Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

@Alina gaat echt hard idd!! Wens je een fijne bevalling en hopenlijk valt het met het niertje van je kleintje mee en mag je gauw naar huis!! Lijkt me idd raar om je meisje zo weg te brengen!!

Ben benieuwd houd het toppic in de gaten!!!

even vanuit het ziekenhuis.

heb net onderzoek gehad. Helaas geen voorwerk gedaan. Dus heb nu de eerste tabletten gehad. Hópelijk gaan die het allemaal en beetje aan de gang brengen. Even afwachten wat deze dag gaat brengen dus…

@Alina wrote:

even vanuit het ziekenhuis.

heb net onderzoek gehad. Helaas geen voorwerk gedaan. Dus heb nu de eerste tabletten gehad. Hópelijk gaan die het allemaal en beetje aan de gang brengen. Even afwachten wat deze dag gaat brengen dus…

Dat is balen! Hou ons op de hoogte!! Hoop dat je snel je kindje in deze wereld mag verwelkomen!

@alina jammer dat er niet zelf al wat voor werk is gedaan.

dus nu hopen dat de tabletten wat werk gaan verzetten.

maar wel leuk om wat van je te horen vanuit het ziekenhuis

Dank Clairtje, en jij bent alweer zo ver! 35 weken. Spannend hoor.

Alina: succes!!!

Duimen voor Alina!!! :hug:

Ingelke spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik kreeg geen melding en er is weer zoveel geschreven.

:pray: zooooo dat we strakjes allemaal zwanger zijn (of natuurlijk bevallen :wink: )

BIA!!!

de tabletten deden al vrij snel zijn werk. Heb met mooie regelmaat harde buiken. En heb nu 1 bijna 2 cm ontsluiting. Bij 3 cm gaan ze mijn vliezen breken om het nog verder op gang te brengen. Dus we gaan hier zeer de goede kant op!

ooo super joh…

nou en nu doorzetten.

kom op meid je kan het.

succes meid

we wachten met spanning af…

Spannend Alina, hopelijk zet het goed door!

O spannend Alina.

Zet hem op meid

:dance: Yeah Alina zet hem op!!! De 1ste BIA!!!

ALLINA GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE ROAN MOOIE NAAM!! :inlove: ]

@Alina :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd, de eerste baby in deze groep :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje.

Hele mooie naam.

joehoe joehoe joehoe joehoe

alina van harte met je mooie mannetje

en wat een leuke naam.

joehoe joehoe joehoe joehoe

Alina en gezin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van zoon/broertje Roan dat jullie maar veel mogen genieten

Van harte gefeliciteerd Alina met jullie zoon en wel een mooie naam.

Van harte gefeliciteerd Alina :dance: :dance:

Alina!! Goed gedaan meid en van harte gefeliciteerd met het jongste pronkstuk binnen KOK. Roan, klinkt al heel vertrouwd. Hopelijk voelt het voor jou ook zo en gaat alles goed met jullie beiden.

@karen marieke wrote:

hallo ahllo hallo

@ingelke ooo meid spannend hoor.

ik zou als ik jou was gewoon naar de winkel gaan na je werk of zo. en dan dinsdag testen (want we kunnen namelijk niet zo lang wachten hihihihihi) nee geintje meid.

doe het wanneer het voor jou het beste lijkt.

Nou ik had test besteld via Internet. Zijn goedkoper en heb er meteen 5 in huis :)
Ik heb net een test gedaan en deze gaf helaas Negatief aan. Dus geen tweede roze streep :? Nu ga ik morgenvroeg testen voordat ik ga werken.
Geeft deze nog steeds negatief aan, dan ga ik een afspraak maken bij de HA. Dan stuurt hij me maar door.

Ik zit met het punt dat ik twee keer ongesteld ben geworden op 24 Maart deze duurde een week.Paar dagen niks en toen weer een week ongesteld.
Vanaf de eerste week geteld zit ik nu op 47 dagen en bij de tweede week op 37 :shock: Weet dus niet waar ik vanuit moet gaan.

Ik voel me wel beroerd, zo het gevoel dat ik moet overgeven, we zullen morgen afwachten :pray:

O Ingelke jij maakt het wel spannend zeg.

Ik zou denk ik vanuit gaan dat je nu dag 37 ben.

Maar wel raar zeg.

Ik hoop zo dat je zwanger ben meid.

Welke testen heb je gehaald en van welke site?