Hopelijk kom je de week een beetje door. Ik hoop voor jou zo op goed bericht voor je.
Ik zal aan je denken.
Het zal een lange week voor jou worden.
Hopelijk heb je wat afleiding zodat je er niet 24/7 mee bezig bent.
Ik hoop het zo voor je dat ze je volgende week goed nieuws kunnen geven.
:kaars: :hug:
@dame ooo meid nog niet van de spanning af. jeetje zeg.
onwijs veel sterkte om deze week door te komen.
en kom maar lekker hier van je af schrijven
wij praten je er wel doorheen.
Dame, het zit je ook even niet mee he :hug: :hug: :hug: Ik hoop echt dat je volgende week een super echo hebt!! En dat het er natuurlijk nog zit, met de afmetingen van 7 weken das alleen maar positief!
Clair, zet je echt binnenkort op het lijstje!
hallo hallo
@dame hoe is het met je???
lutk het allemaal een beetje
@ingelke en is je ongi al doorgekomen.
hoest met de andere dames.
nog leuke dingen meegemaakt.
of andere dingen.
hier vandaag de dag goed door gekomen.
ik kom weer wat meer tot rust
heb gister even flink uit gehuild bij jacco. gewoon al mijn zorgen en al mijn frustraties er uit gegooid
en nu gaat het wel wat beter maar heb soms de tranen nog wel hoog zitten.
maar goed we komen er wel weer.
verder morgen weer werken wel zin in. na 4 dagen vrij vind het niet erg om te werken.
en noëmi heeft het naar haar zin bij mijn zus dus geeft ook een goed gevoel dat ik lekker kan gaan werken.
nou meiden kom weer lekker kletsen…
Hoi meiden, Het gaat eigenlijk best goed met me!
Gisteravond heb ik voor mezelf een knop omgezet en besloten dat dit glas half vol is en niet meer half leeg. Ik ben nú zwanger en hoop dit nog een ruime 7 maanden te zijn. Ik ga genieten van het zwanger zijn zolang het kan. Niet meer een pessimistische kijk op de zaken voor mij. Ik zal heel verdrietig en teleurgesteld zijn als het volgende week niet goed blijkt te zijn, maar dan nemen ze me deze week niet meer af. De afgelopen weken waren heel zwaar en ik trek dat niet meer. Ik vier nu de goede signalen:
1 - Vruchtje in mijn baarmoeder
2 - Vruchtje heeft een formaat passend bij de duur van de zwangerschap!!!
3 - Twee positieve testen
4 - Pijnlijke borsten
5 - Misselijkheid
6 - Vermoeidheid
7 - Opgeblazen buik (broek knelt)[/list]
Dus, ik wil heel graag op de lijst. Ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger en hoop op 1 juni een gezond broertje of zusje van Stef in mijn armen te houden. Deze switch voelt heel goed voor mij.
Mag ik op de zwangeren lijst? :snooty: :mrgreen:
@Yala; Het hartje kan volgens mijn verloskundige zelfs met 9 weken pas zichtbaar zijn, maar meestal is dat wel vanaf zo’n 6 weken. Maar het vruchtje moet volgende week alweer groter zijn dan nu. Dus als het gegroeid is, is dat een goed teken.
@KarenMarieke; Misschien heb ik het gemist, maar wat is er aan de hand dat je zo’n verdriet had? :hug:
hallo hallo
@dame ooo meid wat goed om dit te horen. geweldig zeg. word er blij van.
heerlijk en ik hoop voor jou mee dat je volgende week een positieve echo mag zien.
en heel goed van je.
ik heb de afgelopen weken iets te veel meegemaakt
en moeder van iemand met wie ik al jaren zwem is over leden op 56 jarige leeftijd.
een vriendin haar schoonmoeder kreeg te horen dat ze borstkanker heeft
een andere vriendin zit in een familie crisis
en is met mijn schoonzusje en een vriendin van mij dat waren vroeger hele goede vriendinnen maar nu niet meer
en nu gaat de vriendengroep nog wle met elkaar om maar daar horen mijn schoonzusje en zwager niet meer tussen
dus ik zit tussen twee vuren in tussen haar en die vriendin.
en ik twijfel aan mij lijf i.v.m de zwangerschap enzo omdat ik een operatie heb ondergaan. en ik veel symptomen heb van endomtetriose
dus veel.
en ik ben er gewoon echt wat down onder.
en weet het gewoon soms allemaal even niet meer.
dus vandaar.
en ik ben nooit zo dus ik vind het ook gewoon heel raar.
dus een heel verhaal. maar goed het zal wel goed komen allemaal denk ik
ik moet het allemaal niet zo op mijzelf betrekken denk ik.
maar meid heerlijk om dit van jou te horen
Och natuurlijk, dit heb ik wel gelezen… Zou vergeetachtigheid nr. 8 zijn?
Kan me goed voorstellen dat het dan even te veel wordt. Dat mag ook gewoon hè, niet te streng zijn voor jezelf. :-*
@Karen, tot op heden is de rode :twisted: er nog niet.
Nu dan ook hopen dat hij weg blijft.
Soms is dat ook eens goed om er alles even uit tegooien, zo zie je maar weer je voelt je al wat stukken beter. Gelukkig.
Voor jou word het ook spannend
@Dame, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Blijf ik voor jou doen, zodat het vruchtje volgende week weer gegroeid is. Aangezien het nu ook al op 7 weken zit is het in de tussentijd toch ook gegroeid en de symptomen die je hebt.
@Loon is bij jou je ongi al doorgekomen???
Dame, wat sterk van je!!! Geniet ervan meid! Dus we mogen je nu ook feliciteren!!! Dat is altijd leuk!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dame is zwanger!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Ingelke: Lastig hoor, dat je zo uit kan vallen soms. Is voor de anderen niet leuk, maar voor je zelf ook niet. Maar als dat komt doordat je zwanger bent, kan dat nog wel even duren hoor! Helaas moet vriendlief daar dan even aan wennen.
Karen: :hug: :hug: ff lekker uithuilen is altijd lekker. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Alina: hoe gaat het je?
Kiki: Hoe is het met jouw testjes?
Manouk: Waar ben je? Hoe gaat het met je? Zit je al op het wachtbankje?
Ikaa: Ben je al een beetje over je teleurstelling heen?
@yala wrote:
Dame is zwanger!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Jaaaaa, die had ik nodig!! :D :dance: :-*
Hoe is het eigenlijk met/bij jou Yala?
@Ingelke; wat spannend! Wanneer ga je testen?
@yala wrote:
Manouk: Waar ben je? Hoe gaat het met je? Zit je al op het wachtbankje?
Haha, ik heb je gehoord!!! Grappig. Eindelijk weer eens een beetje tijd gevonden om bij te lezen, ik moest bij 't vorige topic beginnen :oops: Hoezo, druk!! We gaan verhuizen dus ik heb 't zoooo druk nu, gelukkig maar tijdelijk.
Maar ik ben weer bij!
@Yala, idd ik zit op 't wachtbankje … :roll:
@Dame, wow wat een spannende weken heb je gehad zeg!! Ik heb bewondering voor de knop die je gevonden hebt, maar je hebt groot gelijk. :dance: Je bent zwanger!!!
:dance: :dance: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
En ook heel veel

@karenmarieke, voor jou veel :hug: :hug: :hug:
@Loon, leuk dat je meekletst!
@iedereen: fijne dag!!
en voor iedereen die op 't wachtbankje zit

Dame GEFELICITEERD!!! Volgens mij ben ik dat vorige keer helemaal vergeten te zeggen :oops: :oops:
Hier ben ik een beetje van slag. Vorige week een licht positieve test en vanmorgen weer helemaal geen streepje te bekennen. Doe ik soms iets fouts met de testen ofzo? Maar goed, had met mezelf afgesproken van vandaag nog niks hup naar de huisarts. Maar zag wat later wat bloed bij het afvegen (meestal is het bij mij meteen goed raak) dus dacht oke, eindelijk daar is ie dan. Maar 5 druppels later is er weer niks aan de hand. Zelfs geen krampen in mijn buik.
Ik weet dat de test niet meer geldig is, maar was vergeten hem weg te gooien dus net na een uur keek ik erop en ja hoor een dikke streep. GRRRR baal hier zo van!!!
@Kiki, thanks!
He, wat een onzekerheid voor je. Niks aan he? Heb je al een ander merk test geprobeerd? Misschien toch maar even langs de huisarts gaan.
even snel heb vannacht nachtdienst dus dan kan ik uitgebreider reageren.
Maar ik wil even snel dame VAN HARTE FELICITEREN MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!
Ja kijk het weekend nog even aan en dan maandag naar de huisarts. Voor hetzelfde geld word ik vanavond ongesteld. Maar heb net nog wat in het vorige bericht gezet, waardoor ik even nog meer van slag ben. Pfff :doh:
Och jee Kiki, wat maak je het jezelf moeilijk. Meid, stap op de fiets en haal een digitale test. Die kun je niet verkeerd interpreteren en die verandert ook niet van uitslag.
Dit waren overigens mijn tests:
Denk dat de test eruit zag als jou eerste foto. Word nu wel gek gemaakt door mezelf :?
MAar dame, mooie banner :dance: :dance:
Maar dat ik geen lichte streep hoor! Links is de streep die zegt dat de test goed is uitgevoerd, rechts is de uitslag. Ik had absoluut geen twijfels over die uitslag. Als jouw streep ook zo duidelijk was zou ik echt even naar de drogist gaan!
Hey hey
@dame. Mooi testen. Vind goed dat je nu zo positief bent.
Even vraagje of ik al ongi ben. Nope nog niets aan de hand met vlag.
Heb wel steeds knellend gevoel bij buik met mijn broek.
Als ik iets heb gegeten beetje misselijk en moet steeds boeren.
heb soms steken in linker kant van buik en trekt soms door tot lies/been.
Maar ja had vorige maand ook symptomen maar geen knellende broek.
En toch ongi geworden.
Heb al 2 nachten gedroomd over dat de test positief was.
Maaruh alles kan zijn omdat ik ermee bezig ben. In iedergeval zegt mijn zus.
Dus ja wat is nu wijsheid. Testen of afwachten.
@ingelke ik zie dat we gelijk lopen.