kiki wanneer krijgt je de uitslag van het bloedonderzoek?
Of heb je hem wel meteen vandaag gekregen.
Ohh meid duim voor je mee :hug:
Dame, balen dat de test nog positief was. Fijn dat je je mentaal goed voelt. Lichamelijk komt dat ook weer! Maar neem er inderdaad de tijd voor. De hormonen hebben ook zijn werk gedaan/of doen ze nog steeds bovenop de narcose. Doe rustig aan! En hopelijk kunnen jullie snel weer aan de slag voor een mooi/ gezond kindje :-*
Vervelende situatie Alina. Begrijpelijk dat je ermee in je maag zit.
Nou , ik voel me mentaal zo sterk dat ik vandaag op mijn werk volledig door mijn hoeven ging. :roll: Een kleine aanleiding maakte me volledig overstuur en ik ben om half drie al naar huis gegaan, mijn collega’s geschrokken achterlatend.
Alina, wat een vervelende situatie zeg op je werk! Dat kun je er echt niet bij gebruiken he. :hug:
Dame. :hug: voor jou!! Denk goed aan je zelf!
Kiki, hoe gaat het met je vandaag?
Ik heb nu vakantie! Heerlijk, zo naar uitgekeken, even helemaal niks!
Oh lekker, vakantie…!
Enne, ga je ook testen vandaag?
Nee nog niet, weet nog niet wanneer.
Misschien op vakantie pas (we gaan maandag), dan is het makkelijker om het voor ons te houden als het goed nieuws is!
Heb het gevoel dat de ongi nog door komt, maar we zullen zien…
bikkel
Niet meer nodig… :evil:
Aaahhh :hug:
Balen voor je
maar wel lekker wijntjes op vakantie
hallo hallo
@ikke balen meid. had het zo gehoopt voor je…
sterkte ff met de teleurstelling.
@alina…oooo meid dat is echt ff spannend en balen joh.
wat zou je willen als je dit straks niet meer kan doen.
en idd je loop gewoon een hoop ort mis doordat je dan overdag zou gaan werken.
maar een dienst voor overdag of s`avonds is niet mogelijk???
zo niet dan moeten ze iets anders voor je gaan zoeken toch. of heb je geen vast contract??
jeetje meid ben je zwanger en dan heb je zulke zorgen. sterkte meid.
@dame jeetje meid. dat is ff niet niks.
sterkte meid en ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen.
hier vandaag weer gezwommen sinds een paar weken . ooo noëmi vond het weer helemaal leuk. echt het wel spijt dat het zo lang heeft moeten duren voordat we weer een keer konden.
maar het was echt leuk.
daarna een vriendin geholpen met een marstaart maken. die is zaterdag jarig maar viert het morgen voor een aantal mensen.
dus helemaal leuk
zaterdag gaan we samen met een andere goede vriendin van haar uit eten.
ze wou liever dat we met een klein clubje wat gingen vieren.
dus lekker zaterdag met een klein clubje uit eten.
ikke jammer meid :hug:
Maar wel een hele fijne vakantie toegewenst!!
Dame oeps, ach ze zullen toch wel begrijpen dat je niet helemaal alles kunt hebben gezien de situatie. Of weten hun niets af van je mk?
Anders leg je het morgen gewoon even uit. Dan snappen ze het best. :hug:
Karen marieke ik heb inderdaad een vast contract. Er zouden geen gedwongen ontslagen vallen. Dus ze zijn verplicht mij iets anders aan te bieden. Maar wat ze hebben weet ik ook niet.
Maar heb maandag om 12 uur het gesprek en dan ga ik dat allemaal vragen. en wil ook dat hij het gehele gesprek samen vat en op papier zet. Ik weet dat na het gesprek mijn hoofd duizelt van alles. En ik ben een vreselijk zeef op dit moment. :roll: Dus ik ben bang om dingen die we hebben afgesproken dadelijk nog te vergeten. En dan heb ik event. (zou het nodig zijn) het ook op papier!
Enne veel plezier met het etentje zaterdag!
Nou mijn laatste nachtje weer. Morgen ochtend heb ik les met mijn paardje (maar weet nog niet of ik die door laat gaan. Ben behoorlijk moe) en dan naar mijn vader en moeder. Ze komen dan eindelijk terug van vakantie en dan gaan we het vertellen :dance:
En dan waarschijnlijk 's avonds lekker uit eten. We moesten de avond in ieder geval vrij houden, want het was te lang geleden dat ze met ons uit eten waren gegaan :lol:
En dan zaterdag rust en dan zondag een meeting met de decembermama’s en kindjes. Heb er helemaal zin in. Al die ukkies in het echt te zien.
@Ikke, jammer :hug:
Wens je wel een fijne vakantie toe, geniet daarvan.
@Alina, balen daar op je werk en zeker hoe je het te horen hebt gekregen.
Lijkt net alsof iedereen op het werk maar een nummer is, dat is bij ons ook zo.
Ik hoop dan voor je dat ze met werk komen die je wel aanstaat als het zo mocht zijn. Sterkte :hug: Veel plezier bij je ouders, spannend en leuk om het ze eindelijk te kunnen vertellen. Voor het weekend ook heel veel plezier gewenst.
Voor iedereen die ik vergeten ben en het nodig heeft :hug: :hug:
Verder blijf ik duimen :thumbup: :thumbdown: voor de positieve testen
Alina, zoveel stress wil je natuurlijk niet en zeker niet als je zwanger bent! Ik hoop dat je maandag een goed gesprek hebt, waarin je gerustgesteld kan worden over je werk! Zet 'm op meid!
Ikke: Jammer, ik had gehoopt dat je met me mee kon naar de juli mama’s
Dikke :hug: en je hebt leuke afleiding in het vooruitzicht. Heerlijk op vakantie :dance: :dance: :dance: .
Dame, door je hoeven :hug: . Soms moet je het er allemaal even uitgooien om fris weer verder te kunnen. Ze hebben er vast wel begrip voor!
Het begint hier eindelijk een beetje door te dringen. Ben er helemaal happy mee. Gisteren bij m’n ouders geweest om het te vertellen. Ze waren een beetje in shock (na vorige maand) en konden het eigenlijk niet geloven. De rest moet nog even wachten tot na de eerste echo :mrgreen: .
Fijn weekend!
Hallo dames.
Dank jullie wel.
Ik vind het hier aktijd leuk en ik mis het wel hoor.
Maar heb het zo druk dat ik het vergeet, moe of gewoon druk heb.
Nou ja niks aan te doen.
Yale van harte gefeliciteerd meid.
Kiki wat een gedoe allemaal zeg meid.
Ikki een hele dikke :hug:
Nou hier is vandaag ook de ongi gekomen.
Vind het wel jammer, want als het de aankomende ronde raak is dan zouden we 3 verjaardagen in 1 maand en in 1 huishouden hebben :? .
Nou ja het blijf een wonder en zoiets kan je nooit plannen hahaha.
Ook heb ik met de HA over gehad over de pijn en daar kan ik nu nog niks mee doen.
Hij denk dat er misschien een huppeldepup (sorry maar weet het niet meer, ook pmdat ik me gene zorgen wil maken) zit wat groot kan zijn en dat het daardoor pijnlijk kan zijn of een fo… die te groot is geworden op spingen staat.
Nou hoe wazig kan ik verder zijn hahaha.
Al die namen ook.
Nou ja we gaan gewoon op naar de volgende ronde en weer een cylsus van 28 dagen te hebben gehad.
Jammer van je menstruatie Ikaa. Ik herken je reserves qua planning van verjaardagen. Ik vind het jammer dat we nu richting zomervakantie en vervolgens richting de verjaardag van Stef gaan. Maar ik ga het er niet om laten hoor. Juni was voor ons alleen wel het meest optimaal geweest, maar dat mocht duidelijk niet zo zijn.
@Kiki; hoe gaat het met je en hoe was het onderzoek woensdag???
Op dit moment loopt mijn loopmaatje in de 40e kilometer van de New York marathon. Nog maar 2 kilometer, ben zo trots op haar.
Hier heeeel verkouden. Bleh niks aan.
Dame ik laat het ook niet, want wie weet is dit de maand voor een wondertje en de andere maanden niet.
Maar goed.
Ik hoop dat het bij jou weer snel raak is en dat je 9 maanden mag voldragen meid.
En knap van je loopmaatje.
Hahaha ik zie net wanneer mijn nieuwe NOD is en jullie raden het nooit.
Hoe toepassenlijk het ook is.
Op sinterklaasdag mwahahaha het moet niet gekker worden
Hier geen goed gevoel. Werd vanmorgen wakker met een beurs gevoel in m’n onderbuik. Bij het tweede toiletbezoek beetje bruin bloed bij afvegen. Bij vierde toiletbezoek (een mens plast wat af op zo’n ochtend zeg…) toch maar een test gedaan. En die zegt Niet Zwanger (digitale test).
Eigenlijk heb ik sinds zaterdag ook geen kwaaltjes meer (behalve de duizeligheid, die sinds vandaag ook weg is).
Wil m’n banner nog niet weghalen, dus blijkbaar heb ik nog wel een beetje hoop, maar ja, als je die tekst zo overduidelijk op een test ziet staan…
Sorry, tekst is copy/paste van 9maanden mama’s.
Ga nu ff m’n zinnen verzetten door op te ruimen en alvast te koken voor vanavond!
Owke erg vervelend Yala. Hopelijk kun je je zinnen op uets anders zetten
Hè Yala, dit is niet leuk… Ik hoop heel erg voor je dat je gevoel het mis heeft. :-*
hallo hallo
@yala…ooo meid nee toch. dit kan en mag gewoon niet waar zijn.
oooo ik hoop het zo nog voor je.
sterkte meid met deze onzekerheid.