Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

Hoi dames,

Roan is thuis :dance: :dance: :dance:

De afgelopen twee dagen heeft hij geen zuurstof meer nodig gehad. Ook horen de artsen verbetering in zijn longen. Dus ze denken dat de Ab toch is gaan aanslaan. Nu mag hij thuis verder opknappen, want ze kunnen in het ziekenhuis verder niets meer voor hem doen. Zelf weet ik niet wat ik ervan moet denken. Maar ik houd goede hoop. Over twee weken moeten we op controle bij de kinderarts en wil dan wel vragen of ze weer een foto van zijn longen willen maken zodat ze zeker zien dat de plek op zijn longen weg is. Eerder ben ik er niet echt gerust op moet ik zeggen.

Karen fijn dat je bloeddruk bij de plotselinge tussentijdse controle goed was! Zo proberen te houden!!

@Karen fijn dat alles goed is en zelfs je bloeddruk :dance: :dance:

We moeten inderdaad weer een nieuw topic aanmaken.

@Alina wat fijn dat jouw mannetje weer thuis is.

Ingelke een hele dikke :hug: :hug:

Karen wel rustig aan doen meid.

Gelukkig is alles goed.

Alina jee heftig zeg meid.

Ik hoop dat je kereltje nu snel beter word.

Duim heel hard voor je.

heb wat foto’s in ons showforum gezet

ik heb ze gezien

mooi om te zien heo je mannetje en zijn zus zijn samen. en ook mooi om te zien hoe je mannetje het doet.

hier straks naar de verloskundige. ben benieuwd hoe het is.

hallo hallo

ik wil het nieuwe lijstje wel maken hoor.

ik weet nu hoe het moet en hoe ik hem er op kan krijgen dus ik wil het wel doen.

ik weet niet of anderen daarmee instemmen.

en ja hoor meiden VANDAAG BEN IK WEER TANTE GEWORDEN en wel van een meisje genaamd Liza.

zo leuk zo leuk.

de bevalling is goed gegaan dus geen klaag verhalen hihihi.

misschien morgen er naar toe dan kunnen manlief en ik nog samen gaan met ons meisje.

@alina goed dat je mannetje weer thuis is. Doe maar lekker rustig aan.

@karin goed dat bloeddruk stabiel is. En felic met tante worden.

Hiero alles goed. Volgens de gyn was groei echo goed. Weet niet hoe groot ze is verder niet veel gehoord. Over 2 weken weer terug en dan vraag ik iets meer.

Nog 4 en half week werken en dan verlof. Mijn werk eindig ik met personeelsuitje. In de euro mast. Mijn man mag mee anders kon ik niet aangezien ik dan 35 weken zwanger ben en het uur niet terug kan savonds

@Karen, Gefeliciteerd Tante.

Ik vind het prima Karen, dat jij het nieuwe lijstje doet maken of nieuw topic aanmaken.

@Loon, fijn om te lezen dat alles goed gaat.

Wat een mooi om zo met verlof te gaan. Deze weekjes zullen ook zo om zijn en dan lekker genieten thuis.

Vandaag pijn in mijn linkerzij.

Als ik het allemaal uitreken via Internet dan is inderdaad vandaag mijn Ei-sprong. Laat nu zijn dat we goed geklust hebben gisteren en eergisteren :smiley:

Alina: fijn dat jullie kleine man weer thuis is! Nog even spannend tot de volgende controle dus. :hug:

Karin: Gefeliciteerd met je nichtje!

Loon: jij schiet ook al lekker op. Nog een maand en dan heb je al verlof! Geniet ervan!

Ingelke: Nou, de duimen draaien hier hoor!

@ingelke ooo spannend hoor meid. ooo ik duim voor je

ik zal me even verdiepen in een nieuw lijstje…

denk dat het van de week wel klaar komt.

ga er wat moois van maken.

Ingelke duim heel erg hard voor je meid.

ingelke ook ik duim heel hard mee voor jullie :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Karin gefeliciteerd Tante!! Alvast lekker genieten van een klien frummeltje in je handen. En super dat jij een nieuw lijstje wil maken :thumbup:

Loon lekker hoor nog 4 weekjes werken en dal alweer verlof!! Wel leuk om je werk af te sluiten met een personeelsuitje!

Hier een dametje helemaal in de sinterklaas en zwarte pieten sfeer. Ze loopt al twee dagen met haar pietenmutsje op :inlove: en haar bumbaknuffeltje die ze in haar schoentje vond :mrgreen:

Met R.oan gaat het redelijk. Hij lijkt 's nachts wat minder te hoesten, maar blijft wel rochelen. Ook als je hem vast hebt blijf je het borrelen in zijn longen voelen. Verder babbelt hij er lustig op los, is hij druk bezig te ontdekken hoe je nu precies van rug naar buik kan rollen. En eet hij alles op wat je hem maar voorschotelt. Hij vind alle smaken tot nu toe lekker. En moppert af en toe als zijn groente/fruithap op is.

@ingelke ik duim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hard voor je dat het nu raak is.

@alina leuk dat ze zo op gaan in sinterklaas vind altijd gezellig.

Goed dat je ventje goede eetlust heeft.

Hoe gaat het verders hier:

Laatste weken zijn zwaar om op een neer te rijden naar mijn werk. Nog ff volhouden en dan is het voorbij. Gister lag ik erg vroeg op bed omdat ik niet meer kon.

De agenda is al steeds minder ingepland anders trek ik het niet.

We hebben een andere auto gekocht aangezien we er achter kwamen dat we niet alles in de saxo kregen, zelfs de kinderwagen gaat er maar net in maar kennen we de honden nie mee nemen.

Andere auto die we hebben is een berlingo dus kennen we niet in met drieen.

We hebben mijne ingerolen voor een Daewoo Nubira 2.0 hij komt uit 1998 maar wel luxe erop. Zit zelfs een gas installatie in waardoor het rijden zelf goedkoper word, voor mij interresant aangezien ik veel op de snelweg zit.

Morgen hebben we hem en ga kijken of ik er goed in kan rijden met zwangerschap. Aangezien ik nu al 2 weken de berlingo bij heb omdat hoger uit stap heeft.

Kleine beweegd goed dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

Hoe is het met de rest???

@loon ooo leuk een andere auto ik hoop dat hij bevalt leuk hoor.

hier alles wel goed. vanmorgen weer even naa rmijn nichtje geweest super. heb lekker even met haar kunnen zitten heerlijk.

noëmi vind het ook helemaal leuk.

verder vanmiddag nog even naar de stad kadotjes halen voor mijn nichtje en morgen gaan we met alle broers en zussen er heen. ooo mag ik haar alweer bewonderen joehoe joehoe.

maar idd de agenda is hier ook steeds leger hoor anders red ik he took niet.

en ik lig ook steeds vroeger op bed omdat ik gewoon niet meer weet hoe ik anders moet zitten.

@karin leuk zeg je nichtje knuffelen. En leuke kado tjes gekocht??

Slim om lekker rustig aan te doen.

Auto opgehaald en is nog goedkoper in wegenbelasting dan verwacht. Ben benieuwd hoe is rijd op snelweg

@yala wrote:

BUB!

vanmorgen om 7:15 is M.eerle geboren.

@yala wrote:
tijd om te rusten, maar kan niet slapen.

ff korte update. ze is op keizerlijke wijze geboren, achteraf gezien maar goed ook aangezien ze met haar gezichtje naar boven lag.

Voelde me eerst een watje, dat ik het toch niet durfde. Nu ben ik blij dat ik m’n gevoel heb gevolgd.

Dank voor alle felicitaties. Had nooit verwacht dat ik de eerste bub zou gaan melden… Wie volgt?

Yala van harte gefeliciteerd met jullie meid en nu lekker van genieten.

@ yala gefeliciteerd met de geboorte van meerlewat een mooie naam

:dance: :dance: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dochtertje, wat een mooie naam :dance: :dance:

Dank voor de felicitaties!Het is echt een poppetje.

Ikaa, dank voor de melding hier! :-*

@yala van harte meid met jullie dochter en idd wat een mooie nam.

En idd een goede keus hoor. En meid het is jou lijf en jou gedachte.

Wel leuk weer en baby. En idd wie volgt.

Hier erm leuke dag gehad. Eerst naarmijn nichtje daarna naar de sint daarna met schoonzusje even wezen shoppen.leuke kleren voor noemi gekocht en kaarsen gekocht die ik al heel lang z zocht.

daarna eten bij mijn schoonouders en nu kekker thuis tv kijken.