@karen geniet nog van je vakantie.
@loon ach ja zulke mensen zijn er ook
Super goed nieuws voor jou. Doe zelf rustig aan, luister goed naar je lichaam.
Dame: gefeliciteerd met je meisje! En wat een mooie naam!!!
:hug: voor de bevallingsgevolgen. Hopelijk herstelt alles weer netjes!
Loon: ik heb dezelfde bloeddruk en mijn vk zegt altijd dat 'ie netjes laag is :? Misschien wisselt dat ook per persoon. Ze vroeg idd wel of ik niet duizelig ben als ik opsta. Tja, regelmatig, maar ook zonder dat ik zwanger ben.
Zie nu net m’n banner dat ik al weer bijna 31 weken zwanger ben. Pfff, wat gaat het hard dit keer. Heb nog helemaal niets bij elkaar gezocht. Ga daar volgende week maar eens mee beginnen…
@ yala. Oke. Bij mij was deze in de afgelopen weken gedaald en ik werd er heel moe van en duizelig. Of krijg het ineens heel warm en dan heb ik het gevoel dat ik flauwval
Ah Loon, dat is wel anders dan, als deze is gedaald. Mijn bloeddruk is standaard zo laag, dus waarschijnlijk hoort het gewoon bij mij. Vervelend dat je er zo akelig van wordt.
Ik heb wel eens als tip gekregen om zoute dropjes te eten. Wie weet helpt het bij jou om de duizeligheid tegen te gaan.
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Helemaal de BUB van Dame gemist!
Dame van harte gefeliciteerd met F.ileine!
Ingelke meid ik duim voor je de komende daagjes! Spannend!
Voor alle zwangere dames. :hug: :hug: Geniet lekker van jullie bewegende frummels in jullie buik. EN doe lekker rustig aan!
Kiki wat een geweldig nieuws om een heel mooi beebje te zien :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hier bijna op vakantie :dance: :dance: :dance: Overmorgen vertrekken we! Oooooo we zijn er zo aan toe! De verbouwing gaat ook erg snel. Morgen komen ze het laatste gedeelte van de vloer storten en dan na de vakantie kan Rick verder met de electra en dan kan de stucadoor al aan de gang. Hopelijk komt na onze vakantie ook het glas binnen voor mijn openslaande deuren. Krijgen we tenminste weer wat meer licht binnen. Er zitten nu namelijk planken in dus het is erg vlug donker binnen en we hebben nog maar twee lampjes in de keuken.
@Alina wrote:
Ingelke meid ik duim voor je de komende daagjes! Spannend!
Dank je wel.
Vandaag cyclus dag 29, nog even afwachten en dan kan ik een testje doen.
Ik hoop dat dit keer mijn lichaam me niet voor de gek heeft gehouden :pray:
Denk dat het ook deze keer weer zo niet mag zijn.
Net bij het toiletbezoek, bij het afvegen was mijn papiertje rood :?
Ben bang dat het strakjes of anders morgen toch doorzet :twisted:
Meiden, bedankt voor alle felicitaties. Fileine is een heerlijk meisje, het is volop genieten. Ik zal binnenkort wat uitgebreider terug komen.
@ingelke, wat balen voor je meid. Dikke :hug: voor jou.
Dame van harte gefeliciteerd met je dochtertje en wel een mooie naam.
Dames sorry dat ik zo weinig er ben.
Was eerst op vakantie geweest en daarna voelde ik me wat minder.
Misselijk, duizelig, flautjes voelen en tot slot voelde ik meneer wat minder dan normaal.
Dus woensdag moest ik meteen komen voor een ctg en echo en die waren gelukkig goed.
Vandaag moest ik terug komen en ook weer ctg en echo gedaan en waren ook goed.
Maar omdat ik hem niet zo voel dat ik gewend van hem ben en me bloedruk anders is dan anders moet ik zondag terug komen en vrijdag al een groei-echo.
Dus een beetje hectische gebeuren hierzo.
hallo hallo
hier ben ik weer. ben vrijdag terug gekomen van vakantie ooo wat was het super zeg. echt onwijs…
vandaag naar de vk alles goed met de kleine alleen mag ik niet meer de zorg in. dus er word vervangend werk voor mij gezocht vanmiddag hoor ik als het goed is hoe of wat.
ooo vanmiddag is mijn kleine meisje van de trap gevallen ze huilde wel lmaar niet zoals ze normaal deed. ze zag helemaal grauw en klam van het zweet. ik even aangekeken toen viel ze in slaap in de stoel toen heb ik de huisarts maar proberen te bellen die nam niet op werd verwezen naar de huiartsenpost die waren er ook niet.
dus uit eindelijk de spoedeisende hulp gebeld ik moest haar wekken en haar in de gaten houden.
nou ze zit nu lekker een filmpje te kijken en ze reageert goed adequaat maar oo ik was wel geschrokken zeg…
en dat je niemand te pakken krijgt dat vind ik echt schandalig.
dus de ha gebeld en dit maar even gezegd want ik vind het ni8et kunnen hoor.
hoe is het verder met de andere dames.
@dame lekker aan hetr genieten.
@ karin wow even schrikken zeg. Wel erg dat niemand te bereiken is zeg. Gaat het wat beter met haar?
@ingelke de :evil: nog doorgezet?
Hiero weer mis. Komt er nu nog een einde aan het gedoe. Vorige week laten prikken pp suiker. Vanmiddag belde de vk en vertelde dat mijn suikers wat hoog is. Moest vanmiddag langskomen. Dus maar weer vrijgenomen. De vk had al een afspraak gemaakt met gyn morgen ochtend.
Mijn ijzer waarde was goed. En mijn bloeddruk ook weer om hoog gegaan. Kleine deed het erg goed. Maaruh aan de groei van de baarmoeder te zien ligt kleine 2 weken voor op de groei.
Morgen weet ik meer.
Sorry voor deze ego bericht maaruh op dit moment emotioneel. Baal erg.
@loon misschien heb je toch wel zwangerschapts suiker. Dan liggen de kindjes ok vaker voor op de groei.dat komt doordat het kindje te bewerk suiker krijgt.dus last mar zeggen een hel goed leven heeft bij jou.
Mar wel erg spannend allemaal zeg.en ik snap wel dat je je zo voelt.
Sterke meid.
@loon ja helaas wel. Ik wacht deze maand nog even af en dan maak ik een afspraak bij de ha. Deze maand dus nog meer klussen
@ingelke zou ik ook doen als nog niet raak is volgende maand. Nu meer dan een jaar bezig.
Ff updat vanuit deze kant:
di was ik naar de gyn geweest. Mijn waarde suiker was. 8.2
zij gaan me nu verder begeleiden en de controles houden.
Meteen door naar internist gelopen en kan tussen door. Aantal testjes gedaan maar vond dat het er goed uit zag :lol:
toen gelijk naar de diabetes verpleegkundige. Kreeg een pakket mee met beer en leuke doos van winnie the pooh. Met daarin ook prikspulle.
Nu moet ik een aantal dagen 7x prikken. Tot nu toe ie ie redelijk in orde
Loon balen van die zwangerschapsdiabetes hopelijk ben je er na de zwangerschap weer van af.
Ingelke :thumbup: Goed om naar de huisarts te gaan
En hoe is het met iedereen. Beetje stil hiero
En hoe is het met iedereen. Beetje stil hiero