@ingelke spannend hoor meid. wanneer ga je testen???
morgen of wacht je nog een dag
en al ergens last van??
Ik wacht het deze week even af. Weekend druk, dan hebben we twee feestjes.
Ik heb zover ik weet nergens last van.
Ja moe en prikkelbaar :? maar ook verkouden.
Afwachten dus.
Wij zijn volkomen in shock; ik heb zojuist positief getest!!! Blij zijn we niet, vooral erg bang voor wat gaat komen. Misschien een leeg vruchtzakje, of erger; een ongezond kindje. Morgen bellen… Heb nog steeds veel duimen nodig.
Dame oooohhhhh spannend!!! We duimen hier vanuit geldrop met zijn tweeën voor jullie dat het een heel mooi, sterk, gezond vruchtje is wat heeft weten vast te houden. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@Dame, mijn duimen blijven ook voor jullie draaien
@Karen, vandaag moet ik dus volgens mijn banner ongesteld worden. Maar de dag is pas begonnen. We wachten rustig af.
Zaterdag verjaardags feestje van mijn neefje hij word 4.
Zondag doopfeest van mijn vriend zijn kleine nichtje.
Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ga ik maandag na mijn werk een testje halen.
Moet dat met ochtendurine gebeuren???
Ja het word alleen maar erger, steeds tegen mijn vriend.
Gisteren in de winkel tegen het meisje achter de kassa :shock:
Ik had allen flessen erop gezet en ze zei dat het niet hoefde, maar dan op zo’n toon van pffff. Daar gaf ik een reactie op, waarop ik me weer omdraai en verder ga. Staat daar een vrouw die ook nog eens dom ging doen, ja toen had ik het helemaal. Op dat moment ben ik maar netjes gebleven, maar het liefst had ik ze wat aangedaan :oops: Tot 10 tellen hielp niet, ben maar tot honderd gegaan
Ga zo even bijlezen, maar alvast heel veel en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor Dame.
Fijn dat je positief getest hebt, maar inderdaad nu komen de andere zorgen . Hoop dat je snel een echo krijgt! :hug:
Bedankt voor alle lieve berichtjes en jullie duimen. Ik kan het hard gebruiken. Vanmiddag om 17.15 uur mag ik komen voor een echo. Dat wordt een lange dag.
Sorry dat ik even niet op de rest reageer. Sta werkelijk strak van de spanningen en kan het even niet opbrengen. Maar iedereen een dikke knuffel.
Nou, de dag was ontiegelijk lang en ik was letterlijk op van de spanningen. De verloskundige liep uit, dus we moesten daar nog zo’n 30 lange minuten wachten. Ik heb een inwendige echo gehad en weet nog steeds niets… Er zit een vruchtje, dat qua afmetingen ongeveer overeenkomt met de duur van de zwangerschap (7 weken). Maar er was geen hart-activiteit te zien. Dat hoeft op zich nog niet in deze fase van de zwangerschap en er zit niets anders op dan wederom een week te wachten. Ze geeft het 50% kans. Volgende week woensdag weer een echo. Geen idee hoe ik die week ga doorkomen.
ff vanaf telefoon: Dame. Fijn dat je een vruchtje hebt geziendat ook goed is qua grootte. De kans dat het goed is, is inmiddels verdubbeld: van 25% naar 50%! Hoeveel zekerheid geeft de echo van volgende week? Moet er een hartje te zien zijn met 8 weken? Weet ff niet meer wanneer dat er is :oops:.