Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

@kiki hopelijk vliegen de dagen voorbij. En heb je snel een echo. In iedergeval gefeliciteerd.

@ ingelke wat zegt de ha op dit moment?? Hopelijk is bij jullie ook snel een beebje

@dame o wat vervelend dat je nog zo veel last van je bekken hebt.

@ dolfijntje hihi dan komt ie altijd te laat. Wel leuk een jongen.

Nou schoonmoeders wil graag een meisje in onze familie worden dit jaar al 4 jongens geboren. Ben beniuewd over 2 weken weet ik het.

@Kiki; wat bijzonder dat je zo snel weer zwanger bent. Van harte meid! Ik ga héél hard duimen dat dit kindje straks gezond geboren mag worden. Je onzekerheid is heel herkenbaar. Ik had er ook last van na mijn miskraam tot ik zo’n 20 weken zwanger was.

Je topic over je huisdieren heb ik nog niet gelezen, maar kan je wel mijn ervaring vertellen met een gedragstherapeut voor katten. Wij hadden hier een kleine twee jaar geleden een lastige situatie met een oude poes die gedeprimeerd raakte toen onze andere poes dood ging. Met een enorme gedragsverandering, zelfs agressie naar ons toe, als gevolg. We hebben toen op aanraden van de dierenarts een kitten erbij genomen. Heel zorgvuldig uitgezocht om een goede match te krijgen, maar het gedrag van de oude poes werd alleen maar erger en we hadden hier echt oorlog in huis. Toen bleek een vriendin van ons een kattentherapeut te kennen. Mij waren een beetje sceptisch maar ook radeloos dus hebben haar laten komen. Ze is geweest en heeft de katten geobserveerd, onze aanpak bekeken en uitgebreid met ons gesproken. We kregen van haar een schriftelijk advies en informeerde regelmatig hoe het ging. Er niet direct een enorme verandering gekomen in de situatie, maar gaandeweg werd de poes toch rustiger. Nu dulden de katten elkaar en zijn soms zelfs lief voor elkaar. Geen idee of het ook zo was gegaan zonder haar advies, maar ik ben best tevreden. Wij waren ook op het punt beland om (de jonge) poes misschien wel weg te moeten doen.

@Loon; nog even geduld dus voor je het geslacht weet. Enig voorgevoel?

@Karen; hoe gata het met jou? Weet jij het geslacht nu wel/niet?

@Ikaa, ja zwanger zijn kan erg heftig zijn. :hug:

@Ingelke; wat heerlijk zo’n dagje wellnessen. ik kan daar ook enorm van genieten. Vorige week nog een zwangerschapsmassage gehad waarbij ik ook in slaap viel. Genieten toch?

Nou, ik ben vandaag precies 37 weken zwanger en van mij mag ze komen. De pijn in mijn bekken en moeizame nachten beginnen mij wel op te breken. Tijd om kennis te maken met mijn kleine meisje… Hopelijk lijkt ze op haar broer, dan zou ze a.s. zondag geboren kunnen worden.

hallo hallo

@kiki van harte meid. en idd nu lekker blijven plakken.

wij weten het geslacht niet. dat willen we ook niet weten. vinden het zo leuker.

en wachten duurt lang he tot de echo sterkte meid.

@dame het gaat kan beter ik ben ook zo de verloskundige ik heb al drie dagen last van mijn buik. heb mijn urine laten testen maar dan kwam geen blaasontsteking uit ofzo.

als ik loop krijg ik steken. het voelt gewoon niet lekker.

verder wel genoten van mijn vrije dagen. moet alleen morgen en zondag weer werken maar moet gewoon eerst ff mijn zorgen kwijt aan de vk.

@sauna heerlijk ik houd er ook wel van. ik ga in okt nog een avondje naar de sauna met een vriendin. vind opgietingen ook niet lekker maar wel die heelrijk warme baden en turks stoombad enzo.

lekker hoor…

@kiki1987

Ja, we wonen hier heerlijk, zijn goed gewend hier.

@Loon

Ik ben daarna niet meer bij de HA geweest. Ik wacht nu mijn cyclus even af.

@Dame

Ja is echt genieten. Heerlijk gewoon, doet een mens erg goed zoiets.

@karen marieke

Daar geniet ik ook zo van, alleen hou ik het niet lang vol in de turkse stoombad. Maar eventjes erin is al heerlijk.

Hey meiden,

even heel snel, want duik zo lekker mijn bedje in! Maar superlief de topic titel!! :-* :-*

@kiki het is toch ook bijzonder…

nou hier de knoop doorgehakt.

zit nu thuis terwijl ik had moeten werken.

gister avond ook nog weer veel last van mijn buik.

dus vanmorgen mij ziek gemeld.

maandag de leidinggevende bellen. ben benieuwd heb het niet zo op haar.

manlief is met kids want ons pleegkind is er ook naar de stad boodschappen doen.

en ik zit thuis achter de pc in de tuin.

ben benieuwd wanneer het weer beter gaat.

we kijken van het weekend aan hoe het met rustig aandoen gaat en dan kan ik daar maandag mijn leidinggevende over bellen.

maar oooo wat is dat moeilijk zeg…

Karen inderdaad moeilijk als je merkt dat je zwangere lichaam even niet meer mee wil met wat jij wil. Herken het gevoel helemaal! Maar neem je rust en neem desnoods een stapje terug op je werk. Het komt goed meis :hug: :-*

oooooo het wordt echt spannend de komende weekjes voor dame en dolfijntje. Kan niet wachten tot we de bia’s en bub’s van jullie te horen krijgen :pray: :pray: :pray: :pray:

Voorlopig nog steeds BIB ik heb ook zo maar het idee dat BIA en BUB nog wel even op zich laat wachten, onze zoon vindt het erg prettig in mama’s buik.

Hier ook nog BIB!

karen, vervelend dat je je ziek moest melden meid. :hug:

ik heb mijn buikfoto nog maar eens in het SF neergezet.

Gezien :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@dolfijntje super super maar idd wat een buikje…

maar mooi hoor

@dame die van jou is ook super mooi.

hier gaat het wel iets beter. maar het is nog niet wat het zou moeten zijn.

oooo vanmorgen vet pissig geweest.

ik had een afspraak staan bij een speciale tandarts. (paradontholoog)

zit ik daar al ongeveer 20 min ik denk laat ik nou is even gaan vragen hoe lang het nog gaat duren

er zitten ook andere tandartsen dus ik aan 1 van die assistentes vragen

zegt ze ze zijn er niet vandaag hoor.

ik zo van maar ik heb een afspraak. blijkt er gewoon een fout te zijn gemaakt

kom ik van uit lelystad naar almere gereden voor jan lul.

en het ergste vind ik gewoon dat als jij een afspraak vergeet je vet geld moet lappen en ik durf te zweren dat ik alleen te horen krijg oo sorry mw. maar wel heel en weer rijden voor niks het bezine geld is ook niet goed koop.

maar goed ze gaan me morgen bellen ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

@karin jee slaat nergens op. Beter uit hun doppen leren kijken daar.

En ik denk dat we een jongen krijgen, mijn man zegt een meisje. Maar ja zegt tegenover gestelde van me

wat een rust hiero.

hier gaat het iets beter maar nog lang niet zoals het zou moeten.

vanmorgen evne boodschapje wezen doen en een nieuwe telefoon halen.

nou ik had pijn in mijn buik…echt niet leuk.

dus dat lukt nu ook nog niet.

baalde er wel even stevig van zeg.

maar goed van zoiets moet je ook maar een relexe stand in acht nemen.

dus ik ga morgen met een vriendin van mij naar de sauna. lekker relexen en veel in water liggen belast ik ook mijn heupen enzo niet.

@Karen; balen die buikpijn. Geniet van je verwendag morgen!

@Kiki; hoe was je echo? :pray:

De rust hier is maar schijn, want dolfijntje is vandaag bevallen van haar zoontje Damian. Ze zal vast zelf snel meer komen vertellen.

oooo echt wauw wat super…

wanneer???

ooo meid van harte met je mannetje super geweldig…

Ik ben even zo brutaal…

@dolfijntje-tilburg wrote:

BUB!!

Om 12:34 uur is onze zoon Damian geboren, hij weegt 2290 gram.

Update komt later, eerst maar eens bijkomen en genieten.

oooo super gaaf. leuk leuk leuk…

hopen dat we gauw iets van haar mogen horen…

@dolfijntje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.

@ karen, geniet van je verwendagje.

En Karen hoe is je relaxdagje geweest?

Jah weer een beebje erbij! :dance: :dance: :dance:

Dolfijntje van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!