Ik heb de testen die ook een HA gebruikt.
Drogisterij . net
Normaal haal ik ze bij kruidvat of Etos maar aangezien ik geen tijd had om de stad in te gaan, heb ik het even zo gedaan.
Als ik me houd aan de 37 dagen, dan kunnen de :evil: nog komen. Want mijn langste cyclus is 42 dagen.
Ik test morgenvoeg met ochtendurine is deze nog steeds negatief, dan wacht ik het deze week nog af en zal volgende week bellen voor een afspraak bij de HA.
Weet je wat het nu is, nu gaat er vanalles door mijn hoofd. Ga nu dan ook nog denken dat er strakjes wat anders aan de hand is.
S’morgens voel ik me beroerd. Bovenaan heb ik ook last van mijn buik/maag. Buik is opgezet.
@ingelke ooo meid
welkte testen heb je gekocht die van sensitest??
die geven namelijk heel laat positief
je kan dan toch nog het beste even naar de kruidvat rijden en die halen
maar ooo meid wat balen zeg.
ik hoop zo voor je dat de HA je kan helpen
en anders vragen of je bloed mag laten prikken.
ik duim hard met je mee.
en even een dikke :hug: voor jou
Deze heb ik gekocht, omdat er recensies bij stonden dat ze goed waren.
@ingelke ik zou als ik jou was morgen gewoon de HA bellen om te vragen of die je kan helpen met urine testen of een bloed test via het labaratorium
oo meid wat een gedoe allemaal. ik duim voor je en denk aan je.
Ingelke, niet leuk dit hè? Wil even laten weten dat ik aan je denk en héél hard voor je duim.
Dank jullie Dames. :-*
Vanmorgen een test gedaan en ook deze was Negatief.
Ik wacht tm zondag, omdat ik twee keer ongesteld ben geweest en dan neem ik de laatste (ook al was het kort na elkaar) dan is zondag mijn cyclus 42, de langste is 45 en dan als ze er nog niet zijn die :evil: dan bel ik de HA.
Vandaag kom ik er niet meer terecht en morgen hele dag werken.
Ik blijf me raar voelen en heb nu sinds net steken in mijn linker onderbuik.
Nergens zin in, moe pff er gaat vanalles door mijn hoofd.
Morgen 13-5 zouden we eigenlijk gaan trouwen maar omdat een trouwfeest ook veel geld kost (we willen graag trouwen en feest geven in een kasteel) hebben we besloten om verder te sparen en het uit te stellen tot 2013.
Maar afgelopen Maandag zijn we ringen gaan halen met de datum 13-05-2011 erin gegraveerd en op deze dag verloven wij ons dan, morgenavond uit eten met zijn tweetjes en dan gezellig naar de Bioscoop
Even nergens anders aan denken dan.
Ingelke een :hug: voor het wachten en alvast gefeliciteerd met je verloving :inlove: . Wat een leuk idee, om die dag alsnog te ‘gebruiken’ om je te verloven.
Nou meid, morgen lekker je zinnen verzetten en alleen maar leuke dingen doen! Geniet ervan!
Dank je wel :-*
@ingelke hoe gaat het met je…
lukt het allemaal een beetje.
hier alles wel oke.
straks naar de open dag van mijn manlief. ben benieuwd hie hij eruit ziet in zijn nette kleren en nette blouse.
gelukkig ga ik niet alleen mijn ouders zus en zwager gaan ook mee.
Het gaat wel met me. Heb last van steken in mijn buik.
Onderbuik is hard.
Zometeen lekker naar de griek en als we het nog redden ook naar de Film.
In de shop waar mijn vriend werkt (hij zet tattoo’s) nam de andere het niet van hem over, terwijl die wist dat hij eerder weg moest. :?
Toch leuk zo’n collega’s :twisted:
Even een up-date vanuit het ziekenhuis.
Internet ligt er hier nog constant uit in het ronald macdonalds huis, dus helaas niet vaker een up-date.
Ons mannetje heeft ondertussen aardig wat onderzoeken gehad. Uit de echo dinsdag is uitgekomen dat de rechternier in orde is maar dat de
bijnier gevuld is met vocht. Dit kan betekenen dat hij een bloeding heeft gehad of dat er een tumor in zit.
Helaas kregen ze er met de echo geen goed zicht op. Dus toen hebben ze een urine onderzoek gedaan. Dit om te kijken of er stoffen inzitten die de tumor via de urine afgeeft. De urine was gelukkig helemaal schoon, maar omdat er ook tumoren zijn die geen stoffen via de urine afgeven heeft hij gisteren een MRI-scan gehad. Helaas was deze op het einde van de dag dus moeten we tot maandag wachten voor de uitslag.
We hopen maandag op heel goed nieuws
Verder gaat het super goed met ons mannetje. Hij was wel even teveel afgevallen en heeft 2 dagen bijvoeding moeten hebben, maar ondertussen loopt mijn bortsvoeding super goed (lees te goed au au) en ook Roan heeft door hoe hij lekker uit de borst kan drinken. De afgelopen twee dagen is hij dus weer lekker aan het aankomen.
Met ons gaat het redelijk. hebben eergisteren even echt een dip gehad toen ik uit het ziekenhuis moest. Vind het moeilijk om te accepteren dat ik niet alle voedingen zelf kan doen. En dat ik nog heel afhankelijk ben van Rick die zijn benen onder zijn kont uit loopt om bij mij en Roan te zijn. En mij zo vaak mogelijk naar hem toe te brengen.
M.alou is ondertussen ook twee keer hier geweest en vandaag komt ze ook weer. Ze heeft Roan ook al op schoot gehad, maar beseft geloof ik nog niet helemaal wat dat kleine poppetje nu was. Komt wel als we eindelijk naar huis mogen.
:-* Alina
hallo hallo
@alina fijn om wat van je te horen.
en fijn om te horen dat het goed gaat met je mannetje maar het is idd nog wel even spannend.
en idd is het best een hele inpact wat jullie door moeten maken.
praat er wel veel over dat helpt gewoon wel.
en meid sterkte en geniet van je mannetje. en ik duim voor je dat alles goed mag zijn.
hier alles goed alleen onwijs moe alles kost me teveel ik slaap ook nu voor dat ik moet werken lijk wel een oud wijf hihih.
gelukkig slaapt noëmi nog. heerlijk heerlijk heerlijk.
nu op het werk ik hoop dat het een beetje rustig blijft maar dat ik wel lekker bezig mag zijn dan gaat de tijd snel voorbij…
@Alina Sterkte en geniet van jullie kleine man.
Mijn duimen draaien dat alles goed mag zijn, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Alina, fijn om te horen dat met jullie alles goed gaat, afgezien van de omstandigheden en de dipjes. Ik vind het ook heel vervelend voor jou dat je de kraamtijd helemaal mist jij hebt ook je rust en alles nodig :hug:
Ik hoop en duim dat de uitslagen van maandag allemaal goed zijn, en dat jullie snel met jullie mannetje naar huis mogen :hug: :hug:
Enne super dat de bv zo goed loopt
@alina gefeliciteerd met je zoon. Mooie naam zeg. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en lekker veel bij je mannetje en gezin kan zijn.
@ingelke is weer lekker spannend dan. hoop voor je dat je raak is.
Op het werk gaat het goed mijn begeleider van mijn werk is donderdag al langsgeweest. Als goed is zeker tot de bouwvak werk. Verder kreeg ik maandag een taart van hun voor mijn eerste werkdag. heb niet zoveel tijd meer om te kok en. Want zijn lange dagen.
Via de facebook van mijn schoonzusje heeft iemand anders gevraagd of ik hem wilde bellen ivm werk. Vind een beetje raar. Ze willen een ander detacheringsbureau omzeilen.
Nu zit ik inmiddels weer op dag 45. Nog niet veel te zien of er de :twisted: aankomt maar ja langste was 52.
Ik wacht gewoon af tot heet komt meer kan ik niet doen. Heb een beetje de hoop op gegeven dat het iets is.
Mijn schoonzusje gaf gister een beetje een steek onder water. Mijn schoonvader was jarig en we zouden een tegoed bon zelf maken voor een nieuwe camera en daar moest natuurlijk instaan dat ze dan veel foto’s van zijn klein kind kon maken, ik kon wel door de grond zakken van verdriet. Ze weet dat we bezig zijn en dat het nu niet zo snel kan gaan bij ons. vind beetje stom aangezien het een gezamlijk iets was.
Nu nog een beetje verdrietig
Ik denk altijd, denk eerst voordat je iets zegt en er iemand anders mee kwets en pijn meedoet. Sommige mensen denken niet na voordat ze er iets uitgooien.
Sterkte Loon :-*
Wel fijn om te lezen dat het op het werk goed gaat. Ook voor jou komt alles goed, net zoals bij mij :hug: :hug:
Ik wacht ook nog steeds of het de :twisted: zijn die doorkomen of binnenkort een positieve test in handen heb. Mijn langste is 45, daarna ga ik echt naar de HA. Dat hij me nu maar helpt en niet ermee komt dat het wel stress zal zijn :evil:
@ingelke meid maak nou gewoon morgen een afspraak bij de HA.
doe het nou gewoon dan krijg je voor je zelf ook rust en kan je eens goed praten met die man/vrouw.
dus doe het nou gewoon
@loon ooo wat zo niet tactisch zeg.sommige mensen…
sterkte meid.
maar wel fijn om te horen dat het op het werk goed gaat.
ooo zo grappig mijn nichtjes weten dat ik zwanger ben.
komt er vandaag een vriendin naar mij toe. van moet jij niet wat vertellen?? ik zo van uhhh.
ja je nichtje had een verrassing dat ze weer nicht werd…
dus die had het gewoon verteld hihihih.
vind het op zich niet erg maar had het natuurlijk het liefst zelf gedaan.
maar wel grappig hoe trots ze zijn.
Wel leuk Karen Marieke dat ze zo leuk op reageren.
Loon tjee hoezo medelevend??
Een dikke :hug: meid
Ingelke heb je vandaag nog getest?
En wat Karen Marieke al zei even naar de ha, gewoon je verhaal doen.
Dat geef je vast wel wat rust meid.
nou net de echo gehad.
en we hebben het hartje zien en horen kloppen helemaal top dus.
ben ook helemaal blij.
en de uitgerekende datum staat nog steeds op 1 jan…
morgen de verloskundige bellen want daar ga ik naar terug.
zelf de gyn was helemaal blij en opgelucht en enthousiast.
dus helemaal super…
Ooo wat goed meid :dance:
Ben echt blij voor je meid.
Ben benieuwd wanneer je de 2e echo zou hebben.