Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

hallo hallo

@ikaa ooo je foto had ik al gezien hihiihih. was je lekker voor hihihi.

en nog zo moe en niet lekker in je vel zitten ik hoop dat het gauw beter met je gaat.

hier een lekker dagje gehad. eigenlijk verder niet zoveel te melden…

Ikaa met R.oan gaat het erg goed!! Morgen hebben we weer een echo om te kijken of de cyste weer verder is geslonken. Vrijdag krijgen we daar telefonisch de uitslag van. Hoeven we gelukkig niet weer twee dagen achter elkaar helemaal naar Nijmegen.

Maar verder merken we helemaal niets aan hem. Hij drinkt goed (5 flessen van 150 + 5 scheppen) en slaapt heerlijk de nachten door. Gisteren voor het eerst met hem lekker onder de douche gegaan. Wat heerlijk genieten is dat dan weer :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wij hebben heel goed nieuws gekregen vandaag!! (we zagen het gisteren op de echo eigenlijk ook al) De cyste is op een klein randje helemaal weg!!!

Over 3 maanden moeten we terug voor nog een echo om te kijken of dan ook het laatste kleine randje weg is. Zoja dan kunnen we het afsluiten en hoeven we niet meer terug te komen.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Alina, wat geweldig nieuws! Kunnen jullie die onzekere tijden eindelijk afsluiten…

@alina oooo wat super joh helemaal geweldig.

nou op na die laatste echo en het dan gewoon afronden helemaal super…

@Alina Super goed nieuws :dance:

Alina wat goed.

Ben helemaal blij voor jullie :dance: :dance: :dance:

Ik kwam een verrassing tegen!!!

@Ikke31 wrote:

Hoi,

vrijdagavond om 19.53 is Iris geboren!!!

Ben zo gelukkig.

Ze moet nog in de couveuse maar ze doet het goed!

Als we thuis zijn zal ik het hele verhaal typen!

Ikke, van harte gefeliciteerd meid!

Ik hoop dat alles goed met Iris gaat en maar ook dat het met jou goed gaat. Want ik las dat je nieren niet goed mee werkten.

Hopelijk kun je binnenkort een keer langs komen om ons je dochter te laten zien en te vertellen hoe het met jullie is.

Zow das inderdaad een verassing zeg.

Ikke van harte gefeliciteerd met jullie dochter

O hier ook een mega verassing :smiley:

Ik krijg een …

Jongen

Moet zeggen moet even aan het idee wennen.

En hoe gaat het met de rest van de dames?

Wat leuk ikaa, jongens zijn tof! :thumbup:

Vandaag hadden mijn collega’s een ware babyshower georganiseerd. Ik ben vreselijk verwend. Zo lief! Nu is mijn vakantie begonnen en aansluitend verlof.

Ikke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Iris.

Geniet van jullie meisje

@Ikke, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dochtertje, geniet ervan.

@Ikaa :thumbup: leuk een jongetje :thumbup:

@ikke ooo meid een wat een leuke naam. super gefeliciteerd en we wachten je verhaal af.

@ikaa een jongen super joh helemaal leuk.

nou hier de datum voor de 20 weken echo dus die hebben we binnen 9 aug. dus ben benieuwd of ons kindje het goed doet.

Ikke van harte gefeliciteerd met jullie meisje I.ris!!

Ikaa een jongen :inlove: :inlove:

(dat je moet wennen aan het idee is heel herkenbaar hier)Maar moet zeggen dat het helemaal goed komt hoor!! :lol:

Karen Marieke spannend 5 aug de 20 weken echo :pray: :inlove:

R.oan heeft 5 aug zijn echo voor de bekken, omdat hij nog tot de 35 weken in stuit heeft gelegen. En 10 oktober heeft hij de echo voor de nieren. Hopelijk dus de laatste!!!

@alina dus nog een aantal onderzoekjes hopen dat alles goed gaat.

hier vandaag voor het eerst mijn meisje niet naar bed smiddags ze gaat savonds laat slapen dus daarom maar eens proberen hoe het nu gaat.

ze zit nu lekker filpmje te kijken dus wel even wat rust maar niet slapen

ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond.

hier al ff flink gesopt de badkamer gedaan

nu moet ik eigenlijk alleen nog boven stofzuigen maar ik ben ook ff lekker gaan zitten.

ikke gefeliciteerd met je dochter.

Ikaa leuk een jongen

voor rest gaat het met mij wel goed. Nu weer wat meer tijd om omline te komen.

@loon nou dan zien we je graag weer lekker op het i-net.

want het is wel rustig hoor.

hier niet lekker.

maandag ben ik naar vrienden geweest die op vakantie zijn op een camping nou dat heb ik geweten vreselijk verkouden. veel hoofdpijn, en noëmi net zo echt naar. we voelen ons beide niet echt lekker.

maar goed maar goed uitzieken moet morgen 1 late werken en dan ben ik lekker 5 dagen vrij dus kan ik weer lekker bijkomen.

hoe is het met de rest?? want he tis wel rustig hiero…

Karen en marieke een dikke knuffel voor jou en je meisje. Hopelijk voelen jullie je vlug een stukkie beter.

Loon fijn om te horen dat het goed gaat en gezellig dat je weer wat meer online kunt zijn.

Hier gaat het ook allemaal goed. R.oan gaat steeds langer slapen 's nachts. Het enigste nadeel daarvan is dat hij nu tegelijk met M.alou wakker wordt. Nu heb ik dus de afgelopen ochtenden altijd wel iemand die aan het huilen is omdat diegene moet wachten :? Gisteren dus R.oan zijn laatste fles eerder gegeven in de hoop dat hij dan ook iets eerder zou wakker worden, maar helaas het werd weer 9.00 uur. Wie had dat verwacht dat ik baal dat mijn mannetje pas weer om 9.00 uur wakker wordt voor een voeding :lol:

Ik heb gisteren van mijn ouders een geweldig cadeau gekregen, namelijk een bellypaint.

dit was een hele mooie ervaring en de foto staat in ons showforum.

Mooi cadeau, ik ga eens kijken naar jouw foto. :smiley: