Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

@Dolfijntje mijn vriendin had inderdaad ook wat langer last van oefenweeen.

@dame erg vervelend van je bekken, hopelijk vind je snel een houding waardoor je beter kan slapen.

@karin mooi zo dat echo weer goed is.

Hiero alles goed.

Sta vanaf vorige week onder nauwe controle bij de gyneacoloog.

Vanwege mijn medicijnen houden ze me in de gaten.

Heb wel weer de beeb gezien. Ging met zijn billen richting de echo liggen, lekker eigenwijs. Lijkt nu al op ouders. :smiley:

Krijg nog meer gesprekken van een hoop behandelaars die samenwerken. Zoals met spychiater.

Over 3 weken weer terug bij de gyn komen. Waarschijnlijk moet ik wel 24-48 uur blijven ivm loom kindje. En dan kijken ze hoe het met mij gaat.

Houd jullie op de hoogte.

xxx

@loon je bedoelt dat je meot blijven als je bevallen bent.

hoezo krijg je ook gesprekken met de psychiater en andere hulpverleners.

hier alles wel goed, maar merk dat ik moe en op ben na dat vele werken.

ben er gewoon klaar mee.

gelukkig ben ik vanaf morgen drie dagen vrij.

ga leuke dingen doen

morgen ochtend bakkie doen bij mijn moeder

donderdag lekker een daggie naar mijn zus. en vrijdag lekker thuis.

heerlijk heerlijk heerlijk.

en jullie?? gaan jullie van de week of van het weekend nog wat leuks doen.

wel rustig hiero

@karin heel veel plezier aankomende dagen.

Zal evwn wat beter uitleggen. Ik slik dan medicijnen tegen depressie. Daardoor kan het kindje loom zijn als het geboren word. Ook vandaar allemaal gesprekken zodat ze kunnen kijken hoe het gaat en zodat ze weten hoe ik ben.

Zodat ze na de geboorte kunnen kijken hoe het me mijn geestelijke gezondheid gaat.

Op dit moment voor de tweede keer ziekig in 2 weken tijd. Word er gek van

had een hele tekst getypt druk ik op een verkeerd knopje… al mijn tekst weg :wall: :wall: Dus begin maar weer opnieuw :roll:

Karen wat fijn dat jullie een goede en mooie 20 weken echo hebben gehad? Toch altijd weer even spannend! En kom je de foto’s ook nog even showen? ben hélémaal niet nieuwsgierig hoor! Geniet van je daagjes vrij!!

Dame balen dat je zo weinig slaapt van de pijn :hug: Kun je overdag ook niet nog een paar dutjes meepakken? Want ik geloof dat je toch zo bijna om moet vallen van de slaap?

kiki??? Wat zie ik onder je berichtje?? heb ik iets gemist?? of ben ik het alweer vergeten?? kan het me eigenlijk niet voorstellen Maarre

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Wanneer heb je een echo om te zien of het allemaal goed gaat?? Want ik geloof dat je erg snel bent aangeteld na de mk of niet??

Dolfijntje balen meid dat je zoveel last hebt van voorweeën. Beebje moet toch echt nog even blijven zitten hoor! Hopelijk zakken de voorweeën nog wat weg. Ben wel erg benieuwd of ze ook wat voorwerk hebben gedaan. En inderdaad spannend zo allemaal bij de eerste, moet zeggen trouwens dat het bij de tweede ook allemaal erg spannend blijft. Het kan dan allemaal weer zo anders lopen.

Loon een eigenwijs beebje dus :lol: Ben benieuwd wat dat nog allemaal mag gaan brengen dan :mrgreen: Wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden ook na de bevallng. Want je wilt natuurlijk echt geen terugval hebben. Hopelijk heeft beebje gewoon geen last van jou medicatie :pray: en gaat het na de bevalling met hem/haar gewoon meteen goed!

Hier hebben we gisteren een heerlijk dagje in Thermen Arcen gehad en daarna lekker uit eten geweest. We waren namelijk gisteren alweer 10 jaat bij elkaar :dance: Kindjes zijn lekker bij mijn ouders heel de dag geweest. Voor het eerst dus R.oan heel de dag weg. Geen flesjes gegeven en weinig kunnen knuffelen. pff vind dat toch nog niet makkelijk :cry: Gelukkig heb ik nog even voordat ik weer moet gaan werken. Heb nu trouwens op mijn werk wat knopen doorgehakt… ga vanaf okt in de flexpool werken. Ik kan dan op verschillende woonvormen ingezet worden voor allerlei open diensten. Kan dus eigenlijk mijn eigen rooster maken en werken zoveel en wanneer ik wil.

Verder gaat het hier heerlijk. En we genieten volop van onze twee kindjes!

De voor weeën zijn afgezwakt, beeb ligt er al helemaal klaar voor.

Ik ben een barstende hormonentijdbom dus niet zo fijn voor vriend.

Dat beebje zich maar gaat laten zien aan de wereld, hij is welkom.

@dolfijntje Vriend word er zeker helemaal gek van. Die van mij heeft ook afen toe zwaar te verduren.

Maaruh dus geen last meer van voor weeen. Ben benieuwd waneer beebje komt.

Ennuh welke wijk van tilburg woon je??

Loon idd, klapt er af en toe lekker op.

Textielbuurt en Reeshof ben ik veel te vinden en jij?

@Alina wrote:

Hier hebben we gisteren een heerlijk dagje in Thermen Arcen gehad

Wat leuk, wij zijn er gisteren geweest :dance:

Kwart over 9 waren we daar, koffie met gebak erbij.

Om 12 uur heerlijk met de voetjes tussen de visjes gezeten. Dat was Heerlijk maar wel even wennen.

Toen weer lekker terug het water in, bubbelen in Bad, turkse tuin in gegaan.

Al is dat voor mij te warm :? Vriend heeft dat wel volgehouden.

(Sauna’s ga ik daarom ook niet in)

Heerlijk iets gegeten en gedronken daar.

Om 17.00 uur kregen we een heerlijke ontspannings massage.

Wel fijn dat het mooi weer is (eindelijk)

Ik heb drie weekjes vakantie nu, mijn eerste zit er bijna op.

Deze week last van mijn onderbuik, vermoed dat het mijn ei-sprong is.

@Karen geniet van je dagen vrij, het weer is goed.

@Dame :hug:

@Dolfijntje :hug: lijkt me inderdaad niet fijn. Hoop dat het snel wat beter gaat of dat Beebje zich gaat melden.

@Kiki ik zag het ook al in je onderschrift staan. Gefeliciteerd :pray: Dat beebje mooi mag blijven zitten.

@Loon :lol: :lol: Echt lekker eigenwijs.

@dolfijntje woon zelf in de S buurt van de reeshof.

Hey meiden,

Dankjulliewel!! Het was wel erg wennen zo snel na de mk. Deed eigenlijk meer een test om mezelf te bewijzen dat mijn lichaam me weer in de maling nam. :lol:

Ingelke, hoop dat het ook snel raak mag zijn voor jullie. Hebben jullie mss al nagedacht over de huisarts? :oops:

Sauna, lekker hoor! Gaan jullie vaker? Waar ligt Thermen Arcen?

Dolfijntje, hoop dat de beeb zich snel laat zien. Weten jullie eigenlijk al wat het word?

Karen, wat fijn dat jullie een goede 20weken echo heb gehad :dance: Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: Maar ik wil ook foto’s zien en weten jullie het geslacht?

Kiki:

Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap, nu duimen dat beebje lekker blijft plakken.

Hier krijgen we een jongen, en eerlijk gezegd moet ie nu al niet te veel op zijn vader lijken ( die is namelijk altijd te laat, en ik altijd te vroeg )

kiki ligt bij Venlo in de buurt.

Ingelke heerlijk is dat op zijn tijd hé! Wij hebben een heerlijke hot-stone massage gehad. We vielen beide bijna in slaap :lol:

Het sauna gedeelte laten wij ook links liggen. Wij gaan daarvoor naar een privesauna in Bergeijk. Kun je gewoon heerlijk met zijn tweeën. Wij zijn beide niet zo van het openbaar bloot :oops:

Hier gisteren weer mijn eerste ei-sprong gevoelt. Pffff dacht dat mijn bevalling weer opnieuw begon. Het leken namelijk net buikweeën die ik ervan kreeg. Het goede nieuws ervan is dat ik nu wel weet ik weer een cyclus inga als voor de bevalling.

@kiki1987 wrote:

Ingelke, hoop dat het ook snel raak mag zijn voor jullie. Hebben jullie mss al nagedacht over de huisarts? :oops:

Sauna, lekker hoor! Gaan jullie vaker? Waar ligt Thermen Arcen?

Ik ben al eens bij de huisarts geweest, dit ook omdat ik lang ongesteld was.
Daarbij kreeg ik toen al het antwoord Ontpillen kan een jaar duren.
Nou die jaar is nu dus voorbij.

Nu afwachten dus.

Is nu de tweede keer dat wij daar zijn geweest.

@Alina wrote:

kiki ligt bij Venlo in de buurt.

Ingelke heerlijk is dat op zijn tijd hé! Wij hebben een heerlijke hot-stone massage gehad. We vielen beide bijna in slaap Lachen
Het sauna gedeelte laten wij ook links liggen. Wij gaan daarvoor naar een privesauna in Bergeijk. Kun je gewoon heerlijk met zijn tweeën. Wij zijn beide niet zo van het openbaar bloot Oeps

Ow dat lijkt mij ook Heerlijk. Gisteren zat daar ook een man te wachten, hij zou ook Hot-stone massage krijgen.
Maar bleek dat het meisje die de massage zou geven gestoken was door een wesp en zij naar huis was gegaan.
Ook die met modder wil ik wel eens proberen.

Zo'n massage's zijn echt heerlijk. Het had bij mij ook niet langer moeten duren of ik sliep ook.

Ik zei tegen mijn vriend als je de Sauna in wilt ga maar. Nee zegt hij, dan ga ik liever naar een privé-sauna.
Hij houd er ook niet van in het openbaar bloot te gaan en ik al helemaal niet .

:lol:

Kiki van harte gefeliciteerd meid.

O wat ben ik blij voor je.

Ik was ook meteen zwanger geworden na me mk en duim onwijs hard voor je dat je kleintje mag blijven plakken.

Het was vanuit deze kant inderdaad erg rustig.

Ben zo moe dat ik alleen maar wil slapen en heb erg veel last van me bekken enz.

Vind het even minder grappig, vooral omdat ik met week 18 al te kampen mee heb en alleen maar erger word.

Gister moest ik ook suiker gebeuren doen en bel maandag voor de uitslag.

Ook lijk ik nu hoogzwanger, dus dat gaat best vlotjes zo.

Ik probeer wat vaker hier te komen kijken dames.

Ikaa, wat vervelend voor je zeg!!! Hoop echt dat je je snel beter gaat voelen en wat betreft hier komen, wat niet gaat, gaat niet hé! Eerst denken aan jou en je gezinnetje. :hug:

Las dat manlief jarig is, gefeliciteerd!!

Dankjewel voor je felicitatie. Was jij ook extra onzeker na de miskraam? Ik denk elke keer dat het niet goed zit.

Ingelke, spannend hoor! Hoop dat er snel duidelijkheid in je cyclus zit. Hoe is het trouwens in je huisje? Al helemaal gewend?

Sauna, mij maakt het helemaal niks uit, kwa naaktheid. Maar ik heb ook gewerkt in een sauna, ben na een gegeven moment zelfs opgietingen gaan doen, dus als je pech had gleed je handdoek naar beneden en stond je daar ook in je nakie :shifty: Haha als dat een paar keer gebeurt is dan maakt het je op een gegeven moment weinig meer uit. :lol:

Kiki ja was heel erg onzeker.

En kon het ook moeilijk geloven.

Het heeft me tot 15 weken zwangerschap me onzeker gemaakt, maar kwam ook door de blaasonstekingen en kuren die ik kreeg, wat me extra onzeker maakte.

Maar kijk nu eens hoe ver ik ben en ben er mega trots op.

Ik hoop dat jij sneller kan gaan genieten en veel minder onzeker van word.

Wanneer heb jij je echo?

ik heb de echo woensdag om 16.15 uur. Had gebeld of het deze week nog kon, want lig er 's nachts wakker van, maar dat kon niet.

Ik ken het meid en ze doen het echt niet eerder.

Wegens dat ze dan niet zo veel zien zeg maar.

Hoe moeilijk het ook is, probeer naar die woensdag te leven en probeer aan andere dingen te denken.

Is wel heel erg moeilijk, maar wakker liggen is ook niet zo goed.

Ik ken heel die gevoel hoor.

Nog 5 daagjes en je bent er meid en zo denken elke dag is er weer 1.

Haha ik heb geen andere keus, dus moet wel. Hier thuis is nu ook flink wat aan de hand met onze beestenboel, dus dat houd ons wel bezig. Topic staat in de keukentafel.

We zitten nu ook echt te denken wat als we ze wegdoen, dan is er rust in huis. Alleen nog 2 rustige katten, maar aan de andere kant wil ik ze totaal niet wegdoen. Dus krijg het advies om een gedragstherapeut langs te laten komen, maar weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden :think:

wat is er dan met je beeste bende??