@Karen Heel veel plezier en een fijne vakantie gewenst.
Geniet ervan.
Karen alvast een hele fijne vakantie toegewenst!
Wij mogen over 24 dagen!!! ben helemaal niet aan het aftellen hoor :liar:
nou idd ik ook niet.
mijn ouders komen terug als wij weggaan dus toen hun vertrokken zei ik ook voor de gein kom maar gauw terug want dan mogen wij…
waar gaan jullie naar toe??
We gaan naar center parcs het meerdal. Lekker dicht bij huis maar ideaal met onze twee kleintjes. In het weekend gaan mijn so en sb ook mee en dan zitten we er nog een midweekje met zijn vieren. Kijk er zo naar uit! Even weg nergens aan denken en optimaal genieten van onze twee heerlijke kindjes
BIB!!
Vandaag de uitgerekende dag en ik ben reuze ongeduldig.
@Loon, van harte met je goede echo. En een meid; leuk hoor!
@Karen (en Alina alvast), fijne vakantie
@Dolfijntje, hoe gaat het nu met de kleine? En met jou?
@Ingelke, spannende tijden dus voor jullie!
Dame, hier nu alles prima, ben lekker aan het genieten van mijn nieuwe leventje. Nog wel veel last van mijn hormoonhuishouding.
Hopen dat je niet te veel overtijd gaat lopen :hug:
@dame…ooo meid spannend. Ik heb i.net op mijn tel dus ik houd he in de gate.
Maar spannend hoor.
Zo morgen op vak zo zin in. We hebben alkes ingepakt dus we kunnen gaan.
@Karen Have Fun.
en nog niets geboren? Wachr rustig af.
Nicht van man is ook over tijd. Dus ook al spannend.
Helaas, BIB…
Vandaag wel gestript en veel onrust. Maar nog geen regelmaat en het houdt ook niet lang genoeg aan. Dus… Jammer.
Dame, jeetje balen zeg! Hoop dat beeb vandaag alsnog komt. Word je binnenkort weer gestript als het niet werkt?
Karen, fijne vakantie!
Hoe gaat het met de rest?
Loon, volgens mij heb ik nog helemaal niet gereageerd dat jullie een mooi meisje krijgen. Had je zelf al een vermoeden?
Hier helemaal happy. Vandaag een mooie echo gehad met een beeb van 9 wkn Hartje klopte goed en begon al een klein beetje de beentjes :inlove:
@dame o wat spannend nu zeg. Ben erg benieuwd zeg.
@kiki mooi dat alles goed is met de beeb. Erg fijn zeg. ik had geen vermoeden mijn man had al wel gezegd dat het een meisje werd.[/u]
Hallo,
Hoe gaat het hier met iedereen???
Ik voel me sinds afgelopen vrijdag een beetje raar.
Last van mijn onderbuik, vrijdag was dat erg heftig. Nu van dat miezerige pijn, (Broek zit ook weer wat strakker). Mijn rug doet echt veel pijn, nu heb ik afgelopen week moeten overwerken, wat er ook mee te maken kan hebben. (veel bukken enz)
Maar het trekt zo door naar mijn kont en benen :?
Moe, borsten zijn gevoelig.
Ik zou zeggen dat het de symptomen zijn om ongesteld te worden maar dat is pas over 12 dagen (ongeveer)
Hopen op het andere dat doe ik niet, want dan is de teleurstelling erg groot als de :evil: doorkomen.
Ik wacht maar rustig af.
Oja, volgens de voorwerkster op het werk moet ik nog maar zo’n jaar of twee wachten met zwanger worden :? waarop ik zei ja duhh dan ben ik 40. Ja en zei ze toen. Grrrrrrrrr maf wijf, gaat wat geven als ik zwanger zou zijn :twisted:
Ben hier al veel te lang niet geweest!
Spring vanaf hier weer in…
Ingelke: vage klachten, da’s nooit fijn! En helemaal vreemd zo ver voor je NOD. Zie dat je cyclus wel mooi gelijkmatig is de afgelopen maanden :thumbup:
Wat een m.ts van je werk zeg! Wat heeft zij daar nu over te zeggen! Mensen moesten zich eens wat meer kunnen inleven in anderen en van te voren bedenken dat je zo’n opmerking niet zomaar kan maken. Kan me voorstellen dat het bij jou heel hard aankomt. :hug:
Loon: ook een meisje :inlove:
Kiki: gefeliciteerd met je mooie echo! Daar was je wel aan toe volgens mij!
Dolfijntje: Wat zet zo’n kleintje je leven dan op z’n kop hè. Het is zo lastig je er van tevoren een voorstelling bij te maken, maar als het eenmaal zover is, is het zo leuk :inlove:. En die hormonen. Pfff, hoop dat ze snel weer normaal gaan doen. Je kunt je soms zo labiel voelen daardoor :hug:
Alina: Bijna vakantie! :thumbup: Waar gaan jullie naar toe? Iets lekker zonnigs?
Dame: ik hou je in de gaten bij je andere topic! Ben vandaag thuis en in de buurt van laptop, dus kom regelmatig even kijken of er al nieuws is over je meisje :inlove: . Hoop zo voor je dat het lekker voorspoedig mag gaan. Dat heb je wel verdiend na zo’n zware zwangerschap. En hopelijk zakt de bekkenpijn ook snel af na de bevalling. Heb daar iig goede verhalen over gelezen dat mensen na de bevalling ineens op konden staan met veel minder of geen pijn .
Hier gaat alles lekker op wat lastige hormonen na dan deze week. Verder ook wat last van rug en bekken, maar ik ben inmiddels al gestopt met werken dus kan m’n eigen tempo bepalen. Moet ik dat natuurlijk wel even doen. Ben nu bijvoorbeeld bezig met het verbouwen van onze werkhoek. Spullen uitzoeken en oud buro en kast weg en een nieuwe ervoor in de plaats zetten. Nou ja, af en toe even internetten tussendoor om uit te rusten natuurlijk!
Een BIA voor dame, want ze is vanmorgen ingeleid.
@Yala fijn weer iets van jou te horen.
Ja sommige mensen :twisted:
Ik ben ook blij dat mijn cyclus weer terug normaal is. Mijn menstruatie duurt nu ook netjes maar een week en niet als voorheen soms twee weken.
Afwachten dus wat het gaat geven, voel me nog steeds niet zo lekker in mijn lijf, moe ik lig er al in tegen 10 uur. Wil dan lezen maar dat lukt niet, mijn ogen vallen dan dicht.
Ja ik volg Dame ook in het andere topic, maar tot heden is er nog geen bericht of ze haar dochtertje al heeft kunnen knuffelen.
Afwachten dus.
@Dame Succes of misschien wel al Gefeliciteerd.
We hebben er weer een baby’tje bij in deze groep :dance: :dance:
@Noekie wrote:
Sms!!
BUB VOOR DAME !!!
Vanmorgen om kwart over 10 is Fileine geboren. Ze doet het hartstikke goed, weegt 4280 gram en is 53 cm lang. Hopelijk mag ik morgen weer naar huis, dan zal ik mijn verhaal even doen.
GEFELICITEEEERRRRDDD met jullie meisje!!!!
@Dame Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dochtertje.
Zo kom ik even kijken hoe het er hier voor staat zie ik het mooie nieuws van dame.
Maar oo meid wat heb je lang moeten wachten op je meisje.
Maar onwijs gefeliciteerd. Super
Hier verder alles wel oké. We hebben gelijk weer en genieten onwijs.
Met mijn buik gaat het nu met deze rust wel beter.
ga weet anders heb ik zo mijn inet bundel verbruikt.
@dAMEFefeliciteerd met de geboorte van je meisje. wat een mooie naam trouwens
@ingelke raar mens zeg
Hiero gaat het wel. Gister bij vk geweest met kleine gaat het goed. Voel haar nu geregeld bewegen. Is erg raar gevoel.
Met mama gaat iets minder heb een redelijk lage bloeddruk 100/55. Waardoor ikkes erg moe en duizelig ben savonds.
wel goed nieuws rondom werk, als goed is kan ik op het project blijven waar ik zit. tot aan zwangerschap. Daarna gewoon zwangerschapsverlof en in april hebben ze dan als goed is een nieuwproject