine :**: er in vermeld. van Dame icl
jeetje wat maken wij al veel mee met onze groep.
gelukkig kunnen we het wel bij elkaar kwijt
dus praat he dames!!!
Hier balen we inderdaad ook nog erg, had het zo gehoopt.
Maar helaas op naar de volgende ronde.
@ Ingelke; balen joh!! Op naar de volgende ronde!
@ Dame en icl echt zo k*t voor jullie! Dikke knuf!
@ kiki; ga je nu afwachten? Of ga je terug naar je ha?
@ Clairtje; succes morgen!! Duimen voor een kloppend hartje!
-
inbreker alarm
@Clairtje27 wrote:ben net geweest. verloskundige had nog geen opleiding tot echo… heeft het wel geprobeerd maar heeft nog niet veel kunnen zien. mijn blaas zat in de weg of het is gewoon niet goed te klein voor 7 weken moet morgen terug komen ben er even vol van weet niet zo goed wat ik er van denken moet…
Heb je wel een goede inwendige echo gehad dan?
Las je bericht waarom je deze echo kreeg, en ik vind het nogal slecht dat je dan bij een VK komt die officieel niet eens een echo kan maken!
Succes! :hug:
Even voor Dame & ICL ook een dikke knuff :hug: :hug: :hug:
Kiki. Gewoon nog een test doen, is deze weer negatief dan de dokter stalken totdat je een eventuele bloedtest krijgt hoor!!!
Oh enne predictor moet veel HCG hebben, voordat ie uberhaubt een beetje positief aanslaat.
Voor de rest: allemaal succes dames! :-
- breekt weer uit *
Jeetje Dame en ICL een hele dikke :hug: :hug: :hug: .
Ik heb er geen woorden voor meiden.
Clairtje hoe is het bij jou gegaan?
Yala ik had inderdaadveel geluk gehad, maar pfff .
Het is goed afgelopen.
Meiden die nieuw zijn, van harte welkom.
Wat zitter er weer een aantal in onzekerheid,
Wens daarom iedereen sterkte met dit en een hele dikke knuffel van mij.
@ingelke. Jammer zeg. Veel plezier met klussen.
`Goedemorgen meiden,
Hoe is het met jullie?
Clairtj, heb je een beetje kunnen slapen vanmorgen? Vind het wel vreemd dat iemand die geen echos kan maken het gewoon mag doen. Terwijl je al zo onzeker was.
Dame, hoe gaat het nu met jullie :hug:
Ik ga morgen of vanavond het lijstje aanpassen, mag ik van iedereen info?
Hier nog steeds niks. Krijg toch wel moed dat ik misschien toch zwanger ben. Lag gister gewoon al om 19.00 uur op de bank te slapen. Ben om 23.00 uur even wakker geweest maar heb daarna tot 7 uur geslapen. Maar we gaan er niet van uit. Ga volgende week ergens een test doen en dan kijken we wel verder.
thanks dames!
nog 1,5 uur wachten ben echt op van de zenuwen! laat het straks weten!
Clairtje, we duimen voor je.
@Loon Dank je wel. We gaan weer ons best doen
@Clairtje hoe is de echo gegaan vandaag???
@Kikki, blijft spannend. Ik hoop het zo voor je. :thumbup: :thumbdown:
@kiki1987 wrote:
Hier nog steeds niks. Krijg toch wel moed dat ik misschien toch zwanger ben. Lag gister gewoon al om 19.00 uur op de bank te slapen. Ben om 23.00 uur even wakker geweest maar heb daarna tot 7 uur geslapen. Maar we gaan er niet van uit. Ga volgende week ergens een test doen en dan kijken we wel verder.
Lieve Kiki… ik wil niet heel bot overkomen, maar je hebt al een positieve KV test gehad en daarna alleen nog maar negatieve testen. De kans dat je nu WEL een positieve test gaat krijgen, lijkt me echt onwaarschijnlijk. Neem ajb contact op met je VK en bespreek het met haar. ALS je daadwerkelijk die positieve KV test hebt gehad, dan ben je zwanger (geweest) maar is het zeer waarschijnlijk niet goed. Laat dat dan door je VK of gyn nakijken en laat je niet met een kluitje het riet insturen door je HA

Ha meiden,
Heb de afgelopen dagen niet echt gelezen. Ik, heb sinds woensdag weer bloedverlies en last van mijn buik. Vandaag naar het ziekenhuis geweest en gelukkig zien ze me daar als een spoedgeval en mag ik a.s. maandag al komen voor de curettage. Ik zie er enorm tegenop, maar ben blij dat het snel kan gebeuren. Het vruchtje is trouwens zo groot als een vruchtje van 7 weken en 2 dagen. Dat betekent dat het na de eerste echo pas echt mis ging…
@ICL; Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag met je gegaan is en hoor graag je ervaring (graag is natuurlijk een beetje een vreemde woordkeuze, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel). :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@Clairtje; ik las van jouw angsten sinds gisteren en hoop zoooo dat het goed is.
Mirjam, curretage is me 100% meegevallen. Voordat ik in de gaten had dat ik onder narcose ging, lag ik al op de uitslaapkamer. Is ook heel snel gegaan, want het is maar een korte ingreep.
Verder voel ik me best wel goed, wel een beetje moe, dus ga vanavond vroeg met een diazepammetje onder de wol.
Emotioneel, heb ik het voor de curretage zwaarder gehad dan erna… maar misschien komt de hele harde klap nog. :shifty: Ik heb vanaf het begin al geen goed gevoel over deze zwangerschap gehad, en mijn gevoel heeft dus al die tijd goed gezeten. Het jammere is… dat je wel weer 11 weken verder bent :evil: , had dus liever net als de cyclus voor deze zwangerschap (en al 2 keer eerder dit jaar :shifty: :twisted: ), weer een MK 3 a 4 dagen na NOD… dan komt het spontaan af bij mij en word je er ook niet zo lang aan herinnerd…
Sterkte maandag! Ben je al wel bij de anesthesioloog geweest vandaag? :hug: :-*
hallo,
hele drukke dag gehad!! goed en slecht nieuws!
goede nieuws is…
ben eerst naar de vk geweest die zag een beebje met een knipperlichtje goeie hartactie dus :dance: :dance: :dance: dus met het beebje alles goed! ben alleen iets minder ver dat dacht ik zelf ook al dat ik een late eisprong had ben 6 weken en 4 dagen en uitgerekend op 15 juni.
slechte nieuws is…
zagen gister al op de echo een zwarte grote vlek. die muts dacht dat het mijn blaas was! vandaag zag de vk die vlek weer en heeft me meteen door gestuurd naar de gyneceloog en kon vanmiddag nog terecht. die heeft ook gekeken weer hartactie :dance: maar die zwarte grote vlek blijkt een cyste te zijn dat schijnt vaak voor te komen alleen zijn die dan rond de 3 a 4 cm. Die van mij is 10 bij 9 cm enorm dus hij had het nog nooit zo groot gezien… en dat veroorzaakt dus de pijn en niet een blaasontsteking. sta dus vanaf nu onder strenge controle in het ziekenhuis hij kan nu dus nog groter worden of draaien en dan krijg ik nog meer pijn dan moet ik dus meteen door naar het ziekenhuis. ik krijg over 2 weken weer een echo en gaan ze er beter naar kijken waarschijnlijk moet het operatief verwijderd worden en dat moet geen kwaad kunnen voor frummeltje. Het was wel even schrikken hij zei dat het er wel goedaardig uitziet maar dat hij dat niet met 100 procent kan beloven… mijn moeder heeft buikvlies kanker dus het komt allemaal wel hard aan. ze hebben iig extra bloed afgenomen om te kijken of ze daar iets in kunnen zien maar heb iig pas 100 procent zekerheid als ie eruit is… pff ben er ff vol van heb me ook maar ff ziek gemeld…
@ICL jeetje :hug: meid heb ook een keer een curetage gehad bij een ma vreselijk doe rustig aan!!!
@Dame veel sterkte meid :hug:
bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes!!!
kom morgen weer ff uitgebereid reageren :-*
Clairtje, dat is schrikken zeg!!! :hug: Wanneer krijg je de uitslag van het bloed? Maar had je er nooit eerder last van gehad? En komt het nu door de groei van de baarmoeder?
GElukkig is met de kleine frummel wel alles goed!!
ICL, ik ga echt volgende week nog 1 test doen en dan ga ik toch terug naar de huisarts. Was helemaal vergeten dat je vandaag een curr. hebt gehad :hug: :hug: . Doe je wel rustig aan?
Dame, :hug: :hug: :hug:
@clairtje, wat heerlijk dat je zwangerschap goed gaat. Ik ben heel blij voor je. Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent van die cyste, zeker gezien je moeders verhaal. Hopelijk blijft het stabiel tijdens je zwangerschap.
@ICL, goed te horen dat het je meegevallen is. Ik ben vandaag idd al naar de anestesioloog geweest. Ik ga onder algehele narcose. Wil er niets van mee krijgen.
@kiki, wat een waardeloze situatie voor jou zeg! Dikke knuffel.