Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

hallo hallo



@dolfijntje joehoe joehoe joehoe

wat een geweldig nieuws. echt heleaal super van harte meid en ik hoop dat alles goed mag gaan.

mag ik wel vragen waarom je naar de gyn moet en niet naar de verloskundige??



ooo meiden in 4 weken tijd drie baby’s bij de juli aug stoppers dat is toch echt helemaal stoer.



echt ben helemaal blij voor jullie.

Karen: ik heb een chronische ziekte en daardoor moet ik volgens de revalidatiearts onder controle bij een gyn.

@dolfijntje ooo volgens mij heb je dat ook wel verteld ja.

oooo nou helemaal super nou ik hoop dat je gauw terrecht kan.

JOEHOE NOG 1 ZWANGER!!! DOLFIJNTJE GEFELICITEERD



NOG 5 TE GAAN!!! 2011 word een vruchtbaar jaar!!!

@Dolfijntje, Super goed nieuws. Gefeliciteerd :dance: :dance:

En Dolfijntje, hoe was het bij de huisarts?



@Ingelke, hoe gaat het met jou?? Wanneer ga je testen? :pray: :pray: :pray:

JOEPIE, Dolfijntje is zwanger!!!



Gefeliciteerd meid! En meteen al 6 weken, dat is fijn!



Ingelke, gelukkig nog een 36-jarige in dit forum! M’n duimen draaien voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Verder ben ik een beetje afwezig met schrijven (lees wel mee hoor!), ben deze week weer aan het werk gegaan, dus wat minder tijd voor andere dingen…



Tot later!

@Yala, nóg iemand 36? volgens mij is Ingelke de enige hoor. Kijk maar eens op de lijst… :wink:

hallo hallo



@yala hoe was je eerste werkweek. goed verlopen.



hier alles prima. we eten lekker lasagna

mijn lief eet niet thuis dus dan lekker wat eten waar hij niet zo van houd.

dus dat is wel even lekker hihih.



@ingelke meid hoe gaat het.

@Dame wrote:





@Ingelke, hoe gaat het met jou?? Wanneer ga je testen? :pray: :pray: :pray:




Voorlopig nog niet :think:



Maandag HA bellen en langs gaan om te horen wat de uitslag is van de bloedtesten.

Ik heb afgelopen zaterdag de laatste pil ingenomen en in de bijsluiter stond dat ik dan binnen 3 @ 7 dagen ongesteld moest worden. Tot op heden nog niks, alleen af en toe steken in mijn rechterzij die doorgaat naar mijn rug.



:shock: Nu voel ik me oud :lol: was al blij dat ik niet de enigste was van 36 :stuck_out_tongue:

Oh ja, dat is ook zo. Jij zit nog in een lastig pakket. Nou, ben benieuwd naar de uitslagen. Is het niet mogelijk dat je nu zwanger bent door de medicijnen of kan dat wel?

@Dame wrote:

@Yala, nóg iemand 36? volgens mij is Ingelke de enige hoor. Kijk maar eens op de lijst… :wink:






:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Ik heb zo hard zitten lachen achter m’n laptoppie…



Je bent lief!

:-*



Ach, Ingelke toch… Nu voel jij je weer oud… Tis toch wat met die leeftijden hè? :mrgreen:



Las dat je volgens de pillen al ongeveer ongi had moeten worden, maar nog niet bent. Laten we hopen dat dit een heeeeeele leuke reden heeft! :hug:



Karen: werken, ja heel vreemd, maar of ik nooit anders heb gedaan. Kan me nu al bijna niet meer voorstellen hoe het is om een hele week thuis te zijn. Vreemd hè? Maar ben aan de slag bij een oude klant en dat voelt gewoon als thuiskomen daar. Leuk bedrijf, superleuke mensen. Heb het daar (weer) erg naar m’n zin!

@yala ooo das wel mooi fijn om te horen dat je het gelukkig naar je zin hebt.

dat geeft altijd weer goede moed om door te gaan ja toch.



hier de voice aan het kijken. en onder tussen en meisje die niet echt zin heeft om te slapen.

ga zo haar maar even weer instoppen.

@Dame wrote:

Oh ja, dat is ook zo. Jij zit nog in een lastig pakket. Nou, ben benieuwd naar de uitslagen. Is het niet mogelijk dat je nu zwanger bent door de medicijnen of kan dat wel?




Dat kan wel.





Heb gisteren ook de Voice gekeken, Ben is weer door :dance: :dance:

@Dame wrote:

En Dolfijntje, hoe was het bij de huisarts?




de huisarts heeft me gefeliciteerd, en een verwijsbrief voor de gyn meegegeven. voor het stoppen met roken, dat moet zo zonder enige vorm van hulp.



ziekenhuis gebeld voor afspraak met gyn dat is 17 januari al.



ik begin het nu een beetje te bevatten.

@dolfijntje fijn fijn. en zo snel dat is echt wel super.

en stoppen met roken, waarom moet je dat zonder hulp doen??

kan je nie naar de stoppen me roken poli gaan.



@ingelke ik heb ook de voice gekeken maar ik heb het eind niet gezien lag te slapen.



hier een lekkere zaterdag, lekker schaatsen kijken.

moet allee nog even boven opruimen en stofzuigen en dan hebben we alles weer gehad.

@karen marieke wrote:





@ingelke ik heb ook de voice gekeken maar ik heb het eind niet gezien lag te slapen.




Meestal heb ik dat ook, bij films zeker :D zie ik zelden of nooit het einde.

Mijn :evil: duivels zijn zich aan het melden. Het zet nog niet echt door.
Maar als ik naar de wc ga dan zie ik dat het er is :? Aan de pijn in mijn buik te voelen, gaat het snel goed doorkomen.
Zo even mijn banner aanpassen.

@ingelke ooo meid dat is wel balen, maar misschien aan de andere kant ook wel even goed dan kan je nu echt richten op een goede ronde.

of niet.

joehoe weer een zwangere!!!

Dolfijntje van harte gefeliciteerd!!!




Ingelke balen dat de ongi is doorgezet. Je blijft toch altijd even duimen dat het met een reden niet komt. Ben wel benieuwd wat je lijf nu gaat doen na deze ronde met pillen. Hopelijk is het allemaal wat tot rust gekomen en krijg je een hele mooie cyclus :pray:

@karen marieke wrote:

@ingelke ooo meid dat is wel balen, maar misschien aan de andere kant ook wel even goed dan kan je nu echt richten op een goede ronde.

of niet.




Dat zeker. Het was niks dat ik van de 31 dagen in een maand er minstens 15 ongesteld was.



@Alina wrote:




Ingelke balen dat de ongi is doorgezet. Je blijft toch altijd even duimen dat het met een reden niet komt. Ben wel benieuwd wat je lijf nu gaat doen na deze ronde met pillen. Hopelijk is het allemaal wat tot rust gekomen en krijg je een hele mooie cyclus :pray:




Op dat moment hoop je natuurlijk dat het niet doorkomt en is het dan ook even balen. Maar zoals ik hierboven al aangeef was dit ook niks.

Ik hoop dat mijn cyclus nu weer in orde is en dat we er verder mee kunnen gaan.