Juli en Augustus stoppers 2010!

Jeeeeej Dame!!! GEFELICITEERD!!!

:hug: Karen marieke!!

Voor iedereen die op de :evil: wacht, hoop dat ie niet komt!!

Hier vrolijk aan de klus! :lol:

@Dame wrote:

@Ingelke; wat spannend! Wanneer ga je testen?

Vorige maand was ik ook twee dagen overtijd, toen ik de dag erna smorgens op stond was ik ongesteld geworden. Ik twijfel nog, nu het weekend ben ik weg. Twee feestjes hebben we dan. Zou het dan de Maandag nog niet zijn dan ga ik een testje halen.

Van zwangerschap symptomen heb ik nergens last van, ja moe en prikkelbaar, maagzuur/brand dit is er ook weer erg. Terwijl ik vorige maand overal last van had en werd ik nog ongesteld.

@Loon klopt we zijn samen nu twee dagen overtijd. Zal dan :pray: :pray: voor ons tweetjes zodat we dan ook samen zwanger zijn. :pray: :pray:

Ik had zoals hierboven staat ook meer last van vorige maand, dacht toen ook bij mijn eigen je bent er te zeer mee bezig. Afwachten dus.

Wanneer ga jij testen??

Vergeet ik het bijna,

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP, DAME

@ingelke Ik denk dat ik zondag of maandag ga testen.

Wil nog een aantal dagen afwachten.

Zou wel grappig zijn als we tegelijk zwanger zijn.

Ik duim :thumbup: voor ons beide

hallo hallo

ff gauw

ik ben op mijn werk ik reageer vanavond op de naderen .

maar ik heb bloed bij het afvegen.

zou de ongi komen.

maar het voelt echt absoluut niet als ongi.

want ik ben altijd honds beroerd.

wat zouden jullie doen??

thanks dames want ik weet het ff niet.

Ik had deze maand ook minder last voorafgaand en ook ineens rood bij afvegen.

Misschien zet het nog door, zou wel balen zijn!! :hug: Kun je er nog wel bij gebruiken he…ahum…

nou het heeft toch doorgezet

het huilen staat me weer nader dan het lachen.

ik baal zo he.

ik twijfel ook gewoon nu zo aan mijn lijf.

sorry voor mijn geklaag

maar baal er echt stevig van

Klagen mag!!! Vooral hier!

Het is ook NIET leuk!!! :hug:

@Karen; hè wat balen voor je. Wat kan je lijf toch gekke signalen afgeven als je het zo graag wil. Nu even tijd om lekker aan te sterken en terug in je kracht te komen. En voordat dat lukt; gewoon accepteren dat je rot voelt. :hug:

@Loon en Ingelke; ik bewonder jullie geduld!

@dame dank je wel. en idd ik voel me ook echt gewoon rot

maar meid ik vind het voor jou wel zo geweldig he.

en ik hoop zo dat alles goed eruit zit als je die echo hebt volgende week

en ik zou ook van oo ik heb nergens last van

maar na een half uur dat het echt door brak heb ik nu ook gewoon weer de pijn die normaal ook voel.

dus het is er echt helemaal.

en idd je wilt het zo graag en dan is het er gewoon niet.

KarenMarieke, :hug: :hug: Zoals er al werd gezegd, hier mag je klagen!

Loon en Ingelke, Wat leuk dat jullie gelijk lopen, nu hopen dat jullie zwanger zijn en op dezelfde dag uitgerekend zijn :smiley:

Dame, bedankt voor je berichtjes net. Heb zitten denken en als het dit weekend niet doorzet dan ga ik maandag naar de huisarts. Wil mezelf niet nog gekker maken om thuis testjes te gaan doen. Zit ondertussen alweer op dag 47.

Heb trouwens helemaal geen bloed meer gezien na vanmorgen. Terwijl ik nu juist zo hoop op de :twisted:. Heb dan toch een beetje het gevoel dat alles nog werkt na de bevalling.

@kiki meid het lijkt mij een heel verstandig idee om naar je HA te gaan. want zo doorgaan dat gaat ook niet hoor meid.

je leeft nu al zolang in onzekerheid.

dus maandag wel bellen hoor als de :twisted: niet komen.

@loon en ingelke jullie maken het wel spannend hoor meiden. ben heel benieuwd wat het worden zal

misschien jullie beiden wel spannend hoor.

sterkte nog even dit weekend met wachten.

net ff met mijn moeder gebeld. dus ff van mij af gepraat.

doet goed.

thanks meiden. voor jullie support en steun

doet me echt goed.

op naar de volgende maand. want anders komen we er nooit ja toch.

heb mijn banner al weer aangepast.

Allereerst een :hug: voor wie weer ongesteld is geworden… Hier ook weer naar de volgende ronde… Wel keurig op tijd, niet op de juiste dagen geklust, mannetje was niet op de goede dagen thuis :wink:

Gefeliciteerd voor de zwangeren!

hallo hallo

@leeuwtje das wel balen. en idd op naar de volgende ronde.

toen straks kwam mijn lief thuis ff lekker geknuffeld en gepraat

dus het gaat gewoon goed komen het moet gewoon.

zo noëmi ligt lekker op bed, kan ik mooi de voice of holland kijken.

vind ik wel ff lekker.

Ooooh, net weer wat bloedverlies met stolsels. De verloskundige had me al verteld dat er nog iets aan zou komen (zat al in de baarmoedermond), maar ik vind dit NIET leuk!

@dame ooo meid. idd is dat echt niet leuk.

maar wel fijn dat je verloskundige het wel gemeld heeft

dan is het toch wel misschien ietsje minder eng.

karen marieke BALEN dat je ongi bent geworden!!

Fijn dat je dan even hier kan spuien en met je moeder en vriend kan praten. Het si gewoon niet leuk om ongi te worden als je zwanger wilt worden. Op naar de volgende ronde, veel klusplezier weer.

Ohhhhh loon en ingelke jullie maken het spannend :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: mooi dat ik dit weekend en maandag in de nacht zit. Kan ik mooi jullie posten in de gaten houden :lol:

Kiki, als jou streep net zo duidelijk was als die van dame. Dan weet ik wel zeker dat jij maandag bij de HA zit hoor!! Dat kun je inderdaad echt geen licht streepje noemen!!! Gewoon zorgen dat je voor jezelf duidelijkheid krijgt maandag :dance:

Dame fijn dat de verloskundige al had verteld dat er nog bloedverlies aankwam, maar het blijft gewoon NIET LEUK!!! Je hebt even een dikke :hug: :hug: verdient.

Hier weer aan het werk na mijn vakantie. Bleh had er helemaal geen zin in. Gelukkig hebben ze me voor een gedeelte van de nacht redelijk bezig gehouden, maar nu is het weer wachten tot 6.00 uur :roll:

Het voordeel is kan ik even hier alles geod bij lezen en overal weer reageren :mrgreen: .

Met mij gaat het nog steeds allemaal lekker. Geen zwangerschapskwaaltje te zien. Wat me dan ook wel weer onzeker maakt. Ik vind deze eerste weken tot aan de echo verschrikkelijk! Ik voel niets heb nergens geen last van dus heb ook geen echte bevestiging (buiten het feit dat ik niet ongi wordt) dat ik zwanger ben! Ben blij als het 10 november is dan krijg ik eindelijk een echo en zien we of het daarbinnen allemaal goed gaat.

@Karen, he balen zeg. Zoveel symptomen en dan komt de :twisted: duivel nog. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou.

@Dame dank je wel :smiley: aan de ene kant wil ik wel al eerder testen, maar ben bang voor het negatieve nieuws dan. Dit ook omdat ik verder geen symptomen heb om zwanger te zijn.

Gelukkig dat de verloskundige je dat verteld had is zeker niet fijn, toch ook omdat er nog een vruchtje zit wat zeker moet blijven zitten en mooi moet groeien zo’n dikke 7 maanden.

@Kiki ja dat zou inderdaad leuk zijn.

@Alina :lol: :lol:

Ik zie nu dat jij ook nergens last van hebt, geen zwangerschap symptomen, zou het dan toch :think: :think:

Tot op heden Dames ben ik nog steeds niet ongesteld, begin nu wat lichtjes in mijn hoofd te worden. Ik ben maar moe :? zelfs in het weekend lig ik er al om half 11 in.

Strakjes verjaardagsfeest en morgen Doopfeest, zullen ook wat late uurtjes worden dit weekend. :pray: Dat ik Maandag nog steeds niet ongesteld ben en dat mijn cyclus me niet voor de gek houd.

@Loon hoe is het bij jou???

hey meiden,

Ingelke, je maakt het echt spannend zeg! Ben zo nieuwsgierig! Hoop echt dat je een positieve test hebt!!

Alina, snap dat het je onzeker maakt! Maar probeer er wel van te genieten want voordat je het weet lig je hele dagen te slapen of ben je beste vriendjes met de wc :wink: :wink:

Dame, dat is schrikken zeg! Gelukkig had de vk het al gezegd, maar heeft ze ook gezegd waar het vandaan komt? Is het nog steeds zo erg als gister?

Leeuwtje, balen zeg! Op naar de volgende ronde met een positieve test :pray:

Hier heb ik geen bloeddruppel meer gezien. Is dit misschien dan het beruchte innestelingsbloed?

@kiki1987 wrote:

hey meiden,

Ingelke, je maakt het echt spannend zeg! Ben zo nieuwsgierig! Hoop echt dat je een positieve test hebt!!

Hier heb ik geen bloeddruppel meer gezien. Is dit misschien dan het beruchte innestelingsbloed?

Hoop het ook.

Heb nu een brok in mijn keel als of ik ieder moment kan gaan overgeven.

Vandaag voel ik me echt niet 100%.

Ik hoop het zo voor je Kiki, :pray: :thumbup: :thumbdown:

ingelke en loon spannend meiden!!!

:pray: voor jullie

@karen marieke het zit je niet mee meid tuurlijk is het harstikke balen als je ongi bent geworden :thumbdown: :thumbdown:

@kiki als je zo´n streep had is ie echt wel dik positief!!! ik had bij evy ook een klein beetje bloedverlies dat hoefd niks te zeggen!!! duim voor je meid!!!

@alina ik moet ook 10 november heb het ook hoor weinig kwaaltjes en dab nog 4 weken wachten… maakt me ook onzeker!!! moeten toch maar even rustig afwachten!