Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

oke ja idd daar heb ik idd langs niks meer van gehoord.

maar idd nog 4 dagen en dan ben je aan de beurt om je elke dag hier te melden. hihihih.

spannend hoor…

hihihi vooruit dan… zal hier dagelijks mijn bib laten horen!! hihihi

heel goed hhihih.

zo hier lekker relexen…

straks de laatste dingen pakken. en dan ben ik klaar.

nu nog bedenken wat ik moet gaan eten heb echt geen idee.

heb ook niet overal zin in.

En karen nog wat kunnen bedenken voor het avondeten??

@alina ik heb gestoomde groente gemaakt met aardappels en een kipburger.

en wortelsalade dus helemaal lekker.

nou alles klaar vouwwagen bij mijn ouders fietsen bij mijn zwager dus alles is klaar. we kunnen morgen op vakantie.

zo vanmiddag toch flink beroerd echt misselijk en moest echt even liggen.

maar na het eten ging het wel weer beter…

Ik hoop dat je misselijkheid wel iets zakt. Kun je tenminste optimaal genieten van je vakantie. De volgende vakantie zal toch zeer waarschijnlijk met een ukkie meer zijn :mrgreen:

poeh er is er volgens mij hier één aan het proberen om via mijn buik naar buiten te komen :wall: Ohhhh dat kontje is me toch aan het wringen van links naar rechts en af en toe denk ik dat ik dadelijk nog een handje aan de onderkant zie zwaaien :lol: M.alou kon dat laatste af en toen ook zo heerlijk doen

ooo je ukkie is echt lekker bezig dus. geniet er maar van want nog effies en je voelt het niet meer.

maar goed dat houd je dat kleine ukkie in handen.

spannend hoor.

nou ik hoop ook dat het meevalt maar goed anders geregeld kleine beetjes eten.

oooo genieten doe ik ook hoor! Maar af en toe roep ik ook gewoon even au! :lol:

ooo en dat mag best hoor.

maar wel leuk hoor

@Alina wrote:

:

poeh er is er volgens mij hier één aan het proberen om via mijn buik naar buiten te komen :wall: Ohhhh dat kontje is me toch aan het wringen van links naar rechts en af en toe denk ik dat ik dadelijk nog een handje aan de onderkant zie zwaaien :lol:

Druk Beebje, wil er heel graag uit zeker. Lang genoeg in je buik gezeten :wink: :lol: :lol: :lol: Moest wel lachen om jou laatste zin, zag het al helemaal voor me :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

@Karen ik hoop dat het met je misselijkheid nu wat gaat, zeker nu dat je op vakantie bent.

Geniet ervan.

Iedereen een Zonnig weekend gewenst. Fijne koninginnedag voor de mensen die het gaan vieren.

ik hoorde net bij de meimama’s Nachtvlinder is afgelopen woensdag bevallen van een zoon M.ilan. Ik dacht laat het ook hier even weten.

ingelke ja hihi als je je gaat bedenken hoe dat er uit ziet is het wel lollig.

Hier vanminddag lekker nog even naar het dorp. Staat een kleine kermis. Dus kan M.alou even lekker in de draaimolen en ik lekker genieten van een oliebol :drool:

Karen Marieke ik hoop dat je een fijne vakantie heb zonder al te veel misselijk te zijn.

Alina jammer dat Nachtvlinder nooit meer kwam.

Net als de meeste.

Maar wens haar zeker van harte met haar zoon en dat alles goed mag gaan.

Zoals ik had beloofd…

BIB

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kom vanavond even terug gaan nu weer eerst naar Nijmegen.

Oh ik kreeg geen meldingen meer…

Alina hoeraaaa bibben!!

Karen fijne vakantie! Hoop dat je misselijkheid zakt!

Leuk is de ketting he van MvM.

Hoe is het met alle andere stoppertjes?

Met mij gaat het prima! Kleine schopper heeft het goed naar haar zin in mijn buik!

hoi Dames nou we zijn weer terug uit Nijmegen. We hebben heel wat vragen beantwoord gekregen een rondleiding over de verloskamers gekregen en we hebben een datum meegekregen!! :dance: :dance: :dance:

Maandag 9 mei om 8.00 uur mogen wij ons met een koffertje melden bij de verloskunde en gaan ze mij inleiden. Dus die dag of één van de dagen erna hebben wij ons ukkie in onze armen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Alina wrote:

Maandag 9 mei om 8.00 uur mogen wij ons met een koffertje melden bij de verloskunde en gaan ze mij inleiden. Dus die dag of één van de dagen erna hebben wij ons ukkie in onze armen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Mooie vooruitzicht Alina :dance: :dance:

Alina wat goed meid.

Maar waarom leiden ze je zo vroeg in of heb ik wat gemist van het waarom??

Sorry voor lange afwezigheid. Mijn labtob doet erg vreemd.

Maaruh ik heb een periode van stress achter de rus want: baan is toch niets geworden, Moest bij een bedrijg op gesprek waar ik zou worden gedetacheerd zou worden maar daar vonden ze me te onzeken.

Wat betreft de uitslagen. Mijn mans sperma is matig en aangezien mijn cylcus zo raar is kan het langer duren voor dat we een beebje krijgen.

Geen soa’s gehad in het verleden.,

Als we in juni nog niet zwanger zijn weer terug. Maar hebben besloten om pas na de vakanties terug te gaan.

Solliciteer me suf.

@alina owh ben wel blij dat baby er geen last van kan hebben.

@karin gefeliciteerd met je zwangerschap

@ alina, wat een super vooruitzicht. Ook een beetje vreemd om het nu al te weten lijkt me, of niet?

@ loon, hmm, die uitslag had je natuurlijk liever niet gehad :hug:

Hoe is het met iedereen?

Hier wat last van harde bukken en mijn rug. Moet geloof ik op mijn werk wat rustiger aan gaan doen. Geen idee hoe…

Hey Loon das lang geleden meid.

En jee wat een gedoe zeg kwa werk.

Vind het echt naar voor je dat het allemaal niet wilt vlotten.

Dame misschien aangeven dat je wat rustig aan moet gaan doen of ietjes minder gaan werken.

Want als je nu zo erg last van heb, is dat ook niet goed he.