Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

HELP!!

Weet iemand hoe ik vaseline uit M.alou haar haren kan krijgen???

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Was even naar boven en ondertussen heeft M.alou de pot vaseline gevonden. Die pot is nu voor de helft leeg… de andere helft zat op haar handjes/armen/gezicht/haren/jurkje/tafel/vloer. Alles krijg ik schoon behalve haar haren. :? :? :? :? :? :? :? :?

Oh wat waardeloos. Ehm… Voorzichtig wassen met afwasmiddel? Stef heeft zichzelf en het behang ooit behandeld zinkzalf. Ook zo’n fijn goedje. Sterkte ermee…

Oh enne, BIB

@ dolfijntje gefeliditeerd met de geboorte van je zoon

@alina ooo jee das ook wat. en is het gelukt???

heerlijk he van die ondernemende kindjes…

@dame ja je moet wel goed bib-en hoor hihihih. we houden je goed in de gaten…

hier was het relex dagje heerlijk zo lekker gebadderd…

gister vrijgezellenfeest gehad van een vriendin lekker wezen zwemmen en daarna een spel met lekker eten bij haar thuis. ik was om kwart voor 4 thuis. we moeten ook wel ruim ander half uur rijden nog.

maar ooooo ben echt verrot. heb wel heel goed gelspaen tot half 12 heb ik mogen slapen.

maar men dan merk je echt dat je gewoon niet meer bent als dat je normaal bent.

dus vandaag een relex dagje op de bank. en niks doen…en weer lekker optijd naar bed vanavond.

Dolfijn van harte gefeliciteerd met jullie zoon en nu lekker van genieten meid.

Maar licht het aan mij of is hij zo klein???

moeten ze dan nog in het ziekenhuis blijven??

Ben helemaal gelukkig na 2 maal wassen met dreft en drie maal met shampoo zijn haar haartjes niet meer vet.

Karen fijn dat je relaxdagje heel goed is bevallen. Hoe gaat het nu?? En ben je ook weer gaan werken??

Dame mis je bib…???

hee hallo

@alina nee ik ben nog niet gaan werken.

als ik nu bezig ben ik in huis dan moet ik na ongeveer 15 min weer gaan zitten en even mijn buik met rust laten.

donderdag naar de vk en dan het maar eens even met haar bespreken. hoe verder…

maar goed we gaan ook bijna op vakantie dus daar is ook wel erg lekker ben daar ook wel erg aan toe. denk dat het een relex vakantie word i.p.v een actieve vakantie maar goed als de zon maar schijnt.

hoe is het met de anderen

@dame waar blijft je bib of is er wat aan de hand…

Dolfijntje!! GEFELICITEERD!! Wat een mooie naam. Geniet ervan!!

Dame? Hoe gaat het bij jou?

Hier morgen weer een echo. Vorige week was er alleen een vruchtzakje te zien met een grote van 5,5 week. Er zat wel iets in, maar de vk kon niet zeggen of het een kindje was. :frowning:

Dus jullie horen morgen meer van me.

@kiki spanndend hoor meid. Succes morgen

@Kiki Succes morgen :pray:

Hier cyclus van 30 dagen :? Had zo gehoopt dat het eindelijk goed ging, testje gedaan (kon het niet laten) deze was Negatief.

Afwachten dus maar weer of de :evil: doorzetten of toch een positieve test :pray:

@ingelke ooo meid wat ongelooflijk balen zeg. ik had eigenlijk ook gehoopt dat het nu wel raak zou zijn.

ik duim nog met je mee dat het wat te vroeg is.

hier een meisje die geen zin heeft om te slapen huilen roepen.

maar goed misschien gaat ze zo slapen

O kiki wat spannend!! Ik hoop dat jullie morgen heel goed nieuws krijgen!

:pray: :pray:

Ingelke ooo meid wat balen dat je nu toch weer een langere cyclus in lijkt te gaan. En groot gelijk dat je er een testje tegenaan gooide. Hopelijk is het gewoon nog wat te vroeg geweest. Ik duim in ieder geval voor je mee :pray: :pray:

@kiki succes met de echo hopen dat alles goed is.

@ ingelke hopelijk was je te vroeg met testen.

Hiero gaat het wel

paar nachten al niet goed geslapen.

Gister bij spychiater geweest. Goed nieuws want ondanks medicijnen mag ik bortsvoeding gaan geven. Ik is :stuck_out_tongue:

voor rest krijg ik tijdens mijn zwangerschapsverlof afspraak met kinderarts. En word nu nog bekeken waar ik beval. In meiboom of ziekenhuis

ze moeten namelijk kijken of de observatie van 2 dagen ook in meiboom kan.

Vandaag naar vk. Vind wel weer spannend om hartje te horen.

Hopelijk is alles weer goed.

Helaas, vanmorgen zijn de :evil: doorgekomen.

Loon, 2 steden is een prima alternatief, verpleging is super.

Ik zou eigenlijk ook naar de meiboom gaan, maar moesten voor Damian in ziekenhuis blijven, maar zeer waarschijnlijk mogen we vandaag naar huis.

Kiki hoe is het gegaan??

Ingelke jammer van de :twisted:

Dame succes met de laatste loodjes.

Dolfijntje super nieuws dat jullie vandaag waarschijnlijk naar huis mogen. Dan kun je echt lekker gaan genieten van jullie mannetje!

Ingelke jammer meid, maar je cyclus blijft wel redelijk stabiel nu dus dat is in ieder geval super. Al 3 rondes geen super lange cyclus :dance:

Loon wat fijn dat je toch borstvoeding mag geven. Snap dat je helemaal happy bent :dance: :dance:

:shifty: :oops: BIB

Ik raak dit topic op de één of andere manier steeds kwijt…

@Dolfijntje, ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen. Voor ons ookn heel leuk, want dan krijgen we éindelijk foto’s te zien… :stuck_out_tongue:

Hoe gaat het met jou?

@Kiki, wat spannend weer voor je. Hoe laat heb je de echo? Ik ga in elk geval heel hard duimen!

@Karen, vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk helpt je vakantie om weer op te knappen.

@Loon, fijn dat je toch bv mag geven.

@Ingelke, niet leuk om weer die :twisted: te moeten ontvangen. Wel positief dat je cyclus nu stabiel lijkt.

@Alina, wat een gedoe he, om die rotzooi uit haar haartjes te krijgen. Gelukkig is het gelukt.

Met mij gaat het wel aardig. Vorige week ziek geweest, nu alleen nog flink verkouden. Maar ik ben het wel héél erg zat. Wil zo graag die kleine in mijn armen houden! Stef is ook aardig op van de spanningen. Iedereen vraagt hem ernaar en begint er maar over. Dus die spanning bouwt zich steeds verder op. Arm mannetje.

Ja daar is ze :mrgreen:

Nog steeds BIB :frowning:

Hopelijk voor jou en S.tef (niet makkelijk voor zo’n kleine man wachten tot zijn brusje komt) mogen jullie heel snel een BIA of BUB melden.

Nog even volhouden hoor! En fijn dat je in ieder geval van je verkoudheid af bent. lijkt me toch echt niet fijn om flink verkouden te moeten bevallen.

Nou, de verkoudheid is nog zeer aanwezig hoor! Maar volgens de verloskundigen (en wat ervaringsdeskundigen) heb je daar tijdens de bevalling echt geen last van. Daar ga ik dus maar gemakshalve vanuit.

Dame met mij gaat het eigenlijk heel goed, alleen nog last van mijn gekneusde kont :oops: .

Verder ben ik nu ontzettend gespannen aan het wachten op de kinderarts, Damian heeft namelijk de minimale intake van bv gisteren net niet gehaald, maar ten opzichte van gisteren wel weer 15 gram aangekomen dus wel een stijgende lijn qua groei. Nu hopen dat de kinderarts hier ook tevreden mee is en we dus naar huis mogen.