Wat een hoop berichten weer. Sorry als ik niet op iedereen reageer.
Dame; wat fijn dat het is meegevallen. En het is toch niet gek dat je meteen weer door wilt gaan. Als dat voor jou goed voelt!! Go for it!
Kiki; fijn om je nu even op iets anders te kunnen richten, maar het blijft natuurlijk wel spannend of je ongi doorkomt en zo ja wanneer dan.
ICL :hug: voor je emotionele weekend!
Wat is dat toch dat je lijf signalen geeft, maar dat je nooit weet wat het is. Hier weer een wat opgezette onderbuik en regelmatig misselijk en hoofdpijn…Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat het nu raak is, maar aan de andere kant is het niet zo’n ramp als het een maandje ( ) later is . Gaan namelijk over kleine 2 weken op vakantie, en dan is een biertje op zijn tijd wel lekker…en als ik ziek zou worden is dat ook niet echt een pretje in het vliegtuig enzo.
Maar als het wel zo is ben ik natuurlijk super blij!!
hallo hallo
@dame meid fijn om wat van je te horen. en fijn om te horen dat het allemaal is meegevallen.
en ook heel fijn om te horen dat je zo postief bent.
ik hoop voor je meid dat het gauw raak is en dat je gauw een postieve test mag krijgen.
@kiki mooi hoor heb ff gekeken maar het ziet er allemaal prima uit. ga ervoor zou ik zeggen hihihih.
maar misschien eerst ff kijken. maar erg mooi.
@icl ik was eerst ook alleen puntjes hoor. maar door dat haar uitval en die geirriteerde hoofdhuid had is zoiets van hup haal het er maar van af
als ik dan gauw ga merken dat het beter gaat heb ik dat er wel voor over.
@ikke ooo spannend meid. en die symptomen. nog ff geduld spannend hoor.
hier vandaag een dagje familie. erg leuk en erg gezellig. ben nu wel alleen helemaal moe.
ik moet morgen werken dus mijn meisje slaapt al bij mijn zus (De oppas)
anders lag ze er net pas in en moet ze er morgen vroeg weer om kwart voor 7 eruit. dus die ligt lekker bij mijn zus te slapen.
kan ik er morgen ook een half uur later uit.
@Ikke; toch vermoed ik dat jij graag je biertje laat staan… dus ik duim toch voor je dat het raak is!
@Karen; heerlijk een half uurtje langer slapen en wat fijn dat je zus op je kleine past!
Ik ga mijn bed in, ben moe.
@kIki mooi huis zeg. Ennuh weet je al iets meer omtrend je ongi???
Voor rest erg druk gehad op werk en met scouting.
Dus ff geen tijd om te lezen,
in iedergeval ben ik nu aan de antibiotica want de steken die ik had waren een blaasontsteking Ging zo goed laatste jaren. Na jaren ziekenhuis in en uit met mijn nierbekken was het een opluchting om er van af te zijn. Nou hopen dat deze goed weggaat.
De antibiotica is zo dat het voor zwangeren niet schadelijk is, ik zo maaruh net ongi geweest. Zij zo: 1 tot vanaf begin ongi ben je het vruchtbaarst, ikke owke. :oops:
Hey meiden,
Hier gaat het wel, gister weer een negatieve test. Maar heb sinds een paar dagen buikpijn. Nu werd het gister een heel stuk erger. Merkte toen pas dat rechts onderin een bult zit. Dus hop morgen om 9.40 een afspraak bij de huisarts.
Loon, ik wist het ook niet hoor :oops: Maar wel gigantisch balen van blaasontsteking. Hoop dat het snel over is. Hoelang duurt het kuurtje die je hebt gekregen?
Dame en ICL, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het al een plekje kunnen geven?
Meiden, wie gaat de volgende positieve test hebben?
Kiki: ik durf er geen antwoord op te geven wie de volgende positieve test heeft, wel zijn we hier weer lekker aan de klus, dus wie weet.
ben wel benieuwd wat de dokter gaat zeggen, hou ons op de hoogte.
Loon: wat vervelend een blaasontsteking, hopelijk slaat de antibiotica goed aan en is deze vervelende kwaal snel over.
@Kiki ben benieuwd wat de dokter morgen kan vertellen over de bult. Sterkte.
@Loon, vervelend is dat een blaasontsteking. Heb dat ook al vaker gehad, maar met het kuurtje is dat wel zo weg.
Voor iedereen die het goed kan gebruiken :hug: :hug: :hug:
Dan blijven we
voor de positieve testen en goede nieuws van iedereen.
Ik ben nu al 7 dagen ongesteld pffffffff De eerste dag bijna niks en daarna begon het weer erg heftig. Het word al minder gelukkig. Maar dat het zolang duurt.
Is dat normaal???
hallo hallo
@ingelke ja hoor een menstruatie van 7 dagen is wel normaal.
ben ik ook altijd.
@kiki een bult das ff minder.
ben heel benieuwd wat de dokter gaat zeggen morgen.
ik houd je in de gaten
@loon sterkte met je blaas. ik hoop dat het helpt en dat het niet door gaat naar de nieren.
hier alles verder aardig oke.
noëmi erg verkouden en wat verhoging.
vandaag naar de ikea geweest was wel oke.
heb een slabber gekocht met mauwen zodat ze zonder haar kleren vies te maken met vingerverfen
was ik al een tijdje naar op zoek.
en een kadotje gekocht voor mijn schoonzusje die is jarig.
vanavond krijgen wij een nieuwe eettafel voor 6 personen.
mijn lief heeft die gekregen voor een kratje bier
hij is alleen best donker en onze rest van de meubelen niet
dus ik ga hem opschuren en lakken.
ben heel benieuwd hoe hij is.
dus vanavond het hele huis verbouwen met de meubelen zodat hij er in past
kiki leuk huisje, maar inderdaad die badkamer :sick: Maar wel lekker op de hoek, grote tuin waar je ook de auto kan parkeren :thumbup:
Ben beniuewd morgen bij de huisarts. Blijf je verhaal een beetje raar vinden. Dus hopelijk kan er nu eindelijk eens wat duidelijkheid komen.
Dame fijn dat de curretage is meegevallen. En heel begrijpelijk dat jullie er meteen weer voor willen gaan. geef het allemaal lekker zijn plekje en succes met de komende ronde dan weer :-*
Loon balen dat je een blaasontsteking hebt! Hopelijk trekt het nu met de antibiotica snel weg :hug:
Ikke jij gaat dus de spannende dagen heel. Wij duimen voor je mee dat jij lekker dat biertje mag laten staan!!
Jee clairtje dat is inderdaad een grote cyste :shock: Fijn dat je wel een heel mooi beebje hebt gezien met een kloppen hartje. Fijn dat je langs dat slechte nieuws ook even wat goed nieuws hebt. Maar het zal wel schrikken zijn geweest. :hug:
En inderdaad dames het is weer eens tijd voor een positieve test. Dus
@ kiki ben benieuwd wat de dokter zegt!
@ loon, vervelend een blaasontsteking, gelukkig heb je veilige medicatie!
@ ingelke, ongi is al balen en dan ook nogeen week lang, bleeeeh!!
@ Karen marieke dat is een goede deal voor een krat bier zo’n mooie tafel!!
@ clairtje weet je al iets meer?
@ dame klopt! Hihi. Hoe is t met je? Wat uitgerust??
@ alina hoe is t met jou? Hier idd weer spannend!!
Ikke, hoe gaat het met jou?
Hier snel naar de ha en daarna ff naar prenetal.
:-*
hallo hallo
@kiki ooo meid zorg dat er wat gaat gebeuren hoor. en laat je niet afschepen. ik denk aan je.
hier kwam vanmorgen noëmi beneden en die stond echt wel even te kijken van hoe alles nu staat in de woonkamer.
echt wel grappig.
zometeen kussentjes voor de stoelen uit zoeken
en kleedje voor op tafel
@kiki, met mij gaat het wel goed. Heb het heel druk op mijn werk zo net voor de vakantie. Kijk er erg naar uit om een paar weken te relaxen in de zon!
Verder voel ik af en toe een steek onder in mijn buik en zijn mijn darmen aan het rommelen. Het is weer zo’n laatste week voor NOD gevoel, weer spannend en onduidelijke signalen.
Gisteren op kraamvisite geweest bij vrienden, weer zo’n mooi meisje geboren. :inlove:
Je bent nu bij de HA! Denk aan je!
Nou meiden, even ego en probeer vanavond op iedereen te reageren. Maar de bult zit zeker op mijn eileider en heb een verwijskaart naar het ziekenhuis voor een echo. Mocht ik in de tussentijd koorts krijgen dan moet ik meteen bellen.
Gelukkig dat er toch iets ondernomen word en niet afgescheept als vorige keer.
Kiki: mooi zo dat er eindelijk wat wordt ondernomen, hopelijk valt het allemaal mee, maar beter een keer te veel dan te weinig onderzocht worden.
@kiki, ben je erg geschrokken? Hopelijk is snel.duidelijk wat het is. Weet je al.wanneer je terecht kunt?
@karen, leuk een nieuwe inrichting! Foto?
Wij zijn onderweg naar Amsterdam waar we samen een nachtje blijven. Daar heb ik ik wel zin in ook al ben ik héél moe.
@kiki, ben je erg geschrokken? Hopelijk is snel.duidelijk wat het is. Weet je al.wanneer je terecht kunt?
@karen, leuk een nieuwe inrichting! Foto?
Wij zijn onderweg naar Amsterdam waar we samen een nachtje blijven. Daar heb ik ik wel zin in ook al ben ik héél moe.
@kiki das wel schrikken van die bult. Hopelijk kun je snel weer terecht voor een echo.
morgen is laatste dag voor de antibiotica en dan ben ik er van af. Voel me op zicht nu wel goed.
@karen foto’s zijn altijd leuk. ben benieuwd en veel plezier in a’dam
hallo hallo
@kiki ooo spannend meid. misschien wel een cyste of zo. (heb ik ook op mijn eileider gehad)
maar wanneer kan je terrecht??? voor die echo.
spannend hoor meid sterkte.
en ben blij te horen dat ze naar je geluisterd hebben.
@dame onwijs veel plezier. en ik hoop dat je een beetje lekker tot rust kunt komen en dat jullie lekker van elkaar genieten.
@ikke ooo spannend meid nog een paar dagen en dan misschien een positieve test ik handen. sterkte voor het afwachten
wij mogen weer aan de klus beginnen.
moet ik vannacht alleen werken maar goed er komen nog meer dagen aan…
en daarna weer afwachten
ooo net 2 tafellopers gekocht roze fuqsia (of hoe je het ook schrijft)
en 6 stoelkussens moet alleen nog even door lief goed gekeurd worden.
maar ik weet het nog niet ze zitten met nog niet helemaal lekker maar misschien moet ik er ook wel aan wennen heb het nog nooit eerder gehad.
en een dienbladje waar ik allemaal kaarsen op ga zetten. in roze paars lichtblauw gewoon allemaal mooie kleuren.
het word nog wel wat.
@Ikke, ja bah nog even en dan ben ik weer opnieuw ongesteld. Het is er nog steeds pfffffff Mijn vriend zei al jij bent altijd zolang ongesteld.
Spannende dagen komen er weer aan, hoop het zo voor je
@Karen, ow dat is wel goedkoop zeg als het een mooie tafel en stoelen zijn.
Is dan een kleine moeite om hem mooi op te schuren en dan opnieuw te lakken/verven. Heb je geen nieuwe set voor.
Lijkt me wel mooi zo met die kleurtjes.
@Kiki sterkte :hug:
@Dame, veel plezier in Amsterdam. Geniet ervan.