Oh yala en ingelke wat balen!!!
Ikaa ik hoop t niet voor je dat t doorzet!
Hier is t nog onwerkelijk, heb niet echt kwaaltjes, alleen zere boobs en een raar gevoel in mijn buik.
Nou dames ook hier zijn de :twisted: losgebroken.
O wat baal ik er van.
Wat word ik onzeker van mijn lichaam.
Ik mag wel al 4 rondes mee gedaan te hebben, maar wat ik al eerder zei, ik was direct zwanger van N en bij de andere 2 bij de 2e maand.
Pfff, nou ja we gaan voor de oud en nieuw jaar
hallo hallo
@ikaa ja daar word je onzeker van he.
ik heb dat ook.
ik heb voor noëmi nog een kindje verloren met 7 weken en die was ronde 1 raak
en van noëmi was het daarna ook gelijk raak.
en nu zijn wij ook alweer een paar rondes bezig.
ik snap op dat punt wel wat je voelt.
sterkte meid. en ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.
@ikke ooo meid een appart gevoel ik je buik ja logische je hebt een kindje in je buik hihihihi.
Karen Marieke ja ik vind er geen klap aan die onzekerheid.
Bij de andere 2 zwanegrschappen was bij bijna 5 weken en de 2e 9 weken en 3 dagen dat ik het wist, maar een week later hebben ze het weg moeten halen, omdat mijn lichaam het niet afstote.
Toen hadden ze te grondig gecurieteerd en kreeg de syndroom van asshermann en moest weer onderzeil.
Sindsdien ben ik wat onzeker van mijn lichaam, ondanks dat ik wel een andere partner heb en andere omgeving.
Ik wou zo graag dat de leeftijd tussen N en de volgende niet zo veel scheelde, maar ja aan de ene kant ben ik blij met de natuur.
Het zal niet voor niks zo zijn.
@ikaa oke je hebt dus ook best was achter de rug.
en idd je begint gewoon te twijfelen.
de arst zei wel tegen mij van ja een verzakking dat houd de zwangerschap niet tegen, maar waarom ben ik dan nog niet zwanger
dat soort vragen ga je je allemaal afvragen enzo.
en idd de natuur zal het wel weten, maar daarom frustreert het je wel enzo.
sterkte meid.
Karen Marieke inderdaad.
Lijkt me ook niet gemakkelijk die verzakking en ga je ook dingen je afvragen.
Ik hoop dat je snel en goede zwangerschap mag krijgen meid.
Ik kijk nu met een patroon in.
Bij N meteen zwanger, daarna 2 maal bij de 2e maand zwanger en niet kunnen behouden en nu, tja nu lijkt alsof het me niet meer lukt.
Maar wanneer hang je aan de bel?
Ik heb geen idee, want ik wil niet als een wanhopig, zeurende iemand overkomen.
Ik ga deze ronde nog 1x proberen en me uiterste best doen en relaxt eronder blijven.
Als ik dan niet zwanger ben, ga ik echt navraag doen.
jij ook sterkte meid.
P.S sorry voor mijn geklaag dames
@ikaa als je nog 1 maand heel goed je best gaat doen.
temp je dan ook even
ze zeggen dat als je je ei hebt dat je dan wat verhoging hebt.
en idd anders gewoon naar de HA gaan hoor.
sterkte meid.
en idd we mogen best wel klagen hier. we maken hier met zijn allen veel mee.
het gaat in ons groepje niet allemaal van het lije dakje.
ik ga zo slapen en lekker genieten dat mijn mannetje weer thuis is
Dank je wel Karen Marieke.
Echt fijn om zo even erover te hebben.
Dan ga ik vanaf morgen meteen tempen en zo even opzoeken over hoe of wat.
Ook kijk ik of de mogenlijkheid in zit om een andere huisarts, want kan namelijk niet samen door 1 deur met die vent.
Zijn meerdere klachten over hem, dus tja.
Zo echt lucht me echt op, dank je meid.
alvalst truste en hou je ook haaks en de andere meiden ook
Goedemorgen meiden,
Dames bij wie de :twisted: zijn doorgekomen even een hele dikke :hug: . Snap julllie onzekerheid ook maar al te goed!! Maar we gaan gewoon straks allemaal voor een september kindje!
Ikke, Echt super!! Ben helemaal blij!
Dame, hoe gaat het nu met je?
Ikaa, ik zou ook even temp.
KarenMarieke, heb je nog last van de verzakking?
Ingelke, bedankt voor je pb.
Hier nog steeds geen :twisted: te zien! Maar weet eigenlijk ook niet wanneer we weer een test zouden kunnen gaan doen. Heb niet echt een lekker gevoel meer bij de kruidvat. Door elke keer die lichte streep te hebben. Maar om nou elke keer met een cb te testen :think:
Wanneer zouden jullie een test doen? Zit nu op 32 dagen.
Goede morgen dames.
Kiki wanneer heb je voor het laatst getest en wat is je cylus normaal?
van de cb heb je testen 2 voor 15 euro (dacht ik) en kan je vier dagen van te voren testen.
Het is wel een gewone, dus een kruis als je zwanger ben en een streep ben je niet zwanger.
Ben erg benieuwd en zal voor je duimen.
Nou ik heb getemp, maar weten jullie dan ook hoe of waar ik dat het beste kan bij houden?
Want ik dacht dat je ook zo curver had om bij te houden of zo iets.
Ikke wat gefeliciteerd! Super…!
Ook een paar dames ongesteld geworden! Balen…
Mijn cyclus gaat vandaag zijn 60ste !!! dag in…
Ondanks dat ik mei eigenlijk pas terug hoefde te komen bij de HA denk ik dat ik dit jaar alweer bij de beste man op de stoep sta!
Heb elke morgen al 3 weken lang last van mijn buik en maag.
Het gevoel dat er een enorme steen in zit!
Hopen dat er eerder dan mei even de tijd wordt genomen naar mij te kijken
Wat een onzekerheden allemaal, dikke knuffel voor jullie!! Merk dat ik me een beetje schuldig voel, gun het jullie ook zo!!!
Goedemorgen dames!
Ben niet zo actief meer, maar wil iedereen die het nodig heeft een dikke :hug: geven…
Wij hadden een mooi Sinterklaaskadootje… Een positieve test!
En net als bij ons meiske, (nog) nergens last van…
Nu maar afwachten…
Ikke wees aub je niet schuldig.
Zo gaat dat eenmaal en ik gun je het enorm, net als alle andere dames.
Dus doe dat aub niet meid en ga lekker van genieten meid.
Leeuwtje van harte gefeliciteerd meid.
Xdebax Jeetje das ook een lange cyclus, ik hoop dat je snel wat zekerheid heb en anders gewoon weer aan de bel trekken hoor
Hoeraaaa leeuwtje ook een aug. mama!! Proficiat!
Hé Ikke, je nieuws mag dan een beetje ondergesneeuwd raken door al die ander ‘kadootjes’ die de sint dit jaar meebracht. Maar je mag je niet schuldig voelen hoor! We wilden allemaal goed nieuw op de topic, en jij mocht ons dat brengen. Wees daar maar lekker trots op!
Ik ben namelijk heeeeeeel erg blij voor je!
Ikaa: mijn huisarts heeft gezegd dat ik bij twee miskramen door wordt gestuurd naar de gyn. (De eerste telt niet omdat ik daar niet een duidelijke positieve test heb gezien). Gezien jouw verleden is het toch niet vreemd dat je nu even bij de huisarts langsgaat. Weet je in ieder geval wat hun beleid is, en misschien kan hij/zij je wel geruststellen. Beter dan deze maand in onzekerheid doorbrengen toch? Dat komt je eitje ook weer niet ten goede natuurlijk . Heel veel sterkte! :-*
Kiki: Na de vage streepjes ben ik nu over op de digitale van CB, kost wat meer, maar je zit niet zo in onzekerheid. Dat is ook wat waard toch? Het stimuleert je trouwens ook wel iets zuiniger om te gaan met de testen . Ik zou trouwens je een na langste cyclus aanhouden +1 dag. En die dag gaan testen. (Je langste was toch extreem lang?)
Leeuwtje: Welkom terug en meteen met een mooi resultaat! Gefeliciteerd meid!
Verder weet ik het even niet meer, sorry! Nou ja, voor alle meiden met de rode :twisted:, natuurlijk een dikke :hug: !
En voor ikaa en leeuwtje natuurlijk:
En de rest:
Zwaai
Dank je wel voor je lieve woorden Yala.
mare ik denk dat hier iets niet aan klopt
En voor ikaa en leeuwtje natuurlijk:
hahhaa, ik denk dat je ikke bedoel
Jullie zijn lief!
:oops: :oops: :oops:
Probeer ik zo zorgvuldig te zijn met die namen… Gebeurt me dit.
In de tekst erboven kloppen jullie namen gelukkig wel, maar ik bedoel natuurlijk:
En voor Ikke en leeuwtje natuurlijk:
Sorry Ikaa, voor jou natuurlijk een :hug:
Ikke jij bent ook lief hoor meid.
Hahaha Yala geeft niet, ik weet wel wie je bedoelde meid.
Tist maar de 2e keer gebeurd en wat ik toen ook al zei, de namen lijken veel opelkaar.
Kennen jullie de site http://www.fertilityfriend.com ?
Ik vul daar nu mijn temp in en dan berekend dat grafiek wanneer je ei heb gehad.
Al weet ik nog niet alles, want mijn engels is nog niet helemaal toppie.
Misschien hebben jullie daar ook wat aan en anders is dit misschien wat.
http://9maand.be/vruchtbaar/cyclus/btemp.php en kan je uit printen en zelf invullen.