Dame welke opmerking dan??
Want daarna heb ik geen opmerking gegeven nadat je om een pb vroeg.
Ik was nu diegene die zo laat was om je te berichten :oops:
En bedoelde echt niks mee meid.
Super om te horen dat het steeds beter gaat.
Maar wat was nou dat ene moeilijke woordje nou waar je last van had?
Want wist niet wat dat was.
Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden, dat sporten.
Tja ik snap het ook niet zo goed.
Zodra ik veel heb gelopen en til (gister en vandaag) dan merk ik dat best ja.
Ik wil nu ook nergens op hopen en wacht even een paar dagen af
Al vind ik dat best moeilijk
Want ik maak mezelf weer helemaal gek, pffff
Altijd rond deze dagen :?
Wellicht heb ik het verkeerd geinterpreteerd Ikaa, maar hieronder opmerkingen waar ik op doel.
@ikaa wrote:
Dame waar ben je eigenlijk???
Want het lijstje is niet goed meer, heb al een paar keer gevragen
@ikaa wrote:
en toen wist ik het even niet meer.
o ja dat ik even Dame een pb moet doen hahaha, anders kom ik nooit goed op de lijstje hahaha.
Maar ik hoor het wel of je het wil proberen of niet, voor mij beiden geen probleem. :-*
Oh ja, jij wilde weten wat ischias is:
Ischias is een zenuwpijn die begint in de rug en via de bil doorloopt tot in je been. Het is een pijn in de langste zenuw van je lichaam, de grote beenzenuw, die ook wel nervus ischiadicus wordt genoemd. Deze zenuw begint in je ruggenmerg en loopt via de bil langs de achterkant van het been. Vaak wordt pijn in de lagerug onterecht ischias genoemd.
Symptomen
De pijn varieert van licht tot hevig en voelt stekend en branderig. De pijnscheuten kunnen ervoor zorgen dat het moeilijk is om rechtop te staan. Je kunt naast de pijn ook andere klachten hebben, zoals spierzwakte, een verdoofd gevoel of tintelingen in been, voet of tenen. Je kunt ook spierkramp krijgen in je bil of been en verminderde reflexen in knieën en enkels.
Ook al is de pijn erg hevig, ischias is bijna nooit blijvend. De pijn gaat vanzelf weer over.
Ischias ontstaat door druk op de zenuw. Je kunt het krijgen door een zwangerschap en bevalling en door zwaar tillen. In een zeer zeldzaam geval kan ischias ontstaan door een hernia of een tumor. Stress kan ook een rol spelen, want dat zorgt ervoor dat je lichaamshouding verandert, waardoor je je rug te zwaar belast.
Dame op de eerste opmerking was niet bod bedoelt omdat ik je al een tijdje niet had gezien vroeg ik me af waar je was
En ook hoe het met je ging enz.
En dat ik het zo vroeg was meer omdat ik een beetje vervelend vond lezen over dat onzeker enz.
Haal dan wat dingen in me op zeg maar.
Vandaar dat ik toen een paar keer vroeg
Daarna vroeg je op een pb, maar vergat dat en dat doelde ik meer op de 2 citaat
Niks over jou, want bedoelde meer dat ik nu wat aan het uitstellen was.
Dus dat ik me zelf me verweet dat het wat langer duurde.
Want als ik jou niet pb kom ik dan toch ook nooit goed op het lijstje???
Want hoe weet jij dan wanneer mijn nod enz is?
daar bedoelde ik dus mee te zeggen.
Kwam per ongelukkig ongelukkig uit.
Sorry hier voor.
Dus ik wacht voortaan gewoon, alleen wou me even anders zien op het lijstje, vandaar.
Meer is het niet
Dank je voor de info.
Lijkt me best pijnlijk ja.
Kunnen ze je daar niet los masseren of zo iets?
En gaat dat vanzelf weer weg?
@dame fijn om te horen dat je energie weer omhoog komt. en idd zal het ook met het weer te maken hebben. heb ik ook hoor vind het zo lekker dat zonnetje kan er echt van genieten.
hopen dat de ischias in beperken blijft. want pijn hebben is niet fijn.
nou op zich vind ik het helemaal niet erg om te luisteren naar zwangeren die het wat zwaar hebben enzo.
maar soms dan kan ik het even niet hebben. en zo heb ik dat een beetje bij haar.
dan heeft ze medicijnene gekregen (snap neit zo goed waarom maar goed dat is niet aan mij) en dan loopt ze nog te ijlen dat ze niet werken na behoren en dat ze nog wat misselijk blijft.
dan denk ik meid zeur toch niet zo ga gewoon dor met je leven en wees blij dat er iets kleins in je groeit
maar goed genoeg geklaagd en gezeurd
wij zijn naar landal geweest landgoed 't loo. erg leuk.
@ikaa ik heb ook erg benieuwd wat het me brengen zal. ik weet wel dat ik nog even een week moet wachten want het duurt nog een week voordag ik in de groene dagen kom hihih.
hier mijn vader in het ziekenhuis.
hij heeft een ontstoken teen die zo ontstoken is dat hij aan het infuus moet met antibiotica.
het is ook nog aan het aangedane been hij heeft in 84 een ongeluk gehad en was daarmee bijna zijn been kwijt geraakt maar door allemaal operaties enzo heeft hij zijn been kunnen behouden maar is de doorbloeding niet zo goed als bij een ander.
dus het is nog allemaal wel een beetje spannend.
morgen middag samen met noëmi ernaar toe.
@Ikaa, ik heb het verkeerd begrepen. Sorry daarvoor. Zo zie je maar weer hoe voorzichtig je moet zijn met schriftelijke correspondentie. Je mist intonatie en mimiek.
Maar goed, het aanbod staat hoor. Ook voor anderen. Geen enkel bezwaar als een ander het lijstje wil maken. Ik snap best dat je graag je gegevens zo snel mogelijk aangepast ziet.
De vorige keer heb ik wel fysiotherapie gehad met (heel pijnlijke) massages en oefeningen. Of het echt geholpen heeft weet ik niet. Wie weet hoe erg het was geweest zonder behandeling. Ik hoop het nu door verantwoord sporten voor te blijven.
@Karen, waar is dat park? In de buurt van Apeldoorn ofzo? Heerlijk weekend hebben we uitgekozen he?
Maak je je zorgen over het been van je vader? Wel heftig zo te lezen. Sterkte hoor.
@nee het ligt niet bij apeldoorn dat dacht ik eerst ook maar er is een plaatsje dat 't loo heet en dat ligt achter oldebroek.
kijk maar op de website van landal erg leuk al zeg ik het zelf hihihih.
nou het is nog wel even spannend als het allemaal maar slinkt dan zit er schot in.
dus morgen weer aankijken
Hey hey
Ik ben vandaag naar de HA geweest. Hij heeft een onderzoek gedaan met de eende bek. Hij zag dat ik wel wat veel witte vloed had en dat ik bij de baarmoeder wat dunnen adertjes had.
Hij heeft een uitstrijkje gemaakt, gelijk flinke bloeding. en mijn bloed is geprik op ZH.
Mijn man moet zijn zaadjes inleveren en over 2 weken een nieuwe afspraak samen en dan hebben we de uitslagen al wel binnen.
Ik neem aan als er iets echt niet goed is dat het dan wel eerder bekend zal zijn.
@Loon, fijn dat er actie wordt ondernomen!
@Ikaa, hoe is het bij jou?
Dames, ik heb een PB gemist van iemand omdat mijn inbox vol zat. Dus als je iets gestuurd hebt, wil je het dan nog eens doen?
Dame sorry dat ik zo heb geschreven meid.
Zal voortaan even beter opletten.
Maar goed
Loon tjee zeg wat een gedoe allemaal.
Nu 2 weken wachten, lijkt mij wel lang hoor
ennnnnnnnnn
Ik ben weer zwangerrrr
Vind het wel spannend weer en zo om half 9 naar de verloskundige bellen.
Ik kijk redelijk nuchter aan nu en wil go white the flow gaan.
Wel heb ik gister en vannacht gedroomd dat ik ongi werd.
Ook zei me gevoel dat ik zwanger was en dat heb ik dus nog nooit gehad, zelf bij me dochtertje niet.
Wat ik van de week al zei, me banden als ik te veel had gedaan en ietsjes missenlijk, maar dat neem ik allemaal voor lief.
Zolang het allemaal nu goed ga.
Ikaa! Wow super meid! gefeliciteerd!!! ben jij nu één van de eerste december mama’s?
Dank je wel Dame.
Uhhh volgens mij is dat Yala en ik daarna
Ik ben rond 9 dec uitgerekend
O vind het nu zo spannend he.
Hey dames!
Ikaa: gefeliciteerd. Ik las je berichtje over de bandenpijn en dacht meteen die is zwanger! Ik had er namelijk ook last van vorige week (net als bij m’n laatste zwangerschap). Kom op meid! We gaan voor plakkende december baby’s!
Ik ben inderdaad een december mama. Volgens mij ben ik op 2 of 3 december uitgerekend.
Ik ga alleen m’n banner nog niet aanpassen en me ook nog niet aanmelden bij de december mama’s. Wil daar nog even mee wachten.
Oh ja, en speciaal voor Karen Marieke: Ik koester alle kwaaltjes. Ik vind het een voorrecht om de bandenpijn, vermoeidheid, gespannen (.)(.) en de emoties te voelen!!!
Loon: fijn dat ze zo voortvarend te werk gaan! Die twee weken lijken nu lang, maar voor je het weet zijn ze voorbij. Even je gedachten verzetten en zoveel mogelijk leuke dingen doen.
Ikaa Joehoe!!! Van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Beebje blijf plakken
2 decemberbeebjes… blijf dit zo speciaal vinden. 2 jaar geleden hoorde ik daar ook bij. Malou bedacht alleen in November al dat ze er maar uit ging komen… :mrgreen:
Loon fijn dat er nu wat stappeen ondernomen worden. 2 weekjes wachten en dan weten jullie meer…
@Ikaa Gefeliciteerd.
Lief klein beebje blijf mooi plakken
@Loon de twee weekjes zullen hopenlijk voor jullie snel om zijn, zodat jullie dan de uitslag weten.
Fijn dat er actie ondernomen word. :hug:
hallo hallo
@ikaa ooo meid oo meid wat ben ik onwijs blij voor je en wat zal ik hard voor je duimen dat dit kleine wezentje bij jou mag blijven.
we hebben lekker gebept over vanalles en nog wat en over onze gevoelens en frustraties enzo dus wil je weer beppen kom maar op dan
maar ooo wat wijs wat wijs.
@loon ook bij jullie de man aan een onderzoek ondervonden hier man lief ook.
onwijs veel succes met wachten. sterkte.
hier vandaag mijn vader geopereerd aan zijn teen.
de antibiotica sloeg toch niet aan dus nu toch maar open gemaakt
er zit nu een drain in en er is een kweek van het pus gemaakt om te kijken welke AB het beste werkt.
dus het blijft toch nog best zorgelijk ook omdat hij met zijn been zit die tniet helmeaal goed doorbloed is.
Dank jullie wel lieve dames.
Het begin eindelijk een beetje te komen
Ik kijk regelmatig naar me testen.
Tjee ik kan het nog niet helemaal bevatten.
21 april mag ik voor me eerste echo met 7 weken.
Een paar dagen later voor intake.
Dat is wel fijn.
@ikaa ooo meid dat is idd wel fijn. succes met wachten.
maar onwijs gaaf joh
zo vanavond de belastingaangifte gedaan.
gelijk een heleboel andere dingen te weten gekomen.
dus we hebben huiswerk gekregen van die man erg leuk
dus daar gaan we maar eens even mee aan de slag en dan over ongeveer een maand dan maken we weer een afspraak en gaan we kijken hoe we de dingen haalbaal kunnen maken.
dit m.b.t het pensioen en andere dingen.
Hoe gaat het nu bij jullie dames?
O heb test foto’s op me topic geplaatst voor de dames die nieuwschierig zijn hahaha.
mooie foto’s hoor
en ooo wat duidelijk helemaal geweldig.
en begin je het al te geloven??