Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke





Wijzigingen graag per PB

Quote:

meld

gevonden!!

Ik ben benieuwd hoe het met Dolfijntje gaat!!! :pray: :pray: :pray:

ja idd want volgens het lijstje zou zij of zwanger moeten zijn of haar ongi doorgebroken.



dolfijntje waar ben je hihihih.

Heey heey,



Sorry maar heb het zo druk gehad dat ik lange tijd niet meer heb gereageerd, kreeg ook geen meldingen meer van nieuwe berichten dus heb veel terug moeten lezen. maar wel het nieuwe topic gevonden!!!



ik wil alle aankomende mama’s heel erg feliciteren met de mooie berichten van een zwangerschap.



iedereen die nog niet zwanger is een vruchtbaar 2011 toewensen.



en dan mezelf tja 29 december was de nod maar niks doorgebroken. al 6 dagen behoorlijke buikpijn van een naderende ongie maar het blijft nog steeds uit. ik durf nog niet te testen, maar heb met mijn vriend afgesproken dat als de ongie er volgende week nog niet is ik toch echt even ga testen…

Wauw, dolfijntje, wat een geduld!!! Ik hoop dat je volgende week een mooie test in je handen hebt!



Mooi lijstje Dame! Maar wat confronterend om m’n leeftijd zo te zien staan. Als iemand vraagt naar m’n leeftijd moet ik altijd goed nadenken. En dan denk ik: ben ik echt al zo oud?? Nou, gelukkig voel ik me een stuk jonger!

Kom me even melden!!!



Mooi lijstjes Dame!!! Ik ben trouwens 29 jaar en het is mijn 2e kindje…



@Yala wat balen zeg dat je ongi bent geworden!!! Laat 2011 maar een vruchtbaaar jaar worden!!!



@dolijntje jeetje wat een geduld heb jij!!! dat zou ik echt niet kunnen hoor!!! Heb je last van kwaaltjes??? Hoop dat de test positief is!!!

meld!!



Mooi lijstje Dame :thumbup: mijn leeftijd is trouwens 26 jaartjes.



oooo dolfijntje dan is het toch spannend bij jullie. Maar respect voor jullie beide dat jullie nog niet hebben getest :clap:

Dat zoude wij hier niet hebben gered.

Ik duim mee dat alle klachten die je voelt van een zwangerschap zijn ipv aankomende ongi :pray:

@dolfijntje wat een engele geduld top hoor. echt petje af.

ik hoop voor je dat de ongi niet doorkomt en dat je een hele mooie test in handen mag hebben. dat zou toch heerlijk zijn.

@Dolfijntje, jullie hebben echt veel geduld. Duimpjes draaien voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



@Dame mooi lijstje :thumbup:



Ik ben 36 en gaan voor het eerste kindje.

@ingelke jou nod komt er ook weer gauw aan.

spannend hoor mijn duimen draaien voor je. en laten we hopen dat of je zwanger bent of eindelijk een normale ongesteldheik krijgt.

:thumbup: :thumbdown:

kent eigenlijk iemand wannebemama. Ik heb al zolang niets meer van haar gehoord… ook niet bij de mei mama’s…

Zag haar nu weer ineens staan en bedacht dat we er al even niets meer van hadden gehoord.

ja ze heeft hier even mee geschreven

maar idd heb ook al heel lang niks meer van haar gehoord.

misschien anders even pb-en.

had ik een hele tijd terug al gedaan maar nooit iets meer op gehoord. Nu zag ik haar naam weer voorbij komen en bedacht van misschien kent iemand van hier haar en weet hoe het gaat.

Heey dames,



dat “engelengeduld” was dan toch echt op gisteren avond.

ik had zoveel krampende pijn dat mijn vriend en ik zoiets hadden van morgen maar even naar de dokter. (laat ik nou net doktersassistente in opleiding zijn, dus aankomen bij de arts “goh had ik geen rekening mee gehouden” gaat hem niet worden) dus wij naar de winkel voor een test: de dubbele tester van CB. thuis aangekomen meteen de test gedaan en die moet je na 2 minuten aflezen, nou hij spatte meteen uit naar zwanger…, we geloofden er niets van dus de 2e test ook nog maar gedaan en ook die hartstikke positief…



wij naar mijn ouders toe, daar lag nog een KV test en die heb ik ook nog gedaan, omdat ik het maar niet kan bevatten, ook meteen een hele heldere streep.



dus ik mag mijn huisarts gaan bellen en vragen voor een doorverwijzing naar de gyn.



IK BEN ZWANGER…

Yihaaa!!! Wat een geweldig nieuws op de vroege ochtend. Gefeliciteerd!! Super hoor en omdat je zo’n geduld hebt gehad, krijg je zomaar ruim een week cadeau. Wanneer ben je uitgerekend? En kom je ook gezellig mee kletsen bij de september mama’s 2011?



Ik pas gelijk de lijst aan

Wow :shock: , aan je banner te zien wordt je zelfs een augustus mama??

als ik alle uitreken programma’s mag geloven, is 30-08-2011 de uitgerekende datum.

vanmiddag mag ik naar de huisarts en dan afwachten voor de gyn.

Hoeraaaa dat is goed nieuws dolfijntje!!!

Proficiat! En kom je nu ook naar de augmama’s???