Karen: ikaa en ik zijn in december aan de beurt . Het is een grote groep die idd al een tijdje actief is, maar ik weet zeker dat het geen probleem is. Deze week is er ook nog iemand ingestapt.
Nou, waarom heb je niets met ons Karen ? Omdat we met een klein cluppie zijn ?
Hey meiden!
Even ego, maar gister een positieve test gehad. Positiever kon eigenlijk niet, want de beide streepjes kwamen binnen 1 min
Nu met z’n alle duimen voor Ingelke, dat zij ook binnenkort een test in haar handen mag houden. :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@kiki oooo meid echt super joh van harte meid echt geweldig.
@selena ik weet het niet, misschien komt het ook wel door mij zelf want ik ben ook niet zo’n vaste schrijver volger.
ik heb er ondertussen ook al wat.
de decemberstoppers 2007 waar ik veel schrijf.
en de juli en aug stoppers 2010
en daar schrijf ik het meest
de jan mama’s 2009 daar schrijf ik eigenlijk ook bijna niet meer.
dus ik denk ook dat het daar aan ligt
wat zou jij doen als je in mijn geval zit??
want idd we zijn wel een mooi klein clubbie en kunnen elkaar goed in de gaten houde hihihi.
kiki wat een geweldig nieuws!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Geniet van je mooie duidelijk test.
Karen, tja je moet doen wat jij het fijnste vind. Je hebt nu toch al wel iets opgebouwt met de januari mama’s. Bij de december mama’s begin je weer opnieuw.
Maarre hoop dat beebje dan toch een paar daagjes eerder komt of wat later. Mijn neefje is op eerste kerstdag geboren. En kan je vertellen dat het echt niet leuk is. Dus duim voor jullie mee en tegen die tijd moet je het gewoon heel vaak even tegen hem of haatr vertellen dat het niet op 25/26 december geboren mag worden :mrgreen:
deze week heeft R.oan een echo gehad van de cyste in de bijnier. Helaas was de cysre nog steeds aanwezig, maar het goede nieuws was dat hij wel iets is geslonken. Nu moeten we over 4 tot 6 weken weer terug voor een echo en dan hopen we dat het weer een stukje verder is geslonken. We blijven in ieder geval onder controle totdat de cyste helemaal is weggeslonken. Maar ze konden nu in ieder geval met zekerheid zeggen dat het niets kwaadaardigs is en dat het zeer waarschijnlijk uit zichzelf helemaal zal wegtrekken.
@Kiki dat is super nieuws :dance: :dance: Van harte :-* :-*
@Alina goed nieuws in ieder geval dat het is aan het slinken en niks kwaadsaardigs is.
Is al een maand oud jouw beebje, wat gaat het snel zeg.
@karen marieke wrote:
WIE WAS HIER NOU OOK IN DECEMBER UIT GEREKEND???
ik zit een beetje met een dilemma ik ben natuurlijk vooruit gezet
en word nu denk ik een dec mama.
wat zou ik doen bij de jan mama’s blijven (waar ik eigenlijk toch niet zovele me heb) zit ook bijna niet mee te schrijven daar
of overstappen naar de dec mama’s maar die al zolang schrijven dat ik daar misschien wel een binnen dringer word.
wat zal ik doen.
Nou meid, een binnen dringer wordt je nooit hoor bij de decembermama’s :inlove:
Hihihi, ik ben er ook eentje

Je moet echt doen wat je prettig vind!
Misschien tot snel bij de december mama’s, en anders spot ik je nog wel ergens op het forum hier :mrgreen:
Liefs
- breekt weer uit *
Hé Kiki, wat lees ik nu? Zwanger?! Gefeliciteerd meid!
Was ik toch in de veronderstelling dat jullie even een break hadden genomen. Of was het juist de break die de rust en daardoor de zwangerschap heeft gebracht?
Alina: :hug: voor R.oan. Maar top hoor, dat de cyste geslonken is. :thumbup: Hopelijk gaat 'ie lekker door met slinken!
Ingelke: Hoe bevalt het in het nieuwe huisje? En kan de hond ook al een beetje wennen?
@yala wrote:
Ingelke: Hoe bevalt het in het nieuwe huisje? En kan de hond ook al een beetje wennen?
Het nieuwe huisje bevalt ons goed. Zitten nu nog een beetje in de rotzooi, maar dat komt ook wel goed.
Eerst de vorige woning opruimen en poetsen en dan kunnen we op ons gemak verder in het nieuwe huis.
De hond is al gewend, veel groen hier waar hij kan rennen.
Alleen sommige mensen hier op de gallerij zijn bang voor hem (zijn buitenlandse mensen) dus daar moeten we wel mee opletten dat hij niet onverwachts naar buiten gaat.
Kiki, gefeliciteerd meid! Wat een prachtig nieuws!!! Enne, als dát ego is…! :naughty: Went het idee al een beetje?
@Ingelke, :hug: Het lijkt me best wel lastig om te zien dat jij alleen nog niet zwanger bent van dit clubje. Ook al doe je heel relaxed. We zijn ook wel rap hoor, binnen een jaar tijd al zovelen zwanger. Kun je dat een beetje van je af zetten?
@Alina, fijn dat de cyste geslonken is, hoewel je natuurlijk gehoopt had dat het weggetrokken is. Maar in elk geval is het niet kwaadaardig en dat is toch het aller belangrijkst. Hoe doet de kleine man het?
@Karen, gefeliciteerd met je mooie echo. Ik zou lekker schrijven waar jij je prettig bij voelt. Ik schreef altijd met de oktobermama’s mee en beviel uiteindelijk in september. Ben toch gewoon bij de oktobermama’s blijven schrijven.
Met mij gaat het redelijk. Ben aan het opkrabbelen van een gemeen virus waar ik vreselijk verkouden van ben geworden. Ik hoest de baby zowat mijn buik uit. Nog vier weken werken en dan begint mijn verlof gewoon al…
@kiki ik weet niet of jou al gefeliciteerd heb maar helemaal super joh. fantastische.
@dame oo meid een flink virus dat is even minder zeg. ben blij om te horen dat het beter gaat.
en bijna verlof heerlijk joh…dat is ff een goed vooruit zicht.
hier alles goed denk je van he de twaalf weken voorbij minder misselijk enzo
begin je te spugen echt bleeehhhhh dat is ff minder…
wow dame over 4 weken al met verlof :shock: De weken zijn echt voorbij gevlogen :shock: En jee niet fijn om zo’n flink virus te hebben als je zwanger bent, Gelukkig ben je weer aan het opknappen.
En met R.oan gaat het erg goed. Hij is een lief tevreden mannetje. Hij maakt de laaste nachten na de fles van 23.30 uur mooi twee blokken van 5 uur slaap. En M.alou wordt pas wakker tegen 09.00 uur dus wij hebben een erg goede nachtrust. Overdag is hij het liefste bij ons op de arm, Hij vind de box nog niet echt leuk :? Maar goed af en toe moet hij er toch echt even in. Vind het niet fijn om hem in de draagdoek te hebben als ik sta te koken dus…
Gisteren de schommelstoel uitgeprobeert, en daar vind hij het wel leuk in:lol: Hij was meteen stil. En lag echt te luisteren en te kijken naar alles.:inlove:
Karen balen dat de misselijkheid niet wil wegtrekken nu je de 12 weken voorbij bent. :hug:
Ingelke fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben in het nieuwe huisje.
@Dame wrote:
@Ingelke, :hug: Het lijkt me best wel lastig om te zien dat jij alleen nog niet zwanger bent van dit clubje. Ook al doe je heel relaxed. We zijn ook wel rap hoor, binnen een jaar tijd al zovelen zwanger. Kun je dat een beetje van je af zetten?
Heb er niet zo'n probleem mee moet ik zeggen.
Ik ben niet iemand die zich daar druk of boos over maakt omdat ik de enigste hier ben die nog niet zwanger is.
Ik denk dan mijn tijd komt wel en ben super blij voor jullie allemaal.
Eerst mijn plekkie weer vinden in het nieuwe huis en dan komt de rest ook wel goed.
Heerlijk als je dat zo kunt relativeren. Want zo Ãs het natuurlijk ook. En als jij aan de beurt bent leven we met zijn allen met jou mee!
Kiki, hoe gaat het met jou?
En Claire?
@KIKI gefeliciteerd met je zwangerschap.
Owke even berichtje vanuit tilburg city. nog erg druk momenteel. Lange dagen qua werkweek. veel regelen voor zomerkamp voor scouting
En natuurlijk het huishouden
Leer al wel rustig aan te doen.
Afgelopen donderdag 10 weken echo gehad. Echt druk vruchtje en zag er goed uit.
hallo hallo
@loon mooi joh een mooie echo super.
nou hier vandaag een domper joh. ik kreeg te horen dat ik toch niet de opleiding mag starten in sep 2012. dus ik moet ook van de afdeling af. dus moet vanaf september de flexpool weer in.
echt wat een domper eerst krijg je te horen ja je mag hem in sep starten en dan daarna op eens dit.
ik was en ben er nog erg boos over.
Wat vervelend voor je Karen. Waarom hebben ze zich bedacht?
@loon succes met de organisatie. Ik had vooraf vooroordelen over scouting maar Stef heeft het er nu alweer bijna een jaar geweldig naar zijn zin. Mede dankzij leiders als jij.
@dame ik hoorde van een collega dat P&O er achter zat maar dat heeft mijn leidinggevende niet gezegt, omdat ik een opleidingsplek bezet houd.
dus je word gewoon blij gemaakt met een dooie mus.
@Dame wrote:
Wat vervelend voor je Karen. Waarom hebben ze zich bedacht?
@loon succes met de organisatie. Ik had vooraf vooroordelen over scouting maar Stef heeft het er nu alweer bijna een jaar geweldig naar zijn zin. Mede dankzij leiders als jij.
owh karen is erg vervelend nieuws.
Ik word er verlegen van :oops:
@loon nou het heeft alleen maar te maken met dat ik zwanger ben. en dat mijn leidinggevende alleen mag bepalen of dat iemand de opleiding aankan of niet.
en zij denkt dat ik het niet aankan.
dus vandaar dat ik van de afdeling af moet.
ooo er word net bij ons een kindje van 29 weken geboren bleeehhhh moet je niet willen hoor…