Hey meiden,
Hier is de topic dan eindelijk met de nieuwe lijstjes!
Ik ben er, ziet er netjes uit zo met de lijstjes.
Zal strakjes nog het ander deel lezen moet zo gaan werken.
Leuk dat er een nieuw lijstje is! Ik ben trouwens 17 mei uitgerekend
Goedemorgen dames!
Dame: allereerst voor jou heel veel sterkte vandaag en hopelijk kun je vanavond lekker vroeg slapen zodat het snel woensdag is! :hug:
Kiki: je hebt dus een vaag streepje gezien? Wanneer ga je weer testen?
Mooie lijstjes trouwens. Hopelijk raakt het onderste lijstje snel vol!
Hier trouwens ook zaterdag de tripp trapp gekocht! B.J. vindt het helemaal geweldig om aan tafel te kunnen zitten. Hij straalt helemaal van trots als hij erin zit. :inlove:
Vorige maand was ik ongesteld maar was net alsof een kraan open stond zo liep dat, iedere minuut kon ik wel weer gaan.
Ik hoop dat het deze maand niet zo erg is
Ingelke: Ik hoop voor je dat er deze maand helemaal niets komt en dat je straks een mooie positieve test in je handen hebt! :P
Ik had trouwens vorige week 1 dag voor m'n nod getest. Maar zag later dat ik bij B.J. pas 2 dagen na m'n nod had getest en toen zag ik een heel vaag streepje. Dit keer wacht ik dus maar ietsje langer (3 dagen ofzo :wink: )
ikaa: :hug: Helaas, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen :wink:
Clairtje: :hug: Die vermoeidheid kan zo vervelend zijn! Had je dat bij Evy ook?
Wanna: lekker blijven kletsen hoor over die mooie dingen van je zwangerschap en vooral niet denken dat je er iemand mee kwetst. Heerlijk dat je zo'n mooie echo had. Het blijft toch bijzonder dat ze dat allemaal kunnen zien, toch?
ICL: Fijn om te lezen dat het toch goed is gegaan! Hoe voel je je?
Hier gaat het weer beter, dit weekend was ik eindelijk weer een beetje fit. En nu gaat het weer gewoon lekker. We gaan vol goede moed de volgende ronde in, alhoewel ik nu wel iets later ga testen en toch wat voorzichtiger blij zal zijn, als het zover is.
Oh, moet nu even een jongetje uit z'n box halen. Hij heeft het er niet meer zo naar z'n zin zo te horen :mrgreen:
meld
@kiki wat een mooi lijstje heb je leuk gedaan.
@dame sterkte vandaag hoop voor jou dat het gauw woensdag is.
@yala succes deze maand en ik :thumbup: :thumbdown: voor je mee
hier nog 4 dagen spannend.
maar goed zoals ik al zei voel ik nog niks.
@kiki had je al gepb… nu sta ik nog steeds niet op het lijstje
een strrep is streep had de eerste test ook een heeeel vaag streepje je kon hem bijna niet zien 2 dagen erna duidelijker daarna nog duidelijker! Volgens mij kleurt een indroogstreep niet roze of blauw…
@yala ja dat had ik bij evy ook! toen was ik ook misselijk. behalve pijnlijke borsten en moe heb ik nu nergens last van dat maakt me wel een beetje onzeker! :hug: hoop het ook voor jou meid! :: :: :**: hier wat hormoontjes
@ICL gefeliciteerd! wanneer heb je je 1ste echo?
@karen marieke wanneer mag jij testen? Voe je je al wat beter?
Heb nog niet op iedereen gereageerd sorry!!! Ben echt zo moe heb echt nergens energie voor!!!
:o Ik ga je er vanavond meteen bijzetten!! Even meteen een :hug: ! vervelend kan die vermoedheid zijn he! Ik kon met R.owin echt hele dagen slapen.
Dame, kan je je zenuwen nog een beetje onder controle houden. Ik duim echt dat je morgen een positieve test in handen hebt!
Voor de rest van de dames:
Hier nog steeds geen :twisted:. Zit er stiekem toch nog op te wachten. Maar was gister bij mijn ouders en die weten echt alles over mij/ ons. We hadden het er zo over dat ik overtijd was en toen liet ik mijn buik zien. Zeggen mijn ouders: Ja dat hadden we vorige week al gezien :shock:
Dit was tijdens mijn vorige zwangerschap met 5 weken.
@kiki dat is idd al een buikje!! Ik hoop het zo voor je!!!
@dame vergeet ik jouw bijna ik voor die positieve test!!! hoop dat je een beetje kan slapen vanavond!
@ Dame voor een positieve test morgen.
@Kiki ik hoop het voor je!!!
@Yale ik hoop het ook, afwachten nu. Tot op heden is de :twisted: duivel nog niet te zien.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Duimpjes draaien voor jou ook Yale.
Voor de dames die binnenkort kunnen testen,
Clairtje, die vermoeidheid bah! Bij B.J. had ik het ook (en vorige week…) Ik ben toen zelfs halve dagen gaan werken. Als ik dan 's middags thuiskwam ging ik slapen. Als vriend thuiskwam gingen we eten en ik daarna weer slapen. Heb niet zoveel gedaan en/of gezien in die weken
Heb trouwens een vriendin die bij de eerste zwangerschap een innige relatie had met de wc-pot en bij de tweede helemaal nergens last van had. Dus, niet ongerust maken hoor! Die vermoeidheid en de test zeggen al genoeg!
Meiden, bedankt voor alle :thumbup: :thumbdown: en :: :: ! We gaan ons best doen deze maand! :mrgreen:
Kiki: prachtig buikje had je toen! En vroeg!
hallo hallo
@ingelke spannend hoor meid. wanneer ga je testen???
morgen of wacht je nog een dag
en al ergens last van??
@kiki idd een buikje heb je ja. ik hoop het zo voor je.
maar wacht nog wel ff met nog een keer testen zoals je zelf ook al zei.
anders is misschien die teleurtstelling weer zo groot.
spannend hoor meid.
@clairtje. het gaat wel wat beter maar ik merk dat mijn lontje nog wel erg kort is. en voornamelijk naar mijn liefste mensen toe mijn lief en noëmi.
en baal er gewoon zo stierlijk van. word er ook wel wat verdrietig van.
ik hoop niet dat het lang doorzet zo hoor want dat is echt niks voor mij.
ben altijd zo’n levendig persoon.
en wanneer ik ga testen. heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht ook omdat ik nergens last van heb (ja of deze downheid moet de eerste symptoom zijn). maar zaterdag zou mijn eerste niet ongi dag moeten zijn
maar dan moet ik werken
dus ik zou denk ik dan zondag of maandag gaan testen.
ik denk dat als ik zaterdag tijdens mijn werk nog niet ongi ben geworden dat ik na mijn werk even naar de drogist rij voor een test.
Ziet er goed uit
Ik ben zelf ook in juli augustus gestopt.
welkom loon
wil je wat over jezelf vertellen.
vinden we altijd wel leuk.
en wanneer is je nod. of ben je al zwanger
Morgen moet ik menstrueren,
En hoe jullie allemaal opschrijven met ronde 1 enz. Net zoals de afkortingen weet ik niet, kan ik die ergens terug vinden???
Groetjes Ilona
hoe bedoel je.
snap je niet helemaal.
bedoel je ons gebruik van afkortingen???
komt morgen je ongi (ongesteldheid) of is het nog spannend dat je positief mag testen.
Ik ben Ilona ben 27 jaar oud en in juni getrouwd met mijn vriend.
We zijn al 8 jaar samen en delen de hobbys scouting en onze boxers.
Nod is dat zelfde als ongi???
En sommige leden hebben bv over 1e ronde
en staat dan cyclus: 35-28-enz…
Wanneer is dan je 2e ronde???
Voor rest kijk ik morgen even af. Voel me nog niet zoals meestal als ik ongi moet worden,
Ben benieuwd weet nog niet wanneer ik een test doe.
welkom Loon!!!
NOD is idd de niet ongi dag dus de dag dat je ongi moet worden.
cyclus 28-29-30 enz is het aantal dagen dat je cyclus duurt dus de geteld vanaf de eeste ongi dag todat je weer ongi word. als je vanaf het moment dat je gestopt bent met de pil of spiraal bv. in juli en nu is het oktober en je 3 keer ongi bent geweest is het je 3e ronde, en ga je dus voor de 4 ronde…
hoop dat je er een beetje uikomt!
Aha begin hem te snappen
Dank je wel
.
Welkom Loon, Vind je het goed als ik je ook op het lijstje zet? Word dit jullie eerste kindje?
Ik denk dat ik morgen of vrijdag nog even ga testen en anders naar de huisarts. We zitten nu op dag 44.