Juli en Augustus stoppers 2010!

hallo hallo

nou hier alles ingepakt voor een weekendje.

echt de hele kofferbak is vol

wat je toch allemaal voor zo’n kind mee moet nemen. ooo

nou meiden tot na het weekend

en ingelke ff testen he.

Veel plezier Karen! Wat ga je eigenlijk doen? Heb ik weer wat gemist? :shifty:

Hmmm, dan heb ik volgens mij ook iets gemist…

Karen: In ieder geval veel plezier!

En lijstje. Iets met plaatjes, word en een fotobewerkingsprogramma? :?

Verder kom ik ook niet… :oops:

hallo hallo

wij gaan een weekendje weg met mijn ouders zussen zwagers en kinderen van mijn zus en noëmi.

dat doen we voor sinterklaas.

dus we vieren daar met zijn alleen sinterklaas.

erg leuk.

dus dat gaan we doen .

ik ben er ook niet goed in om een lijstje te maken.

Ah leuk! Een sintweekend! Heel veel plezier! En nu maar hopen dat de sint en z’n pieten weten dat jullie ergens anders zijn :wink: .

Ik ben al de hele week bloedchagerijnig en ik heb geen idee hoe het komt. :twisted:

Gelukkig kan ik me goed inhouden, anders waren er al een paar bommen gebarsten (om helemaal niets :oops:). Vanmorgen was de druppel en toen ben ik maar gaan hardlopen. Meestal loop ik een interval wegens een oude blessure, maar nu heb ik gewoon een heel stuk (toch wel 3 km :wink: ) gelopen om alle agressie kwijt te raken.

Het humeur is wat beter, maar de oude blessure was er niet helemaal blij mee. Moet dus nu de trap af hinken :?

Nou dat was de klaagmodus weer. Nu weer leuke dingen:

Ingelke: hoe zit het nu met de test. Ik ben verder helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:… En nieuws over een augustus beebje zou ons allemaal wel heel erg opvrolijken. De laatste zwangere is volgens mij al weer een tijdje geleden…

Ondertussen blijf ik gewoon lekker voor je duimen meid! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Karen wat gezellig een Sinterklaasweekend, hopelijk wel een briefje bij noëmi’s schoentje gedaan dat jullie dit weekend ergens anders zijn, anders moeten de sint en zijn pieten zo lang gaan zoeken.

Ingelke spannend hoor, hopen op die positieve test :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Dame ik heb geen verstand van die dingen, maar kiki kan je vast verder helpen.

Yala op zijn tijd is er niks mis met bloedchagerijnig zijn, wel vervelend dat je nu weer last hebt van een oude blessure.

Ik ben het baal stadium al weer voorbij en ga gewoon met volle moed de volgende ronde in. Gelukkig heb ik niet meer zoveel pijn als de vorige ongies (denk dat ik er weer aan wen zo zonder de pil)

:smiley: Ik ga morgen naar mijn vader en zal daar bij de winkels een testje gaan halen. Ik heb er geen meer thuis liggen. Dus nog even wachten dames.

Vanmiddag boodschappen gedaan en kreeg me toch een steek rechtsonder, dat was even heftig.

@Dame zoiets doe je maken met Paintshop en mooi plaatjes erbij.

@Karen heel veel plezier dit weekend.

Hallo hallo

hier vanuit ons huisje.

Erg leuk huisje.

@ingelke ik ga jou in de gaten houden morgen. Hoe laat ga je hem morgen halen?

@yala meid hoop dat je humeur gauw beter is.

Tjonge Ingelke, je weet het wel spannend te maken!

Heel veel succes met nog even afwachten! Ach, als jij het geduld hebt, moet ik dat toch ook wel redden… :liar:

:-*

Test gedaan en ik ben NIET zwanger :?

Afwachten dus, ben nog steeds niet ongesteld (Dag 37 alweer)

Ingelke, balen zeg! Heb je de test met ochtend urine gedaan?

Dame, ik wil het lijstje anders wel gewoon blijven doen. Ik deed het namelijk in photoshop.

Karen MArieke, heel veel plezier dit weekend!!

Yala, :hug: Hoe gaat het met je?

Hier een drukke week gehad. Kleine heeft 2 dagen koorts gehad. En hij bleef maar naar zijn oortje grijpen dus denk dat hij oorpijn had. JAmmer dat ze dan nog niks zeggen :frowning:

Hé Ingelke, wat is dat nu? Dat had ik niet verwacht. En jij volgens mij ook niet.

Gewoon even afwachten en over een paar dagen nog een keer met ochtendurine. :pray: :pray: :pray: :pray:

Je signalen (moe, steek) waren juist zo goed!

Nou, dikke knuffel voor nu! :hug: :hug:

Kiki: Kan ook tandjes zijn. Dan schijnen ze ook naar de oren te grijpen. Hier trouwens een mannetje dat al 3 maanden alle signalen (behalve de zure luiers) heeft van tandjes, maar nog steeds geen tandje te zien…

:hug: voor de kleine man.

Ben gelukkig niet zo chagerijnig meer. Heb vandaag kleren gekocht voor m’n sollicitatie maandag. Heb er nu eindelijk zin in!

Ondanks dat ik weer op m’n oude gewicht ben, passen m’n nette kleren niet meer. Blijkbaar heb ik er een ander figuur aan overgehouden :mrgreen:

Was gisteren inderdaad even balen. Wij hier hadden het zelf ook zo gehoopt.

Ik had het gisteren niet met ochtendurine gedaan.

Ik ga Maandag weekje naar Vennenbos en zal daar als het er nog niet is de test doen en anders het weekend wat eraan gaat komen.

Nu vertelde mijn schoonzusje gisteren dat zij ook steeds een negatieve test had, maar haar moeder bleef zeggen je bent zwanger. (zwangere dames hebben dan schijnbaar een speciale glans in de ogen, nu zei ze me dat laatst ook maar zat er toen naast)

Ze zijn toen naar de huisarts gegaan en daar was het een positieve test.

:hug:

Lekker op vakantie gaan. Verstand op nul en genieten maar! Wij blijven hier wel voor jullie duimen!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hallo Allemaal.

Ik ben nieuw hier en in Augustus gestopt met de pil…!

Erg blij en opgelucht was ik toen ik precies na 28 dagen wat bloed verloor…! Ik dacht this niet veel maar het lijkt toch regelmatig te komen! Ook de 2e keer verloor ik na 28 dagen wat bloed!

Echter nu naar 51 dagen nog niets…

Ben bij de huisarts geweest en die zei dat het vrij normaal was en dat ik tot mei 2010 moest wachten. Als ik dan nog niet ongesteld zou zijn zou hij me doorverwijzen naar de Gyn.

Zelf had ik heel erg het idee dat ik zwanger was maar naar 2 negatieve testen ben ik ook van dat idee af geholpen :frowning:

Ik ben vrij onzeker en mijn inziens duurt mei 2010 nog erg lang. Ook ben ik erg onzeker want wanneer wordt ik ongesteld, wordt ik uberhaupt wel weer ongesteld?

Jullie hier ervaring mee of tips?

@yala wrote:

:hug:

Lekker op vakantie gaan. Verstand op nul en genieten maar! Wij blijven hier wel voor jullie duimen!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown::thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dank je wel. :-* :-* :-*

@xDeBaX wrote:

Hallo Allemaal.

Ik ben nieuw hier en in Augustus gestopt met de pil…!

Erg blij en opgelucht was ik toen ik precies na 28 dagen wat bloed verloor…! Ik dacht this niet veel maar het lijkt toch regelmatig te komen! Ook de 2e keer verloor ik na 28 dagen wat bloed!

Echter nu naar 51 dagen nog niets…

Ben bij de huisarts geweest en die zei dat het vrij normaal was en dat ik tot mei 2010 moest wachten. Als ik dan nog niet ongesteld zou zijn zou hij me doorverwijzen naar de Gyn.

Zelf had ik heel erg het idee dat ik zwanger was maar naar 2 negatieve testen ben ik ook van dat idee af geholpen :frowning:

Ik ben vrij onzeker en mijn inziens duurt mei 2010 nog erg lang. Ook ben ik erg onzeker want wanneer wordt ik ongesteld, wordt ik uberhaupt wel weer ongesteld?

Jullie hier ervaring mee of tips?

Ik zit nu op dag 38, mijn eerste test was negatief.

Ook fijn dan dat de HA je in onzekerheid laat zitten tot Mei 2011

Dat is nog een half jaar, pfffffffffffffff ik word er nu al gek van om steeds te denken en vaak naar de wc te gaan om te kijken of de :twisted: zijn doorgebroken.

Laat staan zo nog een half jaar in onzekerheid te zitten.

:thumbup: :thumbdown: duimen draaien voor jou dat het niet nog langer voor je gaat duren.

Haha, wel fijn dat ik dus niet de enige ben…! :wink:

Heb eens wat terug gelezen en ook voor jou rot…!

De heb je zo het idee dat je zwanger bent, overtijd doe je een test…

NEGATIEF…

Ook voor jou hopen dat je volgende test wel positief is…gewoon over een weekje weer proberen!

Welkom xDeBax en jeetje inderdaad een onzekerheid zeg.

Ik hoop dat je snel onzekerheid weg gaat, want zo is het ook niks.

Ingelke bale meid.

Kiki zou inderdaad tandjes kunnen zijn.

Hoe gaat het nu?

Yala ik duim voor je voor morgen.

Tja de vorm hmmmm.

Maar kijk wat je nu heb, dan heb je toch wel voor over :wink: .

Mijn figuur duurd nog heeel lang voordat dat terug is (kwa kilo’s).

Karen Marieke heb je een leuk weekend gehad?

Nou ik heb hier nu al een paar dagen dat ik even zo ongie gevoel heb.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken en ook dat het wat allemaal gevoeliger is van binnen (onderbuik).

Nou ja we zien wel en ik durf ook helemaal op te hopen.

xDeBax, welkom!

ikaa, ik ben nu toch al aan het duimen voor Ingelke, dan duim ik ook gewoon even voor jou erbij!

Vind de veranderde vorm ook niet zo erg hoor, maar moet er even aan wennen. Het is allemaal een beetje verschoven naar de buikregio zeg maar. Dat was ik niet gewend. Ook al was ik niet superslank, maar de buik was altijd plat… :mrgreen:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Lieve Ingelke: alles ingepakt voor de vakantie? Heel veel plezier! En vergeet niet te genieten hè! Tot over een week.

Nu lekker naar bed zodat ik morgen weer fris en fruitig ben. Moet nog even wat slaap inhalen (gisteren een feestje, maar de wekker B.J. ging om half 8 gewoon af… :zzz: :zzz: )

Tot morgen!