@Yala dank je wel.
Alles staat klaar om te vertrekken.
@Ikaa :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien voor jou.
Ik voel me beetje beroerd, beetje misselijk, pijn in mijn onderbuik.
Dames ik duim voor iedereen hier dat er goed nieuws staat als ik terug ben en dan horen jullie ook weer iets van mij. Hopelijk ook met goed nieuws.
Tot vrijdag/zaterdag :-* :-*
hallo hallo
hier weer terug in eigen huis.
een erg leuk weekend gehad en ons meisje is erg verwend. zo leuk zo leuk.
nu weer het normale ritme in.
@ingele fijne vakantie… geniet er lekker van.
@xdebas welkom meid. en ik hoop dat er gauw wat duidelijkheid komt.
en wachten tot mei 2011 jeetje mina dat kan toch niemand.
ik zou als het over een maand of 2 nog niks is dan gewoon weer gaan en zeggen dat je het niet trekt.
@ikaa de spannende dagen komen eraan. spannend meid en succes met wachten.
Hey allemaal,
xdebax welkom en gelijk zo spannend!
Duimen draaien voor iedereen die net als ik aan het wachten is…
Ingelke fijne vakantie!!
Ik ben na een heerlijke vakantie weer aan het werk. Wel even wennen van 30 graden naar sneeuw.
Nu afwachten maar!! Spannend, lijkt me zo leuk als het nu raak is, leuk nieuws met kerst!!
Owke weet nie waar ik moe beginnen om het bij te reageren.
@ingelke. Vervelend dat je nog geen rode duivel hebt maar ook geen positieve test. Zal voor je duimen dat misschien toch nog raak is.
In iedergeval een fijne vakantie toegewenst.
@dolfijntje :hug: :hug:
@xdebax welkom hier en vervelend dat je nu zo lang moet wachten tot dat de ha wat gaat doen.
@ikka :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Even een update van mij.
Ik was toch zo verkouden en niet lekker.
De griep heeft me ingehaald en ben vorige week heel de week ziek zwak en misselijk geweest.
Nu zijn mijn oren nog niet goed zitten onsteking in en hoor nie zo goed ermee.
Wel sinds gister weer aan de klus.
Middag dames
Yala hahhaa hoe je dat ook brengt schitterend.
Ingelke nog een fijne vakantie en niet al te ziek zijn he meid.
Karen Marieke super dat je een leuke weekend heb gehad.
Ikke dat zal zeker wennen zijn ja.
Lijkt me niks van 30 grade naar -4 of zo.
Loon toch, das niet zo fijn en toch aan de klus?
Knap hoor, ik zou dat echt niet kunnen.
Ik zag dat er al een aantal dames bijna tergelijkertijd hun NOD hebben.
Spannend meiden en ook ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie.
Kwam net van de huisarts vandaan en bleek dat ik een liche blaasontsteking heb, hmmmmm.
Wel wat last van mijn buik, maar plassen geeft geen problemen.
Dus nu een kuurtje voor 5 dagen
hey meiden ik lees vanavond even terug als M.alou in bed lig en kom dan uitgebreid reageren.
Maar ik geloof dat ik iemand al heel lang heb laten wachten op foto’s van het kaartje waarmee we hebben verteld dat we zwanegr zijn.
Dus Dame bij deze!!!
Jeetje wat een creatieve manier om te vertellen dat je zwanger bent! Echt super!
Lees dat veel mensen op vakantie zijn geweest of op vakantie gaan!
Welkom terug… En lekker genieten
Ik moet idd mei 2011 terug komen bij de HA of wanneer ik eerder klachten krijg.
De ha vertelde dat 10 maanden een gemiddelde is voordat de cyclus weer regelmatig is en hij wou mijn lichaam de tijd gunnen om op eigen kracht een eisprong te krijgen…
Ik heb al bedacht in januari krijg ik spontaan klachten! haha…
Wat een spanning hier ook zeg! Allemaal heeel veel suc6 en uiteraard duim ik ook voor jullie!
xdebax Balen meid dat je cyclus zo blijft rommelen! Het kan inderdaad wat langer duren na het stoppen van de pil voordat alles weer op de rit is. Maar moet zeggen dat ik niet wist dat het zo lang kon duren :shock: .
Hoop dat de ongi snel doorbreekt en dat het vlug een regelmatig ritme aan neemt. Toen je begon met de pil was je toen wel altijd regelmatig??
Thanks voor het compliment. Deze kaartjes hadden we gemaakt voor mijn werk (draai alleen nachtdiensten dus zie nooit al mijn cliënten) en mijn oom(woont in België) en tante die ik niet vaak zie. Iedereen vond ze ook erg leuk.
Ingelke balen meid dat er bij jou nog steeds geen duidelijkheid is. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt of dat je ongi doorzet!
Geniet toch lekker van je vakantie!! en tot vrijdag/zaterdag
:hug: :-
Dolfijntje balen meid dat het afgelopen ronde niet raak was. Veel plezier met klussen voor deze ronde gewenst! :-
jeetje karenmarieke. das niet niks om te horen dat je een verzakking hebt. Ik weet dat je hier flink last van kan krijgen. iemand bij ons op stal heeft dit namelijk ook. Overgehouden van de zwangerschap. Wel fijn dat het geen invloed heeft op het zwanger worden. En dat ze als je zwanger bent wel wat kunnen doen om de risico te verminderen door een ring in te brengen.
even een flinke :hug: voor jou!
Verder nog een paar meiden die over een paar daagje de NOD hebben! Spannend meiden…
Wij duimen hier voor jullie mee
Hier afgelopen vrijdag een leuke eerste verjaardag van ons meisje gehad. Ze heeft heerlijk genoten van haar stukje slagroomtaart :mrgreen: . Ze begon heel voorzichtig totdat ze door had dat ze echt met haar handjes mocht eten en dat het toch wel erg lekker was :lol: :lol: :lol:
Ze is weer lekker verwend en nu over een paar daagjes Sinterklaas alweer. Komen de volgende cadeautjes alweer :roll: . Ga denk ik echt wat speelgoed apart zetten dan hoor. Kan ik die mooi over een half jaartjes geven. Heeft ze dan tenminste ook weer wat nieuws.
Leuk dat kaartje Alina! En wat ben je ineens (nou ja niet ineens natuurlijk) ver! 15 weken al!! Wow.
Wat leuk dat M.alou zo genoten heeft van haar gebakje en haar verjaardag!
xDeBax ik hoop dat je cyclus snel regelmatig wordt, die onzekerheid is ook niet fijn!
Ai Ikaa, blaasontsteking dat is niet prettig!! Doet pijn!! Maar je schrijft dat het met plassen wel meevalt, gelukkig maar!
Loon, hoop dat je snel weer beter bent! Fijn dat je toch aan de klus bent!!
Hier nog steeds spannend, mijn buik lijkt wel wat opgezet, maar verder geen echte kwaaltjes. Moet wel wat meer naar het toilet, maar of dat een ‘teken’ is, ik weet het niet. Blijf maar duimen en ook voor alle anderen!!
Ikke het valt gelukkig wel mee.
Ik wil er eenmaal optijd bij zijn.
Ik weet niet precies wat ik voel en dat heb ik ook tegen de huisarts gezegd.
Of dat nou een blaasontsteking is of toch misschien zwanger.
Maar ik weet wel dat het iets is, maar ja wat???
Heb wel voor 5 dagen 4x per dag een antibiotucum gekregen.
Maar goed van het weekend weten we wat meer.
Ha meiden, ben er even minder. Voel me slecht, zit echt in een dip. Dus even gas terug met alles.
:-*
Dame doe rustig aan hé! En we zijn er hier altijd voor je!
:hug: :hug: :-*
Ikke ja het is inderdaad alweer 15 weekjes. De eerste weken zijn voorbij gekropen en nu gaat het me toch ineens snel voor mijn gevoel. Als iemand vraagt hoe ver ik ben moet ik echt goed nadenken. Zit er vaak een week naast :lol:
Kan ook niet wachten tot ik de afspraak voor de 20 weken echo te horen krijg en dat we dan mogen kijken of alles goed is en of we een meisje of jongen krijgen. Ben zo nieuwsgierig…
Och dame, een hele dikke knuffel voor je!! En wat Alina zegt, we zijn er voor je!!
Hier wat concentratie problemen, probeer mezelf weer eens niet te gek te maken en ben bang dat ik steeds ongikrampen voel, maar vooralsnog niks…
Collega zei net dat ik er goed uit zie vandaag, dan denk ik weer zou het toch zo zijn. Hoor wel eens iets over een glansje wat zwangeren in hun gezicht krijgen?! Oh zo spannend weer…
Alina, wil je weten wat het gaat worden en ga je dat dan ook delen of hou je het voor jullie zelf?
Ikaa duimen draaien!
Ff snel:
Dame: hele dikke :hug: ! Ik hoop dat je snel weer uit je dip bent.
Ben een beetje druk met B.J. deze dagen. Is ziekjes en slaapt bijna niet, wil alleen bij mama hangen… Vannacht eindelijk goed geslapen, maar vandaag lukt het 'm weer niet om in te slapen en door te slapen…
Moet weer even kijken bij m’n mannetje…
Kom snel weer wat langer langs!
Zwaai
We willen inderdaad weten wat het wordt. ben veel te nieuwsgierig :lol:
Onze omgeving krijgt het niet te weten en jullie :think: …
weet ik nog niet :lol: :lol: :lol: :lol:
Misschien wel want dan kan ik ergens mijn vreugde kwijt, maar ben ook bang dat ik me dan ga verspreken.
Yala beterschap voor je mannetje :hug: :hug:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
@Alina, hier gewoon vertellen om je vreugde kwijt te kunnen en in je omgeving zeggen dat je niets weet. Als je niets weet, kun je je ook niet verspreken. Desnoods zeg je dat je het gevoel hebt dat het weleens een j/m zou kunnen zijn. Dan is het logisch dat je meer in die richting spreekt.
Yala; sterkte met BJ. Nu al last van 5 december stress? :lol: Nee hoor, niet leuk als je mannetje niet happy is.
@Ikke :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@xDeBaX; welkom hier! Wat balen dat je cyclus niet lekker op gang komt. Hopelijk gaat het snel beter.
De rest weet ik even niet meer. Oh ja, Ingelke. Een hele fijne vakantie!
Net sinterklaas ingehaald op de school van Stef. Ik ben verkleumd. Brrrr. Vanmiddag naar mijn schoonmoeder. Stef heeft daar een schoen gezet dus moeten we er heen om de oogst op te halen. Daarna ws naar de Soesterduinen. Lekker sleetje rijden. Dat is zo super daar!
Voor wat betreft mijn naderende NOD. ik heb deze ronde mijn eisprong niet gevoeld en gezien mijn huidige staat (van ontbinding :?) denk ik niet dat mijn lijf haar werk heeft kunnen doen hierin. Dus het zal vast niet raak zijn. Mijn borsten zijn wel weer gevoeliger, maar dat was vorige maand ook rond deze tijd dus daar vertrouw ik niet meer op. Misschien ook maar even beter om nu niet zwanger te zijn.
hallo hallo
@dame. succes met wachten. sterkte.
en idd wat koud he.
hier vind noëmi het maar niks. ze huilt veel meer dan anders. als we maar even buiten zijn is het al huilen.
dus ik denk dat het vanmiddag maar lekker binnen zitten is.
en op de staat kunnen we neit meer sleeen daar is het alweer te veel straat.
misschien dat ik nog ff in de achter tuin met haar ga, maar dan moet ik eerst zien hoe ze uit bed komt.
verder is mijn lief vanmorgen vertrokken richting duitsland voor een christelijk rock/ heavey metal festival samen met onze zwager.
dus ben benieuwd wat hij er van gaat vinden.
ik ga vanmiddag lekker gevuld speculaas maken. ben benieuwd.
@dames die bijna hun NOD hebben sterkte met wachten. we hopen op goed nieuws.
@alina. ooo zo nieuwsgierige vrouw hihihih.
hier willen wij het niet weten als wij weer zwanger mogen worden.
maar ons moet je het wel laten weten hoor. hihihihi vinden wij ook veel te leuk hihihih.
@yala hoe is het met je mannetje. weer wat opgeknapt.
Dame: doe rustig aan en hopelijk ben je snel weer uit je dipje :hug:
xDeBaX: welkom hier, hoop dat je cyclus snel weer in een regelmatig ritme komt.
Alina: wat spannend he dat afwachten tot de 20wk echo hoop dat je het voor jezelf kan houden, lijkt me heel moeilijk
Yala: beterschap voor het mannetje
Ikke: we draaien die :thumbup: :thumbdown: :thumbup: mee
Hier weer aan de klus gegaan, had gisteren van dat eiwit achtige slijm, (zou het mijn eisprong zijn geweest???)
manmanman wat is het toch koud met die sneeuw. het wordt weer een druk weekend op huisbezoek met (sint):lol: en (piet)
Zo, hang even in de wacht bij de belastingdienst, dus heb wel even tijd om te KoKken :lol:
Mannetje voelt zich gelukkig weer beter. Vandaag meegeweest met boodschappen doen. Dat is altijd een feestje . En hij slaapt ook weer overdag
Dat is voor mama ook fijn, kan ze ook nog wat andere dingen doen, zoals in de wacht hangen bij de BD bijvoorbeeld :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gesprek ging goed. Ze waren erg blij en mag een rondje verder
Ingelke: Leuke vakantie gehad?
Moet even naar een andere kamer met de telefoon, zit naast me iemand te bellen :wall:
Ben zo weer terug!
Pffffff, het is gelukt. De BD meneer moest 8 opdrachten aanmaken, dat duurde 4 minuten per opdracht en of ik al die tijd even kon blijven hangen. Na twee opdrachten begreep hij dat het nog wel even ging duren en heeft er nu 1 bericht van gemaakt. Lang leve de bureaucratie!
Maar goed weer verder:
Ikke: hoe gaat het? Spannend nog 1 dagje! Weet je al wanneer je gaat testen? Of heb ik dat ergens gemist :? .
Loon: That’s the spirit! Ziek, maar toch klussen. Petje af, hoor. Trouwens B.J. is verwekt terwijl ik kinkhoest had, dus wie weet! :lol: :lol:
ikaa: gaat het al wat beter met de blaasontsteking? Voor jou nog twee dagen! Heb je je in weten te houden met testen?
Ik niet hoor. Mijn banner staat nog op 4 dagen, maar dat was gerekend vanaf de eerste dag bloed, maar m’n eisprong was eerder dan verwacht. Dus waarschijnlijk is het al eerder misgegaan. Heel verhaal, maar goed, volgens mij zou mijn nod vandaag moeten zijn dus…
Met als resultaat dat ik vandaag (vanmiddag) een negatieve test in m’n handen had. Was even balen, maar goed wie weet als ik morgen test of zondag of maandag… :mrgreen:
Alina: Leuk kaartje! En inderdaad al weer 15 weken (oeps, bijna 16). Wat gaat dat toch allemaal snel!
Nog gefeliciteerd met je meisje! Ik voel met trouwens wel een beetje een ontaarde moeder. B.J. heeft vorige maand meegesnoept van een stukje slagroomgebak. Maar na jouw verhaal vraag ik me af waar ik 'm mee moet verrassen wanneer hij 1 jaar wordt :mrgreen:
Oh, ik wil trouwens heel graag weten wat voor frummeltje er in je buik zit hoor! Maar ga verder niet pushen. Zou het zelf namelijk niet willen weten! Dus als je het niet wil vertellen, ook prima!
Dame: 5 december stress! Ha ha, helemaal niet aan gedacht! Ik zal het 'm zo is vragen :mrgreen:.
Hier trouwens ook hele gevoelige (.)(.)!
:hug: :hug: !
@karen marieke wrote:
ik ga vanmiddag lekker gevuld speculaas maken. ben benieuwd.
:drool: :drool: :drool: Mag ik even langskomen?
@dolfijntje-tilburg wrote:
Hier weer aan de klus gegaan, had gisteren van dat eiwit achtige slijm, (zou het mijn eisprong zijn geweest???)
Moest even nadenken, maar inderdaad! Dat is het soort slijm dat je rondom je eisprong hebt. Ik merk het trouwens niet altijd! Veel plezier in ieder geval!
Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij. Oh, bijna vergeten. B.J. mag dan wel ziek zijn, maar de ontwikkeling gaat gewoon door natuurlijk. Afgelopen woensdag is hij voor het eerst uit zichzelf gaan zitten! Gewoon op z'n billen, zonder ondersteuning van z'n handjes :clap: :clap: :clap: