Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

hee idd een beetje stil hiero.

maar hier gaat het zo als het nu gaat wel goed.

dus niet werken rustig aan doen en me vermaken met alle lieve vrienden en fam om me heen.

ooo ons meisje gaat voor het eerst echt logeren twee nachtjes bij mijn zus in lunteren zo leuk zo leuk zo leuk

ben zo benieuwd wat ze er van gaat vinden

al weet ik zeker dat z ehet leuk vind want ze is dol op mijn zus en haar man en hondjes

verder eignelijk niet zoveel te melden

straks lekker naar buiten met mijn meisje en de buurmeisjes…

Yeah ik ben tante geworden van neefje sem.

Nu eerst nog een nicht van man en schoonzus en dan ben ik aan de beurt.

Babyboom in familie.

Gister naar baby op komst curses geweest.

erg leuke

Gefeliciteerd met de geboorte van jouw Neefje.

Hier is het erg druk. We zijn aan het verbouwen, waardoor we tijdelijk bij mijn ouders wonen. Maar goed we zijn al een aardig eindje. Rick is bezig met de elektra en hopelijk zijn we op tijd klaar dat ze deze week of begin volgende week kunnen gaan stucadoren. En dan alleen nog maar de vloerverwarming en de tegelvloer erin.

Verder ben weer aan het werk gegaan. Wat erg goed bevalt! Op sommige locaties moet ik mijn draai nog wel vinden, maar op andere voel ik me al helemaal thuis.

En R.oan is flink ziek. 4 weken geleden hebben we voor een nachtje in het ziekenhuis gelegen. Hij was flink aan het hoesten en spugen. En op de longfoto zagen ze een kleine ontsteking. Dus ze wilde hem even ter controle voor een nachtje houden. Maar hij had geen koorts en hield zijn zuurstof goed dus we zijn naar huis gestuurd met een neusspray. Hij knapte toen best goed op. Maar in de vakantie werd hij opnieuw ziek. Dit werd eigenlijk alleen maar erger en erger. Vorige week met hem naar de HA geweest. En hij hoorde toch weer een flink gerochel in zijn longetjes. We hebben toen ventolin (om zijn longen goed open te zetten) gekregen en weer een neusspray. Hier leek hij van de ene kant goed op te reageren, maar van de andere kant ging het ook alleen maar slechter. Hij eet zijn flessen nu of niet meer op of hij spuugt er al vrij snel weer flink wat van uit. Dus zodoende ben ik gisteren maar weer terug gegaan en nu hebben we AB meegekregen. Hier moet hij binnen een week van opknappen. Anders moet ik weer terug komen. Gisteren heeft hij alweer iets mee binnen gehouden en ook vanochtend heeft hij zijn fles binnen gehouden. Ben nu wel weer even tijdelijk naar 5 flessen terug gestapt. Hij lijkt dit iets beter aan te kunnen. Maar pfff wat zielig zeg zo’n klein manneke zo ziek te zien. Ik hoop echt dat hij zich snel beter voelt.

Met Ma.lou gaat gelukkig alles goed. Ze heeft het hier bij opa en oma erg naar haar zin. Ook zijn haar laatste hoektanden doorgekomen :dance: Nu hoeft ze alleen nog maar een set kiezen. Wel eet ze nu al denk ik 3,5 week super slecht haar avondeten. Haar boterhammen en koekjes en snoepjes gaan er wel in. Haar avondeten meestal maar 1 hapje en haar toetje gaat er de ene keer wel in en de andere keer weer niet. Ik hoop dat als we straks weer gewoon lekker in ons huisje kunnen wonen. Alles weer op haar plekje valt en ze weer wat beter gaat eten. Als ze honger heeft eet ze wel denk ik nu maar.

Loon gefeliciteerd met je neefje S.em!!

En leuk zo’n babyboom! Kunnen ze straks allemaal leuk samen spelen.

Balen dat je zwangerschapssuiker hebt gekregen. Hopleijk krijg je het een beetje gestabiliseerd en ben je er straks ook weer gewoon van af :pray:

Karen fijn dat nu je rust neemt het weer goed gaat met jou en beeb. Lekker genieten van je zwangere buikje en je meisje. Er lekker alles rustig aan doen!

Ingelke ik duim heel hard dat het deze ronde raak mag zijn voor jullie! En anders inderdaad weer gewoon naar de HA gaan en je laten doorsturen. Je hebt nu lang genoeg gewacht hoor! :-*

@alina sow lekker druk bij jullie dan. Hopelijk zijn jullie snel klaar met verbouwen dat alles weer rustiger word.

Hopelijk gaat het nu goed met je schat.

@Alina wrote:

Ingelke ik duim heel hard dat het deze ronde raak mag zijn voor jullie! En anders inderdaad weer gewoon naar de HA gaan en je laten doorsturen. Je hebt nu lang genoeg gewacht hoor! :-

:smiley: Ik heb dan inderdaad lang genoeg gewacht.

Succes met de verbouwing.

En beterschap voor jouw kleine man :-

hallo hallo

@ingelke ik duim voor je meid. en idd anders heb je je lang genoeg gewacht en lang genoeg geprobeerd.

ik hoop en duim gewoon zo voor je.

@alina succes met de verbouwing en idd ook sterkte met je mannetje.

wel ff schrikken zal dat zijn.

hier alles wel oke. de rust die ik neem doet wonderen heb bijna geen last meer van mijn buik.

maar goed ik loop ook neit veel meer en sta ook niet lang meer stil

maar goed zo kan ik het wel volhouden.

vandaag de badkamer gedaan die is weer lekker fris.

geeft toch wel weer een lekker gevoel maar moet daarna wel zitten. dus nu lekker aan het relexen

ga zo nog even muziek maken vanavond onze eerste oefen avond weer.

ik speel dwarsfluit (en nog meer). wel leuk.

gister bezoekje vk.

alles met de kleine gaat goed. dus das mooi .

alleen begint mijn bloeddruk te stijgen.

maar gelukkig was mijn urine schoon.

ik begin alleen wel wat vocht wast te houden

dus ik moet mezelf wel goed in de gaten houden.

heb ook ene briefje meegekregen van de vk met de klachten van zwangerschapsvergiftiging. gelukkig heb ik zlef op de kraam en gyn afdeling gewerkt dus weet ik wel een beetje waar ik naar moet kijken.

maar ik wil het niet hoor

niet nu

niet zo vroeg

@Karen, hopelijk blijft het je bespaard en kun je de zwangerschap straks in relatief goede gezondheid afsluiten. Lekker gemusiceerd woensdag?

@Ingelke, inderdaad tijd voor actie bij jou. Hopelijk met snel een prachtig resultaat.

@Alina, heftig hoor, om nu een verbouwing te hebben. En dan ook R.oan nog zo ziek… Wel fijn dat je zolang bij je ouders in huis kunt.

@Loon, hoe gaat het met je suikers? Gefeliciteerd met je neefje. Leuk zeg, zo’n geboortegolf binnen de familie. Dan hebben de kids straks tenminste wat aan elkaar.

Onze kids doen het heel goed. Stef is enorme lief en een heel trotse broer. Fileine groeit als kool en is over het algemeen een tevreden kindje. Alleen vandaag wil ze niet slapen en liefst de hele dag bij me drinken. Hopelijk is het morgen weer over, want ik vind dat altijd wel er heftig.

@Dame wrote:

@Ingelke, inderdaad tijd voor actie bij jou. Hopelijk met snel een prachtig resultaat.

Ik hoop het ook. Wel lief dat de topic titel aangepast is :-* :-*

@dame ja woensdag lekker gespeeld alleen wel last van mijn houding daarna moest natuurlijk weer ander half uur de fluit omhoog houden en dat is wel ff weer oefenene als je het de hele zomer lang niet zo lang hebt hoeven doen.

dus thuis nog even flink oefenen maar

maar idd ik hoop dat het me gespaard mag blijven

want de vrouwen die ik gezien hebben die het gehad hebben die zijn echt ziek echt ziek. dus dat wil ik eignelijk echt niet hoor.

@ingelke kom op meid ik hoop en duim zo voor je…

ben heel benieuwd.

mag ik vragen wanneer je (eigenlijk niet natuurlijk) ongesteld zou moeten worden .

Als alles goed is dan is de NOD dag de 29ste.

Zie nu pas dat ik geen nieuwe onderschrift had gemaakt :oops:

@ingelke oo meid spannend hoor. ik duim duim duim voor je…

ik hoop het zo he voor je.

@ ingelke ik duim voor je dat het deze keer raak is :pray:

@ingelke hoe voel je je. wel spannend of niet.

ooo ik duim met de andere mee voor toch iets moois…

hier alles wel goed.

straks naar mijn moeder in het zhuis die is gister geopereerd. even kijken hoe ze de ochtend beleefd heeft.

karen waar is je moeder aan geopereerd?

Hopelijk is alles goed gegaan.

Enne… lekker rustig aan doen en veel rust nemen. En meldt meteen als je je anders gaat voelen dan anders. Ik hoop dat je echt geen zwangerschapsvergiftiging gaat krijgen. Mijn zus heeft het gehad bij haar eerste. De gevolgen ervan zal ik je besparen, maar leuk was het echt niet! dus trek optijd aan een bel en neem heel veel rust!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje.

M.alou is heerlijk opgewekt en vrolijk en geniet van alle aandacht van opa en oma. R.oan zijn AB kuur is afgelopen, maar helaas hij hoest nog steeds. Ook het rochelen is nog niet helemaal afgelopen. Maar ik kijk het even af. Hij houdt zijn flessen binnen, heeft ook weer echt honger en begint ook de bijvoeding te snappen. Zijn kaakjes gaan van elkaar en begint echt met smaak alles te eten. M.alou wil graag meehelpen en zou graag al lekker met R.oan willen wandelen en spelen.

De verbouwing gaat traag verder. Volgende week komen ze pas het plafon dicht maken en stuccen. En dan kan met een beetje pech onze vriend pas twee weekenden later de vloer erin leggen. We zouden het dan net halen om M.alou haar verjaardag thuis te vieren. Het nadeel is dat we onze meubels in de tussentijd van de ene garage naar de andere moeten verhuizen. Aangezien mijn zus al over twee weken gaat verhuizen naar haar huurhuisje.

Ingelke ik duim ook heel hard voor je mee. Heb je al een voorgevoel?

Dame fijn dat F.ileine het zo goed doet en dat S.tef zo lief is voor haar. Lekker genieten van je kindjes!

@alina idd zijn de kermerken en de ziekte proces geen pretje. ik werk op de kraam en gyn afdeling dus we zien ze regelmatig.

maar het is echt geen pretje.

gister had ik echt veel last van mijn bovenbuik en toen dacht ik ooo nee dan ben ik echt heel benieuwd naar mijn bloeddruk.

maar vandaag gaat het wel weer wat beter maar nog niet helemaal.

mijn moeder is geopereerd aan een verzakking van haar blaas en darmen.

dus ze hebben alles weer op de goede plek gelegd laat maar zeggen.

het heeft ook te maken met de leeftijd dus.

maar haar weefsels zijn ook niet helemaal je van het van toen ze 27 was is haa rbaarmoeder er al uitgehaald omdat hij niet in de buik zat maar tussen de vagina hing.

zo ga vast aardappels schillen mijn vader en zus en zwager komen eten anders redden ze het niet om optijd vanavond mij onze moeder te zijn.

Afgelopen Maandag heb ik me ziek moeten melden. Voelde me zo beroerd, misselijk gevoel alsof ik ieder moment kon overgeven.

Dag erna weer gaan werken, maar voel me s’morgens toch nog niet zo lekker in mijn vel.

Ook geurtjes waar ik normaal wel tegen kan, daar krijg ik een raar overgeef gevoel van. (ik werk in een bejaardentehuis in de schoonmaak, dan weet je wel welke geurtjes ik bedoel :wink: )

Ik durf gewoon nog geen test te doen, bang dat het weer negatief is.

Mijn lichaam heeft me zo vaak voor de gek gehouden.

Nog 3 dagen volhouden en dan weet ik het zeker :pray: :pray:

oooo ingelke je maakt het erg spannend :pray: :pray: :pray:

ik duim heel hard voor je mee :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ingelke oooo meid ik snap je helemaal dat je niet durft te testen. want wat als hij negatief dan ben je weer teleugesteld. zo voelde ik dat wel tenminste.

maar ik :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: voor je want ik hoop het zo…