Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

dolfijntje gaaf cadeau zeg! Heb net de foto gekeken. Ook leuk om jou zwanger buikje weer eens te zien :inlove:

@dolfijntje wat een mooie buik hoor. helemaal super.

hier begin ik weer wat op te knappen. nog wel erg verkouden maar voel me niet meer zo beroerd.

zo vandaag lekker bezig geweest.

de friteuse schoongemaakt de ramen binnen gewassen.

we hebben een nieuw systeem daarmee heb je een raam met 1 min gewassen en schoon.

mijn zus had zo’n systeem super handig met haar honden. ik zo dus dat is ook handig voor kinderen in huis. maar echt helemaal super.

ooo we hebben twee boeken in huis voor kaartjes.

misschien wel een beetje vroeg maar ik kon he tniet meer laten.

en jullie hebben jullie je al verdiept in kaartjes…

Dolfijn ik ga meteen zo even kijken.

Wel erg leuk.

En dank jullie wel lieve dames.

O kaartjes zijn we nog helemaal niet mee bezig :oops: hahaha

ooo meiden ik voor het eerst wat in het showforum gezet

ik vind het altijd zo’n pokke werk.

moet ze verkleinen en dan weer opnieuw kopieren en nog meer dingen

dus maar goed

er staan er wat op…

@karen wat is dat voor iets voor ramen? Lijkt me wel makkelijk aangezien ik 2 boxers heb die graag met neus tegen raam staan. :smiley:

voor rest zijn we nier echt met kaarten bezig. Weet niet eens wanneer je proefdruk moet bestellen.

babykamer en spullejtes besteld. Deze komen in okt. De babykamer hebben we van papa gekregen.

iemand interesse in 2 kaartjes voor volwassen voor ouwehands dierentuin ter waarde van 29,25?(was een actie 2de kaartje halve prijs)

Ze zijn te grbuiken tot en met 30 september.

Mijn zus had er namelijk per ongeluk te veel besteld.

@raman wassen ik zal morgen of zaterdag ff kijken hoe het heet.

ik weet het zelf ook niet heb het gekregen mijn zus heeft het gekocht in ede volgens mij of lunteren.

maar het is niet goedkoop hoor maar je kan er wel heel lang mee doen omdat je maar drie duppies van dat schoonmaak spul nodig hebt en het een grote fles is.

@loon wij moeten ongeveer sep okt onze proefkaarten bestellen. en wij zijn in sep uitgerekend.

hier morgen weer naar de HA alweer bleehhhh

ik ben nu ruim ander halve week verkouden. en heb nu het gevoel dat mijn holtes gaan ontsteken. dus het schiet al met al niet echt op.

ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. van goh ben je er weer

en ik ga eigenlijk helemaal niet zo vaak naar de HA.

hey hey

iedereen een goed weekend gehad. Wij hadden het een beetje druk maar goed volgehouden. Energie weer meer terug. Gister nog op de tilburgse kermis geweest met vrienden.

hee

hier ook een goed weekend gehad.

zaterdag eerst boodschapjes gedaan daarna in huis bezig. toen smiddags naar ons nieuwe neefje.<br /> savonds lekker luieren en optijd in bed liggen.

gisteren de bende opgeruimd van het laminaat leggen. en eind van de middag de vuurpot aangestoken en daar heerlijk tot 9 uur bij gezeten.

zo lekker

dus een lekker weekend gehad.

verder gaat alles wel goed.

denk dat de AB kuur aanslaat heb geen hoofdpijn meer gehad. dus dat gaat wel goed.

ben bezig met de babyspulletjes.

wassen en alles schoonmaken.

oke het is wel vroeg maar zooooo leuk om dat weer ff te doen.

nu ff relexen. noëmi ligt op bed.

ze was zo vervelend, boos, dus zeg maar gewoon heel moe.

ooo wij zijn ook uit de namen zo leuk zo leuk…

Fijn om te lezen Dames dat alles goed gaat.

Hier na een cyclus van 29 dagen :evil: doorgekomen.

Zou het dan eindelijk goed zijn met dat ontpillen :? Dan heeft het echt een jaar geduurd.

@ingelke oo meid wat balen zeg. maar misschien heb je het nu weer op orde allemaal.

ik duim echt voor je mee want jij moet ook gewoon iets moois krijgen.

Mijn :evil: zijn drie dagen Heftig geweest, zoals ik dat iedere maand heb gehad (alleen duurde het toen veel langer) en nu is het zo goed als weer gedaan :dance: Was voorheen ook niet. Duurde het meer dan een week soms wel twee weken.

Het zou toch super zijn als het nu allemaal in orde is en wij hier ooit ook een Positieve test in handen hebben.

We gaan goed aan de klus :lol: :lol:

@ingelke wel fijn om te horen dat je menstruatie nu ook gewoon normaal is.

ik hoop zo voor je dat het nu dan eindelijk normaal is en dat het ook zo blijft

of gewoon dat het van af nu gewoon weg blijft en je straks een hele hele hele mooie test aan ons kan laten zien.

dus lekker en flink klussen hihihihi

Hoi Meiden,

Hier sinds gisteren onrust in de buik, rond 23.00 uur pijnlijke steken om de 20 minuten, even contact gehad met het ziekenhuis, maar blijken voorweeen te zijn. hoef pas weer contact op te nemen als de pijnlijke steken (zo omschrijf ik het maar, weet namelijk totaal niet hoe ik het anders moet omschrijven) met regelmaat tussen de 15-10 minuten komen.

Het is allemaal maar raar, als je dit voor de eerste keer meemaakt in je leven, gelukkig een hele lieve vriendin (met 2 ervaringen van bevallen) in de buurt die zo’n beetje heel gisteren me gesteund heeft en me ook opgevangen heeft, want ik werd echt een emotioneel wrak.

Vriend is vanmorgen gewoon gaan werken, maar wil wel graag hebben dat ik meerdere keren vandaag met hem bel om te vertellen hoe het gaat. Hij vind het zo lastig dat hij (in principe) niets voor me kan doen.

Hier zo maar weer verder gaan met de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes en de kaartjes (doe het zelf 3-D knippen) voorzien van dubbelzijdige tape, zodat dit niet last minute gedaan hoeft te worden door mijn ouders. De tekst staat ook al klaar op de naam, geboortedatum en gewicht na, dus dat is straks even aanpassen en dan afdrukken met die kaartjes.

Ik zal jullie op de hoogte gaan houden. maar voorlopig zit beeb nog in mijn buik.

zooo dolfijntje wat ben je van plan.

laten het maar mooi voorweeen zijn want we willen eerst dat je gaat BIB-en hoor.

dus nog 5 dagen en dan moet je verplicht hihihihih elke dan op het forum komen om de BIB-en hihihih.

nee hoor geintje.

maar spannend meid.

nou hier vandaag op de helft…

wat gaat de tijd toch onwijs hard he.

hallo hallo

wat is het hier rustig zeg. waar zijn jullie allemaal.

vandaag de 20 weken echo gehad. alles was goed wat ze kon en moest zien.

dus helemaal super

we hebben 5 mooie fototjes gekregen dus helemaal leuk.

Mooi om te horen Karen Marieke dat de 20 weken echo goed is. Heb je de echo ook op laten nemen op dvd?

Hier alles nog rustig alleen die voorweeen vooral 's avonds erg vervelend, morgen controle bij de gyn en dan ga ik er eens naar vragen hoelang dit mag gaan duren want mentaal breekt het me aardig op

Ha dames, ja wel wat rustig zijn we hè?

karen, van harte met je positieve echo. Toch weer een mijlpaal, vond je niet? Hier kun je de 20 weken echo niet op dvd krijgen omdat onze eigen vk de echo’s maakt. Dan moet je echt elders een pret echo laten maken. Weten jullie het geslacht nu?

@dolfijntje, hate to bring it to you, maar voorweeën kunnen volgens mij als je pech hebt, weken aanhouden. Geen leuk vooruitzicht hè?

Hier is de overleefmodus ingeschakeld. Ik slaap al drie weken heel minimaal door mijn bekken instabiliteit. Na 2,5 slapen word ik wakker en kan ik niet meer slapen door de pijn. Had me mijn verlof wel wat anders voorgesteld eigenlijk…

@ingelke, fijn dat je cyclus normale vormen aanneemt nu.

@dolfijntje nee we hebben geen dvd gekregen…

en idd die voorweeen kunnen lang aanhouden.

ik hoop voor jou dat het gauw beter gaat en dat je nog even kan genieten…

want de kleine moet nog ff blijven zitten hoor

nog een paar daagje/weekjes.

@dame ooo meid dat is balen van de bekken. maar idd je kan vast een heel ander idee van je verlof.

maar we weten het geslacht niet

al denkt jacco het wel gezien te hebben. maar goed dat is gissen want we zijn beide geen echoscopisten he. dus ik weet het niet

maar als het zo zou zijn dan heeft mijn gevoel wel weer gelijk.

Hey meiden.

Hoe is het met iedereen?

:-*