Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

joehoe waar is iedereen.

het is zo stil

hier komen volgens mij de rode dagen eraan.

zag toen straks wat bloed bij het afvegen.

oooo mag niet zeuren

maar ben er klaar mee eigenlijk

nu al

maar vind het gewoon niet meer leuk.

en snap het gewoon ook niet.

waarom wil/lukt het nou niet.

sorry voor mijn geklaag

Gewoon lekker klagen Karen, geeft toch niet.

Ik heb hetzelfde, waarom vraag ik me steeds af word ik opnieuw ongesteld.

Ga ik naar de HA is het stress :? waarom het allemaal in en met mijn lichaam niet goed gaat.

Daarom, ik heb me er bij neergelegd. Ik kom al niet vaak langs hier om er al minder mee bezig te zijn.

Probeer alles in mijn hoofd weer rustig te krijgen en dan zal de rest ook wel komen.

Ze zeggen een jaar voordat de cyclus weer helemaal op orde is, dus wacht ik wel af tot Juli is het dan nog steeds niet goed dan maar weer naar de HA dat hij me dan maar doorstuurt.

Hoe is het verder met de Dames hier??

hallo

@ingelke. ben je er nu ook echt minder mee bezig.

want misschien moet ik dat ook doen maar ik weet niet hoe.

hoe doe je dat hoe doe je dat je er minder mee bezig bent.

want ik weet niet hoe ik dat moet doen.

misschien toch naar de HA langs gaan of is dat te snel???

want het is nu wel een half jaar.

ik vind het wel heel moeilijk.

het is nog niet door echt door gezet dus ben benieuwd wanneer het echt komt.

het is ook niet zo dat ik niet blij ben voor de zwangere abosoluut niet dan ben ik echt helemaal blij.

maar het doet mij gewoon verdriet als ik weer die rode vlekjes zie op het papier als de ongi tijd doorkomt.

en idd hoe gaat het met onze zwangere dames… klachten???

lekker zwanger zijn

en vooral DAME want het is toch allemaal wel spannend.

@Karen, je kunt altijd eens bij de HA langs gaan.

Al is het maar om erover te kunnen praten.

Hij/zij kan je dan er verder mee helpen.

Bij mij heeft de HA toen gezegd, het kan een jaar duren voordat je cyclus echt op orde is. Zeker nu met de stress in mijn lijf, vandaar dat ik daardoor er ook minder aan denk.

Ik moet eerst zelf rustig worden en mijn lichaam ook, blijf ik er iedere maand mee bezig zijn, dan is dat echt frustrerend omdat ik dan Weer ongesteld ben en word dan ook verdrietig.

Ik denk dan maar zo eens zal het ook mij lukken, zo niet voor Juli dan ga ik terug naar de HA.

Maar moet eerlijk zijn, het is niet echt makkelijk. Maar daarom dat ik hier minder kom.

Ik ben ook heel blij voor de zwangere onderons. Ons groepje heeft in korte tijd ook genoeg mee gemaakt.

Maar net zoals jij het hebt, iedere keer weer die :twisted: duivels die weer doorzetten.

Maar kop op, ook ons zal het gaan lukken :thumbup: :thumbdown: :-*

@ingelke…ja want net zoals jij ben ik nu ook een half jaa r bezig, maar wat me het meest frusteerd is gewoon dat ik weet dat het gewerkt heeft want voor noëmi ben ik nog een keer zwanger geweest en dat in ronde 1, en noëmi was in die ronde daarna raak.

en nu ben je gewoon een half jaar bezig.

en ik ben nu bijna een jaar geleden geopereerd aan die cyste op mijn eileider die ik kwijt ben.

heb een baarmoeder verzakking, maar de gyn zegt dat dat allemaal niet uit hoeft te maken.

maar waarom ben ik da nog niet zwanger en dat is gewoon wat het me het meest frustreerd.

maar goed.

we gaan gewoon weer door.

misschien een afspraakje met de HA om het gewoon even te delen…

Hoi Dames het is inderdaad erg rustig hier. Ik denk dat iedereen die bezig is even wat rust neemt. Het is heel normaal dat het frusteerd dat je na een half jaar nog niet zwanger bent. terwijl je in je achterhoofd altijd moet onthouden dat ze er eigenlijk een jaar voor rekenen om aan te tellen. Als je gaat voor een kleintje hoop je toch dat het snel raak zal zijn.

Een dikke kus en knuffel voor jullie :-* :hug:

Hier gaat alles best goed. De stress rond mijn werk is iets verminderd waardoor ik weer wat beter kan genieten van dit kleine ukkie in mijn buik.

Qua werk heb ik nu duidelijk dat ik na mijn zwangerschapsverlof tot begin oktober mijn vakantieuren op kan nemen. Hier na ga ik of met mijn 20 uur de felxpool in (10 februari heb ik er een gesprek over om te kijken of ze die constructie kunnen maken) of ik ga met ontslag maar dan wel met behoud van uitkering. Het is dus even nog het gesprek afwachten met het flexpoolbureau en dan flink bedenken wat ik nu wil.

Dame fijn dat de bloedingen niet door hebben gezet. Nu op naar de echo!!!

Hoi meiden,

Hier ook alles goed, Ingelke en Karen kop op ook jullie tijd komt om te mogen genieten van het wonder dat zwanger zijn heet.

Ik ben vooral vaak heel moe, en heb wat extra pijn in mijn rug, maar verder valt alles reuze mee.

Ik blijf voor jullie :pray: :pray: dat jullie ook snel een mooi beebje in jullie buik hebben

Ha dames hier ben ik ook weer! Vergeet jullie niet maar kreeg geen melding!!

Zou t zo leuk vinden als we straks allemaal zwanger zijn!

Ik blijf duimen voor jullie!

Met mij gaat t steeds beter. Nog wel moe en soms nog misselijk. Hoop dat t beter gaat nu na 12 weken!

Vrijdag weer echo!

Knuffel voor jullie!

hallo hallo

hier vandaag mijn eerste dag op de verloskamers gehad.

erg leuk. erg veel gezien en veel geleerd.

dinsdag moe ik naar de HA voor mijn vinger want ik heb dondeedag avond in mijn vinger gesneden. en moet hem laten conroleren

kan ik gelijk even het punt zwangerschap even aanvinken.

dus ik ben benieuwd wat de dokter zegt,.

@ikke ik hoop voor jou dat de misselijkhied gauw weg is en dat je gauw niet meer moe bent.

@dolfijntje ooo wat fijn o te horen dat het goed gaat hopen dat de moeheid gauw over is.

en je rug in de gaten houden.

hallo hallo

vandaag naar de HA geweest voor mijn vinger.

die gaat gelukkig wel goed alleen kan het misschien ngo wel een maand duren voor het gevoel weer helemaal terug is.

en ook heb ik de zwangerschap aangeslingerd.

mijn lief moet zijn sperma laten controleren.

omdat ik een regelmatige cyclus heb is dat altijd stap 1

dus gyn’s willen dat ook altidj weten dus hebben we dat vast gehad.

ik ben wel blij dat hij mijn serieus neemt en niet denkt van nou probeer het nog maar een paar maanden maar gewoon gelijk even wat actie. ook omdat de sperma door heel veel factoren even wat minder kan zijn.

dus ben benieuwd.

Karen: Fijn dat je een leuke eerste dag hebt gehad! Succes bij de ha.

Ikke: Gaat lekker dus! Hopelijk is de vermoeidheid en misselijkheid verdwenen na 12 weken. Dan kan het echte genieten beginnen! En vrijdag weer even kijken naar jullie kleintje. Heerlijk hoor.

Dolfijntje: Heerlijk hoor dat het allemaal meevalt. Hoe gaat het met niet-roken (dat was jij toch???).

Alina: en met jou gaat het ook lekker. Heerlijk om te horen.

Ingelke: Natuurlijk gaat het lukken meid! Soms duurt het gewoon even wat langer dan je zou willen.

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Wij zijn ook niet gericht bezig moet ik eerlijk zeggen. Gewoon wanneer de zin er is. Vind het eigenlijk ook wel fijn aangezien ik net ben begonnen met werken. Tijdens m’n zwangerschap van B.J. heb ik week 5 t/m week 13 halve dagen gewerkt omdat de vermoeidheid zo erg was dat ik gewoon midden op de dag in slaap viel (waar ik ook was… :oops: ). Dat is nu even niet handig…

B.J. is ontzettend aan het kwakkelen. Sinds hij op naar het KDV gaat pikt hij alle virussen op die daar rondzwerven. (Vervolgens geeft hij ze door aan mij trouwens… :frowning: ). Daarbij komen er ook nogal wat tanden door.

Hij heeft periodes dat 'ie gewoon lekker zichzelf is, maar de afgelopen dagen was het weer mis. Vrijdag ziek, zaterdag ziekjes, zondag niet slapen en eten :? . En vannacht ieder uur even liggen jammeren. Oh, ik vind het zo zielig voor 'm… Oh ja, en hij begint ook eenkennig te worden. Ontzettend aandoenlijk om hem achter me aan te zien kruipen, maar zo zielig om hem te horen huilen als ik 'm bij het KDV ‘achterlaat’.

Oh, ik ben er wat minder de laatste tijd omdat ik het best nog lastig vind om naast B.J, werk etc nog tijd voor mezelf te vinden. Tenminste achter de laptop dan. Ik werk de hele dag al met de computer. 's Avonds ga ik dan liever wat anders doen.

Maar ik lees altijd wel even bij op m’n telefoon hoor!

:-*

Ha ha! Plaats ik m’n bericht, zie ik dat je al bij de ha bent geweest Karen!

Fijn hoor, dat de ha je serieus neemt. Moet vast een goed gevoel geven dat er ‘iets’ wordt gedaan!

@yala ja idd want ik zag jou bericht ik dacht ooo we zijn tegelijk bezig geweest met typen.

ja idd geeft het een fijn gevoel.

en bij jou de ongi doorgekomen wel balen maar zoals je al zei met je werk enzo.

en je mannetje zo aan het kwakkelen maar dat is echt vaak zo dat ze alles van elkaar overnemen en alles krijgen sterkte en ik hoop dat hij gauw beter gaat.

Yala, Het niet roken dat was ik idd, maar het gaat me niet zo goed af. Ik rook wel heel veel minder dan voor de zwangerschap, maar helemaal niet is toch wel erg lastig. dan komt er ook nog de nodige stress bij het afkicken vrij die ik ook niet echt kan “handelen” en vriend lief rookt gewoon als een ketter door.

@Ingelke wat knap dat je je rust hebt gevonden!

:pray: Ikaa, waar ben je…???

@KarenMarieke, jammer dat het niet raak was deze maand meid. Maar wel fijn dat je huisarts al bereid is onderzoeken te laten verrichten. Nu hopen dat er niets uitkomt en dat je snel spontaan zwanger raakt. En leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt op je nieuwe afdeling. Kun je de kunst vast afkijken van je patienten! :inlove:

@Manouk; vandaag D-day voor jou. Heb jij dan een leuk nieuwtje voor ons?

@Kiki1987 en Loon; hoe gaat het met jullie? Al wat duidelijkheid over jullie cyclus?

@Yala; Haha, wel herkenbaar wat je schrijft over die vermoeidheid. Ik val nog net niet in slaap, maar heel productief ben ik niet… Sterkte met BJ. Het is vaak even naar hè, als ze net voor het eerst naar de opvang zijn.

@Dolfijntje; jammer dat je zo’n moeite hebt met het stoppen met roken. Het is toch wel heel belangrijk. De meeste zorgverzekeraars bieden tegenwoordig wel mogelijkheden voor rokers die met ondersteuning willen stoppen. Misschien iets om na te gaan? Het valt ook niet mee. Ik weet er alles van als (al ruim tien jaar) ex-roker. Ik heb er nog steeds af en toe zin in. Zet 'em op meid! :thumbup:

Zo, dan strooi ik nu nog even wat zwangerschapshormonen in het rond. Heb er toch genoeg van… :sick:

Here goes:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Dame, dat er zoveel hulp is voor het stoppen met roken is ook niet het probleem, ik mag alleen nu van de huisarts en gyn geen hulpmiddelen gebruiken om te stoppen met roken. hier baal ik dus enorm van, want ja ook ik weet dat het beter is om niet te roken.

Karen, Sterkte met de onderzoeken, hopelijk komen er geen gekke dingen uit.

hallo hallo

@dolfijntje en gewoon een keer een bozoekje brengen naar de niet roken poli. om gewoon maar te praten enzo. misschien wil dat al wel helpen.

nou gelukkig moet eerst alleen mijn mannetje zijn best doen. we kunnen pas volgende week zijn sperma inleveren wat je meot zoveel dagen onthouding hebben en dat heeft hij niet hihihihih.

dus we moeten even een weekje wachten

want we kunnen het alleen op woensdag inleveren.

hier vanmorgen mijn vinger weer opengehaald ik bleef ergens achter hangen.

en ja hoor weer hard bloeden. dus heb er maar weer hechtpleisters opgedaan en we gaan gewoon weer opnieuw beginnen.

@karen marieke fijn dat de ha je serieus neemt hopenlijk ben je snel zwanger zonder teveel poespas… wat een pech met je vingers zeg :shock:

@dolfijntje stoppen met roken is ook heel moeilijk!!!

@dame fijn dat alles goed gaat!!!

@Sterkte met BJ. Het is vaak even naar hè, als ze net voor het eerst naar de opvang zijn, ben ook niet zo+n held hoor!!! en die moeheid is echt herkenbaar ben s´avonds ook altijd moe pff en dan ook nog een peuter in de peuterpubertijd erg leuk!!

zijn er al wat mensen die weer mogen testen???

Hier niet veel spannends… heerlijk ben al over de helft!!! ga langzamerhand is aan het kamertje beginnen heb nog niks gedaan…

@clairtje alweer over de helft ooo wat gaat de tijd toch hard.

en lekker het het kamertje bezig. ga je het helemaal anders maken??

en wat fijn dat het gewoon lekker gaat

hier vandaag afgezwommen met noëmi.

ze heeft nu teddybeer zilver.

helemaal leuk.

maar door alle aandacht van de mensen had ze niet zoveel zin in als anders.

dus ze wou niet zoveel. hihihi.

maar goed we weten dat ze het kan.

joehoe joehoe joehoe

waar zijn jullie allemaal…

het is zo stil

hebben jullie niks meegemaakt of te beleven.

hier gaat alles goed.

aankomende woensdag moet mijn lief voor onderzoek zijn sperma inleveren

ik vind het wel spannend ik ben ook benieuwd of daar wat uit gaat komen.

we horen het waarschijnlijk woensdag of donderdag.

dus we wachten het af.

ooo vrijdag weekendje weg. gewoon even lekker uit.

heb een leuke tankini voor noëmi gekocht.

echt leuk ben er helemaal blij mee nu maar kopen dat hij optijd in huis is.

nou dames jullie wel weer even melden hoor…