Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

Oh, flashback. Dat had ik ook enorm. Heb echt nog een paar jaar enorm last van mijn stuitje gehouden, vooral na het fietsen. :? Hmm dat wilde je vast niet lezen.

En die wishful thoughts van de topic titel gaan ook naar julie uit zodat jullie straks lekker naar huis mogen. :-*

@dame ooo een BIB, en idd ik snap wel dat je nu denkt van kom maar. en idd is iedereen gewoon heel benieuwd en nieuwsgierig en dat is natuurlijk niet erg maar voo rjullie wel eens lastig en vervelend want je moet toch elke keer maar antwoord geven en zo.

succes met je verkoudheid. hoop dat het snel over is…

@Dolfijntje ooo meid spannend hoor. ik duim met je mee dat je vandaag lekker naar huis mag.

en dan idd foto’s!!! hihihih

@loon super dat je BV mag geven echt super gaaf.

wat is meiboom?? is dat een ziekenhuis of iets anders??

in juni ben ik toch van achter aan gereden ging niet hard maar toch.

nu heb ik de auto bij care laten nakijken voor een specifieke rekening zodat degene die mij heeft aangereden dat kan betalen.

nou het is toch een lekker bedrag als we dat toch eens terug krijgen.

want die auto komt ui 96 dus we laten hem niet maken .

manlief gaat er zelf wel wat aan doen.

dan krijgen we toch een bedrag van 600 euro terug… altijd leuk.

Hey meiden,

Bedankt voor al jullie geduim… En het heeft geholpen!!! :dance: Vanmorgen een kindje met hartje gezien. Het hartje was net gaan kloppen en klopte ong even hard als ons hart :inlove: Beeb lag alleen erg verstopt, dus ze kon ook niet meten, maar ze ging uit van 6 wkn en de vruchtzak gaf kwa metingen 7 wkn aan.

Over 2 weken weer een echo en dan 2 weken daarna ook :dance: We mogen heel veel de beeb begluren :lol:

Dame, Hoe gaat het met de laatste loodjes? Hoop voor je dat de beeb snel komt! Beterschap met je verkoudheid.

Loon, super nieuws! Kan me voorstellen dat je ook helemaal happy bent!

Dolfijntje, Lekker naar huis! Krijg je nog wel kraamzorg? Wat was de reden dat je in het ziekenhuis moest blijven?

KarenMarieke, dat is een lekkere meevaller! Kan er nog meer geshopt worden voor de kids :wink:

Ingelke, wat balen meid, had zo gehoopt dat je een positieve test zou hebben!! Duim voor je dat het volgende maand raak mag zijn!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Helaas niet naar huis vandaag, hopen op morgen. Damian had net te weinig gedronken (moest 300cc) vandaag herkansing en zit nu al op 240cc dus misschien morgen. Hou jullie op de hoogte.

Kiki goed nieuws en wat fijn zoveel controle.

@dolfijntje ooo meid dat is wel balen hoor.

jammer voor jullie hopend op morgen. zet hem op…

@ingelke erg jammer dat de :twisted: is doorgekomen.

@kiki geweldig gat het goed gaat. Wel mooi dat ze nu alles in de gaten houden.

de meiboom is een kraamhotel.

Gister bij de verloskundige geweest. Beeb doet het goed. Hartje nog steeds sterk. Deze keer werkte hij erg goed mee en was goed te vinden.

Volgens de vk moet ik toch in het ziekenhuis bevallen want zei zegt dat de meiboom de nazorg niet akn bieden.

Gister op kraam visite geweest bij een vriendin. Wat een schatje

@Kiki :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik ben allang blij dat het geen lange cyclus weer werd, dat het ook weer mooi op tijd was.

Deze maand er niet echt bezig mee geweest, veel stress. Vriend begonnen met eigen tattooshop en dat ging in het begin niet goed. Wat tegenslagen gehad met het pand en tweede tattooeerder die nu zijn keutel terug trekt, omdat hij kritiek had gekregen.

Nu staat hij er alleen voor, maar mijn broertje gaat mee vanaf volgende week als floormanager. Dus ook dat gaat goed komen.

@ingelke ooo ja dat is idd wel erg stress vol.

hopend op deze maand.

ik duim voor je mee.

@dolfijntje hoe staat het ervoor mag je mannetje mee naar huis??

straks naar de vk hoop dat ik daar even goed mijn verhaal kan doen en dat zij mij kan vertellen hoe verder te gaan.

en even lekker baby luisteren…

Jaaaaaa kiki dat is geweldig nieuws! :dance: :dance: :dance: :dance:

En super dat je zoveel controles krijgt!

Dolfijntje ik hoop dat jullie lekker thuis zijn!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Jee ingelke dat is inderdaad even stressen. Als je ineens alleen ervoor staat in je nieuwe zaak. Fijn dat het nu weer rustiger en stabieler wordt.

Hallo hallo.

Bij de vk was alles goed. Ik blijf tot mijn vakanyie thuis. En na de vakantie gaan we verder kijken.

we hrbben lekker naar een actief hartje mogen luisteren.

Super dus.

ooo wat fijn dat alles goed was!

Dus even bijtanken en hopen dat je na je vakantie weer rustig aan wat kan doen op je werk. Wanneer heb je vakantie?

Nou wij zijn thuis met onze kleine man,

Wat is dat wennen en ook super eng…

Kraamzorg muts wilde ik na 5 minuten al buiten gooien, die maakte alle zekerheid die ik in het ziekenhuis opgedaan had direct kapot.

Nu ligt ons mannetje in zijn bedje en eng dat we dat vinden, je zou bijna elke 5 minuten bij hem gaan kijken.

Wanneer er een beetje rust is teruggekeerd zal ik uitgebreider reageren.

OO dolfijntje wat fijn dat jullie thuis zijn!!

En kan me jullie onzekerheid weer zo voor me halen van toen met M.alou.

Gewoon lekker de babyfoon erbij (op zijn gevoeligst en hardste:mrgreen: ) En genieten van jullie kleine man en vertrouw op je moederinstinct. Dat zegt altijd het beste. Balen dat het niet klikt met de kraamhulp. Krijg je morgen toevallig een ander? En anders kan je ook altijd om iemand anders vragen hé! En je mag denk ik ook altijd de afdeling waar jullie mannetje heeft gelegen bellen toch? Ook gewoon gebruik van maken hoor als je twijfelt.

Even heel erg ego, maar ben ook zo geschrokken…

nou wat een avontuur zo’n eerste nacht helemaal alleen met ons mannetje, ik heb amper geslapen, want na zijn voeding van 22.00 uur wilde hij niet echt gaan slapen, dus toch in zijn bedje gelegd (op zijn rug zoals door die miep van de kraamzorg verteld) kom ik nadat hij een hele tijd heeft liggen huilen kijken bij hem, loopt heel zijn gezichtje blauw aan, en heeft een heleboel spuug in zijn mond en neusje. (ik weet heel goed wat ik moet doen, ben al 10 jaar in het bezit van mijn EHBO diploma, en ik klap gewoon hartstikke dicht), vriend de kleine in zijn arm geduwd en geroepen help hij gaat dood… vriend bleef gelukkig rustig en heeft de kleine op zijn zij gedraaid en toen begon het ademen weer, (gelukkig), dus zijn eerste bezoek aan de huisartsenpost is al een feit, we mochten meteen komen en ze hebben hem goed nagekeken maar alles was goed, wel advies om hem dus op zijn zij te laten slapen, en dan afwisselend de ene en de andere zij.

Ik ben gebroken, heb super slecht geslapen, en durf hem niet meer te voeden via de borst, omdat meneer zich dus over de top drinkt. vriend lief is nu een kolfmachine kopen en dan gaan we dus borstvoeding via de fles geven, zodat het gedoseerd en gecontroleerd blijft.

Later meer…

Jee dat is inderdaad schrikken meid als je zo je keine man aantreft. En je hoort het vaker hoor dat één van de ouders dan helemaal dichtklapt. :hug: :hug: Gelukkig dat je vriend kon handelen.

Wat raar trouwens dat de kraam adviseerde op de rug:silenced: Bij M.alou kregen wij juist het advies om ze op haar zij te leggen, met event een sling, totdat ze zelf kon omrollen. Bij R.oan kregen we het advies om te doen waar wij ons prettig bij voelde. Dus wij hebben hem ook lang op de zij gehad. En toen zelfs een tijd op zijn buik, vond hij veel fijner als op de rug. Nu ligt hij inmiddels weer op zijn rug, hij wilde echt niet meer op zijn buik.

En zou je hem ook niet eerder af kunnen koppelen? zodat hij zich niet over de top heen kan drinken? Ik weet niet of je het merkt namelijk als hij te veel binnen krijgt. Of dat je hem juist korter laat drinken als dat hij nu doet. Maar goed met de fles heb je inderdaad wel veel meer controle. Maar hopelijk kan hij over een tijdje weer lekker aan de borst.

hallo hallo

@dolfijntje ooo meid wat schrikken zeg. gewoon doen wat jou gevoel je ingeeft.

dus als jij je kleine op de zij wilt hebben dan op de zij leggen.

en dan kan je wel borstvoeding geven hoor. omdat hij het er dan gewoon uit kan spugen.

de rugligging word nu geadviseerd omdat het schijnt minder wiegendood met zich voortbrengt.

maar ik zal gewoon de kleine op de zij laten liggen en dan afwisselen. en als je dan nog een keer borstvoeding wilt geven kan je dat gerust doen omdat ze dan de voeding kwijt kunnen.

maar ooo meid wat zal jij geschrokken zijn hoor.

en natuurlijk denk je dat de kraamzorg het het beste weet en dat is misschien ook wel zo maar die houden zich aan de regels die zij opgelegd rkijgen.

dus daarom je eigen gevoel handhaven.

op in zijn eigen bedje is op zich niet erg maar laat hem s`nachts gewoon lekker in roomen dus bij jou op de kamer slapen bijv in de kinderwagen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

en dat je je wat gerust gesteld voelt.

@alina rug ligging zijn nu de regels dus daarom heeft de kraamzorg dat geadviseerd.

maar mijn kind komt niet op de rug te liggen…dat is 1 ding wat zeker is.

@ dolfijntje sow wat een spannend moment. Hopelijk gaat het straks beter met slapen .

@ karin wel fijn om bij te tanken en hopen dat na je vakantie beter gaat.

@ingelke ow stoer eigen tatoozaak. Hopelijk gaat snel goed lopen.

Nou hier bij 20 weken echo geweest. Alles was goed met de beeb. Oz ver te zien was er niets op aan te merken. Ik heb ook een dvd met de beelden en 3 echo’s meegekregen.

En ja het geslacht was goed te zien wij krijgen een dochter

@ Dolfijntje, inderdaad schrikken zeg. Gelukkig dat je vriend kalm bleef.

@Karen fijn dat alles goed is, lekker bijtanken tot na je vakantie.

Dan kijken hoe je je dan voelt he. Alles rustig aan.

@Loon, ja dat gaat zeker goed komen.

Super nieuws voor jullie, een Dochter :dance:

was dit topic even kwijt geraakt.

Loon wat leuk dat jullie een dochter krijgen!!

En fijn dat de 20 weke echo aangaf dat alles goed is!

@alina kan gebeuren he. hiih.

zooo alle spulletjes bij elkaar aan het zoeken voor de vak.

straks nog even zittend strijken. en dan kunnen we donderdag tassen pakken.

morgen hebben we nog een trouwerij.

en er moeten nog even wat spulletjes van de zolder afgehaald worden maar dat mag manlief doen.

en dan hopend als het droog is donderdag de vouwwagen inpakken…

staks gaan noëmi nog even wat verven of knutselen voor de trouwerij.

dus allemaal leuke dingen hihihih.