Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

Karen Marieke. Echt raar dat je nu ongi bent. Blijft apart dat je zo ineens zo’n lange cyclus hebt. Hopelijk blijft het nu een beetje regelmatig gaan.

Hopelijk gaat het met je meisje ook snel weer wat beter en dat ze weer wat eten binnen kan houden. een dikke knuffel :hug: voor je meisje

Ingelke. Spannend hoor bij jullie. Maar snap wel je angst dat je bang bent dat het gewoon een lange cyclus is. Ik ga voor je duimen dat de rode duivels niet doorkomen en dat je over 5 á 6 dagen gewoon een mooie positieve test in je handen hebt.

Dame fijn dat je weer wat energie terug krijgt. Wel balen dat nu je pijnklachten flink opkomen. En leuk dat S.tef ook met de zwangerschap bezig is. Hier vraag ik me elke keer af hoeveel M.alou ervan mee krijgt. Ze wijst geregeld naar mijn buik en dan zeggen we dat daar een baby inzit. En als ik dan vraag of baby een kusje krijgt geeft ze mijn buik af en toe een kusje. Maar of ze nu weet wat baby inhoud :think: denk het niet…

Ikaa zo jij bent dus lekker bezig geweest in de tuin :thumbup: :thumbup: . Hier hebben we van het weekend alle bladeren weg gehaald. Dus nu kan ik stukje bij beetje heel de tuin onkruidvrij maken. Dus dat wordt nog wel een klus van een paar weekjes :lol:

Hier hebben we een heerlijk weekendje gehad. Lekker genoten van het weer. Zaterdag met de hele familie even lekker naar mijn paardje geweest. Hebben we lekker even met zijn allen door de bossen gewandeld. Zondag wouden we lekker met onze mustang gaar rijden, maar helaas bleek hij niet helemaal goed te lopen. Dus toen zijn we maar bij mijn ouders langs gegaan. Voor M.alou dus helemaal genieten want die wordt dan lekker verwend :mrgreen:

En volgende week maandag komt de stucadoor. M.alou haar nieuwe kamertje is dus bijna klaar :dance: En op 8 april komen de nieuwe meubeltjes van ukkie :dance: En dan kan ik eindelijk lekker gaan rommelen :dance:

@alina zo idd een lekker weekend he.

wat kan het weer dan mee werken he om het zo lekker te maken.

van het weekend gaan wij een weekendje weg met vrienden en het word weer koud vind het wel jammer eigenlijk want de kids hadden dan lekker in de speeltuin enzo kunnen spelen

maar goed we zien wel.

@ingelke weer een dag erbij meid spannend…

@ikaa hoe is het met je tuin en je rug???

nou hier zo vast koken want heb een late dienst dus dan maak ik dat vast klaar.

Een hele goeie dag dames.

Dame natuurlijk ben je welkom.

Hahaha had al een paar keer gevragen hoe het met je ging.

Wat is ischias als ik het vragen mag?

Wel super dat je meer energie weer krijg.

O ja Dame wil je mij op het lijstje neer zetten als een 29 jarige en dan 30 NOD of zo

Karen Marieke wanneer moet je weer naar de gyn?

En heb je de testen al binnen?

Wel bale dat je drie nachtdiensten heb meid.

Ingelke hoe gaat het nu met jou?

Is ook heel begrijpelijk, maar wil je niet weten waar je dan aan toe ben?

Ik zou dat echt onwijs moeilijk vinden hoor.

Vind het knap van je.

Zo Alina een druk weekend gehad zeg.

Wel leuk.

Hier gaat het wel goed.

Gister nog wat in de tuin gedaan, zand invegen en wat spullen op zijn plaats gezet.

Het ziet er weer mooi uit.

Ja last van me rug heb ik toch al wel snel.

Vandaag even de bovenverdieping grondig doen

Pfff en wat duur die wachtdagen lang zeg.

@ingelke. Ik weet precies hoe je je voelt. Heb hetzelfde. Zelfde symptomen inmiddels op dag 43 maaruh wil niet testen want ben bang dat ik teleurgesteld ben als het niet zwanger is.

Want misschien wel een nog langere cyclus,

@karin erg vervelend nu. Ook geen peil op te trekken.

@dame goed dat je weer er bent.

Van t weekend UV examen met mijn doggie gehad. En deze gehaald. Was een vermoeiende dag,

Gister omdat ik jarig was naar Beekse Bergen geweest met mijn manneke,

@ikaa geen drie nachten maar drie lates.

met nachten zie ik mijn lief nog wel maar met drie lates niet

maar goed als we die van straks hebben gehad hoef ik er nog maar 1 dus dan zijn we er al bijna.

en nee heb ze nog niet binnen moet ze nog bestellen wou het vandaag gaan doen.

wanneer moet je weer ongi worden dan want je hebt geen banner dus we kunnen je ook niet in de gaten houden hihihi.

en lekker dat je de tuin alweer zover hebt heerlijk.

ik ben aan het wassen en wassen en wassen allemaal nog van het het kots en diaree festijn van noëmi.

en aangezein we van het weekend weg gaan en ik donderdag niet thuis ben moet ik het nu allemaal maar doen.

maar goed we zijn al aardig op dreef.

ben nu de vitrage van noëmi haar nieuwe kamertje aan het wassen dan kan die er ook weer voor.

@loon meid dat 43 dat maakt het wel spannend wanneer wil je gaan testen.

en dat bang zijn voor een negatieve test heb ik ook. ik vind het dan ook zo spannend dan.

maar wanneer wil je gaan testen??

Ik denk dat ik nog wacht tot het weekend. Maaruh als er niets komt moet ik toch eens testen, want als er iets mis is dan weet ik tenminste iets.

Stond vanmorge weer op met misselijkheid en heb erg last van mijn borsten,. we zien wel weer

Tjee Loon jij al.

Maar als je ongi word ben je ook teleurgesteld lijkt mij.

Zelf zou ik graag van te voren weten.

Al snap ik je heel goed hoor.

Ik ben namelijk heel ongeduldig daarmee en vind het dan ook knap van jullie.

O sorry Karen Marieke hahaha lekker wakker.

Nou voordat je het weet zijn die dagen zo voorbij.

Ja heb nu even geen banner genomen, wou het deze keer niet.

Volgende week woensdag ga ik testen.

Dan zou ik op dag 28 zitten wat voor mij normaal is (sorry klinkt zo vervelend voor jullie, weet ook niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen)

Ik zou niet voor 100% kunnen zeggen dat het nu ook zo is wegens met me mk.

Maar de vk heeft gezegd dat ik vorige week me ei had en ik had het gemerkt ja.

Maar als ik ga tellen dan kom ik op de donderdag uit.

Aangezien ik de woensdagen vrij ben, wil het liever dan doen.

Loon je bent gewoon kei zwanger hahaha

En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid.

Had je een leuke dag gehad?

En ook van harte met het behalen van de uv.

@ikaa wrote:

Loon je bent gewoon kei zwanger hahaha

En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid.

Had je een leuke dag gehad?

En ook van harte met het behalen van de uv.

Dank je. Euh kei zwanger waar haal je dat vandaan? Zeker vanwege dat misselijk enz. Maaruh toen ik stopte met de pil had ik er ook last van maaruh nu is wel erger.

Heb een hele leuke dag gehad. Veel foto’s gemaakt van de dieren.

@Loon wrote:

@ingelke. Ik weet precies hoe je je voelt. Heb hetzelfde. Zelfde symptomen inmiddels op dag 43 maaruh wil niet testen want ben bang dat ik teleurgesteld ben als het niet zwanger is.

Want misschien wel een nog langere cyclus,

Daarom dat ik ook nog even wacht.
Duimpjes draaien voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Mijn vriend vroeg vanmiddag toen ik toch kwam van werken of ik al ongesteld was.
Ik zeg Nee nog niet. Zegt hij tegen mijn buik :lol: Hang on, oogjes waren aan het glinsteren van hem.

@karen marieke wrote:
@ingelke ooo meid het zou toch zo zijn he
meid dan spring ik echt een gat in de lucht
en is het niet zo dan voel ik onwijs met je mee.
ik had dat ook hoor dat ik gewoon ook bang was voor een negatieve test.
maar ik hoop en echt voor je
nog 5 dagen meid. ik hoop dat je geen rode dingen zult zien

:-* :-*

@loon spannend meid.

ik hoop en duim echt voor je mee.

@ingelke graag gedaan meid maar ik vind het gewoon spannend voor je.

ik hoop het echt voor je.

hier alles prima

drukke avond gehad. 1 gewone bevalling 1 keizersnede 1 tweeling bevalling.

dus een drukke en bezige avond en daarbij ook nog drie poli bezoeken dus dames die wat hebben die langskomen.

nu even lekker bijkomen en zometeen lekker slapen.

Ik vertelde het vanmorgen tegen een collega dat mijn cyclus alweer zolang was. Haar haren op de armen gingen recht opstaan hihihihi Maar beide collega’s hadden zoiets van jij bent zwanger, kijk maar naar jouw buik. Ik ben een stevige dame, maar zo’n buik heb ik normaal niet.

Het blijft spannend, zeker als ik iets voel. Dan heb ik zoiets van ojee daar is het. Maar tot op de dag vandaag nog steeds niet :smiley:

@ingelke ooo meid wat spannend en elke toilet gang is weer spannend want ooo zie ik wat of is er nog steeds niks te zien.

meid ik duim voor je mee

wanneer ging je ook alweer testen?? ben het ff kwijt sorry

Na mijn 45 dagen cyclus denk ik dat ik ga testen. Dat is normaal het weekend. Maar denk dat ik dat komende week ga doen.

Dit weekend wat drukjes.

@ingelke ooo gelukkig maar want van het weekend ben ik een weekendje weg en kan ik je neit in de gaten houden :oops: :oops: erg he hiihihih.

nee geintje hoor.

zo hier net weer een bevalling gedaan.

deze ging super mooi.

zometeen lekker eten heb wel zin in wat.

@ikaa ik heb naar je geluisterd en heb ovu testen besteld.

ik weet niet wanneer ze binnen komen maar ik heb ze besteld.

zometeen lekker slapen en morgen zwemmen en een leuke dag tegemoet

Hey dames

Ik heb vanmorge een test gedaan maar deze wees uit dat ik niet zwanger ben. Maaruh ik ben nog steeds niet ongi maar heb al 2 dagen af een toe wat bloed bij het afvegen maar nog zoals normaal.

Gisteravond bij het bezoeken van het toilet, bij het afvegen zat er al wat bloed op.

Ik had zoiets al van onee he.

Vanmorgen zetten de :evil: duivels echt door :frowning: :frowning: :frowning:

Was even teleurgesteld, maar helaas. We blijven positief en gaan voor de volgende ronde maar weer :smiley:

Heb de banner nu maar op 40 dagen gezet. Dan is de teleurstelling misschien niet zo groot als ik weer een lange cyclus heb :?

@Loon :hug: :pray:

@ingelke :hug: Jammer zeg. Was al de 2e keer dat we zo samen aan het wachten waren.

Hiero zet het niet door. Morgen naar de HA want vertrouw het niet helemaal.