Net nog maar eens een menstruatiekalender geraadpleegd. Ik heb misgeteld.
Overgenomen uit de kalender:
Gemiddelde menstruatieduur: 6 dagen
Gemiddelde cycluslengte: 35 dagen
Kortste cyclus: 32 dagen
Langste cyclus: 38 dagen
Eerste dag laatste menstruatie: 18/10/2010
Je eisprong valt in de kalender op dag 22
Overzicht van alle menstruatiecylci:
09/08/2010 (lengte bloeding: 6 dagen)
Cycluslengte: 32 dagen
10/09/2010 (lengte bloeding: 6 dagen)
Cycluslengte: 38 dagen
18/10/2010 (lengte bloeding: 6 dagen)
Dus einde van de week gaan we maar weer eens verder kijken
Van welke kalender is dat Dolfijntje.
Deze geeft wel genoeg informatie.
Nou bij mij is de ongi alweer doorgebroken
Ik baal…
Op naar de volgende ronde.
Op dit moment alweer snot verkouden,
:?
@tilburg ja inderdaad erg uitgebreide kalender.
@ingelke duim nog steeds voor je dat de ongi niet komt.
@karen s6 van bij de gyn. Goed dat het weer beter gaat met de kleine
Balen Loon :hug: op naar de volgende ronde.
de kalender is van : w (3x) . menstruatiekalender . net
even een inlogje aanmaken en je kan alles invoeren.
Loon balen zeg, maar wel op naar de volgende ronde
Loon, dat is niet leuk. Even die teleurgesteldheid toelaten en dan vol goede moed naar de volgende ronde! :hug: :hug:
hallo hallo
@loon balen meid. en het is heel normaal dat je echt ff flink baalt.
en idd op naar de volgende ronde maar dat neemt niet weg dat je ff flink mag balen .
nou hier naar de gyn geweest
en idd een verzakking. meer van de voorkant dus blaas en een deel van de baarmoeder.
een operatie is nu geen optie omdat we nog een kinderwens hebben.
dus een ring zou ik kunnen laten plaatsen dat gaat ook gebeuren als ik meer klachten krijg of ik raak zwanger.
dus al met al best ff wat
en het is familair belast
ik heb het weefselstructuur van mijn moeder geerfd
mijn moeder was haar baarmoeder ook al kwijt toen ze 27 was en ze net was bevallen van mij.
dus ik zei al tegen mijn ma thanks hihihih als geintje.
verder vandaag lekker gewerkt en nu lekker virj heerlijk heerlijk heerlijk.
Hallo dames,
Loon, balen meid!! Op naar de volgende ronde!!
Karen marieke, dat is niet niks!! Sterkte er mee!
Yala, goed dat je heerlijk geklust hebt! hihihi, vooral doen waar je zin in hebt!!
Ingelke, hoop dat je ongi niet doorbreekt en je fijn op vakantie kunt zonder maar met klein beebje in je buik!!
Dolfijntje, spannende dagen weer! Ik duim voor je!
Hier ook weer spannend. Genieten volop van de vakantie. Helaas nog maar 3 dagen…
Hopelijk op tijd geklust Vriendlief zei nu voor het eerst, we moeten wel oefenen hoor, anders komt er nooit een kleintje…fijn om te horen, hij is daarover niet zo spraakzaam. Meteen maar even gebruik van gemaakt…
Heb nu weer van die vreemde signalen, weet iemand hoe snel je die kunt krijgen na eventuele innestelling?
Heb lichte krampen, maar kan ook zijn dat ik ff goed naar het toilet moet, maar ook dat hoeft nog niet echt… vaag…Lijkt alsof buik ruimte maakt ofzo. Ach ja nog maar even afwachten…
Dikke knuf voor iedereen!
Dank je wel. Deze had ik ook al maar snap er niet veel van :?
Zal er nog eens na gaan kijken. Waar vul jij die gegevens dan in??
@Karen, heel veel sterkte hiermee.
@Ikke :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een vakantiebaby’tje
Helaas helaas zijn bij mij vanmorgen de :evil: :evil: doorgebroken.
op naar een nieuwe ronde.
Ingelke: op de dagen dat je menstrueert, klik je op lichaam (in de menubalk) en dan menstruatie (deze vraagt dan ook hoeveel maandverband of aanverwante artikelen je hebt gebruikt).
om het overzicht te krijgen wat ik hier heb weergegeven klik je op tools–> cycluseigenschappen. ook detailberekeningen is leuk.
Bij jou al iets te merken???
Karen: wat vervelend een flinke verzakking, heeft dit nog gevolgen voor jullie zwangersschapswens??
Ikke: Mijn :thumbup: :thumbdown: draaien voor jou
@Dolfijntje :hug: op naar de volgende rond.
Ik merk nog niks, pijn in mijn onderbuik is weer weg. :think: Toch echt bang dat het vrijdag gaat komen, 36 dagen (net zoals vorige maand)
Dank je wel, dan ga ik eens kijken daar op mijn gemak.
Bah Dolfijntje! Balen! :hug:
Ikke, nog even vakantie vieren. En wel zo’n lief, klein souverniertje meenemen hè?
Karen: Fijn dat je duidelijkheid hebt, maar vervelend zeg! Kun je wel gewoon zwanger worden nu? Oh, zie net dat dolfijntje dit ook al gevraagd heeft…
Ingelke: hier blijven de :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien hoor!
Hier gaat 'ie even niet zo lekker. Ben moe, misselijk en heb steekjes in m’n buik. Maar het is nog veeeeeeeeeel te vroeg voor zw.sch.kwaaltjes. Vrijdag is m’n eitje gesprongen. Dan zou ik nu toch nog niets kunnen voelen? Hmmm, misschien gewoon iets onder de leden…
Ga zo maar lekker naar m’n bedje.
Oh ja, toen ik nog niet zo misselijk was, leek het me leuk om zelf piccalilly te maken. Groenten staan nu uit te drogen. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Gelukkig mag het nog een dagje staan voordat ik er verder mee aan de slag mag.
Ff aangepast: was de :hug: voor Dolfijntje vergeten, en dat terwijl ze die wel kan gebruiken nu! Nou nog eentje dan maar: Voor Dolfijntje: :hug:
Heb trouwens net even op baby.bytes gekeken bij de ovulatiekalender en het is inderdaad nog veeeeeeel te vroeg. Een eventuele innesteling zou pas vanaf zaterdag zijn. Nou, lekker naar bed nu en dan morgen weer fris en fruitig weer op :mrgreen: .
hallo hallo
hier gaat het redelijk. vind het allemaal toch nog wel moeilijk te bevatten
maar ik zou hiermee wel zwanger kunnen worden.
de gyn heeft gezegd dat ik hiermee niet onvruchtbaar ben.
dus we moeten gewoon flink blijven oefenen, al vind ik het soms niet meer zo leuk als ik heel eerlijk moet zeggen maar dat komt ook omdat het niet altijd even fijn voelt
en dat kan ook weer een oorzaak zijn van de verzakking.
@dolfijntje meid hoe gaat het met je. baal je flink??
@yala wel spannend hoor. maar het kan ook een griepje verkoudheid zijn.
sterkte en ik hoop dat je je gauw weer beter voelt.
@ingelke spannend meid. ik hoop echt met je mee dat je een mooie test in je handen mag houden.
zometeen lekker slapen morgen mijn zus 30 we hebben net even buiten versierd. grappig ze hebben niks in de gaten.
en morgen noëmi naar de kapper.
Jee Loon en Dolfijn een hele dikke :hug: :hug: .
Op naar de volgende ronde en zal mega hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .
Karen marieke, oei das minder, maar wel goed dat ze iets er aan kunnen doen toch?
Ik hoop dat je niet te veel last van zal hebben.
Yala spanned meid.
Ikke nog van je dagen genieten meid.
Hoop dat er iets moois uit voort is gekomen.
en toen wist ik het even niet meer
Karen: goed te lezen dat je nu niet belemmerd bent om zwanger te raken. veel succes (en hopelijk niet te veel pijn) met klussen.
Ingelke: ??ben zo benieuwd, al meer duidelijkheid??
allemaal dankje voor de :hug: 's allemaal dikke :hug: terug
Nog steeds niet, is nu dag 36 vorige maand was het ook op deze dag.
Afwachten dus nog.
Het enige wat ik heb is last van mijn onderrug, dat trekt zo naar mijn benen en alleen maar moe :? Tegenwoordig lig ik er al om 10 uur in.
@ingelke wrote:
Nog steeds niet, is nu dag 36 vorige maand was het ook op deze dag.
Afwachten dus nog.
Het enige wat ik heb is last van mijn onderrug, dat trekt zo naar mijn benen en alleen maar moe :? Tegenwoordig lig ik er al om 10 uur in.
Testje doen? :mrgreen:
dat wou ik ook net voorstellen
testje…
Meeste stemmen gelden! Ik stem voor!!! :mrgreen:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Oh meiden, ik heb kiki voorgesteld om het lijstje over te nemen. Maarre… hoe maak je dat eigenlijk? :oops: