O vergeet ik helemaal te zeggen dat ik vandaag weer een echo heb.
Vind het weer spannend.
BIB
ikaa spannend vandaag weer een echo! Op naar een heel mooi weer iets groter beebje .
Loon balen van de testen. Maar wel fijn om in ieder geval te weten waarom het zo lang duurt. En om te weten dat jullie na de vakanties terug kunnen komen voor hulp.
En vreselijk balen dat het met de baan op niets is uitgelopen :hug: Hopelijk krijg je binnenkort goed nieuws van één van je sollicitaties
Even een paar dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor je!
Dame balen dat je al zoveel last hebt van harde buiken. En gewoon aangeven op je werk dat je een stapje terug kunt doen. Dan kun je samen met hun kijken hoe jullie dit gaan aanpakken.
En inderdaad het is super raar om te weten dat we maandagavond of ergens in de dagen erna ons tweede kleine wondertje in onze armen hebben. Maar ook is het vreselijk spannend wat het ons en beeb dan nog allemaal gaat brengen. Heb afgelopen nacht ook vreselijk onrustig geslapen. Het komt allemaal weer even een stapje dichterbij.
Hallo
Hier vanaf de camping alles gaat goed. Alleen onwijs veel last van mijn borsten
Verder de misselijkheid aardig onder controle.
Loon o meid wat een zorgen en wat een uitslag zeg. Echt onwijs balen
VeelSterkte.
Dame inderdaad wat rustiger aan doen hoor. Luisternaar je lijf
Verder genieten we
Hallo
Hier vanaf de camping alles gaat goed. Alleen onwijs veel last van mijn borsten
Verder de misselijkheid aardig onder controle.
Loon o meid wat een zorgen en wat een uitslag zeg. Echt onwijs balen
VeelSterkte.
Dame inderdaad wat rustiger aan doen hoor. Luisternaar je lijf
Verder genieten we
@ Loon, balen zeg. Sterkte met alles.
@ Dame, goed luisteren naar je lichaam. Als het niet meer gaat dan een stapje terug nemen. Zullen ze op het werk ook wel begrijpen. Strakjes kun je helemaal niks meer als je zo blijft doorgaan.
Nou tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld.
Mijn buik is weer opgezet pfffff Maar heb verder nergens last van. Afwachten maar weer, langste cyclus was 42 dagen en dat is morgen. Natuurlijk hoop ik dat het helemaal weg blijft Begrijp het niet waarom mijn cyclus steeds zolang is. :?
Wij waren naar het ander flatje gaan kijken :o Schrok ervan hoe het daar uitzag. Bouwvereniging erover ingelicht.
Wij willen het graag hebben, qua ruimte is het goed. Dus ze gaan het eerst opknappen en dan zouden wij gebeld worden aankomende week.
Kunnen we misschien dan al verhuizen
@Karen, Geniet ervan. Het zonnetje laat zich ook goed zien.
Karen Marieke gelukkig is je misselijkheid niet al te erg.
En super dat je daar naar je zin heb meid.
Ingelke spannend meid duim heel hard voor je.
En spannend meid van die flat.
Alina: nou, je hoeft in ieder geval niet lang te bibben . Spannend hoor dat je al weet wanneer (ongeveer dan) je beebje gaat komen. Geniet van je laatste zwangere dagen van dit beebje!!!
Loon: Wat vervelend voor jullie! :hug: Hoop dat je in ieder geval snel een baan hebt, dat is alvast een zorg minder. En dat er dan heel snel een beebje mag volgen. :-*
Ingelke: spannend zeg, zie dat je 1 dag overtijd bent. Ik ben aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je! En een nieuw huisje. Zou lekker zijn als ze eerst een beetje opknappen, toch.
Dame: rustig aan hè! Zwangerschap is ook om van te genieten. Op een heel mensenleven duurt het maar kort. Werken kan altijd nog. :hug:
@Ikaa, Hoe was de echo???
@Karen, goed te horen dat je het leuk hebt. Die borsten kunnen heel vervelend zijn. Hier gelukkig alleen nog met vlagen zo pijnlijk. maar dat heb ik liever dan misselijkheid.
@Ingelke, ik duim voor jou hoor! Zowel voor een goede zwangerschap als voor de woning.
Stapje terug doen op mijn werk? Tja, daar hebben jullie me. Ik ben zo’n overdreven loyale werknemer die zich al bezwaard voelt als ze een kwartiertje eerder weggaat. En dat terwijl ik structureel teveel uren werk. Vorig jaar ben ik ziek geweest door een langslepende miskraam. Ik weet dat het onzin is, maar heb het gevoel dat ik nu goed moet maken dat ik toen ziek was. En natuurlijk stort de hele boel in zonder mij… ik kan niet gemist worden! :snooty: :shifty:
Maar goed, ik blijk geen blaasontsteking te hebben (dat hoopte ik eigenlijk, is lekker makkelijk op te lossen) en de fysio geeft aan dat de ischias wordt veroorzaakt door bekkeninstabiliteit. Volgende week even overleggen met de verloskundige.
@Alina, waar is je BIB? :lol:
Dame ja de echo was super.
Frummel was 23.5 mm en zal nu weer ietjes groter zijn.
Ook ben ik een dag verschoven en dat in een posetieve zin.
Ipv 7 dec is het nu 6 dec
Ik hoop aan de ene kant dat frummel of eind november kom of halve wegen december.
Maar ja daar hebben we niks over te zeggen he.
Als het maar gezond is.
Maar wil gewoon niet dat het een sinterklaas kindje word.
Ach al heb ik niks te willen, mag ik wel hopen hahaha.
En je hoef je echt niet schuldig te voelen over vorig jaar meid.
Het is je over komen en daar kon je niks aan doen.
Ziek is ziek hoor.
Dat hun de boel laat instorten is hun pakkie aan en niet de jouwe.
Wat moeten ze doen als je voor 16 weken weg ben???
Beter nu iets wat rustiger aan doen dan meer dan 16 weken niet kunnen werken.
En jij en de kleine gaat voor.
even een BIB voor vandaag en gisteren :mrgreen:
Had gisteren even geen tijd om on-line te komen…sorry…
Dame erg hé accepteren dat je een stap terug moet doen. Ik heb het zelfde probleem, maar toen ik dan toch eindelijk de stap had kunnen nemen. Was ik zeer blij. Ik merkte het erg goed aan mijn lijf en kreeg er veel voor terug. Dus succes om over de drempel heen te stappen :mrgreen:
Karen fijn om te horen dat je de misselijkheid een beetje onder controle hebt. Lekker genieten van je vakantie!!
Ikaa fijn dat je echo helemaal goed was. Jou gedachte over het bevallen is dezelfde als toen bij mij in de zwangerschap van M.alou. Ik was toen 10 december uitgerekend en mijn meisje heeft gelukkig met mij mee gedacht en is op 26 november al ter wereld gekomen. Hopelijk denkt jou beebje ook een beetje met jou mee
Dank jullie wel Dames, hoop zo dat het goed komt met dat flatje. Een pluspunt is dat ze het gaan opknappen.
Gisteravond bij na het bezoeken van de Toilet, bij het afvegen bloed :shock: Dacht onee daar zijn ze :evil: Het bleef bij een klein beetje en vandaag alweer niks meer. Voelde me vanmorgen wel raar in mijn lichaam.
Afwachten dus of de :evil: wel doorzetten of dat ik dan toch mag gaan testen
@Ikaa, hopen kun je altijd. Dan hopen dat het beebje er ook rekening meehoud
ingelke spannend hoor voor jullie. Ik duim mee dat de ongi niet doorzet
En hopelijk kunnen jullie de flat opgeknapt door hun krijgen. Wanneer zouden jullie dan ongeveer kunnen overhuizen??
Volgende week worden we gebeld als het goed is. Dan word de flat opgeleverd.
Het is al heel fijn dan om niet meer 3 hoog te moeten zonder lift :? en dat met een puppy van zo’n 20 kilo (die nog geen trappen mag lopen)
Daar zijn het maar 6 treetjes en we zijn er.
Daarbij ook het voordeel dat mensen wel willen ruilen, we willen toch graag een huisje met tuin. Maar dat is heel moeilijk te krijgen hier in Maastricht met of zonder kids.
Hier onder aan de straat woont een meisje 27 jaar alleen in een huis met voor en achtertuin.
Onderbuurman zijn Ex met kind van 3 jaar gaat voor een huisje in een andere straat, krijgt het niet. Word in een kippenhuis geplaats. Zo klein en het huisje waar ze voor ging staat nu nog leeg.
Alleen als je een grote mond hebt dan kom je hier ver, slaat toch nergens op.
Tot op heden zijn de :evil: er nog niet.
Iedere keer als ik nu wat voel is het snel naar de wc. Ik hoop ook zo dat ze weg blijven, afwachten maar.
ach, ingelke wat een zenuwslopende dagen voor je. Ik hoop zo voor je dat je deze ronde een positieve test in je handen hebt. :-*
Dame, ik moet je helaas teleurstellen: op het werk is niemand onmisbaar
ingelke o meid wat maakt jij het spannend zeg ik hoop het zo voor jou. Dan kunnen we samen de jan moeders
beginnen.
AlinaGoed dat je bibt wel volhouden hoor het bibben.
Ikaa zes december spannend hoor maar wat een lekkere groei van jullie kleintje.
dame wel je gemak gaan houden hoor want je kind is wel belangrijk.
DusDenk om je zelfs hoor
Hier alles goed lekker aan het genieten. Alleen die borsten ooo wat een pijn.
MaarGoed komt wel goed.
Dag 43
Nu ben ik wel op 24 Maart ongesteld geworden en weer op 4 April.
Beide een hele week. Nu kan het natuurlijk ook daaraan liggen. 4 Mei wat bloedverlies gehad en is daarna weer gestopt. Had dit ook twee weken geleden maar toen ook beetje pijn in mijn onderbuik rechts. (Dacht toen dat het mijn ei-sprong was)
We zullen het weekend afwachten.
@ingelke weer lekker afwachten dan.
Ikkes zit nu op 5 weken maar kijk nergens meer van op. komt vanzelf weer denk ik zo.
Ik heb ook een jippie bericht want als goed is mag ik maandag beginnen. Tis wel op project basis maar een andere partij zoekt verder en dichter bij huis.
Maar voor nu is het tenminste iets.
Dus ga nu enthausiast het weekend in.
Top Loon! :thumbup:
(haha nu ik het terug zie heeft het wel een dubbele lading. Ik hoop natuurlijk ook op een top loon voor je)
@loon, Super gefeliciteerd met je baan.
Ja inderdaad weer wachten, maar ja ben het nu wel onderhand gewent :?
@ingelke wrote:
@loon, Super gefeliciteerd met je baan.
Ja inderdaad weer wachten, maar ja ben het nu wel onderhand gewent :?
Jep ben ik wel gewend. Moet eerlijk bekennen dat ik meer aan solliciteren dacht dan aan beebje kweken.
Het contract is getekend dus definitief maandag op weg naar bunnik lekker treinen.