Juli en Augustus stoppers 2010!

Lieve Dame,

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik heb even geen woorden meer… :cry:

dame nee!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Heel veel sterkte de komende tijd. En inderdaad we zijn er voor je als je ons nodig hebt

:-*

Lieve Mirjam, ook hier nog even heel veel sterkte. Ik weet helaas hoe je je voelt…

ook bij mij is het weer niet goed…ik word as vrijdag gecurreteerd :cry:

hallo hallo

@icl oo nee meid. jij ook al.

en weer niet goed. he het zit je ook niet mee he.

heel veel sterkte meid. en ik denk aan je.

(misschien even naar de HA voor een vt b 12 controle in je bloed??

sterkte meid.

Dat is al eens bij me gecontroleerd in 2008 (B12, folaat, B6 etc) Was toen allemaal goed. In september ben ik bij de gyn geweest vanwege herhaalde MK-en (had er toen na M. al 3 achter de rug en was dus net weer zwanger) en er is toen ook bloed geprikt voor stollingswaarden… was ook allemaal goed…

@icl oo jee meid toch. dus dat zou het dan ook niet kunnen zijn.

sterkte meid.

ICL, :hug: :hug: Vind het echt zo K** voor je!! :hug:

@ICL :hug: :hug: :hug:

@DAME ow wat erg nieuws we leven met je mee. :hug:

@ICL ojee zit jou ook al niet mee. Ook een :hug: voor jou.

Ik heb ook jaren lang de leeftijd 5 tot 8 jaar gedraaid. Was ook al leuk

Nee, het zit me idd niet mee… dit wordt de 4e MK dit jaar.

Kiki, wat ik je eigenlijk nog wil vragen: heb jij je HA verteld van je positieve test?? Ik vind het nl. nogal een rare opmerking van je HA over je cyclus, zeker als hij zou weten dat je een hele duidelijke positieve test hebt gehad… :think: De kans is nl. heel groot, dat als jij die positieve test had, er bij jou ook sprake is van een missed abortion. Overigens vind ik het wel vreemd, dat je al zo snel na die hele duidelijke positieve tes een negatieve test had, zonder te hebben gevloeid. Ik zou dan ook zeker even contact opnemen met je VK, wellicht dat die een echo wil maken en je duidelijkheid kan geven of je zwanger bent en er eventueel sprake is van een missed abortion. :hug: :-*

Wat een vreselijk verdrietige berichten :cry: :cry:

@Dame @ICL

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Icl, ja dat heb ik verteld maar die was na 5 min pas positief dus zij zei dat het dan een “valse” test was.

Ik had trouwens een vervangende arts.

Hier thuis er nog met een paar overgehad en niemand herkent het. Dus ook maar even een topic geplaatst. Ik hoor alleen maar dat ze iets onregelmatig waren maar niet zo erg. Waardoor je eigenlijk nog meer aan het twijfelen word gemaakt. Hoe maak je jezelf gek :wink:

Maar vandaag even genieten van de markt. Dit keer gaat mijn moeder mee, dus meestal maken we er een heel uitje van. Dus denk niet meer dat jullie mij vandaag zien!

Fijne dag! :-*

Kiki, een kruidvat test die na 5 minuten er zo uitziet, is echt NIET vals positief :roll: . Dat is nl. allemaal netjes binnen de tijd. Zelfs als je na een half uur een heel vaag streepje hebt, dan is dat positief… De kruidvat testen hebben nl. GEEN indroogstreepje :shifty: .

Ik zou nog maar eens heengaan, want het moet niet nog gekker worden… 8)

ICL dikke :hug: heel veel stekte meid!!! het zit je echt niet mee…

gister bij de ha geweest voor de buikpijn die heeft voor de zekerheid een kuurtje voorgeschreven voor een blaasontsteking. ze hebben ook inwendig met een eendebek gekeken :evil: toen bloede ik daarna een beetje en zat dus ook in de urine konden het daardoor niet goed beoordelen dus toch maar een kuurtje gekregen… heb ook maar even de vk(gister ook al alleen hebben ze niet terug gebelt :evil: voel je je ook zo lekker serieus genomen) gebelt dat ik er niet gerust op ben en even zeker wil weten of alles goed is. mag om 12.40 komen. spannend!!! hoop een kloppend hartje te zien…

@clairtje.hoe is het gegaan bij de vk??? heb je een hartje zien kloppen.

ooo ik hoop het zo he.

na de verdrietige berichten van icl en dame.

hoop ik het echt voor je sterkte.

@Clairtje :pray:

Ik ben vanmorgen ongesteld worden :frowning: Op naar de volgende ronde.

Ingelke, :hug: Balen zeg!! Nou misschien de volgende ronde!

De huisarts zei dat de kruidvat test na 5 min niet meer betrouwbaar is en dinsdagochtend heb ik met een predictor (schrijf je dat zo?) getest en daar was helemaal niks op te zien. Maar we zien het wel…

Clairtje, hoe is het gegaan??

Dame: jeetje ik heb er even geen woorden voor… Heel veel sterkte.

ICL: ook voor jou heel veel sterkte.

Ingelke: succes met de volgende ronde.

Clairtje: Hoe is het gegaan???

Kiki: wat raar dat de ha deze test als vals bestempeld heeft, terwijl in de gebruiksaanwijzing toch echt staat dat je hem na 5 min moet aflezen.

@kiki1987 wrote:

Hier ben ik een beetje van slag. Vorige week een licht positieve test en vanmorgen weer helemaal geen streepje te bekennen. Doe ik soms iets fouts met de testen ofzo? Maar goed, had met mezelf afgesproken van vandaag nog niks hup naar de huisarts. Maar zag wat later wat bloed bij het afvegen (meestal is het bij mij meteen goed raak) dus dacht oke, eindelijk daar is ie dan. Maar 5 druppels later is er weer niks aan de hand. Zelfs geen krampen in mijn buik. :cry:

Ik weet dat de test niet meer geldig is, maar was vergeten hem weg te gooien dus net na een uur keek ik erop en ja hoor een dikke streep. GRRRR baal hier zo van!!!

Dit was dus het hele verhaal. Merk echt dat ik mezelf helemaal gek loop te maken.

ben net geweest. verloskundige had nog geen opleiding tot echo… heeft het wel geprobeerd maar heeft nog niet veel kunnen zien. mijn blaas zat in de weg of het is gewoon niet goed te klein voor 7 weken moet morgen terug komen ben er even vol van weet niet zo goed wat ik er van denken moet…

@kiki vervelend he die onzekerheid!