ikke hier gaat het goed ben alleen vreselijk moe constant. Dus als ik wil kan ik 24 uur per dag slapen volgens mij. Maar verder wachten we geduldig :liar: tot we over een kleine twee weekjes voor een echo mogen komen.
Als het goed is heb ik dinsdag wat meer duidelijkheid op mijn werk hoe de nieuwe slaapdiensten (ipv mijn nachtdiensten) eruit gaan zien. Dus dan weet ik ook of het mogelijk is om daar te blijven werken. Of dat ik een nieuwe baan moet gaan zoeken. Wat ik natuurlijk total niet zie te zitten aangezien ik zwanger ben en gewoon zekerheid wil hebben.
Hoi Dames,
FF snel, oma is onderweg en kan ieder moment binnenstappen .
Clairtje, hoe is het met je?
Dame: veel plezier (gehad?) in Amsterdam!
Kiki: Oh, dat is geen fijn nieuws! Sterkte :hug: .
Ingelke: Daar heb je ook niets aan natuurlijk om van de ene ongi in de andere te vallen. Ik hoop dat het snel ophoudt, zodat jullie lekker aan de klus kunnen :hug: .
Ik ben vast iemand vergeten, maar voor allemaal een dikke :hug:!
Mijn NOD is maandag, maar volgens mij ga ik ergens dit weekend ongesteld worden. Ik heb ook helemaal niets van de signalen die ik vorige maand wel had.
Fijn weekend allemaal!
Hallo dames,
Ik schaam me rot dat ik zo lang niks van me heb laten horen.
Heb ineens zo druk gehad.
5 dagen gewerkt, 2 keer fitnissen, nar de ha geweest voor N, want ze heeft ontstoken waterwratten, en het huishouden enz.
Ik had het zo gehad, dat ik zelfs de scouting vandaag maar niet heb gedaan.
Maar ik wil zeker iedereen een hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug: geven.
hallo hallo
iedereen een fijn weekend??
hier wel gister eerst geslapen kwam uit de nacht daarna kadotjes gekocht en s`avonds naar een verjaardag.
en vandaag eerst naar de kerk daarna niet zoveel gedaan en straks krijgen we eters
wij zijn coordinator van een jongeren kring.
en als er een 5e zondag is dan eten we met elkaar
hoe was jullie weekend allen??/
@yala spannend meid morgen ik hoop voor je dat je ongi niet door komt.
sterkte met wachten.
@ikaa en nu even tot rust komen???
soms kan je het zo druk hebben he. echt niet normaal.
Karen: dank! Nog geen ongi, maar reken er dus zoals gezegd wel op :?
Leuk, eters aan jullie nieuwe eethoek
Weekend was zoals altijd hier hectisch en druk, maar altijd erg gezellig. Ga zo m’n mandje in, want ik ben echt bekaf
@yala misschien een teken moeheid. nee geintje
maar ik hoop het zo voor je
en ook om weer wat goed nieuws te horen.
want daar zijn we met zijn allen wel aan toe. of niet dan.
hier een leuk etentje gehad. was echt helemaal leuk en helemaal leuk om samen aan 1 tafel te kunnen.
grappig he dat je daar dan helemaal blij mee kan zijn.
zometeen lekker slapen ben wel moe
Dames,
ff ego hoor.
Nog geen ongi in zicht en val bijna in slaap. Aaarghhhh, ik wil het zo graag weten!!!
Heb alleen digitale testen in huis en die hebben volgens mij redelijk wat hcg nodig. Dus daar durf ik nog niet mee te testen :?
Spannend Yala!!
Hier ook nog geen ongi, maar wel alle signalen dat het gaat komen.
Ik wacht ook nog maar af.
Hier een leuk weekend gehad, nu op het werk aftellen naar de vakantie!
Ikaa :hug: terug!! Soms heb je het gewoon ff druk, geeft toch niet!
Karen marieke; fijn geklust?
@yala wrote:
Dames,
ff ego hoor.
Nog geen ongi in zicht en val bijna in slaap. Aaarghhhh, ik wil het zo graag weten!!!
Heb alleen digitale testen in huis en die hebben volgens mij redelijk wat hcg nodig. Dus daar durf ik nog niet mee te testen :?
Helaas hebben de digitale inderdaad veel hcg nodig. Dus gewoon nog even afwachten of vlug richting de kruidvat :mrgreen:
Ook al denk je ongesteld te worden toch duim ik op goewd nieuws voor je

Ikke: jij ook al bijna! Spannend! :hug: voor de laatste dagen!
Alina: even naar het K.ruidvat is hiervandaan een autoritje van 20 minuten. Ik ben gewoon in de tuin aan de slag gegaan zodat ik niet wegkon
Maarrrrr… Ik kon het toch niet laten. Ik dacht: er liggen nog 3 testen, wat kan me nu schelen als ik er eentje voor niets gebruik. Toch?
Hieronder het resultaat:
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Van harte gefeliciteerd!!!
Oooooo echt helemaal leuk!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wow gefeliciteerd zeg.
Jaaaaaa gaaf Yala!!!
Proficiat!! :dance: :dance:
Oh Yala, wat heerlijk voor je. Van harte meid, het is je gegund.
Dank voor de felicitaties!
Ben er zelf nogal ondersteboven van. Het wil nog niet echt tot me doordringen. Maar dat komt vast snel goed :mrgreen:
Dame: hoe gaat het met je? Leuke uitje gehad naar A’dam? De vermoeidheid al weg?
En hartstikke leuk toch, dat jullie meteen weer doorgaan!
Ikke:
dat je je ook mag aansluiten bij de juli mama’s!
Ikaa: Welkom terug Niets om je voor te schamen hoor. KoK is geen verplichting. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!
Alina: Succes morgen! Ik hoop op goed nieuws voor je van het werkfront!
Yala waarschijnlijk hoor ik het pas 's avonds. We zijn vergeten om M.alou in te plannen voor het kinderdagverblijf :wall: . En zul je zien dat iedereen moet werken 's middags of op vakantie is :? . Dus zoals het er nu uit ziet kan ik niet naar de vergadering :evil:
Baal er flink van maar goed mijn eigen fout!
Ikke ik hoop ook dat je mee mag naar de juli mama’s
hallo hallo
@yala joehoe joehoe joehoe meid van harte wat geweldig zeg.
helemaal fantastische ben echt mega blij voor je.
@alina balen meid van je eigen fout. hoop dat het niet meer voor hoeft te komen.
hier aan het werk
net ff gegeten dus nu ff tijd gehad om te kijken.
Yala, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap.
Maar lees ik bij de juli mama’s nou goed dat je bij BJ een sectio hebt gehad??? Mocht je van de gyn dan zo snel weer zwanger raken?? :eh:
Hoi ICL,
Dank je wel! Ik
voor je dat je snel een plakbeebje mag hebben!
Inderdaad, B.J. bleek tijdens de persfase (:roll:) in een stuit te liggen en met z’n (wat natuurlijk nog later bleek) 9 pond kon hij er met geen mogelijkheid uit. Een spoedsectio dus. Bij de nacontrole met de (ontzettend lieve!!!) gyn heb ik aangegeven dat we eigenlijk niet wilden starten met anticonceptie omdat we snel een tweede wilden en hij gaf aan dat dat geen probleem was. Hij zei: Je lichaam weet zelf wel wanneer het er weer klaar voor is, als je lichaam nog niet klaar is, wordt je niet zwanger.
Met die woorden zijn wij er dus meteen weer voor gegaan!
Ooooh, echt joh??? Bij de zwangerschap van M.artijn wilde mijn gyn ook weer een sectio doen, omdat ik bij N.ynke ook een sectio had gehad. Omdat ik ook zsm weer door wilde voor de 3e, wilde ik het gewoon eerst zelf proberen. Als het wel een sectio was geworden, hadden we minimaal 6 maanden moeten wachten, vanwege het risico voor het litteken… maar liever nog een jaar… Toch gek heh, dat er zo verschillend door gyns wordt gedacht .