Yala: wat leuk dat B.J. al kan zitten op zijn billen. en wat een gedoe bij de BD
Hallo Dames,
Ik ben er weer.
Nog steeds geen goed nieuws van mijn kant Tweede test was wederom Negatief en de rode :twisted: zijn ook niet doorgekomen.
Voel me nog steeds niet echt fit, vaak last van steken rechts in mijn onderbuik. Als ik op mijn buik duw is hij ook erg gevoelig. Lijkt net of in mijn keel een brok zit (gevoel steeds dat ik moet overgeven) ben er nu ook nog goed verkouden bij.
Maar alles bij alles hebben we een leuke week gehad.
@Alina mooi kaartje.
@Dame :hug: :-* :hug: :-*
Voor de dames waar de Nod dagen in de buurt van komen, op naar het goede nieuws :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hallo dames,
Dame een hele dikke :hug: :hug: meid.
Wel spannend allemaal.
Hier is het ook spannend.
Natuulijk kan ik ook niet wachten en heb er ook een test tegen aan gegooid.
Ik hoop dat ik te vroeg heb getest, want ik blijf wat in mijn buik voelen wat ik al een week voel.
Ik neem aan dat het af moet nemen door de antibioticum van de blaasontsteking.
Wel ziet mijn urine er stukke beter eruit.
En toch denk ik dat het niet raak is, ondanks dat ik een inimini beetje hoop op heb.
Dit wegens die test, het was zooooo super licht dat je het bijna niet kan zien.
Of te wel, het kan alle kanten op.
Sorry voor mijn ego bericht, maar ben behoorlijk moe
Dolfijntje: Is heel leuk om te zien inderdaad. Vanavond deed hij het weer, het was dus geen gelukstreffer! Ha ha!
Ingelke: geen bloed geeft moed! Helaas nog geen positieve test, maar wie weet komt dat nog. En… Je hebt lekker kunnen zwemmen deze week! Toch?
Ikaa: waarom denk je dat het niet raak is? Een streep is toch een streep, hoe vaag ook? En je bent moe :think:
Vervelend hoor die onzekerheid! Hopelijk heb je over een paar dagen een dikkere streep in je handen! :hug:
Ik heb ook even een dipje. Moest net alleen eten, omdat vriendlief langer wegblijft . Heb buikpijn en had vanmiddag dus die test waarop met alle mogelijke moeite geen streep van te maken was. And believe me, I tried! Dacht dat ik het niet zo erg zou vinden ivm nieuwe baan, niet zo handig om dan nu al zwanger te zijn. En we zouden het wat rustiger aan doen etc.
Maar,
ik wil zo graag een beebje in m’n buik!!!
Zo dat is eruit!
Nu met een kopje thee op de bank met grote zoon die nu ziek is (niet mijn grote zoon, maar van vriendlief )
:-*
ohh ikaa je maakt het spannend!! Aangezien je voor je NOD hebt getest is het heel logisch dat het een licht streepje is. Over een paar dagen heb je dus goede kans op een heel mooi donker streepje.
Dame bij de zwangerschap van M.alou hadden we al gezegd dat we het niet wisten. Daar trappen ze deze ronde dus niet meer in helaas. Dus nu zeggen we gewoon heel eerlijk tegen iedereen dat we het weten, maar dat hun het niet mogen weten. En dat ze zullen moeten wachten totdat het geboren is.
dolfijntje hier inderdaad ook vaak slijm verlies bij ei sprong! Dus klus met plezier!!! :mrgreen:
Ingelke anders ga eens naar de huisarts voor een test daar. Deze zijn vaak veel beter als de testen vanuit de winkel. ik vind het namelijk toch raar dat je geen positieve test hebt, maar wel wat klachtjes van een beginnende zwangerschap. en de ongi blijft toch wel heel lang weg. Je zegt gewoon dat je je eigen te onzeker voelt en dat je bang bent dat er iets mis is. Dan wordt je vaak wat sneller gesteund vanuit je huisarts zoals we hier al vaker hebben mogen meemaken.
ohh yala even een grote dikke :hug: voor jou.
hallo hallo
hier vanuit het sneeuwde flevoland. hihih
het sneeuwt echt mega hard hiero. dus ik denk straks toch maar even met de slee aan de gang en noëmi dik inpakken.
@ikaa spannend meid. en ze zeggen streep is streep.
maar wanneer ga je weer testen??
@dolfijntje klusse en we hopen op een mooi resultaat.
@ingelke ik ben het helemaal met Alina eens. ga maar eens naar de huisarts en laat je daar niet afschepen want zo door gaan dan word je gewoon heel onzeker en gek van.
sterkte meid
wel blij om te horen dat het weekje weg lekker was.
@yala sterkte meid. en idd als je je zinnen op een zwangerschap hebt gezet wil je dat ook gewoon. sterkte meid
en sterkte met je zieke (stief)zoon.
hier straks schoentje ophalen bij de appie hein.
ben benieuwed wat noëmi er van vind
en daarna naar mijn ouders daar zijn een tante en oom die ik al heeeel lang niet meer heb gezien
en noëmi blijft daar slapen ik moet morgen werken en mijn lief is een weekend weg met onze zwager dus. ze gaat uit logeren.
@Ikaa, spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Yala ik heb inderdaad kunnen zwemmen. Heerlijk het buitenbad in terwijl het sneeuwt.
Sterkte voor jou :hug: :-*
Mijn vriend zei ook al of we kopen een goede test, ik had ze nu van de etos. 2 voor 10 euro of we gaan van de week even langs bij de huisarts. Dit ook omdat ik nu beroerd ben, erg verkouden daarbij ook duizelig.
Nu was mijn kleine neefje op vakantie ook erg ziekjes, heb het misschien van hem maar het kan ook te maken hebben dat ik nog steeds niet ongesteld ben (volgens mijn vriend komt het daarvan af). Mijn buik voelt zo opgeblazen aan. Hoe ik ook lig het is daar gevoelig. Dan gaat er inderdaad vanalles in je hoofd om, er kan iets mis zijn daarbinnen. Deze week een afspraak maken bij de HA en kijken wat hij te zeggen heeft.
Ik zit al op dag 44.
@ingelke idd maak een afspraak bij de HA.
misschien kan hij je bloed laten prikken voor een test controle.
dat kan ook.
ik zou maandag gelijk een afspraak maken
en idd je hebt allemaal klachten die wel bij een zwangerschap passen
sterkte meid wat een onduidelijkheid zeg. echt vreselijk.
@Ingelke: :hug: Ik ken trouwens iemand die nooit een positieve test heeft gezien en toch echt twee zonen heeft gebaard! Weet niet of het helpt, maar het kan dus toch. Het duurde bij haar 3 maanden voordat er duidelijk was dat ze zwanger was.
Dat was trouwens voor het echte echo tijdperk, dus zolang zou het nu niet meer moeten duren…
Sterkte meid! :-*
Hallo lady’s
Dank jullie wel meiden.
Maar de streepje was zo mega licht dat ik zelf bijna geen streep durf te noemen.
Moest zelf heel maar dan ook heel erg geod naar kijken.
Maar goed als ik morgen en maandag nog geen ongi te bekennen is dan test ik daarna.
En die moeiligheid kan ook door de antibioticum komen.
Ingelke duim voor je dat het een posetieve ha bezoek zal zijn meid.
Yala een hele dikke :hug: meid, ik weet hoe het is en ik zou ook zo graag weer zwanger worden en vooral ook blijven.
Ik zal heel hard voor je duimen meid.
Karen Marieke hoe vond ze de schoen?
Zo en druk weekendje zo.
En toen wist ik het even niet meer
ff ego, reageer straks wat langer…maaaaar…
:lol: heeft een positieve test in onze schoen gedaan!!!
Toch een souvenirtje meegenomen!!!
@ikke waaaaaaaatttttt meid ooo van harte van harte van harte
helemaal geweldig ben zo blij zo blij voor je
ik hoop van ganze harte dat alles goed mag gaan en dat een lekkere onbezorgde zwangerschap mag beleven.
van harte
Ikke super meid, echt goed meid.
Van harte gefeliciteerd
Ikke, GEFELICITEERD!! Geniet ervan!
Heb je nog kwaaltjes?
Joepie!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd Ikke!!!
En nu stuiter je het hele huis door???
:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd Ikke :dance: :dance: :dance:
Helaas is bij mij de rode :evil: vandaag doorgekomen.
Baal er echt van. Op naar de volgende ronde.
Nou Ingelke, ik sluit me bij jou aan. Hier vandaag ook ongi geworden…
Fijn dat je zekerheid hebt, maar balen van die lange cyclus!!!
:hug: :-*
Ingelke en Yala bale meiden.
Volgens mij mag ik met jullie mee gaan doen.
Want veegde net iets wat roze afscheiding.
Dat zou echt vet bale zijn, want ik had echt gehoopt dat het dit keer raak zou zijn.
Inderdaad balen zeg Dames.
We gaan op naar de volgende ronde :thumbup: :thumbdown:
hallo hallo
@ingelke ooo meid toch de rode dagen doorgekomen. echt K*t joh. had het zo gehoopt voor je.
op naar de volgende ronde.
maar meid dat houd niet in dat je best mag balen hoor.
@yala ooo meid jij ook balen meid sterkte.
en idd op naar de volgende ronde
maar zoals ik ook bij ingelke zei je mag best balen hoor.
@ikaa ooo ik hoop het zo niet voor je.
maar als ze wel doorzetten sterkte meid.
hier boek zoekt vrouw…kijken…
oooo ik vind dat echt zo leuk he. zo leuk zo leuk.