Juli en Augustus stoppers 2010!

Meiden,

De onzekerheid heeft niet lang geduurd. Gisterenavond is het vloeien begonnen. :cry:

We hebben besloten dat we een pauze nemen. Twee keer in 5 weken vind ik een beetje teveel. Ik wil dit niet over 4 - 5 weken weer meemaken.

Heb vanmorgen de boodschappen voor de komende dagen in huis gehaald en ga me nu lekker op de bank installeren met thee en een fijne detectiveserie.

:-*

Yala, dat is schrikken zeg!! :hug: :hug: :hug: Dikke knuffel voor je! Hoe zijn jullie er verder onder? Blijf je nog wel meeschrijven of neem je even afstand?

Meiden, sorry dat ik helemaal niks meer geschreven en gedaan heb!! Maar ben gigantisch druk geweest. En donderdag werd ik ongesteld. Helemaal blij :smiley: Was nog nooit zo blij dat het kwam. Maar denk dat de pijn van mijn eileider kwam van de eisprong. Maar je weet het nooit.

Alina, weet je al iets van je werk?

Dame, al negatieve testen?

ICL, hoe is het bij jou?

Wat een teleurstelling voor je. Ik kan me jullie besluit goed voorstellen. Misschien is je lichaam er gewoon nog niet aan toe. Blijf je wel hier posten, of vind je dat te confronteren?

Haai lieve dame!! Even een dikke knuffel voor jou… Op deze ronde…( niet meer als je te moe bent hè :wink: )

He verdorie, :hug: Yala. Ik was zo blij om eindelijk eens weer goede nieuws te lezen hier :frowning: Maar het mocht weer niet zo zijn.

Heel veel sterkte gewenst voor jullie Yala. Ook wel te begrijpen dat jullie een pauze nemen, twee maal zo kort achter elkaar is niet fijn.

Ladies!

Dank voor de knuffels etc.

Wil hier graag mee blijven kletsen als het mag. Ben alleen al veel te nieuwsgierig hoe het jullie allemaal vergaat :wink: .

Confronterend is het niet hoor, alhoewel ik hier de komende dagen waarschijnlijk niet zoveel zal zijn. Moet even de juiste mindset weer krijgen.

De pauze gaat ook niet heel lang duren waarschijnlijk 1 of 2 rondes en dan gaan we er gewoon weer voor. Ik weet dat we het kunnen daar ligt het niet aan, maar moet gewoon even m’n lijf en hoofd een beetje rust geven.

Ik ga zodra dit achter de rug het sporten weer oppakken (spinnen, hardlopen). Daar heb ik ontzettend veel zin in!

En weer verder met afvallen. Zit inmiddels al op m’n gewicht van voor de zwangerschap van B.J., maar zou blij zijn als er nog een kilo of wat af is!

En Ingelke, dat goede nieuws ga jij dan toch gewoon regelen over een kleine twee weken :wink:

Heb naast hangen vandaag ook nog wat leuks gedaan. B.J. heeft z’n eerste boterham gegeten. Hij pakt zelf al heel stoer de stukjes brood en brengt ze naar z’n mond. Maar soms is het nog wat verwarrend wat er nu precies in je mond moet belanden. Het brood of de duim. Zo schattig om te zien. Maar wat was hij trots met z’n bordje met daarop een boterham :mrgreen: Er is uiteindelijk toch zeker een halve boterham in z’n buikje beland. De rest lag op de grond of kwam weer terug op de slab. Helaas hebben we geen hond en mocht mama nog even de rotzooi opruimen :lol:

@yala wrote:

Ladies!

En Ingelke, dat goede nieuws ga jij dan toch gewoon regelen over een kleine twee weken :wink:

:pray: :pray:

Ja, én ik! :slight_smile:

En het gekke is dat ik,verstandelijk wetende dat het nu helemaal nog niet mogelijk is, me weer zwanger voel. Mijn borsten zijn zwaar en gevoelig. Daarnaast was ik maandag weer misselijk. Het zou toch mooi mooi zijn…

@noui wrote:

Haai lieve dame!! Even een dikke knuffel voor jou… Op deze ronde…( niet meer als je te moe bent hè :wink: )

Ahhh lief…!

Enne dit keer neem ik geen genoegen met moe zaad :lol:

O lieve Yala toch.

Ik wens je heel veel sterkte en hele vele :hug: :hug: :hug: .

Doe wat je gevoel zegt om te doen meid.

Als je hier wilt komen ben je welkom en als je geen behoefde heb, snappen wij het allemaal.

Als je maar zelf een goed gevoel aan geef.

hoi Dames,

Yala balen meid!! :hug: :hug:

Groot gelijk dat je ven voor 1 of 2 rondes rust brengt.

Hier het gesprek met mijn baas gehad. Dat de nachtdienst verdwijnt is een zeker feit maar wanneer dat wist hij niet. Hij is vol op bezig om het toch voor elkaar te krijgen slaapdiensten in te zetten. Maar zeer waarschijnlijk gaat hem dit niet lukken. :cry: Hij gaf me de tip om in mijn situatie af te wachten en te solliciteren in de hoop dat ik iets leuks vind. Hij gaat kijken binnen de stichting of hij me ergens anders binnengeloost kan krijgen, maar ja we vechten met zovele voor dezelfde geliefde nachtbaan. Als het plan zeker is wat er gaat gebeuren kan ik daar ja en nee tegen zeggen. Zeg ik ja krijg ik drie maanden de tijd om het thuis rond te krijgen. Zeg ik nee dan doen ze mij andere alternatieven. Maar ja wat dat is weet je natuurlijk ook niet. Het kan natuurlijk net zo ongunstig zijn. Dus het blijft allemaal vreselijk onzeker! Maar goed een excuus van hem over de manier waarop het nieuws bij me kwam deed me al veel. Hij gaat me nu voortaan beter up to date houden. Zodra hij meer weet mailt of belt hij me.

Nou gisterenavond de echo gehad. En we hebben een mooi kloppend hartje gezien en een heel mooi beweeglijk mini mensje :inlove: Volgens hun meetingen ben ik nu 12 weken en 2 dagen. Dus 23 mei uitgeteld! :inlove:

En meiden nu echt op naar positive testen hé!! :pray: :pray: :pray:

Alina wat goed nieuws meid.

2 daagjes verder :wink:

@Dame wrote:

Ja, én ik! :slight_smile:

En het gekke is dat ik,verstandelijk wetende dat het nu helemaal nog niet mogelijk is, me weer zwanger voel. Mijn borsten zijn zwaar en gevoelig. Daarnaast was ik maandag weer misselijk. Het zou toch mooi mooi zijn…

Sorry Dame! Natuurlijk jij gaat ook voor goed nieuws zorgen!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Oh, ik heb zo’n zin in volgende week! Dan is in ieder geval deze week achter de rug en ben ik weer lekker fit.

Alina, fijn zo’n gesprek. Hopelijk krijgt hij het voor elkaar!

Ikaa, blijft zo bijzonder om te zien hè, zo’n mini-mensje in je buik :inlove:

@yala wrote:

Oh, ik heb zo’n zin in volgende week! Dan is in ieder geval deze week achter de rug en ben ik weer lekker fit.

Dit noem ik nog eens een sterk staaltje positief denken! :thumbup: :clap: :clap:

Oh, en ik had gisteravond voor het eerst een (zo goed als) negatieve test. Ik zag echt maar één streepje na 5 minuten, maar toen ik een kwartier later nog eens keek was er toch heel licht een tweede streepje zichtbaar. Maar ik vind het negatief. Voor de zekerheid bewaar ik alle testjes zodat ik bij een evt. test over 9 dagen de streepjes kan vergelijken. :shifty:

@Dame wrote:

Oh, en ik had gisteravond voor het eerst een (zo goed als) negatieven test. Ik zag echt maar één streepje na 5 minuten, maar toen ik een kwartier later nog eens keek was er toch heel licht een tweede streepje zichtbaar. Maar als ik vind het negatief. Voor de zekerheid bewaar ik alle testjes zodat ik bij een evt. test over 9 dagen de streepjes kan vergelijken. :shifty:

Groot gelijk meid!!

de test geeft in ieder geval aan dat de hcg bijna uit je lijf is van de MA.

Yala, wat jammer voor je, ik had gehoopt dat het wel goed zou zijn gegaan, helaas, neem samen met je partner de rust en tijd voor je weer opnieuw begint. :hug:

Dame, wat ben je toch een sterke vrouw, respect hoor.

Kiki, wat kan ik me dat goed voorstellen dat je blij was met je ongie.

Alina, denk rustig na over wat de baas gezegd heeft en neem even de tijd voor je een beslissing neemt.

hallo hallo

@yala ooo meid wat maak je toch allemaal weer mee. onwijs veel sterkte. en ik hoop dat je gauw weer kan sporten

en idd even alles weer op een rijtje hebben en dan over twee maanden er vollop weer tegen aan.

sterkte meid.

@dolfijntje… jij ook bijna weer je NOD ik ook. volgens mij schelen wij 1 dag

spannend kunnen we samen wachten.

merk je al wat. ik nog helemaal niks.

@dame…ooo meid alweer kleine tekenen. spannend hoor. het zou toch zo geweldig zijn als je weer een klein mensje in je buik mag vast houden.

sterkte met wachten.

hier lekker vrij. ga zo even naar de stad mijn nichtje is jarig ik moet nog even wat halen.

en ik wou even voor een truitje kijken.

dus ff lekker genietn van mijn vrije dagen

was er ook zo echt aan toe.

Dolfijn en Karen marieke wel spannend.

Yala en Dame jullie doen het super meiden en duim echt heel hard voor jullie dat jullie geluk ook krijgen.

Yala dat is het zeker, maar Alina heeft de mooie echo gehad :wink:

Ik begin net aan de nieuwe ronden

@Alina wrote:

hoi Dames,

Yala balen meid!! :hug: :hug:

Groot gelijk dat je ven voor 1 of 2 rondes rust brengt.

Hier het gesprek met mijn baas gehad. Dat de nachtdienst verdwijnt is een zeker feit maar wanneer dat wist hij niet. Hij is vol op bezig om het toch voor elkaar te krijgen slaapdiensten in te zetten. Maar zeer waarschijnlijk gaat hem dit niet lukken. :cry: Hij gaf me de tip om in mijn situatie af te wachten en te solliciteren in de hoop dat ik iets leuks vind. Hij gaat kijken binnen de stichting of hij me ergens anders binnengeloost kan krijgen, maar ja we vechten met zovele voor dezelfde geliefde nachtbaan. Als het plan zeker is wat er gaat gebeuren kan ik daar ja en nee tegen zeggen. Zeg ik ja krijg ik drie maanden de tijd om het thuis rond te krijgen. Zeg ik nee dan doen ze mij andere alternatieven. Maar ja wat dat is weet je natuurlijk ook niet. Het kan natuurlijk net zo ongunstig zijn. Dus het blijft allemaal vreselijk onzeker! Maar goed een excuus van hem over de manier waarop het nieuws bij me kwam deed me al veel. Hij gaat me nu voortaan beter up to date houden. Zodra hij meer weet mailt of belt hij me.

Nou gisterenavond de echo gehad. En we hebben een mooi kloppend hartje gezien en een heel mooi beweeglijk mini mensje :inlove: Volgens hun meetingen ben ik nu 12 weken en 2 dagen. Dus 23 mei uitgeteld! :inlove:

En meiden nu echt op naar positive testen hé!! :pray: :pray: :pray:

Oh, deze had ik helemaal over het hoofd gezien! Eindelijk een positief bericht hier…! Ben blij voor je meid.