Ingelke balen meid dat het een lange cyclus was. Vooral na een paar hele mooie cyclussen.
Loon en weet je al wat meer? Hoop dat je ongi gewoon langzaam op aan het zetten is
@ingelke oooo meid wat balen zeg. ooo echt ik had het zo voor je gehoopt.
we gaan samen op voor een nieuwe ronde en een nieuwe mooie test. of niet dan
dus kom op meid we gaan er weer voor.
@loon oo meid voor jou ook wat balen zeg. had het ook zo gehoopt voor je.
ooo meid op voor een nieuwe ronde.
maar het is zeker balen.
hier een lekkere dag gehad. lekker even in de zon gezeten.
en dingen klaar gemaakt voor een weekendje weg.
dus morgen gaan we lekker weg. heb er echt veel zin in.
Huisarts assistente gebeld aangezien ik nu 46 dagen cyclus heb. Vandaag bijna tot niets bloedverlies. Dit is wel erg helder met veel slijm erbij.
Ik moet vandaag rond 14.00uur terug bellen aangezien ze met de HA gaat overleggen.
Ik hou jullie op de hoogte.
@loon oo meid het is dus nog spannend ook.
maar heb je al getest??
succes meid
nou de ovu testen zijn binnen dus we kunnen er weer tegen aan testen.
ben benieuwd.
mijn schoonzusje is zwanger he dat weten jullie allemaal al wel he.
nou had ze op haar hyves staan “huisarts en verloskundige gebeld om toch wat te vragen voor de misselijkhei” 7 weken is ze.
ooo mijn nek haren gingen overeind staan
ik dacht echt jeetje jij bent tenminste zwanger en loopt dan ook nog te seiken over die misselijkheid (ze spuugd niet)
lelijk eigenlijk he.
had echt niet gedacht dat ik dat zou denken.
ik ben wel blij voor haar
maar helemaal over de top blij ook niet.
vind het wel pijnlijk eigenlijk dat ik zo denk. vind het niet leuk van mij zelf.
moest het even kwijt want ja dit ga je natuurlijk ook niet aan iemand vertellen van de fam enzo.
Ja gister maar die gaf negatief aan
ooo dan is het zeker wel zuur.
nou kijken wat de HA te zeggen heeft.
sterkte meid met wachten en afwachten .
@karen marieke wrote:
@ingelke oooo meid wat balen zeg. ooo echt ik had het zo voor je gehoopt.
we gaan samen op voor een nieuwe ronde en een nieuwe mooie test. of niet dan
dus kom op meid we gaan er weer voor.
We gaan er inderdaad gewoon weer voor :dance:
Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
@karen marieke wrote:
mijn schoonzusje is zwanger he dat weten jullie allemaal al wel he.
nou had ze op haar hyves staan "huisarts en verloskundige gebeld om toch wat te vragen voor de misselijkhei" 7 weken is ze.
ooo mijn nek haren gingen overeind staan
ik dacht echt jeetje jij bent tenminste zwanger en loopt dan ook nog te seiken over die misselijkheid (ze spuugd niet)
lelijk eigenlijk he.
had echt niet gedacht dat ik dat zou denken.
ik ben wel blij voor haar
maar helemaal over de top blij ook niet.
vind het wel pijnlijk eigenlijk dat ik zo denk. vind het niet leuk van mij zelf.
moest het even kwijt want ja dit ga je natuurlijk ook niet aan iemand vertellen van de fam enzo.
Dat hoort erbij toch.
Natuurlijk niet fijn als je ziek bent, maarja dan denk ik wees blij dat je zwanger bent :roll: Dan begrijp ik ook wel jouw reactie hiermee.
@Loon Sterkte :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
jee karen marieke snap je reactie hoor! Ik geloof dat iedereen die reactie zou geven of je nu nog bezig bent of als je zwanger bent :silenced: Wist zij niet dat dat één van de kwaaltjes kan zijn die bij zwangerschap horen :wall:
Loon ben echt benieuwd wat de huisarts ervan denkt… :hug:
Gisteren voor de tweede keer (herkansing) van de pretecho gehad, maar helaas… ukkie is erg eigenwijs en bleef maar met een voetje voor de oogjes liggen. Maar… ik keek net even op de foto cd en vond toch nog een mooie profielfoto :inlove: en een lieve foto met het voetje voor 1 oog :inlove:
Wat een mooie echo zeg.
En op naar een vruchtbare poging ingelke.
Heb de HA assistente terug gebeld en moet op dinsdag samen met mijn man langskomen :doh: :think:
Word ik nog niet heel veel wijzer van. :?
mmmm loon wilde ze echt niet meer zeggen. Nu weet je dus inderdaad nog niets. Balen meid :hug: Ben benieuwd wat de HA maandag te vertellen heeft.
Tjee dames wat is er toch allemaal gebeurd zeg.
Ingelke en Loon een hele dikke :hug: en op naar de volgende ronde.
Ga heel hard voor jullie duimen meiden.
Loon wat een onzekerheid zeg.
Alina wow wel mooi meid.
Karen Marieke, hahaha gekke meid.
Welke testen heb je nu in huis en hoeveel?
Ben erg benieuwd hoe dat je beval.
Laat je het wel weten enz.
Maar je reactie snap ik volkomen meid.
Is ook niet leuk dat je dat lees en dat dan ineens in je op kom.
Ook heb je die gedachte liever niet, maar is een begerijpelijke punt.
en toen wist ik het even niet meer.
o ja dat ik even Dame een pb moet doen hahaha, anders kom ik nooit goed op de lijstje hahaha.
@ Loon, hmmmmm raar dat ze niet meer heeft gezegd. Is het dus afwachten voor jullie waarom jullie samen langs moeten komen.
:hug: en :thumbup: :thumbdown:
@Alina Wat mooi :inlove: nu al eigenwijs.
Dag dames!
Hier weer terug van een weekje Egypte.
Heerlijk ontspannen, gesnorkeld en gezwommen.
Brrrrr, wat is het koud hier zeg!
Loon en Ingelke balen zeg! En wat een vreemde reactie van die assistente Loon, maar goed. Het klinkt wel of ze jullie serieus nemen dat is ook heel belangrijk natuurlijk.
Ingelke: het is ook zo oneerlijk: Veel van de aankomende ongi kwalen lijken heel erg op zwangerschapskwaaltjes.
Oh ja, we zijn stiekem met z’n vieren op vakantie geweest. :mrgreen:
Het is weer gelukt!!! Nu nog blijven plakken .
Jaaaaa, Yala! gefeliciteerd meid!!!
Over negen maanden een lief kindje in je armen. Wanneer ben je uitgerekend?
Wij zijn ook weggeweest. Met 8 vrienden en 8 kids in een groot huis. Heel vermoeiend, maar zóóó leuk!
@Loon en Ingelke; hè wat een domper dat het toch niet raak is. En Loon, wel verstandig van je om even langs de huisarts te gaan. Wat een gedoe hè om zwanger te willen worden zo. Ik heb het met jullie te doen hoor.
:hug:
@Ikaa, Wil jij het lijstje van me overnemen? Wellicht gaat het dan wat beter. Dan moet je wel even een nieuw topic starten.
Yala gefeliciteerd zeg. Wij duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: allemaal mee dat het blijft plakken
@yala joehoe joehoe joehoe joehoe meid wat geweldig. echt helemaal super. ooo ik hoop zo dat je het kindje blijft plakken.
ooo wanneer ben je uitgerekend???
super joh
@ikaa ik heb die casettes gekocht. die leken mij beter waarom weet ik niet.
maar goed nog een paar dagen wachten en dan starten.
ben benieuwd.
@dame ooo julli eook een weekendje weg zo leuk he.
wij ook het was echt super.
heerlijk weer en lekker genoten.
Yale meid gefeliciteerd!!! Beebje blijf plakken
@Yale, :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het beebje mooi blijft plakken.
Yala van harte gefeliciteerd meid :dance:
:dance: .
echt super.
Karen Marieke oke dan, ben erg benieuwd.
Dame waarom wil je dat niet doen dan?
Ik weet ook echt niet hoe je zoiets moet doen.
Wel leuk met z’n alle weg.
Al lijkt me echt heel vermoeiend.
En hoe gaat het nu met jou?
Loon ik ga morgen voor jullie duimen meid.
Nou hier heel druk gehad en daardoor had/heb ik best veel last van me buik.
Als ik zou moeten uitleggen hoe dat voelt is dat net als banden pijn.
Net als ik last van had bij de zwangerschap van me dochtertje (wat later in de zwangerschap).
Oh Yala, ben zo blij voor je! Wordt het eind november? Hoe voel je je?
@Ikaa, Ik wil het best doen en heb het ook nu weer braaf gedaan. Maar het valt me op dat je al een paar keer een opmerking plaatste dat het niet snel genoeg gaat. Sneller dan het nu gaat zal mij niet lukken momenteel, dus misschien kun jij het dan van mij overnemen. Zelf wist ik ook niet hoe het moest voor ik het met dit topic deed, maar het is niet ingewikkeld. Ik wil het je met alle liefde uitleggen.
Vreemd trouwens dat je zo’n last van je banden hebt. Goed in de gaten houden maar.
Met mij gaat het goed! Mijn energielevel blijft omhoog gaan gelukkig en ik ben heel blij met de lente. Morgen begin ik met begeleid sporten (speciaal voor zwangere vrouwen), hopelijk vertraagt dat mijn klachten wat.
@Karen, ook lekker weggeweest? Waar ben je heen gegaan?
@Loon, waarschijnlijk mag de doktersassistent niets zeggen in haar functie. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Ben je nu gespannen?
@KarenMarieke; ik kan me goed voorstellen hoor dat je het moeilijk vindt om klagende zwangere vrouwen aan te horen. Zo vond ik het zo moeilijk om te zien dat mijn schoonzusje gewoon bleef door roken tijdens haar zwangerschap terwijl mijn zwangerschap mis liep. Ik duim voor jou - en natuurlijk voor ook alle anderen - dat het heel snel (goed) raak zal zijn.