@clairtje, wat heerlijk dat je zwangerschap goed gaat. Ik ben heel blij voor je. Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent van die cyste, zeker gezien je moeders verhaal. Hopelijk blijft het stabiel tijdens je zwangerschap.
@ICL, goed te horen dat het je meegevallen is. Ik ben vandaag idd al naar de anestesioloog geweest. Ik ga onder algehele narcose. Wil er niets van mee krijgen.
@kiki, wat een waardeloze situatie voor jou zeg! Dikke knuffel.
Volgens mij wordt een curretage ook alleen onder algehele narcose gedaan :think:
Ik mocht kiezen tussen een ruggenprik en algehele narcose.
dubbel… :mrgreen:
ik heb het toen met een roesje gedaan maar zou dat nooit nog een keer doen aangezien je dan alles mee krijgt…
Ik had helemaal geen keuze… een vriendinnetje van mij is in hetzelfde ziekenhuis ook voor een curretage al 2 keer volledig onder narcose gegaan. Misschien per ziekenhuis een ander beleid. :think: Ik zou overigens ook niet voor een ruggenprik kiezen… tijdens mijn sectio van N.yn hebben ze toen 5 keer mis geprikt (kwam ook doordat ik heeeeeeeeeel veel vocht vasthield waarschijnlijk) en dat vond ik niet zo’n fijne ervaring. Overigens was het achteraf wel behoorlijk zuur (understatement) dat ik de uiteindelijke geboorte van haar niet heb meegekregen…
Jeetje Claire, wat een ontzettende piep zooi van die cyste zeg :thumbdown:, zeker ook gezien de situatie van je moeder :hug: . Gelukkig dat ze het wel goed in de gaten gaan houden. :thumbup: Blijf je nu dan gedurende de rest van de zwangerschap onder controle van de gynaecoloog?
Hopelijk groeit de cyste dan verder niet en kunnen ze 'm als het moet dus zonder risico voor je kindje verwijderen . Doe idd maar even rustig aan.
Kiki, waarom zou je volgende week dan weer naar je huisarts gaan?? Denk je dat hij dan anders zal gaan reageren?? :think: Hoe kijk je zelf overigens aan tegen eerst een positieve KV test en dan vervolgens weer negatieve testen van een ander merk?? Heb je er zelf een verklaring voor? (nogmaals, KV testen hebben géén indrooglijntje en worden alleen maar positief als er ook daadwerkelijk hCG aangetroffen wordt in je urine… ook nà de officiele “wachttijd”, zeker als ze, zoals jij zei, zo positief zijn als die van Dame/Mirjam was… )
Meiden, wat een k… week zeg!
ICL: Mooi onderschrift! Lekker positief en dat na alles wat je dit jaar hebt meegemaakt :thumbup: Zet 'm op deze maand!
Dame: Fijn je weer te zien! Heel veel sterkte de komende dagen! :-*
Clairtje: :dance: voor het mooie knipperlichtje en een :hug: voor de cyste.
Kiki: nog steeds in onzekerheid :hug:
Was afgelopen week bij een vriendinnetje die twee weken geleden een echo had, hartje gezien, maar minder ver in de zwangerschap dan ze dacht (6 weken ipv 8 weken). Wegens meerdere miskramen in het verleden kreeg ze deze week weer een echo: geen hartje meer te zien
Nou, zullen vanaf volgende week gaan voor meer positieve berichten?! Ik ga er in ieder geval heel hard voor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Karen Marieke: ik ben freelance it-er. Dus werk op projectbasis bij bedrijven die wijzigingen in hun systeem willen of juist een heel nieuw systeem. Volgens mij heb ik dat hier nog niet verteld hoor!
Ingelke: :hug:, balen van je lange cyclus! Veel plezier in deze ronde .
@Loon wrote:
@Yala, Ik ben leiding bij de scouts. Daar ben ik teamleidster over de kidse en leiding. De kisd zijn 11 tot 14 jaar.
We doen eigenlijk erg veel dingen. Van hakken kompas lezen enz. tot kampen en bosspelen.
Klinkt leuk!
Op het kdv waar B.J is ingeschreven, werken ze met babygebarentaal. Iemand hier ervaring mee?
We hebben al wat op internet gevonden, maar ben ook benieuwd naar real life verhalen.
hallo hallo
@yala idd wat hebben we een bijzonder moeizame week achter de rug.
sterkte met je vriendin. wat balen zeg. sterkte
@icl fijn om te horen dat het redelijk met je gaat. heel veel sterkte. en als je wilt praten je weet ons te vinden.
sterkte met het herstel
@dame ooo meid wel goed dat je zo vroeg terecht kan. dat is wel fijn.
heel veel sterkte meid en ik denk aan je.
hoe laat moet je maandag in het ZH zijn?
@clairtje ooo meid een kloppend hartje wat goed wat goed
maar wat spannend die cyste. ik hoop dat ze het goed kunnen verwijderen en wel fijn dat ze je zo goed in de gaten gaan houden.
sterkte meid en is toch wel spannend.
@kiki ik zou als ik jou was naar de HA gaan en zeggen dat je het niet meer weet en dat je wilt dat er wat aan gedaan gaat worden
bijv een echo…
sterkte meid ik zou ook helemaal gek worden.
hier alles aardig op de rit. morgen nog een late dienst werken en dan twee dagen vrij.
ooo noëmi is gevallen gister over de dreppel neusje kapot en onder het oogje een grote schram.
meiden allemaal onwijs veel sterkte en op naar de positieve berichten.
poeh wat is er weer veel gebeurd!!
Wat komt er toch veel bij kijken he om zwanger te worden, onderzoeken, ongi’s, tegenvallers, onzekerheid…
:hug: :hug: voor allemaal en hoop dat we over een tijd allemaal net zo’n geluk hebben als de mama’s 2 be hier!!
@Yale, sterkte met je Vriendin :hug:
@Dame heel veel sterkte gewenst :hug:
@Karen, och germ. Sterkte en beterschap voor Noëmi. Hoop dat ze er niet veel last en pijn van heeft.
@Clairtje, super dat je een kloppend hartje gezien hebt. Wel fijn dat je nu goed in de gaten gehouden word en dat de cyste snel verwijderd en dat het nieuws daarvan ook goed is. Heel veel sterkte hiermee. :hug:
Als ik iemand zou zijn vergeten, heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Op naar het goede nieuws dames, in korte tijd hebben we toch al samen veel meegemaakt.
Daarom ook super dat je je verhaal hier kwijt kan.
Dat deze maand en de komende maanden alleen maar goed nieuws gaan geven. :kaars:
Meiden,
Alles goed? Hoe is jullie weekend geweest?
hallo hallo
@kiki hier alles prima. bijna de groene dagen in aantocht. hihih
heb gewerkt van het weekend dus niet zoveel onder nomen
en jou weekend???
en je een lekker weekend gehad.
ik ga zo naar de kapper.
ff wat met mijn haar doen. heb erg veel last van haar uitval en daar moet echt ff wat aan gebeuren.
Mirjam, waarschijnlijk ben je inmiddels gecurreteerd. Ik hoop voor je dat het jou net zo is meegevallen als mij. :hug: Ik denk aan je.
Hier een emotioneel weekend gehad, maar kijk wel naar de toekomst… Het enige “voordeel” van een curretage, is dat je daarna vrijwel geen bloed verliest :roll:
Dame even een dikke :hug:
Hier gaat het heel goed. Eigenlijk nog steeds niet ongesteld, maar we hebben dit weekend besloten om voor een ander huis te gaan kijken. Nu hebben we op funda een heel mooi huis gezien. Maar mijn man wil eerst een hypotheekgesprek. Dus ben zo benieuwd… Wil stiekem echt heel graag dit huis uit
Dit huis heeft mijn man samen gekocht met zijn ex.
hallo hallo
@dame hoe is het gegaan ben je al thuis??
is het meegevallen?? sterkte meid.
@kiki oooo een nieuw huis. spannend hoor.
ben benieuwd mogen we het huis zien wat je mooi vind???
@icl ooo een moeilijk weekend. sterkte meid. en ik hoop dat alles gauw beter mag gaan.
hier naar de kapper. echt een heel ander kapsel gekregen
en te horen gekregen dat mijn hoofdhuid heel gevoelig is en helemaal rood.
dus heb nu shampoo gekregen daarvoor. hopen dat nu en het haar uitval minder word en dat mijn hoofdhuid gau beter word. hij is ook pijnlijk.
maar goed we zien wel.
hallo,
Waar is iedereen?
Karen, Hoe zien je haren eruit? kreeg je het vandaag weer makkelijk in model? Tuurlijk mag je het huis zien, Weet alleen niet of de link mag van funda :oops:
http://www.funda.nl/koop/ede-gld/huis-47766171-pieter-de-hooghstraat-140/ en nu maar hopen dat diegene niet meeleest
Kiki, leuk huis :thumbup: . Alleen die badkamer :sick: .
Heb je trouwens alweer getest??
Karen Marieke, lekker een nieuw kapsel… ik ben altijd nogal saai daarmee… alleen puntjes (of hooguit een klein stukje eraf) en kleuren :mrgreen: . Hopelijk werkt de shampoo snel om je hoofdhuid weer wat snel opknapt
Mirjam, hoe gaat het met jou?? :hug:
Morgen moet ik eerst naar de HA voor een injectie in m’n elleboog. Ik heb al maanden last hiervan en ook met fysio is het niet over gegaan. Ook heb ik al sinds maart last van m’n voet, en ook fysio heeft hier niet geholpen. Ik heb inmiddels een verwijzing voor de orthopeet, eens kijken of die er wat zinnigs over kan zeggen. :think:
Hoi allemaal,
Wat had ik veel bij te lezen zeg…
Dame: hoe gaat het nu met je? we denken aan je.
Clairtje: wat fijn een kloppend hartje, maar wat naar van die cyste, wel goed dat ze je in de gaten gaan houden.
Kiki: wat een gaaf huis, hou je ons op de hoogte?
Karen Marieke: hoop dat je hoofdhuid snel weer genezen is.
Allemaal op naar de leukere berichten.
Hier gaan we weer vrolijk aan de klus en wachten het maar weer af.
Hoi meiden, bedankt voor alle lieve berichtjes. Dat doet me goed.
De curettage gisteren viel me honderd procent mee. Alleen het zetten van het infuus wilde niet goed lukken, dus dat was even minder. Nu mooie blauwe plekken en gaatjes als herinnering. :mrgreen: Ik zag erg op tegen de narcose, was nooit eerder geopereerd. Maar iedereen was heel lief en ik werd een uur eerder geholpen waardoor ik me minder druk kon maken. Na de operatie voelde ik me eigenlijk gelijk al beter dan ervoor. Mijn buik voelt weer rustig, dat was lang geleden. Zelfs het bloedverlies is al bijna over, heerlijk! Ik ben alleen nog wat vermoeid.
Nu kunnen we weer vooruit kijken, heb vanmiddag gelijk weer een zwangerschapstest gekocht. Wat mij betreft gaan we er gelijk weer voor, ik wil geen tijd meer verliezen. Klinkt dat vreemd?
@Clairtje, hoe gaat het verder met jou nu ze die cyste hebben ontdekt?
@Karen, nieuwe coupe? Ben wel benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien eigenlijk, maar heb zelf ook niet zo’n zin om foto’s van mijzelf te plaatsen.
@Kiki, oeh spannend! Ik ben gek op huizen zoeken en verhuizen. Dat is een vreemde tik van mij. Leuk huis, ik denk dat het wel krapper is dan het lijkt. Vooral beneden, of heb ik dat mis?
@ICL; wat voor injectie is het? Een ontstekingsremmer? Lijkt me geen pretje. Heftig weekje heb je zo zeg. Gaat het een beetje met je, jij krijgt het zo enorm voor je kiezen met als die miskramen. :hug: