@Dolfijntje; Prachtig! Ik zit hier gewoon met kippenvel op de bank. Jij hebt gewoon de eerste foto van je kind! Maar zie ik het goed, ben je toch een september mama? Als ik het goed heb ben je dan toch 3 september uitgerekend? Dan kom je natuurlijk wel gezellig meeschrijven in het september mama’s 2011 topic. of ben je inmiddels erg gehecht geraakt aan de augustus mama’s. Ben je opgelucht na deze mooie echo?
@Karen; ik hoop dat het meevalt met je kleine meid.
Hoi dame,
Ja volgens de gyn ben ik idd een september mama. ik was nog niet begonnen aan het schrijven bij augustus mama’s dus ja denk wel dat ik nu mee ga naar de sept. mama’s.
Ik ben idd erg opgelucht na deze eerste echo, nu weet ik namelijk dat alles in orde is en dat alles goed gaat.
Nu begint het genieten volop.
Wow! Dolfijntje, je hebt gewoon al je kleintje gezien! Wat fijn zeg! En over een paar weken nog een keer. Altijd leuk!
Dolfijntje super dat je al je kleintje hebt mogen zien!!
Toch fijn om al zo vroeg die bevestiging te hebben.
Loon hoe ie je sollicitatiegesprek verlopen?? Heb je een positief gevoel?
Karen beterschap voor je meisje hopelijk heeft ze het noro-virus niet te pakken :hug:
Ingelke fijn dat je bloeduitslagen goed waren. Maar wel balen dat je ongi zo heftig blijft. Hopelijk is het toch snel wat ergelmatiger en normaler :hug:
kiki bij M.alou was het de derde ronde raak. Na de zwangerschap had ik meteen weer een hele mooie cyclus te pakken. En voor dit ukkie was het bij de 2 de ronde raak.
Sorry dames dat ik even niets van me heb laten horen, maar kreeg geen meldingen meer en we hebben even een hele dubbele tijd achter de rug.
Vorige week hebben we de 20 weken echo gehad. Deze was helemaal positief alleen de placenta ligt nog erg laag. Dus ik krijg een extra echo met 30 weken om te kijken of de placenta mooi mee omhoog is gegroeid. Verder is het een heel actief mensje! Zal zo snel mogelijk wat foto’s plaatsen. En dan kunnen jullie ook zien wat het gaat worden
Maar in die week hebben we ook afscheid moeten nemen van de vader van mijn beste vriendin. De crematie was zelfs op de zelfde dag dan de echo. En ons M.alou is die dag ook nog flink ziek geworden. Het kdv belde gelukkig toen we net aan de koffietafel zaten. Die zelfde dag kwamen we er ook achter dat het op zolder op 2 plekken lekt. Dus we hadden ook nog eens natte spullen boven.
En nu zijn we er vandaag achter gekomen dat tnt ons pakketje met kapotte bebyfoon is kwijtgeraakt. We hebben deze eind december opgestuurd om gerepareerd te laten worden, maar hij kwam maar niet aan bij het bedrijf. Na wat bellen zijn we er nu dus achter dat hij op het sorteercentrum ergens zoek is geraakt. Ook lekker dus.
Ook heb ik nog steeds niets van mijn baas gehoord over hoe nu verder. Via een collega heb ik gehoord dat mijn andere nachtcollegatje per 1 februari over moet naar een ander locatie. Schijnbaar had zij al wel eerder een aanbod gehad. Maar ben nu dus wel zeer benieuwd wat hij met mij van plan is. pffff het is me dus best een beetje veel aan het worden. Maar goed we bikkelen maar verder…
hallo hallo
@yala ten eerste van harte meid om te horen dat de echo goed was.
maar ook gecondoleerd met het verlies van de van vader van je vriendin.
is toch een hele inpact. ik hoop dat je haar tot grote steun kan zijn.
en wat een toestanden verder zeg logisch dat je daar wel wat moe labiel van word. sterkte en ik hoop dat alles goed mag komen.
en over je baan meid wat een onzekerheid zeg. nog steeds. sterkte en ik hoop dat je baas gauw komt met iets anders want je zo laten wachten dat kan eigenlijk echt niet.
hier gaat het weer wat beter.
noëmi begint steeds meer zich zelf te worden. vanmorgen even boodschapjes wezen doen (we hadden echt niks meer in huis).
en toen merkte ik wel dat ze er gauw klaar mee was.
dus nog even goed uitzieken en slapen en dan komen we er wel weer.
@karen marieke wrote:
hallo hallo
@yala ten eerste van harte meid om te horen dat de echo goed was.
Wat weet jij, dat ik nog niet weet :mrgreen:
Alina: :hug: voor de rare tijden! :dance: voor de goede echo. Hup placenta hup, naar boven groeien jij! :wink:
:lol: :lol: :lol: Ik haal jullie eerlijk gezegd ook altijd door elkaar. Geen idee waarom!
@Alina; roerige tijden voor jou. Héél fijn dat je echo goed was. Weet je ook het geslacht en zo ja, mogen wij het ook weten?
Sterkte met alle onrust en verdrietige kwesties. Dat valt niet mee, zeker niet als je al wat instabieler bent van een zwangerschap.
Hier weer veel onzekerheid. Lijkt wel een eindeloze herhaling te worden. Maandagavond had ik pijn in mijn buik. Precies op dezelfde plek en hetzelfde soort pijn als bij mijn miskraam. Op de wc zag ik dat ik bloedverlies had. Heel weinig, maar wel helder rood. Ik was echt helemaal over mijn toeren en heb de hele nacht niet geslapen. Gelukkig heeft het bloedverlies niet doorgezet en begin ik voorzichtig weer wat hoop te krijgen. Met de vk afgesproken dat we ervan uit gaan dat het goed is als het hierbij blijft. Dan heb ik de echo gewoon op 9 februari. Als ik weer bloedverlies heb, krijg ik volgende week vast een echo. Ik hoop op een echo op 9 februari…
hallo hallo
@yala ooo sorry denk dat ik hetzelfde heb al Dame dat ik jullie odor elkaar haal.
maar ik bedoel natuurlijk Alina.hihihih
@Dame oooo meid wat een onzekerheid weer zeg. ooo ik hoop echt zo voor je mee dat het niet doorzet en dat je gewoon lekker kan wachten tot 9 feb.
Ohh dame… Klein mensje blijf zitten, houd je vast
en we gaan voor de echo op 9 februari!!
hoi dames hier wat foto’s van ukkie, Met één speciaal voor dame hihi nee hoor voor jullie allemaal
Jongetjes zijn héél leuk! :dance: Wat een mooie foto’s. Het kindje is al zo compleet, prachtig!
hallo hallo
@dame ooo meid hoe gaat het met je. en nog bloedverlies gehad??
ik hoop dat alles weer normaal is geworden in je buik. geen klachten en geen bloedverlies.
@Alina ooo meid wat een prachtige echo’s, en wat is het geslach overduidelijk hihih.
bijzonder he dat je dat allemaal al bij zo’n klein mensje kan zien. echt bijzonder.
Dame, het gaat gewoon goed deze keer! Weet je nog je gevoel dat je had toen je nog maar net wist dat je zwanger was? Probeer dat terug te vinden en vast te houden!
Ach, zo makkelijk gezegd, maar ik weet hoe moeilijk het is.
Andere truc van mij is dat ik me geen zorgen maak zolang ik niet zeker weet dat er iets mis. Als er iets mis is, krijg ik nog genoeg tijd om te treuren. Als het niet mis is, heb ik mezelf helemaal voor niets in de stress gedacht, terwijl ik gewoon had kunnen genieten.
Geen idee of je er iets mee kan, maar wat ik wel weet is dat we je hier hebben leren kennen als een sterk en positief mens!
We gaan voor een echo op 9 februari!
:-*
Alina: wat een mooie echo’s en overduidelijk inderdaad! Ik sluit me aan bij Dame: Jongetjes zijn leuk!!!
Alina, wat een mooie duidelijke foto’s.
Dame, :hug: voor het bloedverlies, nu gaan we met zijn allen keihard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat je 9 feb een mooie echo krijgt.
Ik ga van het weekend maar eens even shoppen, me (.)(.) groeien met de dag groter, en pas gewoon niet meer in mijn bh’s. volgens vriendje lief begint het buikje zich ook al te vormen dus ben benieuwd hoelang ik nog in mijn broeken pas…
hihi dolfijntje veel plezier met shoppen dan!!
Toch een heel leuk voordeel van zwanger zijn
Nou volgende week woensdag heb ik een gesprek met mijn baas. Dus dan ga ik eindelijk weten wat voor functie ze mij willen aanbieden.
Ben zo benieuwd en hoop zo dat me dat wat rust gaat brengen.
hallo hallo
@alina spannend hoor meid. ik hoop dat je duidelijkheid krijgt en dat je daarna rust vind en lekker kan gaan werken.
@dolfijntje ooo shoppen voor andere bh’s dast best leuk. ik hoop dat je ondanks de degelijke zwangerschaps bh’s wel wat leuks kan vinden.
wel leuk he om te shoppen voor iets leuks.
hier heb ik een tafellamp gekocht.
wij hebben een serie van een tafel lamp een staande lamp zou zijn sommige lampjes kapot en volgens mij zijn die lampjes best duur.
nu heb ik op marktplaats een lamp gevonden voor boven de eetafel dus kunnen we de goede lampjes in de kapotte van de staande lamp doen.
snappen jullie me nog hihih.
alleen meot ik hem nog ophalen.
Dame, hoe gaat het met je? :-*
@Dame :hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: mijn duimen draaien voor jou, dat jouw klein baby’tje op zijn/haar plekje blijft zitten.
@Alina en Dolfijntje, wat mooi om jullie echo’s te zien :thumbup:
Het gaat goed met mij! Het heeft niet doorgezet en ik voel me optimistisch. In september hebben wij twee lieve kindjes.
@Ikaa, hoe gaat het met jou? Al een testje klaar liggen?