@loon nou het heeft alleen maar te maken met dat ik zwanger ben. en dat mijn leidinggevende alleen mag bepalen of dat iemand de opleiding aankan of niet.
en zij denkt dat ik het niet aankan.
dus vandaar dat ik van de afdeling af moet.
Hoe kan een leidinggevende daar nu over beslissen, is toch aan de persoon zelf. Deze weet toch beter of hij/zij de opleiding aan kan.
Dat jij nu zwanger bent vind ik persoonlijk heeft er dan toch niks mee te maken. De opleiding was toch in September 2012?? Dan is de Baby 8 maandjes oud. Begrijp dan niet waarom ze kunnen zeggen dat je de opleiding niet aan zou kunnen.
Helaas voor Karen is dit wel te besluiten door haar werkgever omdat zij de opleiding (en coaching op de afdeling) voor haar zullen betalen. Maar hopelijk is dit voor jou uitstel en geen afstel. Wie weet, in 2013. Daar zitten we zo, Let maar op. :hug:
@ingelke nou dat dacht ik dus ook maar idd kan de leidinggevende daar over beslissen, maar ik vind het wel heel jammer dat ze dat alleen doet en niet aan mij vraagt hoe mijn thuis situatie is
want misschien had ik het allemaal wel heel goed geregeld…
maar goed we doen er nu niks meer aan. en ik ga het er ook straks met verlof het er lekker van nemen.
want heb nog heel veel overuren en vakantie uren. dus daar ga ik lekker gebruik van maken.
Loon fijn dat je een mooie echo hebt gehad! En succes met het zomerkamp. Lijkt me erg leuk omte doen. Hier zitten de bossen over een paar weken ook weer helemaal vol. Als we dan te paard in de bossen gaan moeten we altijd uitkijken, want de kinderen komen uit allerlei hoekjes en gaatjes :lol:
Karen marieke wat een domper inerdaad. Balen dat je bazin dit voor jou heeft beslist zonder het even te overleggen. Maar hopelijk kun je de opleiding in de toekomst nog wel gaan doen. En lekker dat je veel overuren en vakantieuren hebt staan. Kun je straks lekker genieten van beeb.
Ingelke balen dat de ongi is doorgebroken, maar wel super dat het een mooie korte cyclus is. Hopelijk zetten dese cyclussen door of wordt je gewoon niet meer ongi
Afgelopen donderdag ben ik met R.oan weer naar de wijk gemogen. En hij weegt nu 3840 (dus een ruime kilo meer als bij geboorte :dance:) en hij is 54,5 cm groot. Hij gaat dus super goed vooruit. Sinds we hem 's nachts lekker op zijn buik laten slapen slaapt hij heerlijk de nacht door. Helaas wordt hij in de ochtend elke keer op een ander tijdstip wakker. Dus een echt vast ritme voor hem is er niet echt te maken. Dit is dus wel af en toe lastig met het ritme van M.alou. Verder moeten we hem al echt in een slaapzakje leggen. Hij gaat anders zijn hele bedje door. Je vindt hem dan ergens boven in zijn bedje en meestal dan ook nog eens horizontaal in bed. :shifty:
Heb trouwens weer even een paar foto’s in het showforum gepost. (zijn er wat meer geworden als ik dacht, maar kon echt niet kiezen :mrgreen: :oops: :shifty:)
En dames ben ook heel benieuwd naar de zwangere buikjes?!
Ingelke balen dat de ongi is doorgebroken, maar wel super dat het een mooie korte cyclus is. Hopelijk zetten dese cyclussen door of wordt je gewoon niet meer ongi
Heb trouwens weer even een paar foto’s in het showforum gepost. (zijn er wat meer geworden als ik dacht, maar kon echt niet kiezen :mrgreen: :oops: :shifty:)
En dames ben ook heel benieuwd naar de zwangere buikjes?!
Ik hoop het ook
Mooie foto’s, heb ze net gezien.
Inderdaad ik ben ook wel benieuwd naar de zwangere buikjes. Kom op Dames :lol:
Zal even kort mijn verhaal kopieren uit de maandmama’s
Er was 2 wkn geleden alleen een zwangerschapsring te zien van ong. 4 of 5 weken. We vonden dit al niet kloppen want had 1,5 week ervoor al een positieve test en moest afgelopen maandag weer. Ze hebben toen gekeken of het gegroeid was. Afgelopen week kwam er dus een groei van 0,5 mm uit, maar er was nog steeds verder niks te zien en daar kwam bij dat ik sinds dinsdag oud bloed verlies had. Het rode bloed verlies begon zaterdagochtend. Toen wisten we eigenlijk meteen van het is nu einde verhaal, maar het zette niet door. Zondag precies hetzelfde en 2 uur voordat ik maandag naar de vk moest zette het door. Maar omdat mijn linkerkant pijn deed werd ik doorgestuurd naar de gyn. Wou eigenlijk curretage, maar hij raadde het af. Hij zei dat het met dit termijn meer kans was op schade. Dus nu twee weken afwachten tot frummel eruit komt.
@kiki ooo meid wat een toestand. maar idd het is niet goed om meer schade aan te richten want ze gaan dan je baarmoeder want schoon schrapen en als er dan te weinig zit kan je er meer kapot mee maken.
maar ik hoop wel dat het doorzet voor jou zodat je er wel gewoon een punt achter kan zetten.
Dankjewel! Heel lief van jullie. Gisteravond is alles los gekomen. Pff wat doet dat een pijn zeg :silenced: De krampen hebben 6 uur geduurd maar erna was alles over. Maar kan het goed een plekje geven. We hebben namelijk helemaal geen kindje gezien of een kloppend hartje. Dus denk dat het dan wat makkelijker is voor ons :oops:
@Kiki, fijn dat je het een plekje kunt geven. Hopelijk ben je er nu echt vanaf.
Haha Karen, jullie zijn nog verder met klussen dan wij. Terwijl ik al bijna 31 weken op weg ben. Dit weekend gaan we behangen. Dan de vloer in de lak, meubels erin inrichten en stofferen.
Wat een drama trouwens met het overlijden van de man van Ollie. Zij zit toch bij jou in de februari groep? Of schrijf je daar niet mee?
@Karen, heb je al een fotootje van de kamer?
Er is enorme drukte op mijn werk door een grote crisis deze week (en de komende weken ook, maar in iets mindere mate) waardoor ik nu al 26 overuren (op zeer hoog tempo) heb gedraaid deze week. En dat valt niet mee als je hoog zwanger bent. De rest staat dus even op een laag pitje, hoewel ik dinsdag nog uit eten ben geweest en gisteravond nog een informatieavond bijwoonde over de bekkenbodem en bekkenbodemspieren tijdens en na de zwangerschap. Nu nog een taart maken voor onze gastouder die morgen jarig is. Er staat weer een druk weekend van klussen en bezoekjes voor de deur.
Ik heb wel geregeld dat ik twee dagen eerder stop met werken dan gepland, dat betekent nog maar vier (formele) werkdagen…! Maandag 18 juli trek ik de deur voor de rest van het jaar achter me dicht.
Trouwens erg teleurgesteld in mijn ouders deze week. Ze hebben deze week nog een vakantie naar Frankrijk geboekt als ik 37/38 weken zwanger ben. Stef is met 37 weken geboren. Ik moest er maar een kurk in stoppen, grapten ze. Nou, ik vind het niet leuk. De geboorte van mijn tweede kind is voor mij nogal een big deal. Had het toch wel fijn gevonden als ze dat in zouden zien en er voor ons zouden zijn. Daarnaast zouden zij Stef opvangen tijdens de bevalling. Overdrijf ik nu, wat vinden jullie?
Dame, mijn ouders durven hier al geen vakantie meer te boeken zodra we 32 weken zwanger zijn :mrgreen: Bang dat als de beebjes eerder geboren werden (zoals de eerste van mijn zus) ze er niet bij zouden zijn.
Maar ik zou het inderdaad echt niet leuk vinden als ze dus met 37/38 weken nog op vakantie gaan. De kans dat ze dan dus weg zijn als je gaat bevallen is erg groot. Vooral als ze dus ook nog beloofd hebben om S.tef op te vangen.
OOOO meid wat lekker nog maar 4 daagjes werken en dan de rest van het jaar niet meer! :dance:
Maar zo te horen worden het wel 4 zware daagjes voor je. Dus succes met de laatste loodjes op je werk :hug: