Juli en Augustus stoppers 2010!

@karen marieke wrote:

@ingelke

aan de ene kant zeg je nu van oke ongi kom maar door maar aan de ander kant hoop je natuurlijk dat hij weg blijft.

Ja dit is zo niet fijn. Wel zwanger of toch niet. Of nu een lange cyclus. Dat wachten is dan ook maar niks toch....Hele tijd maandverband in de broek, zeker als ik moet werken of weg ga pfff. Raakt alles door open tussenin. Bah bah.

He Ingelke, wat vervelend voor je. Raar hoor als je voorheen zo’n keurige cyclus had. Had je die cyclus vanaf het ‘stoppen’? Want dan is dat toch pas twee keer geweest? Misschien kun je daar nog niet veel van afleiden. Ik hoop voor jou dat het snel duidelijk wordt en dan natuurlijk het liefst een duidelijke tweede streep.

@Karen, wat ene boef die Noemi van jou! Gelukkig kon je het nu nog maken.

Succes met het gezeur, pfff alsof je daar op zit te wachten…

:snooty: Oh, nog van harte met de dochter van je vriendin!

@Loon, ik hoop dat die vloedgolf uitblijft!

@Dolfijntje (of heb je liever dat we Ilse schrijven?), welkom hier. Ik hoop dat het leuk vind om mee te schrijven. Jammer dat je menstruatie doorbrak vanmorgen. Op naar de volgende ronde!

Hier gaat het redelijk. Het wordt toch wel weer spannend nu woensdag dichterbij komt. ik voel me ook zóó zwanger. Ben beremoe, met vlagen heel misselijk, gevoelige borsten en mijn broeken zitten niet lekker meer. Heb echt al een beginnend buikje. ik weet dat het in theorie allemaal mogelijk is als het toch mis is. Maar het móet gewoon goed zijn…!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Pff heel verhaal geschreven, klik ik het perongeluk weg :doh:

Dolfijntje, welkom!! Ik zet je zo snel mogelijk op de lijst!

Karen, Gefeliciteerd met de kleine van je vriendin! Wat heeft ze een leuke naam zeg, die hoor je ook niet veel!

Nog wel even een dikke knuffel voor je :hug: . Hoe is het bij je schoonzus gegaan?

Dame! Echt super zeg!! Ben helemaal blij voor je! Als woensdag alles goed is dan hebben jullie wel een klein doorzettertje zeg :mrgreen: Weten ze eigenlijk waar de bloedingen vandaan komen?

Loon, balen zeg! Hoop dat de vloedgolf uitblijft!

Ingelke, Dat is wel even balen, maar als je ongi uitblijft (wat ik natuurlijk hoop) dan hoop ik snel een positieve test te lezen.

Heeft trouwens iemand Lottie nog gesproken? En weet iemand wanneer ze terugkwam van vakantie?

Hier gaat alles goed, weer een druk weekend achter de rug! En morgen weer een drukke dag. Word morgen 23 jaar en mijn ouders + broer en aanhang komen op visite. Dus moet even kadootje halen voor mijn schoonzus. Zij heeft vandaag haar 20 weken echo gehad en het word voor de 4e keer een jongetje :mrgreen: ! En moet natuurlijk een taart maken. Heb mezelf voorgenomen om morgenochtend nog 1x de test te doen. Heb nu een (vroege) predictor gehaald. Mocht deze weer negatief zijn dan ga ik echt naar de huisarts. Heb echt een hekel aan de huisarts, dus probeer het zolang mogelijk uit te stellen

hallo hallo

@kiki je moet echt gaan hoor als je nu nog niks weet en je hebt het ons ook belooft dat je zou gaan :wink:

dus je moet gewoon gaan hoor want dit is niet goed zo lang geen cyclus hebben.

en lukt het nog m het lijstje aan te passen???

met onze nieuwe dame erbij

hier naar mijn schoonzus en zwager geweest

we hebben een goed gesprek gehad en zijn heel eerlijk naar elkaar geweest dus tussen ons was alles prima (dat was het al) maar het is nog beter geworden.

dus dat is gelukkig prima.

@dame. ooo meid spannend hoor woensdag. en wel heel fijn dat je evoel geven die zwangerschaps kwalen hebt. dat moet je vast wel een goed gevoel geven (ondanks dat ze natuurlijk niet fijn zijn).

succes met wachten tot woensdag

Morgen heb ik mijn mans laptop, dus kan ik het lijstje bewerken :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dolfijntje van harte welkom. balen dat de ongi deze ronde is doorgezet. Maar veel succes en plezier :lol: komende ronde!

Loon :pray: hopen dat hij niet verder doorzet. toch raar dat je cyclus ineens langer doorloopt.

Ingelke :evil: balen zeg. Ik had echt verwacht bij jou een positiefe test te mogen bewonderen. Bij rondes voor M.alou was ik ltijd regelmatig op 1 ronde na. ik ben toen twee dagen overtijd gegaan. Maar 6 zijn er wel veel om zomaar overtijd te gaan. Ohhhh meid ik hoop zo dat de ongi niet doorzet en dat je over een paar daagjes opnieuw mag testen!

kiki ohhh meid. Dat jij het jezelf zo spannend kan maken! Ook al heb je een hekel aan die man. Gewoon je afspraak maken hoor!!

@Dame wrote:

He Ingelke, wat vervelend voor je. Raar hoor als je voorheen zo’n keurige cyclus had. Had je die cyclus vanaf het ‘stoppen’? Want dan is dat toch pas twee keer geweest? Misschien kun je daar nog niet veel van afleiden. Ik hoop voor jou dat het snel duidelijk wordt en dan natuurlijk het liefst een duidelijke tweede streep.

Daar zat ik gisteren ook aan te denken. Is inderdaad pas twee keer geweest en beide keren mooi op tijd. Dan denk je en hoop je dat de cyclus zo blijft gaan. Maar helaas. Het blijft afwachten dus. Mijn ei-sprong was wel netjes op tijd (Dit weet ik omdat ik hem dan voel, maar ook rood bloed/bruin verlies) vandaar dat ik dan dacht dat komt de menstruatie ook op tijd.

Tot op heden nog niet ongesteld.

Sinds dat ik gestopt ben met de pil word mijn cyclus steeds langer.

Hier lijstje dat ik bij hou.

31-7-2010 Gestopt met pil

4-8-2010 Start menstruatie

8-8-2010 Einde menstuatie

8-9-2010 Start menstruatie

12-9-2010 Einde menstuatie

18-10-2010 Start menstruatie

Hopelijk is in de volgende maand gewoon 28 dagen.

Ongi is doorgekomen. Verwachte na 5 weken niets een vloedgolf.

Maar deze bleef uit. En is met veel mindere mate dan normaal.

Heb er ook geen last van. Normaal heb ik erge krampen.

Hey meiden,

Nou vanmorgen test gedaan en ja hoor, weer negatief. Dus zoals beloofd :wink: ga ik de huisarts bellen voor een afspraak.

@kiki wijselijk om naar de ha te gaan want dit klopt denk ook niet.

Zit nu alweer op dag 52 van mijn cyclus :hand: Maar ik hoopte zo een positieve test te hebben, vooral na vorige test. Ging er toch wel vn uit dat ik zwanger was aangezien het bloedverlies vrijdag (wat niet meer teruggekomen is) en de afgelopen dagen ben ik ook wat misselijk en pijn in mijn borsten.

Welkom dolfijntje!!

Oh kiki wat duurt je cyclus lang. Succes bij je HA!!

Loon, balen dat je ongi weer doorgezet heeft.

Regelmatig is toch wel het fijnst he, helaas niet voor het zeggen…

Ingelke, voor jou bljft het ook spannend hoor!!

Dame, hoop zo dat je gevoel het goed heeft!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier nu rustig, wel aan het klussen, maar weet niet wanneer ik mijn ei heb en wil ook nog niet dat het een must is. Gewoon als we zin hebben.

Dame: Ilse of dolfijntje het maakt me niet zoveel uit.

ik hoop echt voor je dat alles goed blijft gaan voor je.

Kiki: ga maar gauw die afspraak maken bij de ha, dan wordt je vast een stuk wijzer.

Loon: het lijkt bij mij ook steeds langer te duren, ben in de eerste week van juli gestopt met de pil, kreeg de eerste ongi 09-08,daarna 10-09 en nu gisteren dus 18-10.

13 Juli laatste pil genomen.

18 Juli ongesteld geworden/ 24 Juli laatste dag.

16 Augustus ongesteld geworden/ 22 Augustus laatste dag.

15 September ongesteld geworden/ 21 September laatste dag.

Zoals je ziet is het drie maanden goed gegaan.

Nu alweer 6 dagen overtijd.

Maar dan is dit ronde 4 of tel ik verkeerd???

Nou meiden, Ik had net zo goed niet naar de ha kunnen gaan! Ze zei dat het met mijn leeftijd zo weer 2 jaar kon duren voordat mijn cyclus weer normaal is (na de bevalling). Ze vond het nu ook niet nodig op een bloedtest te doen. Het is nu even afwachten…

Baal hier stiekem wel erg van!

Hè, wat vreemd zeg! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Je bent toch super jong? Waarom zou je cyclus dan zo lang nodig hebben om weer op gang te komen? Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt. :hug:

Ach ja, ik wist niet dat het daardoor ook bijna weg kon blijven. Want ik zou volgende week al voor de volgende keer ongesteld moeten worden. :think: Hmmm zou dat bloed dan mijn ei moeten zijn geweest?

Vind het maar vreemd.

Geloof graag dat je er van baalt, zeker na zo’n antwoord. :hug:

Je geeft aan dat je eigenlijk niet zo goed met jou ha overweg kan, miss kan je eens overwegen om naar een andere te gaan.

Hi!

Lees wel mee hoor, maar heb even geen tijd om te reageren, maar moet even Dame een hart onder de riem steken.

Dame, heeeeeeeel veeeeeeeel succes morgen bij de echo. Ik hoop dat jullie een supermooi knipperlichtje te zien krijgen!

En nu ik er toch ben:

Kiki :hug: voor je vervelende cyclus en je vervelende huisarts.

Ik hoop dat ik morgen even tijd heb om op iedereen te reageren.

Voor nu: Zwaai!!!