@karin hopelijk knappen jij en je moeder snel weer op
@alina hopen dat ook het snel hlemaal goed is met roan. Tis in iedergeval goed dat ie meer eet.
@ingelke spannend spannend hopelijk kun je nog even afwachten hier gaan de duimen harder draaien. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ingelke spannend meid.
Duim onwijs hard mee voor je.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dames dank jullie wel voor het duimen.
Helaas ook deze maand niet
Balen
Inderdaad balen.
Maar mijn cyclus blijft netjes op tijd
Ingelke :hug: :hug: :hug: :hug:
Voor je cyclus :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Maar men had het echt zo gehoopt gezien je klachtjes. Dan ga je echt denken dat het bijna niet meer anders kan zijn. Wat balen dat je lijf je toch zo voor de gek kan houden.
Ik wens jullie veel klusplezier voor komende ronde
Door die klachten hoopte ik het ook zo. Maar helaas, mijn lichaam houd me echt voor de gek.
@ingelke ooo meid balen zeg. idd je lijf kan je echt voor de gek houden.
maar ga je het deze maand nog proberen of ga je toch een afspraak maken bij de huisarts.
hier alles wel oke. druk. zondag hadden we 13 man te goumetten. dus je wilt niet weten hoe ons huis stonk dus had vitrage gewassen en ramen gelapt.
vandaag de was gedaan. straks nog naar mijn ma. en eten naar hun brengen hoeft mijn pa niet te koken.
vanmorgen was ik om 6 uur wakker en kon niet meer slapen.
ons meisje moest ook naar de peuterspeelzaal.dus ik denk dat vanavond mijn lampje heel vroeg uit gaat.
Het was op dat moment inderdaad even balen.
Maar heb ook even kunnen nadenken. Of ik nu wel of niet naar de HA ga.
We zitten even in privé problemen. Niet met onze relatie, die is super goed. Maar andere dingetjes. Dat wil ik eerst weer allemaal in orde hebben, voordat ik de stap verder ga zetten. De pil die blijft mooi in de kast liggen, mijn cyclus is nu eindelijk op orde. Ook klussen we gewoon verder.
Maar om zwanger te worden zet ik even op een laag pitje (om het zo maar even te noemen) We klussen ook gewoon verder, maar het is geen verplichting meer dan, want iedere maand ben ik ermee bezig en iedere maand word ik teleurgesteld.
Misschien als ik eens stop met malen in mijn hoofd en alles op orde is dat het ook bij mij zal lukken.
Zou het dan nog niet zo zijn, ja dan moet ik de stap wel zetten om naar de HA te gaan, want ook mijn klokje tikt door.
@ingelke idd het is soms ook wel belangrijk om alles eerst op een rijtje te hebben laat maar zeggen.
sterkte meid maar ik blijf wel elke maand voor je duimen hoor.
vandaag is mijn schoonzusje uitgerekend…ben benieuwd wanneer zeg gaat ploppen hihihihih.
het is dan de eerste keer dat ik tante word van mijn mans kant. mook wel leuk.
vanavond naar de verloskundige ben benieuwd hoe mijn RR zal zijn. hoop dat hij gewoon zo blijft en niet nog verder omhoog gaat.
ook gaan manlief en ik vanaovnd naar het theater.
we gaan naar een theater stuk van bastiaan ragas en het heet “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” hihihih
wel toepasselijk he hihihi.
ooo manlief is zo goed bezig. gister (na eindelijk 4 jaar) een dimmer in onze slaapkamer gekregen hihihi.
en de plintjes liggen ook bijna dus dan hebben we weer wat klaar.
kan daarna de box weer in de kamer gezet worden dus zo langzamerhand krijgen we alles op orde hihih.
@ingelke hopelijk krijg je snel alles op de rit en lukt het uiteindelijk van zelf goed.
@karin wel fijn dat ie die dingen gedaan worden.
Ingelke: :hug:
Hopelijk heb je snel rust in je koppie!
hallo hallo
gister bezoekje vk.
met de kleine was alles goed. maar mijn bloeddruk begint nog wel verder te stijgen. hij was nu 137/87.
word nu strenger in de gaten gehouden.
moet nu al elke week komen en urine meenemen.
ik vind het wel spannend want ik wil eigenlijk echt niet die rare klachten of zwangeschapsvergiftiging.
want die kleine moet echt nog even blijven zitten hoor.
maar goed genoeg geklaag…
we zien wel waar het op uitloopt.
@yala wrote:
Ingelke: :hug:
Hopelijk heb je snel rust in je koppie!
Hoop het ook.
De laatste loodjes voor jou zie ik, nog 27 dagen :dance: Dan het volgende beebje.
Ik moet zeggen de tijd is echt snel omgegaan bij jullie allemaal. (vind ik dan

Inderdaad niet fijn Karen.

Schoonzusje nog niet bevallen???
Hoe gaat het met de Mamma’s en de beebjes en de zwangere dames verder.
Karen beebje blijft gewoon nog even zitten hoor! Fijn dat je goed onder contole wordt gehouden. Hopelijk blijft je bloeddruk stabiel of gaat hij gewoon dalen!
Ingelke rustig aan doen! en hopelijk gaat het vlug bij jullie weer allemaal beter.
Hier gaat het helaas niet goed. Afgelopen woensdag is R.oan opgenomen in het ziekenhuis. Hij is al twee maanden ziek en de ab van de huisarts heeft ook niet geholpen. Ze hebben woensdag ook een foto gemaakt van zijn longen en helaas was hier nog steeds dezelfde sluimering/vlek op zijn rechterlong te zien als 2 maanden geleden. Ze zijn donderdag gestart met een ab kuur gespits op een a-type bacterie. (dit is dezelfde bacterie als in tbc) Maar helaas slaat deze tot nu toe nog steeds niet aan. Als hij echt niet wil aanslaan gaan ze verder onderzoeken wat er nu precies in zijn longen zit of wat er misschien wel tegenaan drukt. Hij ligt nu aan de monitor zodat ze hem goed in de gaten kunnen houden. Ook heeft hij geregeld even wat extra zuurstof nodig. Vooral in zijn slaap heeft hij geregeld een dip in zijn saturatie. Gelukkig blijft R.oan verder goed eten en slapen en lacht en kwebbelt hij ons heerlijk tegemoet. Vind hem zo’n sterk en dapper kereltje!
@alina sterkte met je mannetje. misschien wel even beter dat ze hem nu even goed na gaan kijken. want het is niet normaal dat geen enkele AB aanslaat.
maar het is wel vreslijk om je mannetje elke keer achter te laten.
succes meid…
hier lekker geslapen vanmiddag manlief was met meisje boodschapjes doen.
vanavond verjaardag dus even voor geslapen anders moeten we om 10 uur alweer naar huis…
heerlijk dat slapen s`middags dat mis ik toch wel een beetje hoor. nu mijn meisje niet meer slaapt hhiihih.
@alina beterschap met je mannetje hopelijk komen ze er snel achter was hij heeft.
Hier gaat het goed. Verkoudheid ver weg. En kuur is goed aangeslaagen.
Nog 6 weken werken en dan eindelijk verlof.
@ingelke weer lekker aan de klus hihihi.
succes meid en straks ga ik weer hard voor je duimen…
hier gister de vk thuis gehad. was al een paar daagjes niet lekker slecht slapen veel misselijk en pijn in mijn buik
dus misschien verhoorde RR
dus ze kwam langs maar alles was goed
zelf mijn bloeddruk hihihih joehoe joehoe
maar de afspraak van donderdag moest wel gewoon blijven staan
dus we zullen zien wat hij dan aan het doen is.
dus gister weer hartje geluisterd dus wel leuk…
@nieuw topic, moeten wij niet eens aan nieuwe lijstje??? we zitten al ruim boven de 50 pagina’s
Alina: Bah, vervelend hoor je mannetje in het ziekenhuis en niet weten wat er aan de hand is. Gelukkig wordt er goed voor 'm gezorgd! :hug:
Karen: Fijn dat alles goed bleek te zijn!
Ingelke: tijd is inderdaad snel gegaan! Het duurt inderdaad niet lang meer voordat we zusje kunnen verwelkomen. Blijf voor je :thumbup: :thumbdown: hoor!