Hey dames.
Eindelijk jullie gevonden hahaha
Yala ik ben over mijn teleurstelling heen.
Ik baal wel een stiekem een beetje wel.
Maar geod we gaan weer verder.
Kiki wel een mooie lijst.
Zo jullie hebben heel wat geschreven zeg pfff.
Ik heb wel alles gelezen maar niks meer onthouden oei oei.
Karen Marieke wel bale meid dat je ongi ben geworden
Loon welkom.
O Dame wat een verwarring allemaal.
Ik weet niet zo goed of ik je nu moet feliciteren of tot woensdag moet afwachten.
Jee wat is dit erg voor je meid.
Het enige is wat ik je voor kan doen is een dikke :hug: :hug: :hug: geven en een :kaars: branden.
Hier gaat het voor de rest goed.
Na bijna een brandende auto te gezeten hebben gister samen met mijn dochtertje.
Pfff was nog nooit zo bang geweest.
Tjee wat een rook kwam er uit zeg.
Gelukkig nog net geen brand.
Nu zijn we op zoek naar een andere auto.
Ik zal er wat vaker zijn hoor dames.
O en mijn NOD is … denk denk 9 november ronde 3
Wow ben even een nachtje weggeweest met scouting. En moest even heel wat inhalen met lezen. Maar dat vind ik niet erg
@karin marieke jammer dat het door gezet is. En hier mag je altijd klagen we leven met iedereen mee.
@Dame. is goed dag de vk je alles goed verteld heeft maar mij lijkt het inderdaad niet erg prettig nu voor je.
@ingelke. nou hier nog niets aan de hand. Ik word gek van me zelf. Ben steeds misselijk. Soms plotseling duizelig en veel moe,
Ik laat jullie weten als ik me test heb gedaan.
In iedergeval voel ik me erg welkom hier op dit forum onderdeel
ohh clairtje leuk dat jij ook 10 november mag. Kunnen we samen ongeduldig wachten op de eerste echo :lol: :lol:
Ingelke wie weet dus!!
Bij M.alou heb ik nooit nergens geen last van gehad. Maar na 5 dagen overtijd (zonder getest te hebben) gaf mijn gevoel aan dat het echt raak was. Mijn test was dus ook super positief!
Moet trouwens zeggen dat ik bij de zwangerschap van M.alou 1 dag boven de pot heb gehangen, maar verder had ik geen kwaaltjes. Ik was niet vlug moe te krijgen, maar het scheelt daar denk ik ook in dat ik nachtdiensten draai. En mij dus heel makkelijk over een dut heen kan zetten. Ik lag wel vaak 's avonds in bed tv te kijken maar dat is meer omdat ik nergens meer makkelijk kon zitten :mrgreen: Ook bij malou ben ik pas kunnen gaan ontspannen en genieten toen we de eerste echo hadden gehad. Dus ik ben bang dat het deze keer niet anders zal lopen op dat gebied.
Hey hey
Ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was negatief
Nu zit er niets anders op om te wachten op mijn ongi.
@Loon wrote:
Hey hey
Maar sommige dames testen veel vaker.
Het kan toch nog altijd, of niet??? Zie ik dat nu verkeerd.
Of moet de eerste test al meteen goed zijn?
@ingelke wrote:
@Loon wrote:Hey hey
Maar sommige dames testen veel vaker.
Het kan toch nog altijd, of niet??? Zie ik dat nu verkeerd.
Of moet de eerste test al meteen goed zijn?
Ik heb geen idee of deze al goed moet zijn. Pas voor eerste kindje dus veel weet ik niet.
Maar andere weten het mischien wel
Hoe is bij jou???
Bij mij ook het eerste, weet ook niet alles van testen.
Maar dames genoeg hier die dat we weten.
Bij mij is de :twisted: duivel er nog steeds niet.
Ben lichtjes in mijn hoofd, beetje pijn in mijn onderbuik.
Morgen een testje halen na mijn werk.
hallo hallo
@loon ooo meid balen zeg. en idd nu wachten op je ongi.
en als deze niet doorkomt van de week nog maals testen.
sterkte meid.
@ingelke ooo meid wat een kwaaltjes. laat maar komen die test.
tot hoe laat moet je morgen testen. kan ik je mooi in de gaten houden. spannend hoor.
hier gaat he wel weer wat beter. vind het wel fijn om gewoon er over te praten. en mijn moeder vraagt ook geregeld hoe het gaat.
maar goed we gaan er weer tegen aan.
ik zit wel te denken om ovulatie testen te halen. dit vooral om goed voor de ei te klussen want ik weet exact wanneer mijn ei want dan heb ik mega pijn. maar de dagen daarvoor ik ook wel prettig.
ooo dames vandaag is een vriendin van mij aan het bevallen ze word ingeleid. spannend hoor
gister moest ik werken en kwam ze op de afdeling voor controle zo leuk.
en vandaag in geleid.
baal nu wel dat ik niet hoef te werken.
maar goed mijn telefoon zit goed in mijn zak.
hoe is het met de anderen lekker weekend???
Ook weer even bijgelezen!
Loon; balen! Misschien nog te vroeg getest? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
Karen Marieke; spannend voor je vriendin!! Fijn dat je je hart kunt luchten. Hihi wilde eerst typen dat het fijn is dat je je ei kwijt kunt…
ingelke; spannend morgen! Hoop dat je goed kunt slapen en je werkdag door komt!!
Alina; fijn dat je (nog) geen kwaaltjes hebt!!
Hier net weer geknuffeld met ons neefje, hij is nu 1 week oud zooooo lief en klein! Ik wil ook!! Hahaha
ohhhh loon balen meid. het kan zijn dat je wat later HCG aan maakt waardoor je nu wel zwanger kan zijn maar de test nog negatief is. Of je hebt een late innesteling en dan kan het nog te vroeg zijn om positief te testen. Gewoon even geduld hebben :shifty: En event. over een paar dagen als de ongi nog niet is doorgezet nogmaals testen.
Ingelke morgen spannende dag meid. Ben zeer benieuwd wat jou test zegt
De eerste symptomen van ongi zijn gekomen. Gister bij gemeenschap erg veel steken.
Na volgende maand beter. Gewoon door klussen.
@ingelke nog even wachten en dan weet je meer. Hopelijk heb je wel geluk.
hallo hallo
@loon balen meid. op naar de volgende maand.
@ingelke en en en en en??? is de ongi al gekomen.
spannend.
hier is mijn vriendin gister bevallen van een dochter Elianne.
alles is goed gegaan. nog even wachten op een paar uitslagen en dan mogen ze waarschijnlijk morgen naar huis.
helemaal leuk.
Hoi dames,
Ik zag afgelopen weekend dit forum pas voorbij komen, maar ik zou me graag bij jullie willen melden.
Mijn naam is Ilse (25) en samen met mijn vriend Hans (30) willen wij gaan voor een eerste kindje. We zijn dan ook in juli 2010 gestopt met de pil en deze maand was het voor mij erg spannend, wordt ik wel of niet ongesteld? helaas vanmorgen is de ongesteldheid dan toch doorgebroken.
Ik zou graag met jullie meekletsen, en wens alle zwangeren alvast een fijne zwangerschap, en alle niet zwangeren veel succes.
Liefs Ilse
Welkom dolfijntje-tilburg
Welkom Dolfijntje.
@Loon Balen zeg :hug: op naar de volgende ronde.
Ik heb een test gedaan maar helaas was deze Negatief, dat word nu een paar dagen wachten of mijn Menstruatie moet nog doorkomen.
Ik heb last van mijn onderbuik, mijn buik lijkt wel dikker want mijn uniform broek van op het werk zat niet meer zoals voorheen.
Collega wilde vanmorgen al vragen of ik zwanger was, omdat ze mijn buik zag :?
@Karen, een hele mooie naam. Gefeliciteerd voor je Vriendin.
@ingelke he meid balen joh. ooo wat zal je teleurgesteld zijn.
ik weet niet of je er nog 1 hebt maar anders doe er morgen vroeg nog 1 op ochtend urine.
he balen joh.
ik had zo in jou gehoopt. moest toch wel iemand van ons zwanger zijn
sterkte meid met wachten.
en anders morgen vroeg er nog 1 doen he.
@dolfijntje welkom en balen van je ongi. dan voel je je toch wel wat teleur gesteld he.
sterkte meid met deze teleurstelling. en op naar de volgende ronde.
@loon hoe voel jij je meid. is je ongi al door gekomen??
hoe gaat het met de andere dames.
@karen marieke: ja idd voel je het dan als teleurstelling, maar we gaan gewoon voor de volgende ronde.
@ingelke: balen van de negatieve test, hopen dat de ongi niet doorzet en dat je over een paar dagen nog eens kan testen maar dan positief.
@karen marieke wrote:
@loon hoe voel jij je meid. is je ongi al door gekomen??
Nou hij komt niet echt door blijf bruin bloed verliezen maar ook niet erg veel.
Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet verwachten.
Misschien morgen wel een vloedgolf :)
@ingelke jammer dat ie negatief maar misschien zit er niet genoeg waarde erin,
@karen marieke wrote:
@ingelke he meid balen joh. ooo wat zal je teleurgesteld zijn.
ik weet niet of je er nog 1 hebt maar anders doe er morgen vroeg nog 1 op ochtend urine.
he balen joh.
ik had zo in jou gehoopt. moest toch wel iemand van ons zwanger zijn
sterkte meid met wachten.
en anders morgen vroeg er nog 1 doen he.
Ik was op dat moment inderdaad teleurgesteld.
Ik had die van Kruidvat, met pipetje pfff eerste ging niet. Zeker iets verkeerd gedaan. Dus de tweede moeten gebruiken.
Werd heel mooi roze, toen kwam het eerste streepje, maar helaas volgde er geen tweede.
Ik wacht het deze week af en dan in het weekend testen met ochtendurine.
Tenminste als ik zolang kan wachten :)
@Loon en Dolfijntje, was inderdaad balen. Afwachten anders op naar de volgende ronde.
Het vreemde is gewoon, mijn cyclus heeft altijd goed gelopen van Juli. tussen de 28 en 30 dagen kwam mijn Ongi. Nu dus al 5 dagen overtijd :?
@ingelke…dat is wel balen jah als je altijd zo regelmatige cyclus hebt.
maar idd als het niet door breekt dan nog een keer testen hoor.
maar dan bijv met een vroege test van clear bleu of een andere van kruidvat.
aan de ene kant zeg je nu van oke ongi kom maar door maar aan de ander kant hoop je natuurlijk dat hij weg blijft.
oooo dames noëmi had net de computer vast (mag officieel niet maar ik stond in de keuken) had intotaal 7 letters uit het toetsenbord gepeuterd…echt een boef. maar goed ze zitten er allemaal weer in.
straks naar mijn schoonzusje er heerst van gezeur in de familie dus ff praten met haar