:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Karen voor vandaag.
Voor Vrijdag wens ik je heel veel plezier. Geniet van je weekendje weg.
Bij mij zijn de :twisted: duivels weer doorgebroken.
@ingelke ooo meid balen zeg. echt onwijs klote.
en bedankt voor je duimpjes
het is nu afwachten. ik denk dat we morgen de uitslag kijken.
en morgen moet ik ook werken dus ik zou ook even in de computer kijken (voordeel van in het ziekenhuis werken)
maar het liefst hoor ik het van de HA.
oooo meid wanneer zal voor ons de tijd zijn!!!
Hey meiden,
Hoe gaat het met iedereen?
Ingelke, balen zeg!! Had je nog de medicijnen voor je cyclus?
Karenmarieke, gelukkig nam de huisarts jullie wel serieus!! Hoop dat de uitslag goed is!
Wij hebben nu net een rommelige tijd achter de rug. Kleine was weer ziek geworden. Alleen maar spugen en diarree, dus na 4 dagen is hij met uitdroging in het ziekenhuis opgenomen. 1 dag na thuiskomst heeft hij de waterpokken gekregen (nu nog steeds). Dus vandaar dat ik hier wat minder ben. Maar hier ook ongesteld geworden, weet alleen niet wat ik ervan moet vinden. 2 dagen ongesteld geweest en waarvan 1 dag alleen maar oud bloed. Maar mijn cyclus was na 44 dagen. Dus hij word al korter!!
Ha ladies, hier wel nieuws! Vandaag een klein bewegend kindje in mijn buik mogen aanschouwen! We zijn zooo opgelucht. Het lijkt nu echt goed te komen. Wel lijkt het dat ik een weer later uitgerekend ben dan gedacht. Maar het gaat goed!!! :dance: :dance: :dance:
@Kiki; wat heftig zeg een ziekenhuisopname. Sterkte, jullie zullen wel vermoeid zijn. Fijn dat je cyclus korter lijkt te worden. Dat gaat de goede kant op.
@Karen, ik ben benieuwd naar de uitslag. Spannend hoor. Zeg, waar gaan jullie heen dit weekend? Wij gaan namelijk ook. Wel zonder kid. Even lekker samen er uit, heerlijk.
hallo hallo
@kiki ooo meid toch wat een tijd zeg.
je mannetje zo ziek dat is echt niks.
ik hoop dat hij gauw beter is. en ook van die waterpokjes af is.
en een ongi van twee dagen jeetje. en 44 dagen. dat is echt een korten dat voorheen.
sterkte ik hoop dat je gauw een mooie test in handen hebt
maar eerst maar even bijkomen van alles.
@dame ooo meid wouw wouw. een bewegend kindje.
wanneer ben je nu uitgerekend??
wij gaan een weekendje eemhof van centerparcs. samen met mijn schoonzusje en zwager en noëmi gaat met ons wel lekker mee.
heb nu even was was vergestreken ga zo vast beginnen met de tassen
want ik heb morgen nog een late dienst en moet ook nog boodschapjes doen.
waar gaan jullie heen??
lekker hoor een weekendje samen heerlik heerlijk heerlijk.
Zo, even de lijst zover als mogelijk aangepast. Nu even de vragen beantwoorden.
Volgens de echo ben ik op 17 september uitgerekend, maar over twee weken wordt de termijn echt vastgesteld. Ik heb mijn twijfels want het is toch gek dat ik al voor 3 weken zwangerschap een positieve test had?
Wij gaan naar de franse Ardennen, lekker uitwaaien samen. Stef gaat naar zijn opa en oma en dat is ook groot feest. De Eemhof lijkt me ook leuk. Daar moet je ook niet zonder kind heen gaan want dan zit je steeds te bedenken hoe geweldig hij/zij het er zou vinden.
ooo lekker de ardennen leuk hoor.
en idd je kind uit logeren bij opa en oma dat is echt een feest voor hun. ze worden lekker verwend en heel veel mag
(alleen jij moet het dan na het weekend weer allemaal in het gereel brengen hihihih)
en idd je moet naar centerparcs je kind echt mee nemen want het is echt voor hun daar een feest.
oke dus over twee weken weer een echo leuk leuk leuk.
kan je weer even lekker kindje kijken. geweldig
maar ooo meid wat super dat alles goed gaat joh. heerlijk
Yep! Nu jullie nog! :snooty: :mrgreen:
idd
meer kan ik er ook niet over zeggen hihhi
Zo Kiki dat was vast even spannend met je zoontje. beterschap voor hem!!
Karen marieke, nu afwachten!! Hoop zo dat het voor je snel raak is.
Voor jou ook Ingelke, elke keer weer die rot :evil: is niet fijn!!!
Dame, hoeraa voor een bewegend beebje! Nu nog even je termijn afwachten. Heb je ook het hartje gehoord??
Nee, geen hartje gehoord. Volgens mij zit er geen geluid op dit echo apparaat.
Hoe gaat het met jou?
Prima! Nog wel soms moe, maar ik hou mijn grens zo goed mogelijk in de gaten dan gaat het wel!
Morgen nekplooimeting. Maar ga er vanuit dat alles goed is!!
Hoop dat je het hartje snel gaat horen, ik vond het zooooo bijzonder!! :inlove:
@kiki1987 wrote:
Ingelke, balen zeg!! Had je nog de medicijnen voor je cyclus?
Nee niet meer, heb die maar 10 dagen hoeven te slikken.
Mijn cyclus was nu 32 dagen, dus dat vind ik al netjes.
De dokter houd het op stress, dus ja dan ben je uit gepraat bij ze he.
Ingelke balen dat de ongi is doorgekomen en dat de huisarts je nu verder niet meer wil helpen. Het goede nieuws is dat je nu wel twee hele mooie cyclussen hebt gehad. Hopelijk zet dit zo door en mogen jullie over een tijdje ook een mooie positieve test vasthouden.
Karen en heb je de uitslag van de test van je man al???
En morgen kunnen jullie dus lekker gaan genieten bij Centerparcs! Heerlijk hoor. En leuk een tankini voor jemeisje. Vind dat altijd zo schattig staan!! :inlove:
Dame joehoe!!! Wat HEERLIJK om een bewegend klein mensje te hebben mogen zien op de echo! Ben benieuwd wat de nieuwe uitgerekende datum voor jullie wordt. En veel plezier dit weekend in de Ardennen. Hopelijk is het heerlijk weer!
Kiki jee dat moet schrikken zijn geweest om je kleine mannetje zo ziek te zien. En balen dat hij er ook nog de waterpokjes achteraan heeft gekregen. Heeft hij er niet al te veel last van?? Hopelijk knapt hij snel op. En super dat jou cyclussen wat korter worden. Zouden ze dan nu eindelijk een beetje stabiliseren
Hier gaat het allemaal rustig aan. M.alou is af en toe heerlijk :? eigenwijs. En doet op zo’n dag alles wat neit mag. Ik ben dan heel de dag nee aan het zeggen, op haar handje aan het tikken of haar uit de keueken aan het zetten…pppfff op zo’n dagen ben ik blij als ze in bed ligt :oops: .
Op mijn werk heb ik de knoop nu doorgehakt. Ze konden bij het flexbureau mijn vaste uren niet overnemen dus ga ik nu gebruik maken van de ontslag anbieding. Dit betekent dat ik 11 april met verlof ga. Erachteraan mijn vakantieuren opneem en officieel vanaf 1 oktober thuis zit zonder een baan. We zijn nu dus info aan het opvragen bij het gastouderbereau. kijken of dit wat voor me is. En verder ben ik me aan het orienteren wat ik nog meer kan en wil.
Ik baal er wel een beetje van , maar ik geeft me wel super veel rust dat ik nu gewoon weet waar ik aan toen ben.
@alina goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt.
het is vast geen makkelijke keus geweest.
maar wel lekker joh van april tot oktober verlof.
en in die tijd heb je tijd zat om echt goed na te denken van wat wil ik nou.
echt super van je…
en je meisje zo eigenwijs, hier ook hoor. ze doen heel vaak echt waar ze zelf zin in hebben.
als ze wat goed doet haar echt de hemel in prijzen dat werkt hier wel
want daardoor doet ze minder wat niet mag.
maar goed ze doet als nog vaak dingen die niet mag hoor.
het is en blijft een kind.
hier de uitslag binnen bij jacco is alles goed.
ik heb gister gewerkt en kan dan in de pc kijken.
maar straks ga ik wel even de HA bellen. ik vind het wel wel zo netjes om van hem ook te horen dat het goed is.
en dan kunnen we gelijk kijken wat we hierna kunnen doen.
zo alles in gepakt hiero om weg te gaan
noëmi ligt nu nog even lekker op bed.
moet nog even zuigen en mijn kussen in de auto doen (ik ga niet weg zonder eigen kussen)
en dan ben ik helemaal klaar.
@ikke mag ik vragen waarom je een nekplooimeteing laat doen?
als je er niet op wilt antwoorden is het ook goed hoor.
maar ik vroeg het mij gewoon af.
@ingelke is wel makkelijk praten stress.
waarom niet even een onderzoekje zoals bij ons is gedaan.
dan heb je in ieder geval het gevoel dat er wat gebeurt.
sterkte meid.
Karen Marieke, fijn dag t bij je man goed is!! Hoop dat t snel raak mag zijn!!
Vooral mijn vriend wilde het graag, we hebben het laten doen om wanneer er duidelijk iets mis is ons een beetje kunnen voorbereiden. Ons wel realiseren dat ze niks met zekerheid kunnen vaststellen!
En t was weer een extra kans om beebje te zien… :oops:
Karen super fijn dat er bij je man iniedere geval niets mis is. Ben benieuwd of ze nu al verder stappen willen ondernemen. Of dat ze hier dan nog wel mee willen wachten.
Hoi allemaal,
Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad, en alles is nog steeds helemaal in orde.
Mooi zo Dolfijntje!!!
Ik kreeg net een tel van de gyn. Goede uitslag van de combinatietest, gelukkig!! Het was 1 op 780.
dat is goed nieuws dolfijntje!!
Ikke dat is een hele mooie uitslag. Fijn!!