Yala geen dank meid.
Hoe gaat het met je kleine meid??
Zo Karen Marieke leuk hoor zo dagje.
Vind je dat nu niet vermoeiend???
@ikaa ja onwijs vermoeiend. was ook echt helemaal op na zo’n dag. maar het is zo af en toe ook wel heel lekker.
dus daar kun je dan weer extra van genieten.
hier een lekker lui dagje vandaag straks schaatsen kijken dat vind ik altijd wel erg leuk.
en ga samen met mijn meisje pepernoten maken.
heb een pak gekocht lijtk me leuk en ook erg lekker…
Geniet van je luie dagje en heel veel plezier met het maken van pepernoten samen met je Dochtertje.
Yala van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje M.eerle!!
En dus maar goed dat je je gevoel hebt gevolgd! Nu lekker genieten van jullie meisje!
INgelke nog 7 daagjes wachten zie ik
Karen fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Is de rustdag goed gelukt! EN de pepernoten zijn ze goed gelukt??
hallo hallo
@alina jaa de rustdag is helemaal goed gekomen.
en de pepernoten zijn ook zeker gelukt…dus we hebben een leuke dag gehad gister…
@karin leuk pepernoten bakken
vandaag bij gyn geweest. Met kleine meid is het goed. Ligt nu weer goed in de groei curve. Dus de 2 weken dat ze voorliep is rechtgetrokken. Ze is nu al aan het indalen.
volgens mij gaat het mis
wat gaat er mis
De naam van het dochtertje van Yala moet er nog bij.
:thumbup: :thumbup:
Mooi lijstje
Mooi lijstje!!
Hoe gaat het verder met jullie?
Hier gaat alles zijn gangetje. Gelukkig zitten we alweer opde helft Weet niet of ik het al vertelt heb, haha beetje veellast van dementie, maar wij verwachten ook een klein meisje.
Iedereen alvast fijne sinterklaas gewenst!!
Een zusje voor jouw mannetje :dance: :dance: gefeliciteerd.
Jullie ook een fijne sinterklaas gewenst.
Hallo allemaal.
@kiki ooo een meisje. Suprer hoor. Geweldug.
Ik zal straks even een nieuw deeltje openen. Zit namelijk nu op mijn mobiel.
Hier gaat alles zijn.gangetje.
@ingelke hoe is het met jou.
Vanavond naar de vk gaan we het over de bevalling hebben. Ben benieuwd.
Hoi Dames,
We zitten weer lekker in ons huisje alleen hebben we geen internet. De modem is kapot. Fijn die bouwmensen… Nu dus even vlug bij mijn schoonouders online.
M.alou heeft een super verjaardag gehad! Heerlijk verwendt door iedereen. Helaas leverde dit wel een nacht met veel huilend slapen en wakker worden. Ze heeft geloof ik heel de dag verwerkt 's nachts
En ze slaapt nu ook heerlijk in haar “grote bedje”. Ze doet het super goed en wil héél graag elke avond naar bed. Ze is helemaal trots. maar pfff wat zijn ze dan weer klein zeg…
Met R.oan gaat het op en af. Op de longfoto een paar weken terug zagen we toch de uitwerking van een virus. Nu piept hij alleen nog steeds. Gisteren was gelukkig zijn saturatie nog net goed anders was hij weer opgenomen. Ze hebben het vermoeden dat hij weer een nieuw virus heeft opgepikt wat weer op zijn longen is geslagen. Hij heeft nu weer twee puffers gekregen 1 om de longen open te zetten en 1 om zijn longen te beschermen tegen alle virussen. Op deze manier hopen ze dat niet elke virus wat hij oppikt op zijn longen slaat. Over twee weken moeten we terug naar de ka dan moeten we ook weer een longfoto maken. Ook zullen we dan de uitslag krijgen of hij inderdaad weer een virus opgepikt heeft. We bijven dus even verder tobben, maar hopelijk kunnen ze nu echt iets voor hem gaan betekenen.
Ik heb verder even niet teruggelezen. Ik hoop dat onze modem snel is gemaakt dan kan ik weer goed bij komen lezen en kletsen
Hier zijn de :twisted: weer doorgebroken.
Ondanks dat ik mijn menstruatie heb, voel ik me niet zo lekker s’morgens.
Nu vertelde mijn voorwerkster vanmorgen dat ze iets anders aan mij zag :think: dat zag ze al van gisteren.
Geen idee dus wat ze anders aan mij zag.
Afwachten dus waarom ik me niet zo lekker voel. Misschien een griepje of zo.
Gefeliciteerd nog met de verjaardag van jouw dochtertje Alina.
Wat super dat ze zo trots is en graag in haar grote bed wilt slapen.
Jouw klein mannetje moet al zoveel mee maken. Hoop dat het snel beter met hem gaat.
dames nieuwe deel is een feit.
dus komt allen naar het nieuwe deel.
@ingelke laat je mij weer even weten wanneer je nod is??