Alina, ik kom niet meer voor maandagavond online, dus ik wil je even heel veel succes wensen. Nog maar heel even en dan mag je kennis maken met een heel bijzonder mensje, jouw tweede kindje. :inlove:
Oh en Ingelke, mijn gedachten gaan ook uit naar jou. Ik hoop dat jij dit weekend de lang begeerde positieve test in je handen hebt.
BIB
Dame :-* Dank je wel (pinkt traantje weg :shifty: hoezo hormonen op zijn top :? )
Ingelke wat een wachten zo :? Hoop dat je snel wat duidelijk krijgt.
Loon super dat je een baan hebt. Hopelijk komt er snel ook iets vast en dichterbij voor je.
Spannend meiden.
Alina ik denk heel hard maandag voor je meid.
Ingelke o jee jij maak het ook zo spannend.
Hoe gaat het met de rest???
Alina, geniet nog even van je laatste dagen als zwangere vrouw.
Alvast heel veel succes bij de bevalling.
Loon, wat fijn dat je maandag kan beginnen.
Ingelke, hier ook voor je aan het duimen voor een positieve test.
Dank jullie wel Dames.
@Alina, ik zal Maandag aan je denken. Succes met de bevalling.
De Laatste dagen als zwangere vrouw, geniet er nog even van.
Vanaf komende week mag jij genieten en natuurlijk jouw gezinnetje van een tweede kindje. :-*
BIB
Ik zal even vragen aan mijn buddy of ze ook af en toe bij jullie wil posten hoe het gaat. Anders moeten jullie de mei mama’s allemaal in de gaten houden. Is ook niet makkelijk.
Verder vanmiddag de verjaardag van mijn schoonmoeder. En morgen gaan we lekker zwemmen. Ik zal proberen morgen nog even on line te komen. Maar weet niet of het lukt. En anders hoop ik maandag vanuit het ziekenhuis nog even on line te komen.
Allemaal en fijne dag gewenst :-*
@Alina veel plezier vandaag.
Iedereen ook een Fijne dag toegewenst vandaag, het word weer een heerlijk weertje vandaag. :dance:
Alina veel plezier vandaag.
En iedereen een fijne moederdag.
Ingelke hoe gaat het bij jou???
Vandaag voel ik me beetje beroerd.
Hoofdpijn, moe. Raar gevoel in mijn maag/buik.
Wanneer ga je dan testen meid??
Want zie dat je 5 dagen overtijd loop.
En we zijn allemaal benieuwd.
Ik denk dat je zwanger ben als je dat zo allemaal benoem.
Morgen moet ik de hele dag werken, dinsdag werken en smiddags komen ze hier iets maken in huis, heb geen test meer hier liggen :?
Of ik doe ze bestellen via internet en dan heb ik ze snel in huis dan dat ik ze kan gaan halen.
Ik kan echt nergens tegen vandaag pfffff, ook nog last van die warmte, tranen staan veel sneller in mijn ogen.
Maar ik laat me niet gek maken. Heb al eens symptomen gehad van zwanger zijn en toen was het ook niet zo.
O das wel minder dat je wel de symptomen had maar niet zwanger.
Weet wel een goede site voor jou anders.
http://www.zwangerenkids.nl/Webwinkel-Category-269864/ZWANGERSCHAPSTESTEN.html
Ik ben er zelf heel erg tevreden over.
En niet zo heel erg duur.
Maar zal echt heel erg hard voor je duimen meid.
En laat je weten wat je van die site vind?
hallo ahllo hallo
@alina ooo meid ik zal aan je denken morgen als je hard aan het werk moet.
je (enalaatste) laatste dag als zwangere
onwijs veel succes morgen meid.
@ingelke ooo meid spannend hoor.
ik zou als ik jou was gewoon naar de winkel gaan na je werk of zo. en dan dinsdag testen (want we kunnen namelijk niet zo lang wachten hihihihihi) nee geintje meid.
doe het wanneer het voor jou het beste lijkt.
hier alles goed gegaan we zijn weer lekker thuis. en alles is weer weg gewerkt. nu lekker bank hangen en zo douchen…en op tijd naar bed ben best moe.
YEAH KAREN MARIEKE GEFELICITEERD!!! het is je gegunt!!!
OOk dame en Ikaa Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Ingelke spannend al over tijd!! Duim voor een positieve test!!!
@Alina heel veel succes morgen!!! Ben benieuwd!!!
Dan ben ik de volgende denk ik… nog een paar weekjes wachten en dan kan ik ook bibben en hopenlijk snel ons mannetje verwelkomen in deze wereld!!
Loon: fijn, dat je voorlopig aan het werk kan!
Ingelke: nog even een :hug: voor je tijdens die hele vervelende dagen van wachten en vanalles voelen. :-
Alina: Wat een vreemde gewaarwording moet dat toch zijn, dat je weet dat morgen je bevalling gaat beginnen. Heel veel succes meid en hopelijk kun je er ook nog wat van genieten. :-
Ooh Yala ben ik jou helemaal vergeten :oops: Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het gaat ineens hard hier!!!
oooo clairtje jij inderdaad ook alweer 34+
Gaat echt hard zo.
Hier een heerlijk dagje gehad. Vanochtend nog even lekker verwent met croissants :drool: En erna heerlijk genoten in het zwembad.
Wel gek om je meisje weg te moeten brengen en niet te weten wanneer je haar weer ziet… Maar goed hopelijk is dat gewoon heel snel.
Tot snel :-*