Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

hallo hallo

@ingelke ik hoop het ook voor jou meid. dat je cyclus nu gewoon op orde is en dat jullie lekker aan de bak kunnen gaan.

succes meid.

hier lekker schaatsen aan het kijken. en straks werken

kijken wat ons de avond brengen zal.

hallo hallo

waar is iedereen

het is zo rustig.

ik wou even mededelen dat ik een nieuwe baan heb.

ik mag me na een opleiding kraamverpleegkundige noemen.

ik ben wel blij maar vind het wel heel spannend allemaal

Hier ben ik!

Gefeliciteerd! Lijkt me een leuke tak van de verpleegkunde. Veel plezier ermee.

Ik ben een beetje druk met werk. Vandaag m’n vrije dag (werk 4 dagen), maar ben toch aan het werk en heb ook een chagerijnig mannetje. Da’s ook niet zo gezellig. Net maar weer in bed gelegd. Gelukkig voor hem slaapt 'ie nu eindelijk. Als het goed is, wordt 'ie straks weer lekker vrolijk wakker ;).

@yala ooo vier dagen, je denkt ik ben weer aan de bak dus ik pak het gelijk groot aan. hihih.

sterkte en ik hoop dat je mannetje na het slapen niet zo chagarijnig meer was.

hier heel veel feliciaties gehad.

en een hele mooie bos met bloemen van mijn schatje zo leuk zo lief.

dus ben helemaal in mijn nopjes.

morgen weer werken helaas nog niet op kraam gyn maar op chirurgie.

maar goed die dag komen we ook wel door.

en dan nog een nachtje en dan zijn we weer klaar voor deze week.

Hier ben ik! :mrgreen: Ik heb de notificatie van dit topic gemist de laatste dagen, dus ik ging zelf maar eens kijken. Bleek er toch (een heel klein beetje) geschreven te zijn!

@Karen; van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heb je gelijk een vast contract en wanneer mag je beginnen? Goed nieuws zeg.

@Ingelke, is er bij jou al zicht op dat deze menstruatie minder lang zal duren? En hoe waren de uitslagen maandag?

@Yala, en is je mannetje weer bijgetrokken na gisteren?

Ik kreeg ook geen meldingen meer.

Karenmarieke proficiat met je nieuwe baan!

Hoe ist met de andere meiden?

Ik lig op de bank, keel-, hoofdpijn en mega verkouden! Niet zo fijn, was al niet fit.

Hey meiden!

Dame en Dolfijntje, gefeliciteerd!!! Echt super!

Dolfijntje, je mag al snel naar de gyn zeg! Wil wel een foto zien hoor :wink:

Dame weet jij al wanneer je mag?

Ikke. beterschap!

Yala, hoe gaat het met het mannetje? Gaat hij nog steeds zo snel? Mooi dat je het naar je zin hebt op het werk.

Alina, hoe gaat het bij jou op je werk?

Over wannabemama, zie haar ook niet meer op kok.

Karenmarieke, Leuk! Hoop dat je het naar je zin hebt.

Ik ben hier alweer een lange tijd niet geweest. Kleine heeft voor de 2e keer in 3 weken oorontsteking met koort. Is hij wat beter dan is 1 van ons wel ziek. Maar dat gaat wel weer over, heb nu genoeg spullen liggen om het tegen te gaan :lol:

Verder gaat alles zijn gangetje was voor kerst ongesteld geworden en het duurde maar 3 daagjes. Nu wachten tot de menstruatie weer komt, of niet :smiley:

Ikke: :hug: voor je verkoudheid. Hier ook verkouden, maar gelukkig niet zoveel last.

B.J. is dinsdag NIET vrolijk wakker geworden en is de rest van de dag en avond niet in z’n vrolijke doen geweest. Gelukkig heeft hij het gisteren wel erg naar z’n zin gehad op het kdv.

Hij gaat inderdaad nog steeds zo snel. Wij vinden het normaal. Ik ben namelijk niets anders gewend :wink: , maar op het KDV staan ze er allemaal van te kijken wat hij allemaal al kan en doet. Maar het is alleen het motorische gedeelte hoor. Met babbelen is hij pas vorige week begonnen. Met name tatatatatata op fluisterende toon is favoriet bij hem.

Ingelke: had ik je al een :hug: gegeven voor je ongi? Volgens mij niet. Nou hier alsnog: :hug:. Hopelijk is het een normale!

Kiki: lekkere korte ongi! Nu nog een korte cyclus! 50 dagen is lang zeg? Of was dat voor je zwangerschap ook al zo?

Verder weet ik het even niet meer. Vertrek zo naar m’n werk, maar wacht even tot de ergste files voorbij zijn.

zwaai

hey meiden,

Karen: gefeliciteerd met je nieuwe baan

Kiki: ik ben een chronische drager van een ziekte dus daarom moet bij een zwangerschap het allemaal zo snel, ik ben wel heel erg benieuwd en ja die foto komt er wel.

verder allemaal een dikke :hug:

hallo hallo

bedankt voor alle felicitaties

het begint nu echt pas tot mijn door te dringen raar he.

maar ben echt mega blij.

maar goed moet eerst deze maand uitzitten en dan kan ik daar beginnen.

@kiki das idd lang geleden.

maar je mannetje ooronstekingen wat sneu wat sneu.

als ik mijn moeder daar nog over hoor over mij. dan kan ik begrijpen hoe een moeder zich voelt

gelukkig heeft ons meisje niet mijn oren hihihi.

@yala ooo gaat jullie mannetje zo snel in zijn dingen… wel knap hoor

maar goed zoals iedereen zegt ieder kind doet het op zijn eigen manier.

lekker genieten ja toch en laat de mensen maar lekker kletsen.

@ikke beterschap en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

hier verder alles prima. gewoon lekker onze dingen doen.

Bloedonderzoek is alles goed.

Mijn menstruatie is nog steeds heftig. Zaterdag ongesteld geworden en tot op heden (Donderdag) nog steeds veel bloed verlies. (Super Dikke tampons houden het niet altijd bij :? )

Normaal vandaag naar de HA maar hij had een spoedafspraak.

@Karen Gefeliciteerd.

@Kikki Beterschap voor de kleine :hug:

@Ikke heel veel beterschap gewenst :hug:

Hey meiden,

ingelke, wat goed dat het bloedonderzoek goed was. Wel minder van de hevigheid. Hoop dat het snel over is!

KarenMarieke, ik ben bang dat de kleine mijn oren heeft. Vroeger veel ontstekingen gehad met buisjes en al. Maar hopelijk blijft het volgende keer langer weg.

Dolfijntje, ow dat wist ik niet. Is er veel kans dat de kleine straks ook de ziekte heeft?

Yala, ja die cyclus is denk ik nog van slag door de bevalling. Vroeger was mijn cyclus ongeveer 28 tot 32 dagen, maar was ik 8 dagen ongesteld.

Voor diegene die al een kindje hebben, in welke ronde was het bij jullie raak. Rowin was bij ons al de 1e ronde raak. Dus moet er erg aan wennen dat het nu “zolang” duurt.

Hey

Ben ik weer. Allereerste dolijntje- tilburg gefeliciteerd met je zwangerschap.

Voor rest heb ik 2 weken op de hondenclub zaak waar genomen en daar 2 hondjes verzorgs. De fokker is nu in polen en komt morgen terug,

dus nog maar 1 dagje voor 2 hovawart’s zorgen en een boxer.

1 hovawart is een loge die vandaag is gekomen.

AS Maandag heb ik een sollicitatiegesprek in de zorg voor BBL leerling verzorgende 3.

Ben benieuwd en heb er erg zin in.

Leuk Loon! In welke branche wil je de opleiding gaan doen? Ik doe de P&O zaken voor de verpleegkundigen in opleiding in een grote ggz instelling.

@kiki; bij mij was het de 2e, 2e en 3e ronde raak. Maar gemiddeld is volgens mij een maand of 8.

@ingelke, geen aanwijsbare oorzaak voor je verstoorde cyclus dus. Ben benieuwd naar je huisartsenbezoek.

@dolfijntje; hoe voel je je?

Met mij gaat het goed. Geen bloedingen goddank. Verder wel flink moe en af en toe licht misselijk. Precies zoals het moet eigenlijk.

Kiki: de kans is 50-50 dat de kleine het ook gaat hebben.

Dame: ik ben behoorlijk moe, heb veel last van boeren, af en toe een beetje misselijk, maar verder geen rare klachten. ik vind het naarmate maandag dichterbij komt wel steeds spannender vinden om naar de gynaecoloog te gaan.

Loon: suc6 met het gesprek en dan lekker de BBL in.

Ingelke: ik hoop voor je dat de huisarts je wat meer duidelijkheid kan geven nu je bloedwaarden goed zijn.

Afgelopen week ging de afspraak niet door bij de HA.

Word as Maandag.

Maar denk dat het veel te maken heeft met Stress, zowel prive als op het werk.

Prive met mijn vader, krijgt dan toch een zwaar hartoperatie (alleen afwachten wanneer)

Werk,

Ik word nu nog gedetacheerd naar dat poetsbedrijf, ik was voorheen Linnendame. wij worden uitgekocht op het werk waar we nu zitten en zijn bijna verplicht dan om over te stappen naar het poetsbedrijf en het geld mee te nemen of in Oktober op straat te staan.

Ga dan qua loon genoeg achteruit.

Maar mijn collega en ik hebben nu zoiets we doen het gewoon en gaan dan op het gemak kijken naar iets anders.

Hoe gaat het met de zwangere dames?

@Kiki wat een mooie profielfoto heb jij, een mooi mannetje met een lieve glimlach :inlove:

Voor iedereen een :hug: :-*

hallo hallo

@ingelke…jeetje dat is toch ook wat.

bij ons is dat op het werk ook.

we hebben hotelzorg dat zijn mensen die de patienten voorzien van eten en drinken en de verpleegkundige helpen met makkelijk werk.

maar die mensen die worden nu overgenomen door een ander bedrijf en worden daar uit betaald als schoonmaakster maar da zijn ze helemaal niet ze doen veel meer

dus die mensen zijn ook al niet blij.

sterkte en ik hoop dat je gauw wat beters kan vinden.

hier alles goed. alles is klaar voor de visite vanmiddag dus laat het straks maar komen.

maar ben nog wel even blij dat ik nog even kan zitten en relexen.

dus nog ff computeren.

fijn weekend allemaal

vandaag voor de eerste keer bij de gyn geweest, alles is goed en we hebben een mooie echo gekregen, waaruit blijkt dat ik 7 weken en 2 dagen zwanger ben. het kindje is nu ongeveer 1 cm groot.

hallo hallo

@dolfijntje…wauw wauw wauw schitterend. mooi hoor.

en fijn dat alles goed was.

wanneer moet je nu weer komen???

hier alles weer schoon en opgeruimd alleen de slingers moeten nog.

en dan alles weer normaal

maar ooo wa is ze verwend zeg echt.

maar vanmorgen haalde ik haar uit bed had ze 39.2

en vanmiddag weer

en had ze ook diaree

ik heb in mijn nachdiens vorige week gewerkt met een patient met het noro virus (=diaree misselijk braken)

en nou ben ik bang dat ik ondanks dat ik gedoucht hebt en de kleren die ik aan had ik de was heb gedaan haar aangstoken heb

ik hoop da het meevalt want anders staat ons nog wachten.

Karen: ik mag over 3 weken alweer terug voor een echo dan kunnen ze het nog specifieker meten.